NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: primera 96-
to briza: nedávno jsem si nechal dodatečně montovat klimatizaci do N15 u autorizovaného servisu nissan. zatím spokojenost. vyšlo to na 40 tis (vč. DPH) i s montáží a plněním. (na primeru asi bude dražší) mám 1.4 64kW a dá se to. na výkonu to sice trochu ubere (odhaduji tak 3-5kW), ale lepší než se vařit. případně když potřebuji někoho rychle předjet tak při podřazování na chvilku klimu vypnu, předjedu a zase zapnu (trubky jsou vychlazený a tak na tu chvilku to ani není poznat že člověk jede bez klimy). mj. mě taky přesvědčovali, že bude výhodnější si koupit nové i s klimou "zdarma", ale vzhledem k tomu že moje auto má teprve 3 roky, tak jsem tomuto lákadlu odolal ;-) -
« Spinac vnitr. osvetleni
Chlapci poradte. Mam Almaru (r.v.97) a u spolujezdce me praskl pryzovy dil, co kryje spinac vnitrniho osvetleni. Spinac je O.K. Ale ten "gumovy vrapovany chobot" uz tam neni a plast macka rovnou na dvere. Lak v tech mistech uz po zime zasahla koroze. V Elite me za tezky prachy nuti kompletni spinac a to jeste od ridice, kde je zdvojeny. Takze otazka zni, kde sehnat ten gumovej blbinec? -
briza 04.06.03 19:03
« Re: primera 96-
No ja ji mam. Kupoval jsem ji novou 10/97 a jsem spokojeny. Spotreba neni problem. Vedu si za celou dobu zaznamy a rocni prumerna mi vychazi tak 6.83/100. Spolehlivost (pres 72.000 km) taky neni problem. Jediny problem, ktery se vyskytl je, ze se vzdy po case zacnou spatne vracet celisti na prednich kotoucovych brzdach a zacne to chytat o kotouc. Chce to rozebrat, vycistit, promazat. Krome toho mi jeste v zaruce vymenili plast v kufrovych dverich, za ktery se zavira kufr - asi jsem za to moc bral a na jedne strane poradne nedrzel a vyskakoval z uchyceni. Jsem s tim autem moc spokojeny. Sice ted uvazuji o te nove, ale hlavne asi kvuli klimatizaci, kterou jsem si tehdy neporidil. Kdyz jsem se po case ptal tak za dodatecnou montaz chteli 60 tisic nehlede na to, ze by to v tom pripade asi chtelo vykonnejsi motor. Jinak bych s tim asi jezdil dal dokud by s tim bylo tak malo problemu jako dosud. Kamos koupil o 2 mesice drive nez ja Primeru s 2.0 motorem a nemel s ni zadne problemy (krome par pomackanych plechu kdyz s ni jezdila jeho pritelkyne) do 130.000 km (pak ji prodal). -
« Re: primera 96-
gogo: mal som Primeru 1.6 generacie predtym (rocnik 93). Spolahlivost vyborna: jediny problem bol zly chladic - novy cca. 6000SKK, ale tak som to kupil - a zaseknute otvaranie nadrze. Inak 40000km s nim v pohode. Generacia P11 ma prepracovany podvozok (velmi dobry uz pri P10) a motor 1.6 vyladeny na 100k. Priprav sa, ze ho budes musiet viac vytacat, aby sa "hybal", dolu je dost slaby (holt 16V) a sprevodovany dost do rychla. Inak je kultivovany a tichy. Spotreba velmi priazniva: 6-7l pri dialnicnej jazde. Problemom motoru 1.6 v P11 je udajne kolisajuci volnobeh, tak to pri skusobnej jazde popozeraj. -
« Re: škrípanie v posilovači riadenia
No tak nevím jestli 360st. není už plný rejd, ale asi ne. Posilovač může trochu hučet když je na plný rejd. Teď přesně nevím, ale mohl by tam být povolený klínový řemen který žene posilovač a ten by mohl trochu pískat, když je posilovač zatížený. -
« Re: Primera combi r.v.2000
Ma ji muj tata ale v 5dverovim. Dost casto s ni jezdim.Spotreba se zezacatku pohybovala kolem 10l. Ted je kolem 9.5l. Vcera jsem skousel maximalku a vic jak 200 me to nepustilo a spotreba rapidne vstoupla. Je to docela dobry auto i kdyz jsem zastancem jiny znacky. Auto je hlavne delany na dalnicni useky, v zatackach sedi ale 100% bych se podvozek nespolehl.Kdyby si mel dalsi dotazy tak si napis co chces vedet.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!