FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
"-- skrytý --" 20.02.01 12:40
« Re: Osvětlení kufru
Nevim, jak je to s rozdelenim Felicii na Feldy 96, kde je svitidlo v kufru pry napojeno na svetla a Feldy 97, ktere maji svitilnicku napojenou na 5. dvere. Osobne mam Feldu z X/1996 a zarovku z kufru mam radeji vyjmutou, abych si nevybil baterku [casto nechavam auto s pootevrenym kufrem a dvermi, abych tolik nenamahal gumy - podobne i u steracu].
-
Diamant 15.02.01 21:34
« Re: Osvětlení kufru
Podľa toho návodu na kúpu auta vychádzam z toho ako veľmi dobrý majiteľ. Moja Felicia Combi (toho času v servise - nabúrali mi ju) chodí dosť živo, takže predpokladám, že deklarovaných 50 kW zrejme bude mať. Jazdím s ňou skôr pomalšie (v medziach zákona), ale občas ju aj preženiem. Rozhodne jej to neublíži. V interiéri sa ozýva menej pazvukov než v rovnako starom Golfe ('98) a plasty sú až na výnimku ako nové. Naštiepil som síce prah v kufri, ale nemohol som sa na to pozerať - už je nový. A to nehovorím ani o mimoriadne bohatej a pre Feliciu nie úplne bežnej výbave.
Osvetlenie kufra som doplnil aj o druhé svietidlo. Inak ten spínač je zabudovaný priamo v zámku na piatych dverách. A svietidlá nemajú žiadny spínač. -
« Re: Osvětlení kufru
Je to tak, u Feldy '96 je to napojeno na světla, takže to jde rozsvítit jenom při zapnutých světlech. Dost často jsem tudíž jezdil s osvětleným kufrem. Felda '97 má spínač na pátých dveřích. Moje ségra to dobře ví, protože si úspěšně vybila baterku nedobouchnutým kufrem v garáži. -
"-- skrytý --" 15.02.01 07:39
« Osvětlení kufru
Nesvítí mně světýlko v zavazadlovém prostoru. Vyměnil jsem žárovku a taky nic. Předpokládám, že by se mělo rožnout samo po otevření kufru nebo po zapnutí vypínačem. Nebo se tím vypínačem pouze dá vypnout? Ten vypínač má tři kontakty, ale zapojeny jsou jen dva. Je to normální? -
« Re: Ufff
Nevím co si představuješ pod detailnějšíma informacema, ale vezmu to zrychla- nekupuj Feldu starší než rok 96 (94 i 95 maj horší výztuhy-jsou míň bezpečný).U 1.3 investuj do 50KW.Nezáleží jestli je MPI nebo mono vstřik,protože i MPI je takovej * ,že na spotřebu nemá žádnej vliv.U škodováckejch motorů strašně záleží na tom,kdo s tím jezdil hned od začátku kvůli sednutí motoru,když se ti povede kup,může mít 50ka i 54kW(ale taky s bídou 44kW).Pozor na to odkud auto je,protože feldy nemaj moc dobrý tlumiče a tak třeba po Praze dostávaj podvozky pěkně zabrat.Bacha na řízení,kromě většinou špatných manžet hlavně to , že má felda velký rejd a tuhé řízení(ale je to kus od kusu cca 65/35).Problémy v elektrice se až tak moc nevyskytujou a když,tak je zvládne vzhledem k "složitosti" středně vyškolený kutil.Což je ostatně největší deviza vozu - jednoduchost teď už i za dobrý peníze.Když maj feldy víc najeto,jsou občas problémy se synchrony na převodovce,koroduje výfuk.Plasty v interieru jsou z blbýho tvrdýho materiálu,kterej se snadno poškrábe. Sedačky nejsou moc dobrý-maj krátký sedáky,ale jsou slušně tvrdý a ujde i boční vedení.Když sní jeydil slušnej člověk ,tak v interieru ani moc pazvuků neuslyšíš.Zkrátka felda je optimální na denní řádění,klidnou jízdu a levný provoz. Jestli chceš víc,poohlídni se jinde.PS Seata si nekupuj.Na to jak vypadá má moc dílů platformy VW-tzn. poměrně dost drahý.Pokud nechceš vrážet moc peněz do údržby pak má felda ty nejlepší preference.
A jakou API specifikaci musí motorový olej pro takovou feldu splňovat?