NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re: Primera
ja som to zahmlievanie videl na troch almerach.daju sa tu vlozit fotky, mam ich k dispozicii.niekedy prescanujem aj list z Francuzska kde to vysvetluju ako normalnu vec.po vymene sa mi to etse stale zahmlieva aj ked nie tak casto a v takom rozsahu.v rakusku take problemy nissan nema, neviem ci to nefunguje tak ze na vychod putuje odpad vyroby. -
« Primera
Minuly rok dodal pre vyhradene trhy Nissan primeru s celkom dobrou vybavou do ktorej patrili aj senzory cuvania myslim ze od Siemensu.
10000 aut bolo riesenych v ramci reklamacie kvoli chybe tychto senzorov.
Naco ma este upozornili, ze vaha vzduchu dodavana myslim od Bosch ma 10% poruchovost. Mne po 3 mesiachoch vymenenili svetla na Almere kvoli zahmlievaniu a ked som to na zaciatku reklamoval tak som kontaktoval aj sidlo nissan vo Francuzsku a oni mi dali odpoved ze zahmlievanie je prirodzena vlastnost cirych svetlometov, pricom ja som mal asi zo 40% zahmlene svetlomety. Po tyzdni ako mi vymenili svetla mi sef servisu ukazal list od Hella ze zakazuju vymienat svetlomety ktore sa zahmlievaju nakolko to neovplyvnuje svietivost, lenze v ziadnej prirucke k Almere alebo v reklamnych blokoch nestoji ze to je prirodzene. -
"-- skrytý --" 31.05.05 12:34
« Nissan U.K.
to nissanalm:Bohuzel to je jak pises :-( .Majitele Primer take nadavaji, ze se kvalita zhorsila od te doby, co Japonci po xletech prenechali chod tovarny v U.K. jen anglanum.Nekde jsem dokonce cetl, ze Nissany vyrobene ve Spanelsku maji mnohem mene problemu, nez ty co jsou z U.K. -
« Problemy s Almerou
Na zaklade odporucani o spolahlivosti almery som si ho pred 7 mesiacmi kupil a od tohzo casu chodim do servisu ako na klavir.Mam najazdene 18000km a uz boli menene komplet svetla kvoli zahmlievaniu,manzeta polosi bola chybna z vyroby, uchytenie pasu vodica,menene lamba sondy,memeny plavak, vrzga to vsade, geometriu som mal nastavenu uz asi 4krat,stale maju problem vyvazit gumy a teraz mi zistili skrivene brzdove kotuce. Nehovorim o kvalite spracovania ta je ako u indickych aut. Kontroloval som nastreky dutin a zistil som ze je to riadne zfusovane.Zistoval som aj protikoroznu ochranu N16 a nie je robena formou pozinkovania.Mate aj vy podobne problemy?Uz by sa mal narusit mytus o spolahlivosti po spojeny s Renaultom.Hlavny sef servisu nissan mi vravel ze od kedy sa almera vyraba v anglicku tak maju kopu prace v ramci garacnych oprav. -
« Re: olej - banální věc !
Díky Mitsimu, Pjotrovi, Lubosovi "One" za názory, počkám ještě jestli se neozve někdo se stejnou "konfigurací" (motor/olej.....). Po přečtení , na jiném serveru (týkalo se šodováckých motorů - starších - či co) - mám určité pochybnosti , zda rozpouštěcí vlastnosti tohoto typu oleje - na "neodstraněné karbonové usazeniny - nemůžou tohle způsobovat......, jinak díky za další názory....A. -
"-- skrytý --" 30.05.05 09:50
« Re: Re: Re: Re: olej - banální věc !
A kdo tvrdí, že se tak děje "za horka"? A i kdyby, existuje přece zařízení zvané "odsávačka": to pak totiž nemusíš ani na rampu či do jámy, stačí strčit šlauch namísto měrky oleje... Úspora času a práce obrovská, a toho "vyšetřeného oleje" a olejových filtrů...!!! -
« olej - banální věc !
Zdravím, a kdo z vás chlapi, kteří vlastníte Almeru 1,5 (r. 2001 apod.) mi můžete říci/pomoci, - jaké máte zkušenosti s výměnou oleje TXT Sof. Plus 5W-40. Po výměně v rámci prohlídky po 1 roce (10 t. km) i po výměně po 3,5 letech (35 t. km) jsem se podíval až po příjezdu ze značkových servisů (po několika km - na "barvu" oleje a byl v obou případech černý jako před výměnou. Po 2 leté prohlídce jsem to nekontroloval. Nevím jak je to s rozpouštěním karbonových usazenin tímto typem oleje atd. , ale po dotazu v laboratoři - mi řekli, že mi asi odsáli v servisu jen část oleje a dolili část. Velmi děkuji za reakce. Al. -
"-- skrytý --" 27.05.05 15:16
« Re: Re: Re: Re:Primera 2,0GT
No vidis chlape, vsechno se tady v Bruselu dozvime >:D .Ale uz tu nebudem dlouho, 4.6. se vracime do CR.Cekame dalsiho clena rodiny tak uz budeme doma a ja se zase zapojim do pracovniho procesu >:D .Uz se tesim, preci jen, kdyz si muzes v podstate "pokecat" jen po mejlu, tak to neni ono.A cesky pivo je cesky pivo :-) .Az budu v CR tak se muzem nekdy domluvit a i s Oldou zajit na "jedno".Pozdravuj Martinu a vsechny koho znam ;-) -
"-- skrytý --" 27.05.05 14:31
« Re: Re: Re:Primera 2,0GT
N to jsem přesně celej já.Nazdar Blážine.Člověče,vy se v tom hlavním štábu EU dozvíte fakt všechno.Nebo že by nějací informátoři? Primera GT je super.Je to tak,jak říkáš.A doufám,že na ní nebude potřeba nic jiného dělat kromě toho leštění >:D . -
"-- skrytý --" 27.05.05 14:05
« Re: Re:Primera 2,0GT
Jestli ses krupi z Mezibori, tak te zdravi blazin z Bruselu :-) .Prej mas novou "ojetou" Primosku 2,0GT.Jak to lita?Asi dobre,co!!!Nevim uz kde, ale nekde jsem cetl, ze je to velice povedene auto(motor,brzdy,sport interier atd.).At ti to slape a nelesti to porad nebo se prosoupes na plech >:D .Cus -
"-- skrytý --" 27.05.05 13:21
« Re:
Nevím,jestli je to u P11 podobný jako u P10.Jestli ano,může tu příčinu vysvětlit tenhle starší článek anglického mechanika z Nissanu: Water leak into passenger footwell.
If you notice water leaking into the passenger footwell of your P10 Primera when it rains this could be the seal for the heater inlet is faulty.
To repair you will need to remove the wiper arms and the plastic finisher that runs across the bottom of the windscreen.
On the left hand side you will see a black plastic panel that is the heater inlet, it is held in with a couple of screws. Remove the screws and pull of the cover. You will now need to clean off all the old black sealer from the cover and the cars body. Then simply apply new sealer and reassemble -
« Bez nadpisu
Úvodem zdravím všechny majitele Primer a nejen je!
Mám následující problém a rád bych se vás otázal, zdali jste u svých Primerek neřešili něco podobného. Dva měsíce jezdím s Primerou P11 r.v.98 a minulý víkend se při několika průtržích mračen projevila poměrně kuriózní věc. A sice, když jsem se ráno nasedl, tak jsem zjistil, že na gumovém koberečku u spolujezdcových nohou je solidní louže. Při podrobnější prohlídce, jsem se dopátral, že voda kape zpoza odkládací schránky, pravděpodobně z rozvodů ventilace (začne někdy kapat i když po dešti zapnu naplno větrák,když před tím bylo sucho tak ne). Předesílám, že bezprostředně po koupi, jsem nechal auto komplet prohlédnout v servisu a bylo mi potvtrzeno, že nebylo nikdy bourané (potvrzují to i plasty se schodným datumem výroby) a je ve velmi dobrém stavu, čili by neměl být problém v klempířině. Nemáte někdo náhodou obdobnou zkušenost? Kde by mohl být zakopaný pes?? Předem děkuji za vaše ohlasy! -
briza 26.05.05 17:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Nissan Primera - zkusenosti
Ja jsem ta ramena nechaval menit na P11 ze stejneho duvodu (klepani pri odlehceni auta na nerovnostech) a menili mi cela ramena. Slo o ten vodorovny dil, ktery je uplne nahore. Cenu si uz presne nepamatuji - myslim kolem 14.000 za obe ramena. Nekde pry umi vymenit podstatne levneji jen ten vyzvejkany silentblok, ale neni to znackovy servis. -
"-- skrytý --" 25.05.05 22:06
« Bez nadpisu
:arrow: Prosim o radu: Mam novou Almeru 1.5/72kW, melo by to snad mit i promene casovani ventilu. Stava se mi ze u zahrateho motoru se pri trochu "sviznejsim" rozjizdeni ozyva pri jednice i dvojce z motoru takove jako by chrcení, v rozmezí cca 1500 - 2500 otacek. Takovy neprijemny zvuk. Mel jsem predchozi model Almery 66kW ten nemel promene casovani a nic takoveho jsem nezaznamenal. Tak nevim co si o tom mam myslet. Zatim ma motor najeto asi jen 1700 km, pri 700 km se mi zdalo ze se to trochu ztisilo ale ted se mi zda ze to chrci stejne jako pred tim :roll: Jinak motor jede velice hezky i s priznivou spotrebou . . .
Zaznamenal nekdo neco podobneho u tohoto modelu :?: :?: :?: -
« Re: Re: Almera
Pro Marcelina, reagoval jsi na na tento příspěvek z roku 1998 :shock:
========================================… /> anonym Zaslal: 03. 12. 1998 01:32 Předmět: Re: Almera
----------------------------------------… /> Almera je velice slušný a docela živý auto, dost prostoru uvnitř, slušný výkon motoru (1,4/ 87 koní),jedna z nejnižších poruchovostí ve třídě, při crash testech jedna z nejlepších ve své třídě, nekrade se.
========================================… /> a v té době se prodávala almera N15, která byla vybavená zmiňovaným motorem. :D -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
nokedze Nissan a Renault zacali paktovat, uz by som sa bal aj Nissana. Lubos1: ta zaruka +2r Ti je niekedy naprd. Staci citat Renault rubriku. Ja uz by som Renault nekupil, aj ked obcas sa da natrafit na vydareny kus. Ale to je fakt loteria :-) -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Jazdne vlastnosti su dolezite, ale este dolezitejsie je aby to auto jazdilo, vtedy sa daju nejake tie "esteticke" vady este prepacit. Ak je C4 postavena na podvozku P307 (neviem, nezistoval som) tak je to dost otazne ci to risknut, o P307 som necital moc pekne veci a urcite sa jej pri kupe vyhnem (iked sa mi hrozne lubi). Dalsi problem je ze neviem ci sa C4 zmesti do mojho rozpoctu, momentalne je to 500k a podla toho si aj vyberam.
Lubos1: ake auto by si odporucil ty? Klimatika je pri novom aute podmienkou ;) -
Lubos.1 12.05.05 14:43
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Co sa tyka zaruky, myslim ze u Renault sa daju dokupit 2 roky, ale u Citroenu je klasicka zaruka 2 roky.
Ja som pisal ib ao podvozku , ostatne som neporovnaval. Osobne sa mi ziadne auto z tychto dvoch nepaci, takze je to jedno, ale je samozrejme, ze Almera je silne zastarala a ani facelift jej prilis nepomohol. Chcelo by to novy model, ale ten uz asi bude spolocnym dielom Nissanu a Renaultu :( -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
LUBOS1: Mozna mas pravdu, ale ja jsem jel v C4 a kdyz jsem pak sedl do sve milovane almerky, tak jsem si pripadal jako ve vejtrasce... :-) Nejsem zadny odbornik a je to muj subjektivni pocit. V almare porad neco vrze, a auto poskakuje na nerovnostech a take je i mnohem vic slyset motor. Je vsak mozny, ze v zatacce na rovne silnici by lip sedel Nissan... A samozrejme mas pravdu s kupovanim uplne noveho modelu. ale dneska v dobe zaruky 3-4roky mi to vsak uz tak hrozne nepride. M. -
Lubos.1 12.05.05 13:30
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Haldo: Jestli muzu doporucit, kup si C4, je to o tridu lepsi auto. Hlavne technologicky. Opravdu je to velky rozdil, kdyz si sednes do C4 a nebo do Nissanu Almera. Prece jen koncepce Almery je uz hodne stara - podvozek atd. Kdybych kupoval auto ted, tak bych do ni sel. Pred rokem jeste nebyla k mani. A cenove to nevychazi o moc hur...
No s tym podvozkom si to trosku posr.. :D
Podovzok C4 je akurat trochu pritvrdeny podvozok z Peugeotu 307, ktory vela sportovych ambicii nepobral. Nissan Almera ma vzadu stary dobry Multilink. Netvrdim, ze je to zazrak, ale porovnavat jazdne vlastnosti Almery s C4 je od veci.
Inak C4 by som sa dost bal minimalne 2 roky po zacati vyroby. Mam skusenosti s 307 a stacilo :-( . Nikdy by som nekupil auto, ktore je na zaciatku vyroby a u francuzov by som pockal minimalne 2-3 roky. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad země původu
Mitsi: Neber to jako boj, jen jsem upřesnil obecné informace, z kterých si myslím, že se může poučit každý. Rád si přečtu tvé příspěvky, které mají hlavu a patu a hlavně technický obsah od člověka, který ví o čem mluví ;)
Add tvá monokulturnost, jsem na tom úplně stejně i co se týče stejné země původu značky, bohužel či bohudík jsem začal s japončíky s VIN SJN... a zatím nemám důvod nic měnit a jsem spokojen. Je pravda, že od Primery P10 se to nepatrně zhoršuje, hlavně co se týče zpracování. Hold P10 byla první auto dělaný v Anglii a ještě si na to dávali řádný pozor a Japonci si to hlídali. Spousta, většina dílů měla japonský původ což už teď bohužel tolik neplatí, 3/4 auta jsou z francouzského či něměckého původu. -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re:
Haldo: Jestli muzu doporucit, kup si C4, je to o tridu lepsi auto. Hlavne technologicky. Opravdu je to velky rozdil, kdyz si sednes do C4 a nebo do Nissanu Almera. Prece jen koncepce Almery je uz hodne stara - podvozek atd. Kdybych kupoval auto ted, tak bych do ni sel. Pred rokem jeste nebyla k mani. A cenove to nevychazi o moc hur... -
« Re: Re: Re: Re: Re: Ad země původu
To Mitsi: OK, tak konkrétněji, země, které mají přiděleno počáteční písmeno VIN S: Velká británie SA-SM; SRN - podědilo po bývalé DDR SN-ST; Polsko SU-SZ. Země s prvním písmenem V: Rakousko VA-VE; Francie VF-VR; Španělsko VS-VW;Jugoslávie VX-V2; Chorvatsko V3-V5; Estonsko V6-V0. Pro informaci ČR TJ-TP. -
« Re: Re: Re: Ad země původu
Dovolím si trochu poopravit Mitsiho, země původu jednoznačně vyplývá z prvních dvou písmen VINu. Anglie resp. Velká Británie má SA-SM, pro Francii jsou VF-VR. O fabrice Nissanu nevím, osobáky se dělají v Evropě v Anglii, offroady Španělsko, dodávky tuším dodává Renault. U Almery N15 jsem měl v TP uvedeno výrobce Nissan Europe Holandsko, bylo to zřejmě sídlo firmy pro Evropu, totéž u Primery P144. Auta ale byla vyrobena v UK. Dneska toto sídlo může být vzhledem k alianci s Renaultem přesunuto do Francie, stejně jako probíhá v současné době reorganizace zastoupení. -
« Re: Re: Re: Re:
Haldo: Poruchy to zatim zadne nemelo. Na jizdu po dalnici a po meste to uplne staci. Ten motor neni tolik pruzny, je to tim, ze jsou "delsi kvalty". Neni vsak problem, kdyz potrebujes trosku akcelerovat tam supnout dvojku v 60 a do stovky neni problem. Trojka se da v pohode roztocit do 130km/h. Proste to chce vic radit. Ale otacky nepadaji. Po dalnici muzes jet kopec nekopec porad na petku a nespadne to pod 140. Pokud nestoupas k Brennerskemu prusmyku... :-) Co me stve a uz jsem to psal, je tvrdy podvozek, ktery zpusobuje hluk pri najezdech na nerovnosti. Jel jsem ted v C4 a ve 30kmh jsem prejel pricny prah a nic jsem neslyel. V almere jsou to pekne rany. A jinak jsem spokojeny. A hlavne se mi ta moje almarka libi.. :-) Myslim, ze co se tyce motoru - bude to spolehlive auto. A ty ho budes kupovat na slovensku? Jake tam jsou ceny? A chces novou? -
« Re: Re: Re:
Mikalek: ten test je v nemcine tu: [odkaz]
Ako je to s tou 1,5benzin? Rozmyslam prave nad tymto motorom. Staci to na normalnu jazdu po meste a dialnici? S tym vrzganim som uz zvyknuty, najazdil som s Primerou par km a tam to nezvladaju, bohuzial cim novsie auto tym to je horsie :(. Ale neni to az take zle ako to niekedy vyzera. Hlavne ma zaujima motor a jazdne vlastnosti a tiez pripadne poruchy a vady ktore by mohli sposobovat nepojazdnost auta ;). -
"-- skrytý --" 10.05.05 11:21
« Re: Re: Re:
Almery HB se prý dělají v Anglii, i když v techničáku je Francie. Mám už druhou a u té veze před faceliftem bylo v techničáku holandsko. Podvozek je sice tvrdší, ale zdá se mi daleko lépe odhlučněný než před faceliftem. Jinak s tím interiérem je to pravda, občas si někde něco vrzne, ale jak mi řekli to dělá i primera za milión... :roll: -
« Re: Re:
Haldo: Konstrukcne tam asi zadny vyrazny rozdil neni. Jen tusim, ze sedany se delaji v Japonsku a HB ve Francii... Rika se, ze japonsti delnici jsou preciznejsi. Mne se vic libi HB, ten sedan je tak neprirozene prodlouzenej... :-) Jinak ti jeste muzu rict sve postrehy o Almare. Ale jsem jen ridic, zadny odbronik... Co mi na ni nejvice vadi, je tvrdy podvozek. Pokud prejedes na jkoukoliv nerovnost, je to slyset v aute. Je to auto, ktery neni uplne idealni na nase silnice. Jinak prefektne sedi v zatackach. A i kdyz ten motor 1,5benzin neni uplne nejzivejsi, kdyz se roztoci, tak docela dobre drzi otacky. Prijemne jsou sedacky - hlavne bederni operka.. A co me taky stve, ze obcas neco zadrnci v palubce nebo ve dverich... Ale to muze byt prave problem mensi preciznosti francouzu... :-) Kdybys mel nejaky konkretni dotaz, tak se ptej. Rad odpovim. A kde jsi cetl ten test na netu? Docela by me to zajimalo. -
« Re:
2 petr Blaha a Mikalek: tento test som nedavno cital na nete a zaver som pochopil tak ze mali smolu na kus a ze nissan poskytuje 12 rokov zaruku proti korozii.
Inac je nejaky vacsi konstrukcny rozdiel medzi HB a sedanom? Robim si prehlad novych aut pred kupou a sedan sa mi lubi dizajnovo viacej ako HB. Tak len ci tam nie je nieco zakopane co by mohlo sposobovat vacsie problemy. -
« Re: Re: Re: Nissan Primera - zkusenosti
To Kall: Prosím tě, víš jaký pouzdra ti přesně měnili? Přicházejí v úvahu obě pouzdra horních ramen či pouzdro spodního ramene, myslím si, že je nutná ale výměna komplet ramene. Občas se mi ozvou s přední nápravy z pravé strany tupé rány, ani né tak při přejezdu nerovnosti ve stylu pražské dlažby ale spíše příčných nerovností s menším výškovým rozdílem. Osobně to odhaduji to na čep táhla předního stabilizátoru, tak bych se rád ujistil či dozvěděl jinou možnost. Mám najeto 65tis, hold víceprvkové nápravy obecně nejsou to pravé ořechové na aktuální stav českých silnic. Díky za info. -
"-- skrytý --" 26.04.05 13:09
« Bez nadpisu
to Mikalek:Bohuzel nemas smulu na kus, ale toto je VELKY problem Almery.Nevim presne, jake to bylo vydani cas.Auto motor sport, ale byl tam velky test Almery(tusim r.v.2002, ale ti si nejsem jist) na 100000km(provedl ho jejich matersky casopis v Nemecku Auto Motor und Sport) a tam psali, ze po 14mesicich uzivani a najetych 100000km nasli pri prohlidce dutin endoskopem velke rezave fleky.Psali, ze tak spatne ostrene auto jeste netestovali a ze v dnesni dobe je to velmi odsouzenihodne.Pak jsem nekde cetl, ze Nissan reagoval tak, ze to napravi.Bohuzel, jak je videt tak zustalo jen u slov.....V kazdem pripade bych trval na NOVYCH DVERICH, najake opravy vubec neprichazi do uvahy.Hlavne se nenech odbejt!!!!! -
« Re: pazvuk
pokud někdo máte tento problém u N15, (při zahřátých brzdách se ozývají při brždění pazvuky až se lidi otáčejí) tak jsou to přepálený kotouče. Nepomůže ani soustružení. Po pár tisicích se ty zvuky začnou ozývat znovu. Jediné řešení je výměna kotoučů. Je to ověřené, sám jsem to absolvoval. N15 má hůř dimenzované brzdy - pokud jezdíte živěji, tak kotouče odcházejí. -
« Re: new Almera
V dražší výbavě je:
displej (myslím že monochromatický, Tino a Primera má barevný),
palubní počítač,
klimatizace je automatická (dříve jen manuální)
Krom toho se asi rozšířila nabídka motorů, myslím že původně nebyla v nabídce naftová 1,5 od renaultu asi 60kW (do micry se dává taky a ještě jedna s menším výkonem).
Benzin 1,5 má vyšší výkon.
A možná nafta 2,2 dříve nebyla ve dvou výkonových verzí ta silnější má cca 100kW. :D -
« RE: zahrádka - hukot
Mám almeru N15 5 dv. a zahrádku stejné značky, hukot nastáva zhruba od 70-80 km/h, pokud je připevněný box tak nic nehučí.
Zřejmě se jedná o akustické upozornění na zbytečné zvýšení spotřeby jízdou se zahrádkou bez nákladu. >:D
Přemýšlel jsem o nějakém nástavci na přední hranu příčníku nejspíše trojúhelníkového průřezu, který by nápor vzduchu rozřízl, ale zatím jsem nic nevyrobil.
Když sundám náklad ze střechy, sundám i zahrádku.
Pokud se nepletu originální zahrádka mé oválný průřez, tak by stačilo "něčím" příčník omotat nebo spíše obvázat, aby se trochu zakulatil. Otázka je čím? -
"-- skrytý --" 21.04.05 07:40
« new Almera
Mám Almeru 1.5 2001 a teď chci jít do novějšího faceliftovaného modelu. Kromě vzhledu ze předu a ze zadu, a snad i výkonu motoru, jsou ještě nějaké zásadní změny mezi těmi auty??? Co třeba ty nové světlomety, jak svítí??? Má někdo zkušenosti s Almerou 00 a Almerou 03 a může porovnat???
Díky D:) -
« zahrádka - hukot
Ahoj, mám P11 sedan, zahrádku od Neumanna (čtvercový průřez příčníků) a když jí přimontuju na střechu a jedu víc jak 80km/hod, tak to strašně hučí. Když na zahrádku přidělám lyže, tak je to lepší, ale stejně to hučí.
Dělá Vám to taky ? Odstranil to někdo z Vás ?
dík pjotr -
"-- skrytý --" 20.03.05 23:41
« podsvícení přístrojovky
Dobrý den.
Mám Almeru r.v. 2001 a přestala mi svítit asi jedna žárovička na přístrojovém štítu. Konkrétně na tom malém display co ukazuje hodiny, teplotu a ujeté km. Vypadá to že jsou tam tři žárovičky a ta prostřední nesvítí. Myslíte že je to složitá operace kterou by měl dělat autorizovaný servis a nebo si to i laik bude umět sám vyměnit???
Díky za radu :) -
Rentier1967 09.03.05 21:10
« Střešní nosič na Almeru N15 1999
:?: Sháním střešní nosič na N Almeru N15, jelikož každoročně jezdím na kolo s klukem a potřebuji převážet horské kolo. Předtím jsem měl kombi a nebyl problém. Nevíte, kde sehnat za rozumnou cenu, neválí se někde někomu doma? Uvažoval bych i o možnosti zapůjcční v Karlovarském kraji na období 10-ti dnů v roce.
Dík za případné odpovědi. -
« Nissan Doktor
Cau, zrovna jsem koukal na stranky nissanpraha.cz a vsimnul jsem si tam sluzby Nissan Doktor. Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost? Diky tomu ze mam uz po zaruce a v nejblizsi dobe si novy auto kupovat nechci, tak myslim ze by se mi to mohlo i nekdy hodit. Nevite o to nekdo neco vic? Co to vubec je?