NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Problem se startovanim :-(
Tenhle problém jsem měl na bývalém autě (opel). Pokud si to pamatuji dobře tak to bylo spojeno se součástkou LFR ventil. Z německého Leerlauf Füllungs Regel ventil, tj. ventil volnoběhu. Tuším že byl zanesený a byl vyměněn. Možná by šel vyčistit. Myslím, že tehdy stavění toho ventilu bylo elmg. a mělo několik poloh (asi 3, přesně nevím). Jak se ta součástka jmenuje anglicky teď nevím snad EGR, ale servismani budou vědět, nebo zkus pohledat v diskuzi na [odkaz] nebo [odkaz] -
« Re: Nissan - mazání
Nevěšej hlavu ;-) to bude asi tím, že tady není moc lidí s turbodieselem, zřejmě jsou tady samí benziňáci. Já taky. :-) Na mé N15 s motorem GA14DE kontrolka mazání po startu také cca 1 vteřinu svítí a pak zhasne a když už je auto teplé tak zhasne skoro hned. Zřejmě to je vlastnost, pokud se nepletu, tak je kontrolka spojená s čidlem tlaku oleje v motoru a tomu to chvilku (těch pár vteřin) trvá než se dostane komplentě do oběhu ve všech kanálcích a vytvoří se tak požadovaný tlak v systému. Neviděl bych v tom nic špatného. Pokud Ti neubývá olej na rysce, pak je zřejmě vše v pořádku. -
« Problem se startovanim :-(
Ahoj.V posledni dobe(pul rok) pozoruju zvlastni jev u sve Almery r.v. 2001 cca 25000 km.Pri nastartovani me cca po 1 vterine klesnou otacky skoro na minimum,motor se dusi,klepe malem zhebne.Asi po dalsich 2 vterinach se otacky ustali na normalni volnobeh.Tento jev se nestava ani tak pri studenem motoru,ale zahratym.V posledni dobe to dela nejak moc casto.Dokonce se me stalo,ze jsem nastartoval az na 3 pokus!Proste jsem ho 2x natocil a hned chcipnul.Nevite v cem je problem? -
« střešní nosič Alm. N16/3 dv
Prosím o radu: Pro 3dv. verzi existují nosiče bez adaptéru(viz rekl. fota Alm., nebo stejná auta, která jsem zahlédl na silnici), který u Thule výrazně "navyšuje" cenu . Na www.Thule se u typu 750 Rapid uvádí že je pro 5 dv. a 3 dv. od r. 2000. Přesto, když si na www které-koli Evropské pobočky nechám najít dle "pomocníka" správný typ pro daný ročník - vždy to "vyplivne" sestavu s adapterem (jinak nutný pro N15), ač N16 má nad sklem zadního okna mezeru a příslušný profil střechy - za který jsou - v úvodu zmíněné nosiče uchyceny (jako u 5 dv.). U Neumanna jsem také nic nenašel. Může někdo poradit o jaký jde typ? díky -
« Re: Rachtani
motorkar> neco podobneho se mi ozyvalo u me N15ky taky. hlavne pri rozjizdeni a popojizdeni na jednicku. nakonec jsem zjistil ze mi rezonuje haubna. vyresil jsem to tak, ze jsem omotal jednu otacku takove tlustsi oboustranne samolepici pasky kolem oka (na haubne) co zapada do zamku a je po problemu :-) -
« Re: Rachtani
U mne se u N16 v posledni dobe ozyva cca pri 1700 otackach zadrnceni z motoru, plechovy zvuk, jakoby nejake kryci plechy vyfuku ci co. Jde to zretelne zepredu, nikoliv zdola. Setkali jste se s tim nekdo? K tomu rachtani plastu pred spolujezdcem: podle meho nazoru jsou to kabely vedouci v "husich krkach" v prostoru nad odkladaci schrankou napr. k airbagu. Zkousel jsem s tim neco delat, ale v podstate to moc nejde. Nejlepsi je to neposlouchat:-). Jedna vec ale trochu zabira: "rozladit" rezonancni kmitocet pristrojovky v danem miste napr tim, ze dam vic veci do odkladaci schranky. Ono to pak nevibruje a tedy ani nerachta. -
« Nissan - mazání
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Koupil jsem si Nissan Primera TD a mám takový dotaz. Vždy po delším stání (přes noc) mi ještě po nastartování svítí kontrolka mazání motoru asi tak po dobu 4 vteřin, potom kontrolka zhasne a už se nerosvítí. Pokud startuji po kratší době kontrolka ihned zhasne. Takto svítící kontrolku jsem zaregistroval i u jiného modelu Nissanu. Chtěl bych se proto zeptat zda je toto u Nissanů normální, nebo zda se může jednat o závadu. Děkuji za odpovědi. -
« Primera 91 - co je to za kontrolku????
Ahoj všem, potřebuju poradit: mám primeru SLXD, r.v. 91, nemám servisní knížku a nevím co znamená, když při běžícím motoru svítí současně (a furt) oranžová kontrolka úplně vpravo (vedle kontrolky žhavení) a červená kontrolka dobíjení. Motor běží v pohodě, trochu hůř to startuje, všechny kapaliny v pořádku, baterie dolitá, filtry měněný nedávno. Ta oranžová kontrolka je taková nádržka s kapkou:-)). -
« Re: Rachtani
Zdravim vespolek,
tak k tematu rachtani, na leve strane pred spolujezdcem obcas rachta schranka, ale take je mozne, ze se to line od okna spolujezdce, ktere potrebuje byt dotazene az nahoru. Vlastni zkusenost!! Dale jsem si nechal delat test tlumicu a mechanici mi zjistili povolene srouby co drzi zamek predni kapoty. (na testovaci stolici kapota krasne vibrovala) Doporucuji vsem utahnout tyto tri srouby. Ubyde dost pazvuku na nekvalitnich vozovkach. -
« Bez nadpisu
No Almery mali spolu s Civicmi asi najlepšie podvozky v danej triede a tomu zodpovedajúce jazdné vlastnosti + skvelá spolahlivosť.S Mazdami nemám moc skúseností, ale asi by som dal opäť prednosť Almere.Mimochodom k tej spotrebe.Mám 1.4 n15 s pneumatikami R15 195/50 a povesti o zvýšenej spotrebe sa mi moc nepotvrdili.V priemere skutočne jazdím za 6,5 až 6,8 l.Meral som to od plnej nádrže po plnú nádrž na úseku Bratislava- Hochkar cca 270 km a späť s jazdou po dialnici s priemerom asi 130km/h ale aj horských serpentínach s 3 ľuďmi v aute.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!