FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    21.07.99  09:03

    « Re: oprava

    Jo, a ještě jsem si vzpomněl na jednu věc. V době, kdy už Škoda u Felicií běžně používala Multipoint, jezdily ještě Fiaty Bravo/Brava s Monomotronikem. I z toho lze usuzovat na technickou vyspělost určitých značek.
  • 00 Reagovat !

    foto

    21.07.99  08:18

    « pravada

    Marten:Ja nehovorim ze Passat je nejaky nekazovy voz ale ako som spomenul zavisi to od kusu a ze sa moze rovnat Octavke?ja myslim bez problemov ale ten vnutorny komfort je troxu dost lepsi a podvozok ani nehovorim ale inak nic. Stano:Hondu?neviem s Hondou nemam skusenost ale pocul som ze su to velmi vykonne agregaty s malou kubaturou cize vytocene tak si myslim ze vela nevydrzia to som vydedukoval logicky podla tyx otacok.Ja neviem ja by som kupoval len Octavku alebo nejakeho "NEMCA"
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  23:55

    « CAKAC

    OMYL, ked japonca, tak HONDU !!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  20:12

    « Re: oprava

    K tomu Passatu, je to stredni trida a dost dobra. Ale nemyslete si, ze to je nejaky zazrak. Oktavka ma stejny motor, klimatizaci, elektricke ovladani oken, otvirani dveri, myslim, ze i ovladaci packy a pod. To jen, co jsem si vsimnul v autosalonu. Jinak po 10000 km jedu s passatem do servisu - strasne mi to zere (1.9 TDI -pr. 7.3 l/100 a to je neunosny) a bude to tezky boj. Nechal jsem motor promerit jednim sikulkou a ten me trochu pripravil. Potom mi nejde zavrit kastlik u spolujezdce, drnci plastovy kryt u volantu a pod. Jinak nejsou problemy. Aly ty jsem nemel ani s feldou 1.6. Tam na motor nesahli za celych 90000 km, lil jsem ta jen benzin a jizdila v pr. za 7,7.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  16:55

    « Re: oprava

    No jasně, Passat je spíše střední třída, to jo, ale dnes se stejně rozdíly mezi třídami stírají a záleží, podle čeho to posuzuješ /rozměry, výbava, motory atd/. Chtěl jsem říct, že unifikace je všude na postupu a každý koncern používá shodně či podobné díly u několika modelů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  13:58

    « oprava

    HonzaX:to si sa nejako poplietol VW sa nepise WV a Passat neni stredna nizsia trieda sak to nevadi nikto neni neomylny ale ja si myslim tiez ze VW velmi pomohol skode lebo ako si spomenul Felda by bol jej najvacsi pokrok Octavia to je "nemec"vyrabany v Cexax taky hybrid ale velmi slusne auto oproti Favoritu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  13:10

    « Re: nesuhlasim

    HonzaX: Passat ze je nizsi stredni trida???? To mozna Oktavka...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  12:41

    « Re: nesuhlasim

    Omlouvám se, SEAT Arosa, samozřejmě.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  12:40

    « Re: nesuhlasim

    No, nevím, do jaké míry jsem ulít s volantem, ale vím jedno - menší vozy WV - např. SEAT Atosa, WV Polo a některé další, mají naprosto stejný nebo podobný volant jako Felicie - liší se jen logem. Samozřejmě ho nemá Passat, což je velmi moderní auto nižší střední třídy, kde by se těžko vyjímal - to je snad jasný. Pochybuji, že by např. Mercedes měl stejný volant v A-Klasse jako v S-Klasse - to je blbost. A ohledně vstřikování -jasně, byl tam Monomotronic od Bosche a teď je Siemens Simos - poměrně hojně užívané vstřikování do všech možných světových aut. Takže taky žádný stoletý *. A ten Monomotronic byl ve své době dost velký pokrok, když si vezmeš, že do roku 1992 včetně se u nás vyráběla pouze auta s karburátorem. To je jen další důkaz, jak WV Škodě technicky a technologicky pomohl - kdyby do ní nevstoupil, tak Felicia by mohla být tak maximálně vrcholem, co by fabrika zvládla vyrobit.
    Čau Honza X.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  11:11

    « Re: ok

    No jo, oni vědí proč utrácejí za reklamu.
  • 00 Reagovat !

    foto

    20.07.99  08:51

    « ok

    TO:Diamant:ale ako som hovoril nie vsetky japonce stoja za h... ale TOYOTA je gut auto ale poznam ludi ktory aj na TOYOTU nadavaju su aj taky to zavisi od kusu ale ked uz japonca tak "IBA" TOYOTU!
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 19.07.99  23:47

    « Problem kvality

    Pridavam sa k nazoru, ze Mazda nestoji za vela (ostatni "Japonci" neviem). Ked som si kupoval Feliciu, znamy mi ponukal 626ku. Bola firemna, behala po Slovensku a predavali ju preto, lebo motor bol po 120.000 km uz nanic.
    Felicia so 120.000 km? V pohode!
  • « 00 Reagovat !

    foto Saab

    Saab 19.07.99  23:27

    « Re: NISSAN

    1) Almera má spolu s Hyundai Accent nejhorší crash-test ve své třídě.

    2) na výběr je pouze motor 1.4, což je malý obsah, doporučuji ti koupit auto s obsahem minimálně 1.6, jinak budeš mít v kopcích a na dálnici problémy (budeš muset velmi často podřazovat, aby to jelo).

    Pokud chceš japonce, tak ti doporučuji Toyotu Corollu. Má velmi dobré crash-testy, je to jedno z nejspolehlivějších aut na světě a nabízí větší výběr motorů, včetně 1.6.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.99  18:09

    « Re: Stav po 40.000km, To:Skor

    Honzo dík. Já jsem pořád na cestách jezím na dálky a stále jsem mimo republiku takže nemám čas skoumat osobáky. V autech se moc nevyznám. Kdybych neměl závozníka tak bycjh byl docela namydlenej. Tím nechci říct že jsem na opravy úplnej analfabet. Hrubou opravu a údržbu docela zvládnu.Tak zatím čau SKOR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.99  14:56

    « nekupuj

    TO:pl:Podla mna si v ziadnom pripade nekupj NISSANA ma drahe aspon na Slovensku jedny z najdrahsix dielov a je to * sef ho ma a je s nim stale v servise takze rozhodni sa sam ale hovorim je to japonsky vrak
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.99  14:32

    « NISSAN

    Tak když je tady řeč o Japoncích tak co říkáte na
    NISSANa Almeru, chci si ji totiž koupit, ale ještě stále váhám...
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.99  10:59

    « ale co?

    TO:gapa:no ked ide o to ake auta som mal tak prve moje bolo Š.FORMAN potom to bolo VW vento,a teras feliciu a o tyx japonskyx auta viem preto lebo moj pribuzny mal MAZDU druhy mal TOYOTU a mozem povedat ze ta MAZDA 626 stala za * ale je pravda ze ta TOYOTA sa dala rovnat s NEMCAMI ale ako sa povie cest vynimkam TOYOTA je najlepsie auto s JAPONCOV ale mam skusenosti aj od kamaratov mexanikov takze ked mas ine tak to neznamena ze ja nemam pravdu
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.07.99  23:48

    « nesuhlasim

    To: HonzaX - s tím volantem jsi poněkud ulít! Např. Passat má úplně jiný volant, daleko lepší. Volant u Octávky je vyloženě slabý (tvrdý a nepohodlný tvar-průřez věnce). Nejlépe padnoucí volanty do ruky má Ford, bez ohledu na typ (třídu) auta. Na druhé straně daleko horší volant (než Octávka)má například Opel Astra, když jsem se byl na Oply dívat musel jsem se zeptat, jestli nemají taky volant pro chlapy. Tak tenký věnec volantu jako má astra nemělo ani mé první auto-W353! Je s podivem, že u Omegy je už volant špičkový.........TO: CAKAC-kolik japonských aut jsi už měl, že děláš takové "geniální" závěry?? Viděl jsi například takovou TOYOTU po deseti letech? Ne po 100.000 km, ale po deseti letech!!! A to už vůbec nemluvím např. o SUBARU. Koukám, že se zase našel chytrák, co přesedlal ze 120-cítky do Felcky a všemu rozumí.
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 16.07.99  22:08

    « Re: felda To:HonzaX

    Felda nemá Bosch Multipoint (kdyžtak Motronic, Jetronic atd. ) ale Siemens Simos. Před tím měla jednobodové vstřikování Bosch MonoMotronic a to v době, kdy ho do ní dávaly byla cca 10let stará záležitost. Nejmodernější řídící jednotku má kupodivu ta podělaná 1,4MPi co dávají do nejslabší Oktávie.
  • 00 Reagovat !

    foto

    16.07.99  14:28

    « suhlasim

    suhlasim plne s nazorom HONZA X ma pravdu aj o tej OCTAVII ale i tej filcke a japonske auta stoja za h... su to auta ktore vydrzia behat povedzme 100 000Km bez poruxy ale potom je to peklo sama zavada vsetko sa tam sere
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…