FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • 00 Reagovat !

    foto

    12.08.99  17:23

    « databaze

    Omlouvam se za off-topic prispevek, ale toto forum je hojne navstevovane a proto je idealnim cilem pro prispevky tohoto druhu:

    Zdravim vsechny ridice,..

    prave jsem dodelal novou stranku,
    kam muzete pridavat sve poznatky o cenach benzinu, ovsem muzete take starsi prispevky aktualizovat.

    URL zni:
    [odkaz]. Zde si muzete pomoci jednoducheho formulare vybrat okres, ktery vas zajima, prohlednou ceny, popripade pridat ci aktualizovat zaznam.

    Vetsina tabulek je jeste prazdna, projekt teprve vznikl. Presto doufam bude k uzitku. Dejte prosim vedet o teto strance co nejvetsimu poctu ridicu, abychom si navzajem pomohli pri hledani nejnizsich cen,..

    Pokud najdete nejakou zavadu, ci budete mit pripominku,
    napiste mi.


    ./S

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.99  14:42

    « Re: Co mate proti Felde?

    To alexv: Je smutné, že někdo vychvaluje své auto, popřípadě svojí značku auta a zároveň zatajuje závady. Kdysi si mě tu někdo ze stáje toyoty dobíral, že v diskusi Honda Club probíráme závady svých šmejdských Hond a o tom že se u toyoty nedebatí,protože žádné problémy nejsou. Beru to jako velkou satisfakci, díky. ..... To HonzaX: vyhřívané sedačky fakt nejsou nutností, i když bych za ně dal v zimním ránu cokoliv. Ono parkovat venku není zrovna to pravé ořechové. Ale posilovaš bych za změkčilost nepokládal ani u lehkého hliníkáče. Musel by ale mít degresivní charakteristiku, popřípadě by měl fungovat pouze do rychlosti cca 40km/h. Ono zajíždět do řady zaparkovaných aut, nebo se otáčet není zrovna hračka ani pro mojí tělesnou konstituci (nejsem zrovna třasořitka). Jsem pro posilovač. Ale v době koupě F ještě nebyl v nabídce. ..... To diamant: tak vážně nevím. Že by felicie měla lepší jízdní vlastnosti než golf? To spíš bude nějaký nemalý problém s tím konkrétním golfem, nebo to může být způsobeno subjektivním pocitem, který máš proto, že jsi na F zvyklý, a na golf zase ne tolik. Před časem jsem si tu stěžoval, že jsem (vlastní blbostí) pořídil místo 165/65 R13 gumy 175/65 R13 (nebo tak nějak), ale na stejné ráfky, pravděpodobně na 175 moc úzké. První týden jsem myslel, že se s tím někde zabiju, už jsem si ale zvykl a zatáčky projíždím stejnou rychlostí jako se 165 (rychleji už to asi nejde díky konstrukci auta), navíc si vychutnávám lepší absorpci děr a hrbolů. Chci tím jen říct, že může jít o zvyk. ...... Abyste si nemysleli, že jsem s felicií nespokojen, tak to ale říct nemohu. Na 50kW si člověk musí zvyknout a naučit se s nimi "žít". Pak to jde. Do auta jsem nedal ani korunu, s vyjímkou kravinek na zlepšení vzhledu, jako jsou karbonová mračítka a krytky klik. Při představě, že bych místo ve F mé matky jezdil s nějakým pekáčem 105, 120, .... koupeným za své peníze, tak mě mrazí. Ale disponovat těmito finančními prostředky sám, tak mám úplně jiné auto. Takže v rámci svých možností jsem více než spokojený, ovšem za jiných podmínek by to bylo něco jiného.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.99  14:08

    « Re: Co mate proti Felde?

    Jak pise MAREK s jeho TOYOTOU GT ze nic nebylo?Dovolte se mi pousmat!Marka znam a zatim
    veskerou dovolenou,krome 10-ti dnu v Italii stravil po vrakovistich, schankou po potrebnych
    dilech!!Jednoznacne toho koho bavi lezet pod autem,nebo nacpavat prachy do kapec podvodnikum z
    vrakovist,vrele doporucuji nakup jiz zminovanych
    vozu stari 10-ti,nejlepe 15-ti let.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.08.99  10:04

    « Re: Felicia to je krap

    To King- no jasně, trochu to byla sranda s tím řízením, ale ten rozdíl je fakt diametrální a jde líp i oproti Favoritu. v tomhle ohledu už nevím, co by lidi chtěli - manévrovat jedním prstem na parkovišti, či co. Kdo chce, může si do malého auta s lehkým hliníkovým motorem koupit posilovač /taková BLBOST/. Stejná kravina nebo změkčilost, chceš-li, je třeba el. vyhřívání sedadel - to už je fakt pro staré rachitické báby, teda pokud ty sedadla nejsou kožený - to je něco jinýho. To bych spíš ocenil lepší odvětrání opěradla a sedáku - v létě mám záda jak po sprše. A říkám - jsem zvědavý na nástupce Feldy, tutově to bude o něčem jiným, ALE - při určitě vyšší ceně to bude mít v tomto segmentu setsakramentsky těžký - to je bez debat. Čau Honza X.
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 11.08.99  23:16

    « Hodnotenie Felicie

    Ak porovnam stablilitu mojej Felicie Combi a Glofu IV (jazdim s oboma a po tej istej trase), tak Felicia jednaoznacne vedie. Uz som tu o tom pisal. Golfu ustreluje zadok a aj subjektivne mam z prejazdu zakruty s Feliciou lepsi dojem a citim sa bezpecnejsie aj pri vyssej rychlosti nez v Golfe. Taktiez na snehu som zaznamenal lepsie jazdne vlastnosti (ako napriklad ochota zatacat na snehu pri urcitej rychlosti) tej tolko zatracovanej Felicie.


    Otcovi po 60.000 km prehrdzavel zadny tlmic vyfuku. Ale to je velmi zavisle od miesta pouzitia vozidla. Pokial budes autom chodit casto na dlhe trasy, tak sa vyfuk perfektne presusi cely. Lenze otec jazdi skoro stale v meste. Takze vyfuk sa cely nevysusi a v zadnom tlmici sa skoro vzdy nachadzaju zbytky vodnych par (voda). No a kvoli premavke v meste sa oblozenie zodralo skoro na nulu.


    Skutocne nemam Felicii co vycitat (okrem vyssej hlucnosti). Vela nezerie, prevadzka, udrzba a poistenie su velmi priaznive, miesto pre posadku je dostatocne, kufor nadpriemerny, spolahlivost zatial bez pripomienok. Auticko sa mi aj celkom paci (to je moj nazor, tak mi ho neberte). Dokonca ani na vykon sa nemozem stazovat. Jednoducho si na vykon motora treba zvyknut a naucit sa ho spravne vyuzit. S motorom 1,3/50 kW sa daju dosahovat velmi slusne priemerne rychlosti a aj rychlostne limity sa daju velmi lahko prekrocit. Ani predbiehanie nie je az taky problem. Ten motor fakt nie je az taky "lenivy", akurat treba v spravy cas radit a ten hluk ... Nemam ziadne vyhrady proti pokracovaniu vyroby motora 1,3/50 aj v buducnosti, len ho treba spravne odhlucnit. Ale to predsa nie je vina motora, ale auta, v ktorom je.

  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.99  22:27

    « Re: Felicia to je krap

    Je to o tom, O PENĚZÍCH. A nelze srovnávat novou feldu se 3 roky starou Hondou. Pokud to budeš chtít pojistit a předpokládám, že jo, jsi zcela mimo rámec dostupnosti 80% české populace. Dle mého je Felda sice koncepčně starší, nýbrž spolehlivé auto. Za velmi nízké provozní náklady nabízí vcelku slušný konfort. Co se týká motorů, s tím se nedá nic dělat, ale pasovat Feldu do řady lenochodů nelze. Jako neze srovnávat nabroušené VTEC motory Hondy se škodováckým hliníkáčem.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    11.08.99  08:20

    « Re: Felicia to je krap

    To HonzaX: Máš pravdu, špatně jsem se vyjádřil. Pérování je sice měkké (to se pozná podle zběsilého náklonu v zatáčkách), ale zároveň nepruží (spíš se jen tak tváří) - to poznáte při jízdě na hrbolech. Proto ho řadím spíš do kategorie tvrdého pérování, nepřesně leč výstižně. Tvrdost sportovních vozů, ale ne jízdní vlastnosti. Pokud chcete vědět, jak by se mělo chovat auto této kategorie, svezte se v polu. Honzo, to je snad fór, srovnávat to řízení s 120tkou, ne? Felicia by měla být konkurenceschopné auto konce devadesátých let, tak jaká stodvacítka? ......To desperados: to je fakt, být těch 280 000Kč mých, tak bych si teď jezdil v libovolném autě nižší střední třídy západní provenience, nebo japonské, možná i střední třídy, v minimálně tak dobrém stavu, jako nová felicie za bezmála 300 000. Jaképak to jsou parametry Felicie, o které bys musel jít o třídu níž u konkurence, abys dosáhl stejné ceny? Prostorově i výkonově ji lze srovnat s konkurencí, která je v základu o cca 20 000 dražší, ale nabízí podstarně víc komfortu i dynamiky. Jako druhé auto do rodiny je to OK, problém je v tom, že je to ve většině rodin první a jediné. .......To Diamant: Otázka, jestli dobře sedí, je problematická. Taky mám pocit že docela obstojně sedí, ale s vyjímkou favorita jsem nejel s ničím, co by sedělo hůř. Takže ve srovnání s konkurencí sedí spíš hůř. Je špatné srovnávat, když není s čím. Co bylo s výfukem v 60 000km? Tahle prohlídka mě čeká za 1500km, tj cca za 3 týdny. Na brzdové destičky jsem taky zvědavý. Docela je zahřívám. .... Felda je na naše poměry ucházející auto, ale ne ve srovnání s konkurencí. Nový model bude trochu o něčem jiném. Snad. Ale za základ 230000 bych jezdil ve 3 roky starém preludu 2,0. Tak o čem je řeč?
  • « 00 Reagovat !

    foto Diamant

    Diamant 11.08.99  00:00

    « Re: Felicia to je krap

    Oproti Favoritu ma Felicia omnoho lepsie perovanie, ale aj tak sa naklana. Ale ku podivu sedi aj tak velmi dobre (mam Combi). A opravy? Po roku a 22.000 km dve prehliadky (na 1.500 a 15.000 km) Inak nic. A dokonca nic nedrnci, neodpadava a ide to lepsie, ako ked to bolo uplne nove. Ja fakt neviem, co s tymi autami robite. Moj foter ma jednu z prvych Felicii (65.000 km) a tiez sme menili len bezne veci, ako brzdove oblozenie a vyfuk (vsetko na 60.000 km). A on sa o to auto ktovieako nestara (na jeden olej nabehal az 25.000 km).
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.99  00:00

    « Hulte trávu a hodně hašiše

    Serte na takový * a pořádně se zhulte.
  • 00 Reagovat !

    foto

    10.08.99  13:53

    « It's all about money...

    Myslim, ze neni potreba se zminovat o chronickych "bolestech" i tech nahodilych u vozu znacky Skoda.
    Tady jde dle meho skutecne jen o bonitu potencialniho kupce noveho vozu. Tzn. pokud mam financni prostredky prave na koupi nove Felicie a vim, ze je to "z nouze ctnost", pak musim zvazit, jestli neni lepsi koupit ojety zahranicni vuz lepsich kvalit a v podstate kupovat "zajice v pytli" nebo investovat danou castku do drazsiho a noveho zahranicniho vozu ve forme akontace pro nasledne nizsi leasingove splatky (v dnesni dobe jsou ruzne i vyhodne leasingove nabidky).
    Uvazovat o koupi noveho levnejsiho zahranicniho vozu znamena jit ve svych pozadavcich o tridu nize (ve srovnani s parametry Felicie).
    "Nicmene jsme mala zeme se spatnymi komunikacemi a Felicie je relativne male a nedokonale auto, ktere je pro "priblizovani" u nas vhodne jako druhe auto do domacnosti"
    Ahoj a posledni vetu berte s rezervou.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.99  10:14

    « Re: Felicia to je krap

    Tak nevím, ale máme Feldu Combi 1,3 MPI 50 kw ve firmě tři roky, nalítáno 70000 km a mimo běžných servisních prohlídek a menších oprav - byly to fakt prkotiny - naprosto NO PROBLEM. Jestli se někomu zdá těžko jdoucí řízení - chachá, nechám ho projet v mojí Š 120 L s maticovým řízením, a to teprve uvidí, co je to těžko jdoucí řízení - to mi spíš vadí u většiny hřebenáčů pozvolný převod řízení - člověk se při manévrování naručkuje jako opice. O ohledně pérování - teda já nevím, ale mě se naopak zdá pérování u F Combi příliš měkké, v zatáčkách se dost naklání /chtělo by to asi silnější stabilizátor/. Ale jinak to BYLO za ty prachy relativně solidní NOVÉ auto v té době. No ale jistě, je to výběhový typ, na podzim vyjede nová a uvidíme, jak si povede. Já už se skoro nemůžu dočkat. A výkon je jaký je, kdo chce víc, ať si koupí 1,6 MPI, ale ať počítá se zvýšenou spotřebou a náklady na servis. Auto na závodění to opravdu není - to je třeba si uvědomit.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.08.99  08:34

    « Re: Felicia to je krap

    Tak nevím, co s těmi feldami děláte. Já jezdím tak, co mi maximálně těch ubohých 50kW stačí, občas ještě víc. Felicie byla jen na opravě mechanismu zámku kufru (ale asi 4x za 2,5 roku) a chronické uvolňování zadního stěrače už pro jistotu ignoruji, ale to jsou tak veškeré náklady. Naopak, považoval bych felicii za nadprůměrně až průměrně spolehlivé auto (ve své kategorii). Nemám jiné zkušenosti. Ale bohužel má nízké, úzké sedačky bez bočního vedení, strmý sloupek řízení, jako u autobusu, slabý a líný motor, šíleně nepřátelské pérování, které je sice tvrdé, ale ani omylem sportovní, ne nerovnostech se sladce kroutí celá kastle a při rychlém průjezdu zatáčkou jen čekáte, jestli vám ta piksla odskočí do pole, nebo ne. Takže v konečném účtování vyzní spíš jako nižší průměr. A takový Hyundai accent je proti ní auto snů (nebýt zase naopak příliš měkkého pérování). F je super auto pro důchodce malých postav, jedoucí si svých 70 km/h, ale doporučuji posilovač.
  • 00 Reagovat !

    foto

    09.08.99  23:49

    « Felicia to je krap

    Psal se rok 97 a tak sem potreboval novy stroj. Otec měl Formana a tak sem se rozhodl, že taky koupim Fačko nebo Formana. Pak mě ale znamý přivedl na možnost leasingu tak sem zakoupil Š Feůlicia Combi LXI 50 kw. A to byla nejhorší věc co sem mohl udělat. Prvních 150 km bez závad. No možná prvních 1500. Kolem deseti tisíc kilometru, podotýkám po půl roce provozu, nějak přestalo fungovat dobíjení. Oprava = 1500 Kč. 15000 km = nové pneumatiky+geoetrie = 6500 Kč. (auto se začalo při 130 třepat, volant kmital ze strany na stranu) + výměna brzdových destiček. 25000 km = hučení v oblasti převodovky = 3500 Kč. 40000 km = opět nedobíjí, dva dny sem nejel a už mě do servisu táhli = 1500 Kč opět. To a spoustu drobnosti, jako že mě museli namazat rychlostku protože přeřazení rychlosti byl nadlidský úkol, motor hučí, apod. už neuvádím. V 55 000 km, to jest po dvou letech provozu vozidla jsem Felicii prodal a koupil si ojetý zahraniční vůz značky Peugeot. To je panečku jiná jízda. Pokud máte nervy na neustálé opravování a problémy kupte si Felicii. Ale já Vás varoval!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.99  13:17

    « Re: Co mate proti Felde? to Pallas

    Lépe bych to nenapsal.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.08.99  01:45

    « Re: Co mate proti Felde?

    Felda asi opravdu nebude "TOTAL *", ale na druhou stranu existuje mnoho zajímavějších aut za podobnou nebo někdy dokonce nižší cenu ===> neznám nikoho, kdo by se od zahraničního auta (nového, ne nějakého vraku) vrátil zpátky k Feldě!!! Jedině z finančních důvodů! Ovšem naopak je to celkem běžná praxe.
  • « 00 Reagovat !

    foto pallas

    pallas 07.08.99  23:33

    « Re: Co mate proti Felde?


    Kde ste prisli na
    to, ze felda je total *?
    Viezol som sa, neraz, a šoféroval, párkrát.

    Ved je to
    idealne auto na nase a azda aj vase cesty. Jedna cesta z Bratislavy do Žiliny, a
    môžeš ísť na rehabilitáciu s chrbticou...

    ... Felicia
    ovladla 5 percent nemeckeho trhu vo svojej kategorii, co
    nedokazali ani mnohe japonske auta. Veď áno, študenti, dôchodcovia, ľudia
    na podpore ... a nezabúdaj, že mnohí východní Nemci nemajú
    príliš na rozhadzovanie.

    Takze aky total
    *? Neviem, či sa to dá
    podľa toho posudzovať ... to je ako keby si napísal, že
    žiguláky sú super, lebo ich tu behá asi 5 % autoparku.

    Mozno povazuju
    Feldu za total * ludia, ktori nemaju vobec ziadne auto. Ja si naopak myslím, že Feldu považujú
    za super auto tí, ktorí mali predtým napríklad toho
    žiguláka, a nemali dosť peňazí na iné auto.

    ... mama ma
    peugeot 306 turbodiesel, na ktorom som sa tiez obcas zviezol. To bol ale rozdiel, čo?

    ... jazdne
    vlastnosti ma felicia o sto percent lepsie... preboha v čom? Veď P 306 má napríklad
    funkčné pruženie, na rozdiel od Feldy!

    ...nic v tom
    nevrzga ako v peugeote čo v
    tom maminom Peugeote vŕzga? To ste kúpili nejakú búračku?

    ... presne
    rovnako rychlo to
    určite, porovnávaš 50 koňový benziňák s 90-koňovým
    turbodieslom, stačí pozrieť na hodnoty krútiaceho momentu, a
    tým aj zrýchlenia a pohodlne vo Felde na tých sedačkách vo
    Felde sa spotím aj v októbri .... sa vsak s nou viem dopravit z miesta na
    miesto ako na peugeote.

    P.S. - este raz
    pripominam - nechcem vyvolavat ziadne hadky, iba som napisal
    vlastne skusenosti. Mne sa skôr zdá, že si nemal na tú
    306-ku, tak si musel zobrať Feldu, a teraz chceš aby sme ťa
    utešovali...


  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.99  18:34

    « Felici v. Korea

    Ten chytrak(nejsem sprostej), kterej napsal, ze Korejsky auta jsou *, atsi sedne treba do Accenta, ale musi jet nekdo s nim, aby mu utiral tekouci sliny. Podvozek,vybava,motor(treba 1.3 63kW), spolehlivost,..... Nerikam, ze Filcka je srot, ale podle me se to neda srovnat. Vzdy jsem jezdil na skodovkach(105, 120, Facko), dobry, ale uz nikdy. Mejte se
  • 00 Reagovat !

    foto

    07.08.99  10:38

    « Také jsem měl Felicii

    Příspěvky které obhajují felicii mě donutili napsat vlastní zkušenost s tímto skvělým vozem.
    V září 96 jsem koupil novou 1,3 Mpi, 50kw. Během záručního roku jsem s ní byl 10x v servisu pro různé závady. Méně závažné jsem si opravil doma sám.
    Ve stručnosti : Únik oleje z motoru - čtyři návštěvy servisu Jarov, opravováno výměnou těsnění pod olejovou vanou, vanou celou a nakonec simeringem na klice. Nepravidelný chod motoru - šest návštěv dvou značkových servisů a reklamačního odd. přímo v Kosmonosích v M.Boleslavi, opravováno výměnou svíček, lambda sondy a řídící jednotky.Další závady jako nefungující startér, zaseklá sedačka, podfukování kolem skla dveří, vrzání lanka spojky a mechanismu řazení jsem si opravoval sám. Auto jsem po roce a půl raději prodal a prodělal 40 000 Kč.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    07.08.99  00:00

    « Re: Co mate proti Felde?

    Když už jsme u koroze. Týden po koupi se objedvil prvni rezavějící bod na střeše. Teď jich mám ještě několik kolem záklopky od nádrže. Svěřil jsem se prodejci a jelikož se k tomu staví docela dobře tak poradil pár fíglů jak nato ... když tak se s tím něco udělá a ještě v záruce vyměníme kastli :-)) Auto mám 8 měsíců. Měl jsem skoro deset let starou Mazdu 626 bez jediné viditelné koroze, a když už jsme u toho porovnávání: stála mě třikrát míň než Filcka a jela desetkrát líp. Jenže já vůl chtěl nový auto a bylo tak akorát na tu Filcku. Když to budu chtít prodat tak prodělám dost peněz. Za Mazdu jsem po roce ježdění a 50.000km dostal o deset litrů míň než jsem dal. Za zasranou Filcku dostanu počítám o stotisíc míň. Takže příště (když teda nějakým zázrakem nebudu v balíku) to bude zase Japonec tak do pěti let stáří.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.08.99  17:14

    « Re: Kerej vůl napsal, že Felda je * ?????

    Kerej vůl napsal, že korejské auta jsou *??
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…