FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Olej a spolehlivost
Jsem rád, že se tahle diskuze oprostila od STEROIDA. K tý spolehlivosti, fakt mám slušný zkušenosti s tímhle problémem a můžu říct, že všechno je relativní, viz. mé předešlé příspěvky. Počítám, že ta 1.6LX co mám naběhá v pohodě 250 tis. km a bez problémů, když vezmu, že to udělaly naše firemní favority (víme jak se lidi k služebákům chovají). Asi tolik. K tomu oleji. zásadně nechodím do servisu. Vzdyt ti, pardon, volové ani neví kolik ho tam má bejt. Říkám, že v 1,6 má být 3,5l a stejně mi tam narvali 4l, hlupáci. Dávám tam vždy kvalitní olej, protože na oleji se nemá šetřit. Je to obdobný jako s těma botama, de o zdraví, No a u motoru jde o životnost. Jestli má někdo auto jen na lítačku a často auta střídá tak mu to může být šumafuk, ale těm ostatním ne. Platí čím kvalitnější olej tím líp, nedávat ale fullsyntetiku do vyběhanýho motoru, to jsou pak zbytečně prolitý peníze. Olej totiž kromě mazání musí dobře těsnit, odolávat tvorbě kalů, mít dostatečnou vizkozitu atd. Nechci tady poučovat, nejsem zas takovej machr. Ja osobně do Felicie použil zatím toto PENNZOIL, Castrol SLX, VALVOLINE Syngard. A je pravda, že naše oleje jsou kvalitní je jedno jeslti je to MOGUL, TRYSK nebo GOLEM. ZAtím zdarec. -
« Re: Olej (srouby)
Hele chlapi, jak jsem psal, že jsem měl toho Golfa II, tak jsem tam dával motor z "trojky". Ten samej, ale novej. Dělali jsme to s kámošema 24.12. (pěkný datum na automechaniku, ne?) a vychlastali u toho 2l Balantýnky. No a pak jsme to šli projet. Jedinej problém s tím motorem byl, že II měla alternátor zespoda a u trojkovýho motoru nešel nikam dát. Taky pakárna. -
« Re: Olej (srouby)
Taky,ale ne u TOYOTY,tam na to snad myslej jeste driv nes to spatlaj dohromady.Moje segra ma Citroen ZX a tam je presne naopak!Menil jsem ji nahon na tachak,rikal jsem si prkotina,jenomze jsem netusil,ze budu pomalu vyndavat celou palubku!Nebo takova 6.svicka u po*ranyho Peug605,tam jsem mohl nechat ruce!V tomhle smyslu jsou na tom Francouzi asi nejhur!Myslim,ze se tomu rika logistika,ktera by mela zasahovat do vyroby...Cau! -
« Re: Olej
Naprosto stejny. Pan Murphy to vsechno davno prokouk. Jeste k tomu zigulovi. Delali jsme to ve dvou a meli jsme toho plny brejle, jenze to pritahnul z nejaky vrakotechny a po 14 dnech se to podelalo znova. Nebyl jsem zrovna k mani a kamos si tu prevodovku podruhy vyndaval i nandaval sam. To mi teda neni jasny. -
"-- skrytý --" 26.08.99 13:11
« Re: Olej
No tak to je pakárna stejná, protože na Sierrce jsme s bráchou vyndavali taky převodovku. Na rozdíl od žigula byla ještě větší a těžší !!! A stěma šroubama, na to že jsou na místech, kam se nedostaneš jsem si už zvykl, ale že z deseti šroubů nejde povolit vždycky ten poslední, to mě točí, ani nechci říkat jak. Ale to je se vším, sundavám něco, jsou tam 4 šrouby a ten čtvrtej nejde povolit a dělá mi pakárnu !!! Máte stejný zkušenosti ??? -
"-- skrytý --" 26.08.99 12:45
« Re: Olej
Po všech cizích olejích, co jsem do aut lil (Castrol GTX3, Penzzoil Ultra Turbo, SHELL HELIX? AGIP) jsem stejně skončil u Mogul Forte GX-FE PRO a leju ho do Sierrky, protože to není výkonný motor. Tenhle olej splňuje i to, že ho můžou používat auta s katalyzátory a turbodmychadly, takže ho tam mám. A jezdí to pořád stejně. Jasně nenaleju tam M6AD, ale myslím si, že český oleje nejsou špatný !!!
a tak dále.Hlavně to vůbec nejede a při stodvaceti to řve a plave no hrůza.A to nemluvím o předjíždění na pětku.Felicia is total *.