NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Rachtani
U mne se u N16 v posledni dobe ozyva cca pri 1700 otackach zadrnceni z motoru, plechovy zvuk, jakoby nejake kryci plechy vyfuku ci co. Jde to zretelne zepredu, nikoliv zdola. Setkali jste se s tim nekdo? K tomu rachtani plastu pred spolujezdcem: podle meho nazoru jsou to kabely vedouci v "husich krkach" v prostoru nad odkladaci schrankou napr. k airbagu. Zkousel jsem s tim neco delat, ale v podstate to moc nejde. Nejlepsi je to neposlouchat:-). Jedna vec ale trochu zabira: "rozladit" rezonancni kmitocet pristrojovky v danem miste napr tim, ze dam vic veci do odkladaci schranky. Ono to pak nevibruje a tedy ani nerachta. -
« Nissan - mazání
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Koupil jsem si Nissan Primera TD a mám takový dotaz. Vždy po delším stání (přes noc) mi ještě po nastartování svítí kontrolka mazání motoru asi tak po dobu 4 vteřin, potom kontrolka zhasne a už se nerosvítí. Pokud startuji po kratší době kontrolka ihned zhasne. Takto svítící kontrolku jsem zaregistroval i u jiného modelu Nissanu. Chtěl bych se proto zeptat zda je toto u Nissanů normální, nebo zda se může jednat o závadu. Děkuji za odpovědi. -
« Primera 91 - co je to za kontrolku????
Ahoj všem, potřebuju poradit: mám primeru SLXD, r.v. 91, nemám servisní knížku a nevím co znamená, když při běžícím motoru svítí současně (a furt) oranžová kontrolka úplně vpravo (vedle kontrolky žhavení) a červená kontrolka dobíjení. Motor běží v pohodě, trochu hůř to startuje, všechny kapaliny v pořádku, baterie dolitá, filtry měněný nedávno. Ta oranžová kontrolka je taková nádržka s kapkou:-)). -
« Re: Rachtani
Zdravim vespolek,
tak k tematu rachtani, na leve strane pred spolujezdcem obcas rachta schranka, ale take je mozne, ze se to line od okna spolujezdce, ktere potrebuje byt dotazene az nahoru. Vlastni zkusenost!! Dale jsem si nechal delat test tlumicu a mechanici mi zjistili povolene srouby co drzi zamek predni kapoty. (na testovaci stolici kapota krasne vibrovala) Doporucuji vsem utahnout tyto tri srouby. Ubyde dost pazvuku na nekvalitnich vozovkach. -
« Bez nadpisu
No Almery mali spolu s Civicmi asi najlepšie podvozky v danej triede a tomu zodpovedajúce jazdné vlastnosti + skvelá spolahlivosť.S Mazdami nemám moc skúseností, ale asi by som dal opäť prednosť Almere.Mimochodom k tej spotrebe.Mám 1.4 n15 s pneumatikami R15 195/50 a povesti o zvýšenej spotrebe sa mi moc nepotvrdili.V priemere skutočne jazdím za 6,5 až 6,8 l.Meral som to od plnej nádrže po plnú nádrž na úseku Bratislava- Hochkar cca 270 km a späť s jazdou po dialnici s priemerom asi 130km/h ale aj horských serpentínach s 3 ľuďmi v aute. -
"-- skrytý --" 20.06.03 08:52
« Re: foukani na predni sklo
Jo, příští auto bude celé "na zakázku", tj. z každé značky/typu to nejlepší. Nechám si ho splácat nějakým šikovným vrakárníkem - to proto, že za nejlepší vozy stále považuji ty z 1. pol. 90. let! PS: Pokrok v autech (z hlediska pocitů při řízení) je snad jen v pasivní bezpečnosti a ta mne ani trochu neoslovuje. Nechci se totiž "dožít zmrzačení". To už raději systém "rychlá smrt"... -
« Re: foukani na predni sklo
Mitsi: Tak to je mi te fakt lito. Me take vadi, kdyz to fouka naprimo. Ale alespon jsem si nalezl polohu, kterou pouzivam (po pocatecnim rychlem vychlazeni foukanim na lidi). Tak uz ti tedy zbyva nechat
si spocitat klimatizaci na tvou postavu na zakazku :-) -
"-- skrytý --" 19.06.03 15:11
« Re: foukani na predni sklo
Od skla sedím dost daleko (kdybych si ho chtěl otřít, tak se musím hodně naklonit dopředu, abych na něj vůbec dosáhnul), sklopení sluneční clony moc nepomáhá (jen mi usměrní proud studeného vzduchu místo z čela pro změnu na spánky a uši) a oči mám vypulené skoro furt (to z toho, co se kolem mě na silnici všechno děje, ale s tím asi nic nenadělám...). Tak směřuji průduchy v přístrojovce na spolucestující (chudáci sněhuláci...) a "odrazem" od nich pak chytám vítané osvěžení. Vícezónová automatická klima by mi asi nepomohla, neboť jsem ještě neviděl žádnou, která by uměla plynule měnit poměr proudu vzduchu např. mezi prostorem pro nohy a výdechy v přístrojovce: "buď všechno nebo nic", tedy buď je klapka v tom či onom sektoru úplně otevřená (a proudí přes ni buď všechno event. zbytek kapacity vzduchového proudu v závislosti na otevřenosti/zavřenosti ostatních klapek), nebo je úplně zavřená - nic mezi tím, jak to umožňuje stará dobrá mechnická klima s (plynule) otočným kolečkem rozvodu vzduchu. -
« Re: Vibracie riadenia
to queta, (motorkar): jak to tak popisuješ, tak mám dojem, že na mé N15 se to projevuje docela podobně. Nic výrazného, ale přece. Člověk když je zvyklý na své auto a je cimprlich tak sleduje každý šelest... Ale sám někdy nevím, jestli to není od vozovky, i když mi v ten moment třeba připadá docela rovná, co já vím... Auto už mám 2 měsíce po záruce, takže to už asi řešit nebudu a ani nevím jak, protože tohle je docela subjektivní pocit a nějak to vysvětlovat technikovi...? Asi si budu muset zvyknout... Já budu mít za chvilku najeto 60tis, tak chci nechat zkontrolovat brzdy, zdá se mi, že při brždění z vyšších rychlostí (ze 130kmh, atp.) to (asi) zezadu nepravidelně/přerušovaně hučí a někdy při velmi jemném dobržďování to mírně pocukává... Tak možná to může být nějak spojené. -
« Re: Vaše problémy
petous: Osobne mi tyhle problemy prijdou jako
malickosti v porovnani s tim, ze z auta nevylezu
spoceny jak prase. Ostatne, soucasne auto jsem
si kupoval asi tak ze 40 % kvuli klime. Zbytek
byl kvuli tomu, ze jsem chtel neco uspornejsiho
(tak cca 20 %) a novejsiho (nerezavejiciho, nerozhrkaneho).
Pristi auto bude mit vzdy klimatizaci.