FELICIA = TOTAL SHIT

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia

  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  13:57

    « Re: Diesel a rakovina

    Jen k těm dieslům. Oni totiž nesmrděj stejným stylem jako benzíňáky - tedy výpary - ale smrděj pevnýma částicema a to dost velkejma (myslim tim ten černej kouř z vejfuku). Ty se pak zachytěj v nose a tam otravujou v podstatě do té doby, než je třeba vysmrkáš nebo tak něco. Takže vlastně diesly nesmrděj, ale mechanicky drážděj čichový buňky a člověk to vnímá jako smrad, protože je to nepříjemný. Aspoň tak si myslim, že to funguje.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  10:10

    « Re: diesel to lucky

    Chtelo byto velky opusteny parkoviste, ktery ma vsude stejny povrch. Tam by jsme mohly skouset hranice prilnavosti, ruzne prumery zatek, max. rychlost skterou by sedoni dalo najet do zatacky nebo nahla prekazka v zatacce atd. Hlavne aby bylo kolem hodne mista kdyz se to nahodou nepovede.
    Rad bych vedet jaky mate kdo gumi na Felde?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  09:14

    « Diesel a rakovina

    to LadaH a spol. - prectete si novej Svet motoru - na strane 33 je clanek prevzatej ze Sternu s vserikajicim nazvem "Diesel a rakovina" - doufam, ze vas pak ty priblbly reci o ekologickejch dieselech prejdou. (aneb js mel s tema TDI motorama pravdu)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  08:58

    « Re: diesel to lucky

    Fakt nejsem příznivcem dieselů a to ze dvou důvodů: souhlasím s maxipsem, že smrdí - a to jak teplé, tak studené a jet s feldou za libovolným nafťákem = 100% bolavá hlava, protože nemám vnitřní cirkulaci. A nezkoušejte mi vymluvit, že nesmrdí, mohl bych se naprdnout. Jistě záleží i na stavu auta, ale furt taková TDI octavia smrdí víc, než benzínová. nehledě na to, že jde do vzduchu víc sajrajtu.A druhý důvod - mizerná dynamika a to fakt mizerná. Sice dobrá pružnost, ale na to já nehraju. No a s těmi tzv. úsporami - pokud jste četli srovnávací test v AMS - českém, octavie 66kW nafta a74kW benzím, tak jim vyšly NAPROSTO STEJNÉ NÁKLADY. A to díky tomu, že nafta je sice levnější a míň žere, ale má taky podstatně, OPAKUJI - PODSTATNĚ dražší servis. Pokud to někoho zajímá v číslech, přinesu si to sem a napíšu. Tak nevím - v čem je ta výhoda?????? to ladaH - no, o tom hladkém mozku bych být tebou pomlčel, protože kde se objevíš, tak někomu nadáváš, tak si zalez pod kamínek, než tě něco rozšlápne, nebo začni komunikovat jako homo SAPIENS SAPIENS. TO KOTEKP - nevím, jak se v krizových situacích chová plně naložené auto, protože se mi ještě nepodařilo najít 4 lidi, kteří by si to chtěli se mnou zkusit. Na můj ostrý styl jízdy si zvykla jen přítelkyně (díky bohu) a 2 kamarádi, jezdící podobně. A tyhle lidi se mi ještě nepovedlo dát dohromady na jedno místo. A podle mého bude (na suchu) meze adheze trochu dál, než u prázdného auta. Ale pokud by došlo ke smyku, záleží na ostrosti zatáčky. V mírné bude auto nedoráčivé, ale jakmile bys volantem víc otočil, půjde do hodin. Pokud máš 1,6 feldu a jsi z prahy nebo okolí, mohli bychom to porovnat mojí ochipovanou 1,3. Co ty na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.12.99  08:36

    « Re: diesel to lucky

    Right. Nevím jestli jsi to argumentoval vážně nebo ironicky, ale bohužel musím říct, že máš pravdu. I ty další věci rozhodují. No, to že se stane z feldy ještě víc nedotáčivé auto, při zatížení zadní nápravy (pytel cemnetu v kufru), se mi vážně nezdá. Mít zátěž na opačném konci těžiště, znamená zvýšit na tomhle konci odstředivou sílu. Leda, že by jsi vážně jel na ledu. Jenže, když já jsem jel na ledu (a byl jsem sám) měl jsem co dělat a věřím, že auto se chová nevypočítavě, nejenom nedotáčivě. No a samozřejmě záleží na řidiči a jeho stylu. Odbočím, vím o člověku, který dokáže omést pneu za 20000km amě se to podaří za 40000km a někomu možná až za 60000km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  17:18

    « Re: diesel

    Ja bych take rad na neco upozornil obzvast na ten tvuj pytel cementu v kufru a dynamicke vlastnosti
    automobilu s prednim nahonem a zatizenym zadkem(napr.pytel cementu). Nevim jestli jsi nekdy ten
    cement v tom kufru vezl ale rozhodne se s feldy, se zatizenou zadni napravou, nestane pretacive
    vozidlo ale opacne - s nedotaciveho jeste vic nedotacive. Skus to pri desti nabo rano kdyz jsou
    jeste namrzle silnice, nemusis jet ani moc rychle. A jeste ktem podminkam, predpokladam ze u toho
    budes mit 4 stejne pneumatyky(stejne rozmery, hloubku profilu, stejne nahustene atd.), v richtiku
    geometrii, spravne serizeny omezovac brzdneho ucinku zad. naprava a nebudes sahat na rucni brzdu.
    Amen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  16:13

    « Re: diesel

    Nádherně inteligentní debata. Znáte tenhle aforismus? : "Co sám nerad, něčiň jiném; pravil kantor žáku kdesi, třepaje ho za pačesy". Jinými slovy : neříkejte lidem, že maj prázdné hlavy, když to sami nesnášíte !
    Opět se tady zopakuji. Mám Felicii 1.6LX a jsem s ní nadmíru spokojenej, na mý požadavky jezdí výborně. Možná, pokud mi rupne v bedně, si nechám udělat na Feldě tuning, ale musím to zvážit. To, že je diesel těžší je fakt, jestli je to 50kg nebo 30kg teď fakt nevím. Chci jen upozornit, že v případě, když dáte do kufru pytel cementu, stane se z felicie nedotáčivé felicia přetáčívá: Netuším v jak velké míře, ale zákony fyziky nikdo neošidí. Stejně tak je známé pravidlo, že je-li auto zatíženo 100kg zátěží navíc (myslím tím +řidič) roste spotřeba přibližně o 1l/100km. Takže pánové, pokud se chcete bavit o chování auta v provozu, a je jedno jakého, musíte si nejdřív ujasnit podmínky, za jakých jste to auto testovali. Jo k té klegove felicii se 180000km : Dej si bacha na rozvodový řemen, měl by se měnit po 60000km. V této době už může být napínák v krajní poloze a hrozí tzv. "potkaní" motoru (řemen přeskočí na rozvoďáku). Oprava pak stojí podle poškození 75000 - 130000 ! Chci jen upozornit, že jsem si to nevymyslel.
    Ještě, snad to nebude dlouhy. Libí se mi Oktávka i Fabia. Oktávka spíš v tom SLX, ty LX a GLX mají dost nepěknou přístrojovou desku. A k Fabii : už jsem to tu psal, měřím 197cm a subjektivně Vám říkám, že v předu jsem se cítil dobře, rozhodně líp jak v Corse nebo Ibize. Faktem je, že i Felda mi sedí víc, než dvě posledně jmenované auta.
    Tolik zatím, bye.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  15:00

    « Re: diesel

    Hadej - muzes Xkrat :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:58

    « Re: diesel

    * vas teda chci (i kdyz nevim proc by ste se meli nechat), jelikoz vy (dieslaci) me nejen serete, ale hlavne otravujete (moje plice).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:47

    « Re: diesel

    To nic pan Maxipes nas but chce * nebo je
    to prablb!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:41

    « Re: diesel

    Co tam ten tvuj soused lije, topny olej?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:37

    « Re: Felicia

    Nekdo ma hladkej mozek, nekdo hrbatej a nekteri jej nemaj vubec. Mimochdem nevim co mas za problem ja mam taky diesela a jsem spokojen jezdim s ni denne 200km.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:30

    « Re: diesel

    No se studenym nevim, ale se zahratym (kdyz uz pracuje katalyzator) by to bylo celkem jasny. ( tu tvoji 1.9 D ma nas soused - (najeto par kilometru) - a kdyz to rano studeny nastartuje - tak to je sila - nejen, ze by byl v ty garazi po 15 vterinach mrtvej, ale jeste by ho pro ten cmoud vubec nenasli) :-)
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:22

    « Re: diesel

    Jakyho smradu!Opravdovej smrad produkuje prave
    benzin !Pojd zavreme se do garaze,ja se studenym
    dieselem s felicii a ty se studenym benzimem se
    stejnym objemem,schvalne kdo driv chcipne!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:15

    « diesel

    O penize jde vzdycky az v prvni rade, ALE TOHO SMRADU :-(
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  14:11

    « Re: Felicia

    Kingu ty mas asi taky jako tvuj kamos Lucky mozek
    hladkej jako zarovku,co!!!Podivej se o kolik je
    diesel tezsi nez 1,6 a pak mne neco rikej o jizdnich vlastnostech!Konec koncu,kdyz nemas
    rad diesely tak na ne nemusis hazet hnuj!Spis si
    porovnej jizdni vlastnosti versus provozni naklady
    a ses uplne jinde!Zjistis,ze s motorem 1,6 bys
    uzivil dva diesely!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  12:38

    « Re: Felicia 1.6GLX Koupit ci nekoupit - To lada H

    To je akcni model kterej ma bezpecnostni prvky, prodava se jen v Österreich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  12:33

    « Re: Felicia 1.6GLX Koupit ci nekoupit - To lada H

    co je to "conte"?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  12:29

    « Re: Felicia 1.6GLX Koupit ci nekoupit - To lada H

    Zrejme jsis necetl minule prizpevky srovnaval jsem vlastnosti 1.9D LX Combi a 1.9D Conte Combi (pri stejnych podminkach na mich znamich usecich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    16.12.99  12:21

    « Re: Felicia 1.6GLX Koupit ci nekoupit ...

    A navíc je diesel podstatně těžší na předek, co ž negativně ovlivňuje jízdu. Auto je těžší, tudíž víc péruje a tak se víc naklání, ale to asi vysvětlovat tvému mozečku nelze.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…