FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: 195/50 R15 na felcku...
I need your help, but very, very quickly! Sjel jsem orig. gumy Matador MP12 165/70 R13, tak jsem si koupil 175/70 R13 s tím, že to bude lepší. Ale není! Auto je sice v zatáčkách jistější, ale na rovině se furt pohupuje, v zatáčkách se nepříjemně naklání, při strhnutí volantu a následném návratu se celé auto příčně rozvlní tak, že ho skoro není možné zvládnout (a to ho mám "v ruce"). Navíc mám pocit, že jde řízení více zlehka, což způsobuje špatný kontakt řidiče s vozovkou. Co s tím? Mám ty gumy vyměnit za 175/60 R13, nebo se mám pokorně vrátit k techničákovým 156/70 R13? Může to dělat širší guma při stejné výšce? Asi jo, čím jiným by to mohlo být. Poraďte. -
« Re: Kvalita Felicie
jestli si myslíš, žes mi udělal radost, tak neudělal. proč by moje 1,3 měla papat jako tvoje 1,6? Bez mučení se přiznám: jezdím rychle, ale mohla by papat míň. A v archivu jsem žádné kloudné téma nenašel, tak zústanem u tohoto, ne? počtem příspěvků je v top10. -
« Re: Kvalita Felicie
Kingu, plně souhlasím, že toto téma si zasluhuje odchod do "věčných lovišť".
Stačí se mrknout na hned první příspěvek (zřejmě toho, kdo téma založil). Nemůžu se ubránit dojmu, že to byl zavilý obdivovatel Renaulta (?dealer).
Jinak tvoje údaje o spotřebě jsou prakticky
totožné s tím, co "papá" moje 1.6.
-
« Re: Kvalita Felicie To King
Je pravda, ze Nexie ma mekky podvozek. Sportovni auto to opravdu neni. Ale na nasich cestach je to
nekdy spis vyhoda.Ty tenke dvere se asi tykaji Nexie ve vybave gl (nebo tak nejak).To bych si taky neporidil, je to opravdu hnusne. Ale provedeni gle je o necem uplne jinem.Chce to porovnat, ja jsem hodne najel jako spolujezdec obou vozu a prijemnejsi to opravdu bylo v Nexii.
Neco jsem najel i jako ridic v Nexii byl jsem dost spokojeny - vzhledem k cene vozu. Vse ale nakonec ukaze cas - jak budou tyto auta vypadat treba po 100 tis. km.... -
« Re: Kvalita Felicie
Úvodem: je zvláštní, že téma s tak odpudivým názvem se v MC vytrvale drží, ostatní témata s felicií jsou dávno v archivu. jak byste se tvářili na to, kdybych oživil třeba téma s nevinným názvem Felicia a necháme tohle zarchivovat, co vy na to? ...... Pro OV: Nechtěl bych obviňovat tvého známého z pomatení smyslů, nebo ze lži, osobně jsem se s nexií neseznámil. Ale mamina jezdí poměrně často s nexií, i s naší flicíí. Je sice automobilový analfabet, stěží dokáže natankovat, ale je spolehlivý barometr (nebo jaký měřák) na pohodlí, komfort, hlučnost, a další jevy s provozem spojené. Je přesně opačného názoru. Oba vozy mají zlatý věk 55 000 km, ale podle ní nexie plave, hrozně se naklání, drnčí všechno, co jen může, z tenkých dveří prý jde strach, na nerovnostech se kroutí atd atd, už si to všechno nepamatuji. Podotýkám, že srovnávala s felicií. Jediné, co není schopná porovnat, je dynamika - hlavně že to jede, ne? To je trochu jiné hodnocení, než jsi psal ty. Navíc je toto hodnocení zcela objektivní, protože jí je jedno, jestli sedí v mazdě nebo v BMW, značky jí nic neříkají. tvůj přítel se ti určitě nepřizná, že nové auto je horší, než staré. Co bys taky chtěl od kadetta s novou čelní a zadní partií, doplněného o korejsky měkké pérování? ...... Dotaz pro feliciáky: Na jaké spotřebě se pohybujete při dynamické jízdě? jednou jsem jel dlouhou štreku za 105kou, která navigovala, celou cestu 80-90km/h, ve dvou s plným kufrem (cca 60% povoleného zatížení) spotřeba byla neuvěřitelných (pro mne) 5,5l/100. Při běžné jízdě bývá spotřeba tak 7,4-7,6 a při dynamické (dálnice 140-160km/h, silnice 120, řazení v cca 4500ot/min, pří předjíždění za 4 atd atd spotřeba 8,0-8,3 - vyjímečně 8,5. Papá vám to taky tak nějak? -
« Re: Kvalita Felicie
Asi pred rokem si muj znamy koupil Nexii 1.5 gle -kufrovou,protoze mu prednim ukradli feldu.
Felda(kratka)1.3 glx ho stala 260. Za Nexii
dal 310 tis. (metaliza, posilovac,1 airbag,
radio+4repro,klima!!,mlhovky,elektr.4 okna,central...)
Na pojistce tratil asi 60 tis., ale rikal , ze je rad, ze mu ji ukradli.....
Neda se to pry vubec srovnat...hlucnost,vykon,pohodli.. -
« Re: Asi to nebude TOTAL *
TO BODA> To,ze se o necem nebo o nekom hodne mluvi neni znamka toho,ze je to dobre.Copak se nemluvi hodne napr. o nekom kdo zabije 3lidi?
Ja si myslim,ze malo se mluvi jen o prumeru.A hodne o necem(nekom)vyjimecnem.To je bud hodne dobrem nemo hodne spatnem.Na Felicii spis sedi to druhe. -
« Buďme radi, že sme radi!
Som presvedčený, že kvalita a výbava feldy plne zodpovedá jej cene. Rovnako som presvedčený, že v súčasnosti je na našom trhu veľa podstatne väčších vrakov, ako je felda. Keby som mal na auto len oklo 300 - 350 000 Sk, určite by som si kúpil feldu! -
« Re: Posilnovac riadenia
No, já teda nevím, ale posilovač řízení u Felicie 1,3 se mi zdá jako pěkná kravina. To řízení jde lehce,i na místě s ním v pohodě otočíš. Nevím jak u 1,6, tam je možná potřebnější, ale u 1,3 jsou to podle mě zbytečně vyhozené peníze /nazývejme to změkčilost, stejně jako třeba el. vyhřívaná sedadla - podle mě další zbytečný spotřebič v autě/. U dvoutunového Citroenu nebo Fordu je posilovač jistě nezbytnost - tam není co řešit.
To mám teda daleko větší problém otočit s řízením na místě u mojí Š 120 z roku 1984, která má ještě šnekové řízení - zvlášť u plného kufru je to pro vzpěrače. Kámoš měl 120 L r.v. 83 exportní verze-už model M s hřebenáčem, kde šlo s řízením otočit na místě jen s pomocí dlaně. -
petous 17.06.99 15:46
« Re: Výměna oleje v servisu
Nejde o to jestli se to vyplatí finančně, ale pořádné automobilky dnes dávají záruku na všechno 3 roky nebo 100 000. Ale záruka platí, jen když auto absolvuje v pravidelných servisních intervalech kontrolu ve smluvních servisech značky a veškeré náplně (tudíž i olej) a díly budou originální a montované ve značkovém servisu. To znamená, že pokud nechci přijít o záruku, tak musím 3 roky olej měnit v servise.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!