FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: To JoeD
Nevím, co považuješ za opotřebování. Já jsem vcelku spokojenej. Přešel jsem na ni z favorita a je to o něčem jiném. Služební auta většinou stárnou rychleji než soukromá, zejména když se na nich střídá víc řidičů. U předchozího zaměstnavatele jsme kvůli náležité imidži měly Mazdu 626, ještě ten starší hranatý typ a mohu ti říct, že stárla rychleji než škodovky. O nákladech na opravy radši pomlčím, protože v servisu byla alespoň 2x do měsíce. Každá návštěva znamenala slušnou pálku, takže imidž neimidž byla nahrazena škodovkou s podstatně větší spokojeností. -
« Re: ještě to Andre!
Fakt to na nás nezkoušej, se 170km/h s yarisem. Pokud ti TOHLE ukazuje ,tak bys to měl reklamovat, protože ti alespoň o 20km/h proměřuje. Felicie 1,3/50 točí ve 170 cca 5500 otáček. Yaris bude, vzhledem k malé kubatuře, mít asi kratší převody. V kolika má teda omezovač a kolik točíš ve 170? To by mě fakt zajímalo..... -
« Re: To JoeD
Meli jsme sluzebniho Formana a pozdeji prisla i Felicie ale tou jsem uz moc nejezdil a ta Felicie "zestarla" pouzivanim v chemicce mnohem rychleji nez ten Forman.
Ovsem nemusi to byt meritko ale o necem to je.
Napr. Escort se takhle rychle neopotreboval a to byl vyuzivan skoro stejne a mel najeto mnohem vic. -
« Re: Fabia
Víš * a chtěl bys pomník ! Škoda Mladá Boleslav, je plnokrevná automobilka, s vlastním vývojem, tradicí, značkou a výrobou. To, že využívá koncernové díly je politika celého koncernu. To budeš taky až vyjede novej Volkswagen se stejnou platformou tvrdit, že je to Škoda a ne VW ? VW Bratislava je obyčejnej montážní závod využívající levnou pracovní sílu a Passaty jsou německý auta a vždycky budou, ať jsou vyrobený u vás, v Brazílii, nebo v Číně. -
« Re: ještě to Andre!
Yaris celkem bez problemu dosahuje 170 a do 180 se musi premlouvat ale stacila mi na to dalnice na prijezdu do Usti n/L - kolem Trmicke teplarny.
Upozornuji ze mel v te dobe najeto neco pres 1000 km takze absolutne nezajetej motor. Podle info od prodejce Toyoty se to jeste zlepsuje.
Nesrovnaval jsem sedacky Fabie a Megana ale prirovnaval jsem sedacky Yarise a Megana!!! s tim ze jsme mel vyhrady. V Yarisu se sedi v "predklonu" ale to ve Felicii taky - oproti Meganu. Jinak co se hluku tyce v Yarisu je mensi hluk z "kocicich hlav" nez Meganu ale motor je slyset kolem 100 o dost znatelneji. Nevim jak ve Fabii ale ve Felicii se v tehle rychlosti uz na sebe krici aby si pasazeri rozumeli(1.3 GLX/model-96). V Yarisu se da poslouchat Radio, ktere hraje potichu... Tezko rict kolik Yaris ve 180 toci je tam grafickej ukazatel obratek a orient cisla... Ale Yaris jde do obratek velice ochotne-16v. -
« Re: ještě to Andre!
Já jsem se v Yarisu taky svezl a měl jsem pocit, že sedím nahatý v bublince. Já ke svému pocitu potřebuji víc než skla vnímat spíš ty plechy kolem, prostě pocit jak u dámských vložek ochrany a bezpečí. Můžu tě ale ukidnit, že stejně blbý pocit jsem měl v meďouru A třídy, akorát ta bublina byla větší. -
« Re: ještě to Andre!
Tak počkej, až se svezeš s Fabií, tak ještě tu rejži prodáš a přejdeš na poctivej koncernovej vůz. To, že srovnáváš sedačky Mégana a Fabie je hezký, ale obojí je o něčem jiném. Všichni vědí,
že francouzský auta jsou jen vyloženě o pohodlí, o ničem jinym, mě ale sedadla ve Fabii zcela vyhovovaly, mnohem lepší než ve Felině. To že tvrdíš, že Yaris jede 180 km/h to je asi trochu úlet, ne? To by ten motůrek musel točit tak 8 tisíc!!! -
« Re: ještě to Andre!
tak za prve Fabie jeste v krame neni! alespon ne u nas. Za druhe ja potreboval malinky auto - co nejkratsi (pro mamku) s co nejvetsim prostorem v kufru - prip variabilitu - to vsechno Yaris ma (jedina podobna variabilita je v Twingu). Mamka spatne vidi a obrovsky cisla na dig.ryhclomeru je idealni (obdobu ma Twingo2 ale nema to tak velky). Nekde jsem tu cetl ze je to neprirozeny koukat stranou - k tomu dodam ze je to hodne prirozeny, protoze se nemusi preostrit oci na kratkou vzdalenost - udaje se zdanlive promitaji dost daleko a je opravdo prijemnejsi kouknout stranou nez preostrit na pul metru. Jedine kdy to "vadi" je v noci - hodne to sviti i kdyz to mam utlumeny. Ja sam jezdim Meganem a jsem max. spokojenej ale pokud se vezu Yarisem mam velice prijemny pocit lehkosti a svobody - to delaji asi velka okna. Vyhrady mam k sedackam - v porovnani s Meganem je to divny sedlo - ale divil bych se kdyby Fabie poskytovala vetsi komfort sedadel nez Megan. Yaris je max. mrstny auto s opravdu velikym "rejdem" a s velice prijatelnou spotrebou.
Jel jsem s nim kolem 180 a porad se chova jako mnohem vetsi auto. S Fabii jsme nejel ale Favorit/Felicie je v tehle rychlosti mnohem hure ovladatelna. Nejde vypovedet co vsechno jsem porovnaval nez jsem Yarise sel koupit to by bylo nadlouho. -
« Re: To Andre
Andre neblbni, konečně si se tu dopracoval k celkem slušnému stylu debaty a najednou chceš jít pryč. Alexi - tobě dneska hrabe viď ? Kdysi jsi psal vcelku čitelné příspěvky, tak nebuď najednou paranoidní jenom kvůli tomu, že se někdo splet a koupil si divný auto. Hezky se omluvte a pište dál. Představte si, jak by se do vás opřely ty čůzy, co píšou do tématu o ženským řízení. To by sme si jako lidi udělali před ženskejma pěknou ostudu... -
« ještě to Andre!
To, že jsi si koupil Yarise za 311 000 Kč, je asi největší chyba Tvého života! Za ty prachy máš Fabii 1,4 v Comfortu a to se nedá vůbec srovnat!
Já bych si rejži vůbec nekoupil, motory maj možná
dobrý, ale to zpracování...všude samej plast, bojíš se tam něco naložit, aby sis ho nepoškrábal,
nehledě na tu bezpečnost! Není nad precizní Českou práci pod dohledem kontrolorů z Wolfsburgu!
Kam se hrabe celej svět na VW! Za ty peníze radši
2 roky starou Octavii v GLXu, než se takhle zasardinkovat do takovýhle krabičky! A o tom plechovým zvuku, co Ti zkroutí bubínky pokaždý, když bouchneš dveřma ani nemluvě...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!