FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
Diamant 14.03.01 19:11
« Výfuk
Ja mám Feliciu '98 a zatiaľ mám po 45.000 km originálny výfuk. Na Favorite som výfuk menil asi každých 20.000 km. Ale s tými dlhými jazdami to bude pravda. Ide o to, že pri jazde v meste sa posledná časť výfuku (druhý tlmič) neprehreje a neustále sa v ňom drží voda. Mimo mesto sa jazdí na vyšších otáčkach dlhšiu dobu a voda sa úplne vysuší. Raz som len pre srandu pri takej jazde zastal a chytil výfuk (tak ako bežne v meste). To bola chyba. -
« prevodovka
co tady popisujete divne zvuky, tak mi to dela taky, jen na volnobeh a pri seslapnuti spojky to mizi. vyhodili jsme prevodovku a tam jsme zjistili, ze to dela hlavni hridel v ulozeni v lozisku jakoby na dne skrine. lozisko bylo OK, ale hridel byla pekne ostrouhana a nechtelo to mnoho a ten konec by se ulomil. Tak jsme tam dali druhou prevodovku a ono to dela zase. je to proste typicka skodovka. Je to r.v.98 a ma najeto 40000km a je v *!
-
"-- skrytý --" 08.03.01 13:39
« Re: Divné zvuky
Joed: Píšeš "na nízko nastavené volnoběžné otáčky", ale mně to dělá jenom když je motor studený a to mám volnoběh kolem 1000 ot/min. Když se motor zahřeje, tak volnoběh je kolem 700 (asi) a to už ty zvuky nejsou slyšet. Jo a taky při studeném motoru trochu cítím vibrace ve volantu a trochu i v sedadlech. Že by silentbloky?
All: Mně šlo o to, jestli s tím mám něco dělat.
Co se týče intervalu výměny převod. oleje, tak v manuálu je 60 tis. km. Ale prodejce mně tvrdil, že se olej nemění. Asi nečetl manuál :-) -
« Re: Divné zvuky
To: Diamant. Ten zvuk není způsoben ložiskem 5. převodového stupně, ale vibracemi předlohy a tím i hlavních ložisek na nízko nastavené volnoběžné otáčky. Všimni si, že ho slyšíš pouze na volnoběh a při mírném přidání plynu se ztrácí. Jinak opravu převodovky bych nesvěřil ani svému nejlepšímu kámošovi. Můj spolužák má prodejní servis a převodovky zásadně posílá do Boleslavi na repasní linku. Převodovka je totiž kvůli těsnosti lepená a stejná kvalita utěsnění se nedá v žádném běžném servisu dosáhnout. Jinak pokud není převodovka příliš oblemcaná olejem, nebo poškozená nárazem, není nutné ani kontrolovat výšku hladiny. Náplň je u feldy na celou dobu její životnosti.