FELICIA = TOTAL SHIT
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > ŠKODA Felicia
-
« Re: Diesel,...
At je to se smradem benzinu, ci dieslu jak chce.Pravda je, ze diesel produkuje mnohem vice rakovinotvornejch latek nez benzin, a o tom to asi je. Me smrdej oba druhy motoru, takze nejsem
zaujatej. Mame diesla i benzina.
to LadaH, kdyz chces s nekym diskutovat, tak se chovej normalne a ne jako nejakej hulvat.
Cau -
« Re: Diesel,...
Ty zmagorelej rybize,zase mluvis podle najakeho
Svycarska!Myslis si,ze jsou asi nejchytrejsi!Tam
jde o setrvacnost z dob kdy byl diesel coudici
traktor!Jo ajinak benzinak vyprodukuje asi 200g
Co2 na kilometr!To je podle tebe OK!Mas IQ jako
lopata zizal,tak zalez nekam na strom ty Rybizi
a nediskutuj podle toho co slysis ,vole!! -
"-- skrytý --" 21.12.99 14:45
« Re: Diesel,...
Uz se na to nemmuzu ani divat !! To co tady tvrdi ta tupa hlava (ladaH)!! Proc si myslis ze napriklad ve Svycarsku se za dieslove motory plati nekolika nasobne vyzsi tzv. ekologicka dan nez za benzinove? To bude asi tim ze jsou ekologictejsi vid !? Mimochodem, kolik znas lidi kteri si privezli ze Svycarska diesla ? Nez se pustis zase do nejake demagogicke diskuze tak si promysli o cem ze to vlastne mluvis ! Jinak ten napad aby jsi se zavrel do garaze s tim svym smradochem , ten se mi docela zamlouval ! -
Diamant 20.12.99 21:03
« Ekológia
Nezabúdaj na maličkosť, že zážihové motory sú vybavené riadeným katalyzátorom (stechiometrický pomer zabezpečuje lambda sonda), kdežto vznetové majú iba oxidačný katalyzátor. Inak povedané to, čo dokáže zabezpečiť u "benzínu" elektronika sa rieši u "nafty" inak. Nepovažujem recirkuláciu za žiadnu výhodu, ale za nutnosť. -
« Re: Diesel,...
to LadaH - co kdyby ses konecne zavrel do ty garaze se svou milovanou 1.9D - tady uz ti stejne nejak dosly argumenty (ne ze bys nekdy nejaky mel, krome vocuchavani svy Feldy) a stal ses nejak agresivni - muzes nam pak nahlasit jak dlouho si tam vydrzel :-) -
« To King a others
To King - je vidět, že vážně záleží na všem a jsem rád, že jste to uznali. Já si pořád myslím, že felda je přetáčivá při zatíření zadní nápravy, je to moje osobní , subjektivní, zkušenost. Sorry, z Prahy nejsem, ale po tuningu svy feldy¨si to klidně můžem rozdat.Haha. No, co se tyče toho smradu. Nevim o autě, které by nesmrdělo, leda na sluneční pohon apod. Myslím, že benzín, ho o dost protivnější, na pumpách ho teda rozhodně cítím víc. Jo, na autě mám pneu CONTINENTAL CONTACT (v létě), a teď v zimě, za levný pení DEBICA FRIGO. Jenže já toho v zimě moc nenajezdím. Chtělo by to asi pneu s tou SILICou. Mělo by to mít lepší přilnavost. -
« Re: Diesel,...
Na tyhle priblbly kecy se ani jinak odpovedet
neda!!!!Uvahy o skodlivosti benzinaku a diselu(eko)mi pripadaj na hlavu!!Jo a takovej studenej
benzinak teda smrdi jako prase.Mimochodem diesel
co ma kat tak je citit jen jako prepaleny tuk!
Pri predjizdeni jakeho koliv benzinu citim naopak
ja pekne aromatickej sajrajt!! -
« Re: Diesel,...
No tak jste se vykecali,ale i kdyz muj diesel je
ekologictejsi nez ty vase benzinovy sracky,jsem
docela stastnej,ze vam do vasich plic,presto ze
mate benzinaky,naperu takovejch castic ze vsichni
chcipnete na rakovinu!!!Hned dneska pekne prisolim
cerpadlo,aby to konecne bylo cejtit!Hlavne ten diesel spali min nafty a to znamena min smradu vy
tupci!! -
Diamant 18.12.99 01:15
« Diesel,...
Nemám veľmi v láske naftové motory (sam vlastím benziňák), ale na naftovom Golfe IV som nabehol viac km ako na vlastnej Felicii. Ale musím sa prikoniť k názoru, že nafťák smrdí viacej (bohužiaľ aj keď je zohriaty). Čo sa týka pretáčavosti a nedotáčavosti, ja mám Comi a tá sa chová skutočne veľmi disciplínovane (keď je naložená tak to už nie je celkom ono). Zato Golf s prázdnym zadkom je veľmi slušne pretáčavý. Stačí však väčší nákup či tretia osoba a už je po pretáčavosti. Je to tým, že zadok je príliš ľahký a pri zaťažení sa zvýši prítlak. Čo sa nákladov týka, tak servis na diesla je pekne drahý. Priemerná spotreba cca 5 l/100 km (myslite na to, že nafta je ťažšia než benzín), pri 81 kW veľmi slušná dynamika ale zato ruší vyššia hlučnosť. Keď je studený, výkon je fuč a pod kapotou klepe kladivkami aspoň tucet trpaslíkov. Nevýhodou je aj relatívne dlhá doba, kým sa ťažký motor zohreje. Po prekročení magickej hranice 3000 otáčok je to už tiež dosť hlučné. Ešte k debate o pneu. Na Felke mám zimné Matador MP 55 (165/70) a na Golfe sú zimné Michelin s Y lamelami (195/??). Skúšali sme na snehu zatočenie do 90° zákruty čoraz vyššou rýchlosťou. Felicia to aj napriek ľahšiemu motoru zvládala rýchlosťou 45 km/h, kdežto Golf vylietaval už pri 35 km/h (nedotáčavosť). Asi sú tie pneu príliš široké (taký rozmer je tam už od výrobcu, lebo je to najlepšia výbava - moderný avšak asi hlúpy trend) a nemajú dostatočný prítlak na tak veľkú plochu. Možno preto aj tá veľká pretáčavosť pri rýchlom prejazde zákrut bez záťaže v kufri. -
« Re: Diesel a rakovina
Před x lety se vážně myslelo, že je nafta ekologičtější. Přet pár lety se přišlo na to, že co do vzniku rakoviny je nejhorší ze všeho, včetně olovnatého benzínu. Stejně tak před několika lety jsem četl několik článků o tom, že bezolovnatý benzín sice šetří přírodu víc než olovnatý, ale co do vzniku leukémie je horší. Nevím, jestli se za těch několik let změnilo složení bezolovnatého benzínu, třeba tam přidávají už něco jiného.