FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    06.08.99  16:56

    « * ne, ale průměr - či spíše podprůměr

    Nevím jak je na tom tvá máma s rukama, ale obecně platí, že když se chci posmát, tak si počkám na parkovišti, jak ženy vyjíždějí se zaparkovanými auty. Pokud řídí feldu (samozřejmě že bez posilovače), pak mám pocit, že by potřebovaly nějakého Supermana, který by jim auto z té škvíry vytáh'. A tak si myslím, že 20 roků koncepčně staré auto nemá cenu chválit. Jezdí ... a to je tak asi všechno. Vítěz
  • « 00 Reagovat !

    foto petous

    petous 06.08.99  14:53

    « Něco o ocasu.

    Ještě pár příspěvků, a za chvíli budete tvrdit, že motor OHV 1.3 je vrchol současné techniky a feldu společnýma silama nominujete na auto století.
    No holt každá liška chválí svůj ohon, ale neznamená to, že její je ten nejlepší.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.99  14:46

    « Re: Kerej vůl napsal, že Felda je * ?????

    Souhlas. Sice jí nemám, ale kupoval jsem jí mámě. Klasika 1.3MPi, airbag, rádio a fakt pohoda. Pro ženskou myslím super auto. Ale nejlepší bude asi jako služebka do firmy, i když i rodina s ní může vyjet na dovolenou. To není jako za starejch časů, kdy mi kamarád vyprávěl, že jel na dovolenou s 1203kou a vzadu si vezl jako náhradní díly - zadní nápravu, převodovku, a k tomu kufry a rodinku. :-))))))
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.99  14:43

    « Re: Kerej vůl napsal, že Felda je * ?????

    A kdo napsal ze se rozvod OHV pouziva uz jen v zastaralych motorech ??? Co takle Dodge Viper, Chevrolet Corvette/Camaro, Pontiac, atd. ?? To nejsou zrovna zastaraly auta. Je pravda ze ten motor je obsahem, vykonem a dalsimy detaily nekde jinde nez je Felina, ale je OHV.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    05.08.99  13:49

    « Kerej vůl napsal, že Felda je * ?????

    No, tak se podívejte na korejský auta, TO JE *. Vždyť Škoda sklízí dost velké úspěchy, jak ve světě, tak doma, prodej v ČR poklesl jenom proto, že se čeká na následovníka Felicie, ale ve světě prodej stále roste!! Podívejte se do cizích časopisů, kde je to velice uznávaná automobilka (např.: anglický časopis Autocar Felicia **** z pěti a Octavia to samé). Takže si myslím, že je dále zbytečné o tom diskutovat.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 04.08.99  23:18

    « Re: Co mate proti Felde?

    Nooo, mne nukal znamy BMW (krasna bordova metaliza, motor ja uz ani neviem aky, len dost silny, na pohlad pekne a velke auto, len malo 10 rokov a velku spotrebu) a dnes jazdim na Felicii Combi model '98 a som velmi spokojny. Skutocne naklady na prevadzku su minimalne, kufor obrovsky, pohodlie celkom dobre (aj v porovnani s Golfom IV, ktory tiez vyuzivam - nie moj, firemny).Auto sa mi aj paci, mam tam to, co som vzdy chcel.Nemam sa co stazovat. A okrem toho ja patrim medzi tych ludi, ktorych boli srdce, ked vidia na vlastnom aute hrdzu. Ved preto som predal aj svoj inak dobry Favorit. A vidim, ze som urobil dobre. Foter ma 4,5 rocnu feliciu a hrdza neobtazuje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.99  16:35

    « Re: Co mate proti Felde?

    Jo,na stesti asi zalezi a tim je ovlinen muj nazor na vec.Sam jsem koupil pred 4 roky Toyotu Corollu GT (r.v.1984)a dodnes jezdim bez zavad (to zatukam....) a se seriovym vykonem 124Hp ten motor nijak nesetrim.
    Kdyz potom treba v Alpskejch kopcich za sebou nechavas nejaky BMW,Toleda,VW nebo Peugeoty sotva dva roky stary,mnohdy s hulicima vejfukama tak se na to divas jinak.
    Kdyztak koukni na www.mujweb.cz/www/toyota_gt
    a nechme uz toho... Zdravi MAREK
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.99  16:10

    « Re: Co mate proti Felde?

    Jasne taky nazor. Ja bych treba do 10-ti lete ojetiny, jakekoliv, nesel. Znam problemy, ktere to skyta. Treba: Jeden chlap, kteryho znam, koupil starsi Audi A100 (model pred A6) a pres mesic nemoh sehnat odesle palivove cerpadlo, jehoz cena je asi 10000,-.Kdovi jestli uz ho sehnal. A neni to ojedinely pripad. Tedy, osobne davam prednost levnemu novemu autu a nebo ojetine ne starsi 3. let, nejlip takove, kterou znam. I kdyz je fakt, ze taky zalezi na stestni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.08.99  05:58

    « Re: Co mate proti Felde?

    Mas pravdu,pokud se mluvi vyhradne o novych autech.Ja mel na mysli spis ten fakt,ze 10 let stary BMW je na tom technicky porad lip,nez Felda z r 1998 !.Zde ma potom cenovou prevahu prave ta Felda,za kterou das majland a svezeni nic moc.Podotykam,ze to tvrdi i majitele novych Fel.,coz je zarazejici.??Samozrejme porad je tam vyhoda levnejsich nahr. dilu,ale o to zde nebezi.S pozdravem MAREK.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.99  13:53

    « Re: Co mate proti Felde?

    "očekávat daleko víc"
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.99  13:52

    « Re: Co mate proti Felde?

    Promiň MARKU, ale upřimně, nemůžeš zase dávat rovnítko mezi mezi Peugeote 306, Felicií a BMW. To prece nejde. Už ten velky cenovy rozdil a kategorie kam se BMW řadí jasně ukazuje, že prostě v to auto musí být technicky na výši a v ceně, ja osobně budu od takového vozu automaticky daleko víc.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.08.99  12:10

    « Re: Co mate proti Felde?

    Pozor,nemuzes srovnavat stejne koncipovana auta,protoze Skoda i Peugeot jsou ve sve podstate oboji z krajin se socialistickym pristupem k praci,vyvoji atd. Zkus se povozit v Japonskym aute,nebo v BMW a potom teprve pochopis ten rozdil.
    Podotykam,ze velmi poucne pro tebe bude,pokud budes neco opravovat !,tam je prave videt ten velky logisticky potencial tech 'nebolseviku'.
    P.S. Nic ve zlym, Ahoj MAREK
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.07.99  00:00

    « Re: koniec

    Nezáviď ujo ucho.
  • 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 30.07.99  23:35

    « Motory

    Podla mna je to chyba, ze sa nevyraba viac Ceskych motorov. Napriklad 1,4-ka by s kludnym svedomim mohla obstat v konkurencii. Aj napriek nazoru, ze je zastarala, nevidim na nej nic zle. Ved je uz vybavena hydraulickym nastavenim vole ventilov, ma kvalitne vstrekovanie, modernu riadiacu jednotku a vymenne lehoty sviecok (60.000 km) ci vzduchoveho filtra (30.000 km) su tiez dost dlhe. Len keby mal plny vykon 55 kW. Ale aj tak si myslim, ze motor ma vykon elektronicky obmedzeny (aby nebol "papierovo" vyssi, ako je to u VW). Ale ani to nie je az take zle. Keby sme sa pozreli na priebeh vykonu v zavislosti na otackach, tak vidime, ze napriklad MPI motory 1,3/40 kW a 1,3/50 kW maju pri 3000 otackach skoro zhodne 32 kW. Takze pri beznej jazde ten rozdiel skoro nepoznate. Rozdiel je len v tocivom momente. A ten ma 1,4-ka celkom slusny a na ukor "odrezaneho" maxima vykonu velmi vyrovnany. A to sa pri beznej jazde velmi ceni.


    Co sa vyssich kubatur tyka, tak ma to mrzi, ze skoda nic ine nemoze vyvijat a vyrabat. Samozrejme nepocitam vyrobu motorov Skoda 1,0 tusim pre Seat.

    Vsimite si, ako rychlo chodia ludia na Feliciach? Podla mna to nie je najpomalsie. Takze ani ten sucasny motor nie je taky otrasny (mam ho aj ja). Ved este donedavna (ked ma predbehla Felicia) mi moja kocka hovorila: "To je strasne, ako ti ludia na tych Feliciach lietaju". Teraz mi to povie, aj ked nas nikto nepredbieha :o)

  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  20:13

    « Co mate proti Felde?

    Caute, som tu novy a zaujal ma prave tento kanal o udajne "total * felicii". Kde ste prisli na to, ze felda je total *? Ved je to idealne auto na nase a azda aj vase cesty. Vcera som kdesi v nasej rodnej reci cital, ze Felicia ovladla 5 percent nemeckeho trhu vo svojej kategorii, co nedokazali ani mnohe japonske auta. Takze aky total *? Mozno povazuju Feldu za total * ludia, ktori nemaju vobec ziadne auto. Ak sa mylim, opravte ma, nechcem tu vyvolat ziadne hadky. Len tak mimochodom - mam od februara tohto roka novu feliciu. Moja mama ma peugeot 306 turbodiesel, na ktorom som sa tiez obcas zviezol. Jazdne vlastnosti ma felicia o sto percent lepsie, nic v tom nevrzga ako v peugeote, akurat ma slabsi vykon ako peugeot. Presne rovnako rychlo a pohodlne sa vsak s nou viem dopravit z miesta na miesto ako na peugeote.
    PS - este raz pripominam - nechcem vyvolavat ziadne hadky, iba som napisal vlastne skusenosti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  10:51

    « Vo co tady de? Jeste jednou

    Tady se bavite (a uz hodne dlouho) o tom, ze Skoda je takova nebo makova (nekteri burani rikaji, ze je *). Ha takovych aut, ktere maji mouchy je takova spousta, ze spinit Skodu jenom proto, ze je Skoda je totalni volovina. Tohle se v Cechach vzdycky praktikovalo. Co je Cesko -(slovenske) stojí za *. Kdo na to prisel? Takova blbost. Na mnoho veci jsme skutecne prisli my a svet to okopiroval. A Skoda? Proste uz to neni Skoda, ale VW, tak co s tim nadelame. Je to z velke casti nemecke auto, vyrabene v Cesku a s nekterymi komponenty z Ceska. A myslim si, ze Skoda je kvalitni auto. Do *, ja zapoměl, že můžu používat diakritiku. No nic, zatím zdarec. Na připadné reakce rád odpovím.
  • 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  10:43

    « Vo co jeste de?

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.07.99  10:10

    « Re: SKODA

    To je fakt problém, fakt je, že u nás máme šikovné lidi a dovedou vymyslet ledacos /naši konstruktéři vystudovaní na ČVUT v Praze nebo VUT v Brně nejsou určitě o nic hořší než němečtí nebo třeba francouzští/, ale jak vidno, jednou jim zkříží plány zasraná plánovací politika bolševického státu a podruhé zas ,,koncernová politika". S tím motorem 1600 ccm, nechci se přít, ale myslím, že jednu dobu dávala Škodovka do závodních Felicíí motor 1,5 l závodní speciál, který dle vyladění dával kolem 150 - 180 k, ale potom ho z rozhodnutí VW nahradila VW 1,6 l, který díky o něco většímu objemu dával trochu větší výkon. Ale v každém případě je škoda, že v českém autě neběhal český motor - kdyby se to vyladilo a zvýšil objem na hranici 1600 ccm, mohlo to ve třídě vyhrávat závody a to by bylo terno. Čau Honza X.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.07.99  13:51

    « Re: SKODA

    NO JO PRAVE SKODA ja mam moc rad auta se stupnovitou zadi, vim, nejsou prakticka, ale podle mne mnohem libivejsi a navic prostor pro lidi a zavazadla by mel byt oddeleny. No a cose tyka motoru, tak co ja vim tak kolem roku 1980 uz byl vyroben prototyp motoru s rozvodem OHC pro S 1203 o objemu 1300 a tehdy japoncici slintali, tlakove liti bylo v plenkach, jenze u nas vzdycky nekdo mini a nekdo meni a rozhoduje co potom s sikovnejma rucickama tak se drapat v pr...
  • 00 Reagovat !

    foto

    29.07.99  13:41

    « Penize

    Lidi uz vite ze pri kecani na inetu co serfovani, muzete vydelat i nejakou tu kacku. Vice informaci je na teto adrese doufam, ze jsem to napsal dobre. Vazne je to legalni a neni to podvod. Je to teda v anglictine, ale to bude snad OK. Preju hodne stesti
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…