FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: King,gybby
gybby, já vím, že Škoda uvádí ve svých materiálech 72kW. Teď jsem ale viděl v novinách reklamu na fabii, kde se uvádí, že bude mít motory od 37 do 74kW u TDI!!!!! Tak buď je to překlep, nebo škodováci ještě na poslední chvíli trochu zvedli výkon. Fakt nekecám. Chtělo by to asi oficiální dotaz na skoda-auto.cz. Našrote, Král je designér. Nic víc, ale ani nic míň. Uznávám ho, ale technik rozhodně není. A ty znalosti, kreré má, nabral kde? Cestováním po západních autosalonech, nebo po ruských a čínských, popřípadě kubánských? To co ví, je opět technika a technologie západní, nikoliv česká. Je to pech, ale je to realita. Navíc, nejsem si jist, že by král dokázal navrhnout auto velikosti fabie. Udělal tatru MTX, Rebela Novu, Innotech, ale asi by nešel do osobáku. Stano, pokud někam patříš, tak asi budeš v maximální míře využívat komponenty toho dotyčného. Nevím ,jak ti to už mám vysvětlit. Asi nijak. A pokud jde o Renault + Nissan, pokud vím, toto spojení existuje pár měsíců. Co se asi dalo sjednotit? A to si piš, že sjednotí podvozky a motory. Vyberou to nejlepší. Nemysli si, že kdyby měl favorit lepší šasi, než polo, že by zůstávali u platformy pola. Tak blbý není nikdo. Škoda bohužel neměla VW co nabídnout, s vyjímkou nízkých nákladů. Není to ale její vina, ale důsledek 40 let minulých, kdy šla česká ekonomika do haj..u. Pokud si pamatuji, ČSR byla před 2. světovou válkou 5. nejvyspělejší země světa, za USA, Francií, Británií a Německem (které ovšem díky zbrojení). A KDE JSME * TEĎ? Nebýt *.... Rusáků, tak mohla teď třeba Škoda a Tatra vlastnit VW, Audi, Renault, RR, nebo mercedes. Takhle prd a germáni k nám jezdí jako do skanzenu. Ach jo. Proto bych rozbil hubu každýmu, který mluví o komouších dobře. -
« King,gybby
No krasne. Akonahle skoncia rozumne argumenty, nastupia nadavky. Presne to si mozem mysliet o vas a nenadavam vam. Ale jedna sa o vasu nie moju uroven. Kingu, toho Fiata som pouzil iba ako priklad. Opakujem, Skoda musi vyrabat auta iba z dielov VW. Samozrejme je to aj lacnejsie ako cely vlastny vyvoj. Nie ste jednoducho schopni alebo nechcete pochopit, ze vlastnym vyvojom vznikla napr. spominana sutazna Skoda 130RS, na svoju dobu spickove auto. Ani tam vsak nevyvijali napr. vlastne tlmice, pouzili spickove zahranicne. Ale mohli si vybrat z 10 vyrobcov, ktore najlepsie vyhovuju charakteristike auta. Nemuseli striktne pouzit tlmice VW. O tom je rec. Ak chcem vyrabat, resp. skladat PC, vlastnym vyvojom mozem navrhnut tvar skrinky, vybrat overene spickove komponenty od roznych firiem a skladat perfektne PC. Ak by som to bol nuteny skladat iba napr. z dielov IBM, uz by to bolo v podstate PC od IBM.
K tej technike > Japonci po vojne hufne nakupovali fotoaparaty Leica, optiku Zeiss, elektroniku zo zapadu, rozoberali to, najskor kopirovali, potom vylepsovali a kde su teraz ? Co tu trepete iba o Rusoch a kradnuti. Americka raketova technika stoji na W.von Braunovi. -
« to: gybby & king...
Je vidět, že nevíte nic o ruskejch ani českejch technologiích a stále ještě hledíte ke světlým zítřkům, který nám má přinýst západ. Nejste trochu zabedněný? A copak jste nikdy nebyli třeba v Německu, Francii, Holandsku nebo Americe, že je tak strašně vychvalujete a řikáte, že všechno český je * a kam bysme to bez těch hákošů dotáhli? -
« to: king...
Ty lidi co znám mě znají většinou jen od vidění, ovšem jsou to odborníci. A většina z nich ve vývoji nepracovala, možná někdy po škole, protože dneska už 30 let pracujou jinde. A jestli mi chceš tvrdit, že třeba takovej designér, jako je V. Král (myslím toho, co má Metalex a co dělal třeba sportovní tatru) je člověk, kterej nic neví o moderních technologiích, když v polovině 70. let jezdili na autosalóny do celýho světa a lidi jim záviděli, co uměj, tak se zavrtej zpátky do německýho spacáku a tvrď si co chceš. P.S. Nissan taky celej patří Renaultu a nenutěj je do toho, aby stavěli francouzský auta na renaulťáckym podvozku. -
« To: Stano, Našrot, King,Wolf
To Stano:Jsi zabedněnej stejně jako Našrot!!!
Co se zastáváš rusáků, jaký jsou to hodný lidi, když si všechno koupěji v licencích? Vždyť ty ukradli co jim přišlo pod ruku.Jen všechny zbraně za 2. sv. války co tam nechal wehrmacht nebo USA
se poté objevili v jejich arzenálu! Od aut po rakety, letadla, motory....Ten žigul byl fakt asi velká výjimka!!!A jestli Ty o autech víš víc než já, tak to asi sotva!!!
To Našrot: Zajdi si nejdříve k nějakejm dealerům, ať Ti daj nějaký prospekty a pořádně si je nastuduj!!!
To King: Máš pravdu, moc toho nevědí!!!Jen bych si dovolil upřesnit:TDi ve Fabii má 72 kW, není v tom nic osobního... -
wolff 01.12.99 09:42
« Bez nadpisu
Když jde o ten vývoj, tak někde mám informace o Škodovce, myslím z ňákých 70. let - střední třída 1,6(64kW) moc fajn autíčko. Byla to jedna z prvních zakázek pro Giurgiana a bylo to moc fajn auto. Komouši to samozřejmě stopli.
No nějakej vývoj tady byl a i šikovní lidi tady byly, jenomže z politických kruhů to vždy bylo stoplý. No a škodovky jako lidový auta nebyly špatný. Nemohly by konkurovat největším výrobcům, ale po nějakém menším kapitálovým spojením a po technické výpomoci a kvalitní privatizaci si myslím, že se škodovka mohla udržet samostatně. Alespoň v takové míře jako třeba volvo nebo saab. Na těchto autech jejich koncernová příslušnost není poznat a to ze žádné stránky.
Kdežto Fabia je VW VW VW VW. No a to mě mrzí. Viděli jste rozdíl mezi Bugattí a conceptem D od VW. No moc velkej rozdíl tam není. Všechny auta stejný a to nejen po designové stránce, ale samozřejmě i po technické.(no tenhle slovosled jsem měl obráti, ale už se stalo.) -
« to stano
tobě ta minulá charakteristika sedne taky. Bohužel jsi zklamal .Já tě znal z Honda klubu jako člověka s mozkem. Asi jsi časem zblbnul. To je snad jasné, že když škoda patří VW, že bude používat jeho techniku. Je to logické a navíc pro škodu dobré, protože se urychlí vývoj technologií i modelů. Navíc je VW na poměrně slušné úrovni. Co je to za hovadinu, že by škoda mohla brát nějaké dobré díly od Fiatu? Jak by asi vypadalo auto, smíchané ze škody, fiatu, VW, renaultu a mazdy? Ach jo. Víš, říká se, že by auta měli navrhovat italové (Alfa 156, 166), mělo by být složené z japonských dílů (toyota, nissan) a montováno v Německu (bmw, mercedes). Pak krásné, spolehlivé a kvalitně udělané .Situace je ale jiná a ty o tom asi nevíš. -
« Re: to našrot
Našrote, ty jsi vážně blb. Je to smutné, že to musím říct, ale je to tak. Navíc nemáš naprosto přehled a o auta se asi zajímáš jen proto, že jsi motorista. Pokud nějaké tvé známé vyhodili z vývoje, tak to byli stejní, jako ty (vrána k vráně sedá,....). Neříkám, že tam dělali idioti, ale podle všeho nejspíš zachovalí padesátníci, jejichž jediné zkušenosti byli s "moderními" technologiemi socbloku a nebyli schopni se adaptovat na tu zastaralou volkswageňáckou techniku a postupy zlých kapitalistů. Tak šli. A soudě podle současného stavu škodovky, je to moc dobře. A to, že tady něco meleš o TDI audiny, kterou si "syslí" pro sebe, je vidět, jak tomu rozumíš. Tak abys zmoudřel (pokud to jde):TDI s 85kw je stávající model TDI s 81kw a s VTG(variable turbo geometry), doplněný o vysokoltakou technologii vstřikovací čerpadlo-tryska (obdoba common rail PSA MB a Fiatu). Mají ho zatím audiny, passat a špičkové modely Bory. Seat ho zatím nemá a škoda taky ne (a nedivil bych se ani, kdyby jim ho dát nechtěli, i když jim ho asi dají, protože by měli nějak zvýraznit exkluzivitu audi a VW). A na škodu neserou, to je vidět u fabie, která dostala TDI 66kW se stejnou technologií, ale bez VTG, která dává 74kW. Tak se zklidni. -
« Re: to našrot
gybby, teba jednoducho serie, ze "nasrot" ma v podstate pravdu. Zloz si klapky zo zaslepenych "huravlasteneckych" oci a poriadne citaj ! Nasrot hovori, ze Skodovky sa nemuseli stavat na chasis ziguliakov. Napr. taka Skoda 130RS bola super a uplne vlastna konstrukcia. Ako si ju skodovaci navrhki a vymysleli.( Mimochodom, Zigulika Rusi neokreslili, ale poctivo kupili licenciu. A o technike zrejme nemas ani sajnu, pretoze Taliani okrem aut nikdy nic poriadne nevyrobili. ). Teraz sa mozu skodovaci aj posr..t, furt musia pouzit podvozok VW. A vsetky ostatne konstrukcne podskupiny. O tom je rec. Aj keby bol napr. posilnovac riadenia Fiat 100xlepsi a lacnejsi ako VW, musia pouzit ten VW. -
« Re: to našrot
Kdyby jste znali ty lidi, co byly dřív ve vývoji ve škodovce a který vyházely. A kdyby jste věděli co řikaj opravdoví odborníci a ne přitroublí ekonomové a rádoby odborníci "ze západu", tak byste tady nepsali takový hovadiny. to gybby: Felda 1,9 má opravdu dobrej motor, podobně je na tom i ten turbodiesel, ale to jsou jediný motory, který vyrábí VW dobrý. PS do audiny stejně dávaj nějakej vylepšenej ten TDéčkovej motor a u nás mu "krátěj prémie" :o) -
« to našrot
Ty to v tý tvý hlavě asi nemáš v pořádku, to snad ani neni možný...Proč bysme měli za komančů dělat auta na podvozku žigulíka nebo snad Leninovejch saních? To je trochu zvrhlá představa, protože
oni toho žigulíka obkreslili od Italů, a ty jsou
proti Rusákum fakt nějaký fachmani!!! A my jsme
se na ty prototypy mohli jen dívat na obrázkách
a bylo jasný, že se tu nikdy na silnicích neobjeví...Tak si sundej ty klapky z očí, obuj si cvičky, zaběhni si někam do lesa a tam si pořádně
zařvi, ať se uklidníš...
Pro všechny normální lidi : Felicie 1,9 D docela dobrý auto, jen však pro řidiče, jimž se diesel vyplatí (vyšší cena, poj....)Já jí nechtěl, nemám moc diesely rád, já mám rád dynamiku pod plynem.Jinak diesely od VW jsou podle mě nejlepší na světě!!! -
« to našrot
Ty jsi velkej soudruh, co? Jinak si ty tvoje kecy nedovedu zdůvodnit. Co by z toho asi tak VW měl, kdyby cpal do škody prachy na vlastní podvozky, motory,a další díly .Myslíš, že nás někdo bude sponzorovat? A pokud jde o vývoj, prolistuj třeba speciaá Světa motorů, věnovaný fabii a přečti si, jaký "vývojový tým" škoda do příchodu VW měla, Nebudeš se pak divit, že jim šéfují belgičané, španělé, němci. Žádný totiž nebyl. A fakt mě už štveš. -
« To: idark & gybby atp.
Všechny světové automobilky se navzájem finančně podporují a to z jednoho hlavního důvodu: aby nezkrachovaly. Tato podpora je o něčem jiném, než o vlastnictví např. škodovky Volkswagenem. I to, že Renault koupil Nissana není totéž. Jak psal již Stano: kdyby VW lil do škodovky jen peníze a nenutili je stavět auta na VW podvozku a s jejich dašlíma součástma - prostě byl-li by tam stále českej vývoj a česká vůle - tak bych považoval Škodovku stále za české auto. Je pravda, že i za komančů byl vývoj škodovky ovlivňován ruskem, ale alespoň se s něčím dostali buď do fáze prototypu nebo zkušební (třeba 2litrový motor u eRka nebo motor vpředu u 120tek), ale nikdy je nenutili stavět Škodovky na třeba žiguláckym podvozku. A v tom je ten rozdíl - ve škodovce je teď prostě větší totalita než dřív (včetně toho, že výkresy musej bejt podle DIN a s německejma popiskama a ne podle ISO, natož podle ČSN). A zvlášť to GYBBY: jo, nikdy bysme neďelali takový s**čky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!