FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Nemecka debata
Ja bych to s tou debatou ohledne nadnarodnich koncernu ukoncil.NASROT se podle meho potrebuje akorat hadat.
K te Felde1.9D :podle meho je to nejvyhodnejsi lidove auto pro ceskou rodinu.Znamy ji ma a ta spotreba je opravdu velmi nizka a na naftaka to je velmi tichy.Skoda jen ze to spada do kategorie povinneho ruceni stejne jako napr Omega2,5TD,ale to uz je jina kapitola. -
« Re: to našrot
Ty zabedněnče!
To, že nesnášíš Němce, je Tvoje osobní věc a necpi nám to sem!!! Já taky nesnášim rusáky a nepíšu tady, že všechno co je ruský je *, i když je to pravda! Němci (hl. VW, Mercedes) dělají taková auta, která bychom bez nich asi nikdy neudělali!!! -
« Re: Fabia
Pokud se na to díváme z tohoto pohledu, je to zoufalé. Svět totož vypadá takto:
Německo: VW, AUDI, SEAT, ŠKODA, MERCEDES, CHRYSLER, BMW,
FRANCIE: RENAULT, PEUGEOT, CITROEN, NISSAN
ITÁLIE: FIAT, ALFA, LANCIA
JAPONSKO: TOYOTA, HONDA, SUBARU, SUZUKI, MITSUBISHI, DAIHATSU, HYUNDAI, KIA.
USA: GM, FORD, OPEL, VOLVO, SAAB, MAZDA. KOREA: DAEWOO Trochu bordel, co? -
Saab 26.11.99 08:57
« Re: Fabia
Škoda je česká značka i když ji vlastní VW. Podle vašich argumentů by neexistovala téměř žádná značka. Vždyť Renault dává do svých aut věci společně např. s Fiatem a je snad Renault italská nebo Fiat francouzská značka ? Totéž i japonci, je snad Toyota nebo Nissan anglická značka ? Podle vašich argumentů asi ano. -
« Felicia 1.9D
Asi rok mame 1.9D Felicii, jezdí super spotřeba 4.5-5 l bionafty na 100 km.Maximálka 165 km/h na dálni z kopce, ale na otáčkometru měl motor asi 1000(tisíc) otáček rezervu. Možná že by zvládla větší zpřevodování, ale to už by nevydržela konstrukční rychlost(podle údajů dop rzchlost max 160km/h-oficiální údaje od konstruktéra) s 1.6 benzin po tuningu na nějakejch 80 KW se dá jet podle policie 200 km/h. Hnali nás s ní na dálnici, my jsme měli ve Furdu Scorpio na tachometru 200Km/h. Oni nás dojeli a blikali STOPkou vepředu a tak jsem museli zastavit, když jsme se ptali co to maj za Filcku, řekli nám že je to stadartní škodovácká uprava... -
« Fabia
Skoda je sice este ceska znacka, ale iba podla pravopisu. ZNACKU Skoda predsa vlastni VW. Aje ked su v Boleslavi nejaki ceski konstrukteri alebo navrhari, mozu navrhnut sice hocico, ale realizovat iba to, co im sefovia z VW dovolia ! Aj Octavia predsa mala byt na podvozku A4. Nedovolili to, bola by to velka konkurencia pre originaly VW. Jednoducho povedane, Skodovke povolia vyrabat iba auta, ktore pre produkciu materskej firmy nemozu znamenat konkurenciu. To sa tyka napr. aj motorov a pod. -
« Re: to naąrot
Nevim jaks to myslel s tim kumunistickým nadávačem, ale to necháme stranou. To co jsem tu psal v předchozím příspěvku je pravda a mám to potvrzený od lidí, co tam dělaj nebo do nedávna pro ně něco dělali anebo od jiných známých designerů a umělců, Čechů, kteří by do toho mohli mluvit, ale nemůžou. P.S. Rozhodně ale nesouhlasim s tim, že Škoda auto je stále česká značka, stejně jako seat už nejni španělskej. A nemám rád skopčáky a to je můj hlavní důvod. Hlavně taky proto, že změnili taktiku a místo toho, aby k nám vlítli vojensky, tak nás vyžrali ekonomicky a položily naše strategický podniky (pravda je, že je nepoložili jen skopčáci, ale třeba i taloši (třeba ČZ). A my blbci s klapkami na očích a vrozeným pangejtismem jsme jim na ty jejich laciný šmejdy skočili. -
« Re: to našrot
Škodovka dneska zaměstnává asi 20 designerů, z nichž je většina z Belgie, Holandska, Německa atp. Jsou tam asi dva češi, ale co jsem slyšel, tak tz tam fungujou jen jako "arbitři eleganciorum", tedz že do toho jen kecaj a nenavrhujou. Prostě je k tomu moc nepustěj. to King: škodovka pravda zaměstnává i český makačenka, ale převážně tam pracujou poláci. -
« Re: to našrot
Souhlasím s Kingem. Dnes v době globalizace automobilového průmyslu už neexistuje slušná automobilka, kterou by alespoň zčásti nevlastnila nějaká zahraniční firma a přesto si je lidi spojují s územím kde sídlí. A oprávněně protože tam vyrábí a zaměstnává lidi a konečný výrobek je na té práci taky závislý. Proto pro nás je Škoda pořád českou značkou. -
« do třetice: spolehlivost
O tom, jak je právě tohle auto spolehlivý se nedá mluvit po najetí 30 000 km, jako to jednou řikali snad v Jízdě nebo kde, že to Toledo je strašně spolehlivý, protože má najeto 30 000km a skoro nic tomu nebylo. O spolehlivosti se může mluvit tak po najetí 100 - 150 000 km. -
« to: idark
Esli by ti stačilo k české hrdosti, že by to vyhrála Fabka, tak bys musel bejt skopčák jak poleno, prže esi to nevíš, tak škodovku už fauvé vlastní z 71% (dost dlouho) a jedná se o koupi zbylých 29%, takže bude mít 100%. A tu Fabku taky nenavrhoval čech, ale nějakej holanďan (myslim, ale Čech to nebyl 100%).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Čo sa Felicie 1,9D týka, považujem to za veľmi dobrú voľbu. Ja osobne som si vybral motor 1,3/50. Má taktiež veľmi dobrú spotrebu a hlavne sa za to platí menšia zákonná poistka, lacnejšia diaľničná nálepka a aj vstupná cena bola o dosť nižšia. Inak bál by som sa hluku. Jazdím s Golfom IV (1,9TDI/81) a tiež nie je veľmi tichý.