NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Rachtani a smrad v aute
motorkar: jo jo, tak to jsem myslel, že bych nějak zkusil vypláchnout (kýblem vody, stejně tak jako když hodně prší) ten prostor pod stěrači, třebas tam napadal a nalepil se nějaké mikročástečky z popela z cigaret). auto už sice bylo od té doby v myčce ale pořád nic. ad příčka: já mám n15ku. tam když odděláš kastlík, tak vidíš vnější plášť vzduchového zařízení, kde je i větrák, klapky atd. je tam vidět i filtr, jehož vidíš přední hranu a když za ni zatáhneš tak jde ven. jenže při prvovýrobě auta je před tím ještě jakýsi kousek plastu od palubovky (mezi panty od kastlíku), který se musí při první výměně odstranit (je tam perforace) a nissani by ho měli nahradit tímtéž ale na našroubování. pokud ho neodstraníš tak filtr nejde vytáhnout (leda že bys to pěkně silou ohnul) -
« Re: Rachtani a smrad v aute
jj: Tam ale už nejsou žádné trubky. Pokud vím, tak nad pylovým filtrem je už jenom díra v příčce do toho prostoru před resp. pod předním sklem, který je zakrytý plastovým krytem a ve kterém jsou páky stěračů apod. Takže tam už podle mě není co proplachovat. Já ale nerozumím jakou příčku před filtr ti tam měli namontovat. Já byl v tom prostoru pylového filtru jen jednou (ze zvědavosti) a nad tím filtrem byla v té díře v příčce karosérie jakási tenká molitanová výplň (předpokládám, že prodyšná:-) a do té jsem se nijak nevrtal. Ten pylový filtr přitom vypadal jako obdélníkový vzduchový filtr, akorát že ten materiál byl jako něco mezi papírem a plstí. Žádný předperforovaný plast nebo mřížku jsem tam neviděl. Můžeš mi to nějak vysvětlit? -
« Re: Rachtani a smrad v aute
motorkar: k pylovému filtru vím jak se dostat, ten už jsem měl venku (za schránkou, atd.). spíš mě napadlo, jestli by nějak nešly bezúhonně propláchnout trubky, které berou vzduch z venku, aniž by se muselo něco rozsáhle demontovat... mj. mi ani napodruhé tam při výměně pylového filtru v servisu nenamontovali, takovou tu příčku před filtrem, která se tam má dát jako náhrada při první výměně (předperforovaný plast se odstraní) -
« Re: Rachtani a smrad v aute
jezebel: Ve vnitřní lampičce je žárovka a takový primitivní vypínač, kdy se při jednotlivých polohách otáčí i plíšek s otvorem, ve kterém je žárovka-sufitka. S polohou vypínače se prostě natáčí i celá žárovka. V krajních polohách má žárovka menší předpětí, v prostřední trochu větší. Dokonce bych řekl, že se v určité poloze žárovka může dotýkat plexiskla. Já jsem to drnčení odstranil tím, že jsem předpružil plíšky žárovky, přiohnul jsem je tak, aby byly dál od plexiskla, a pak jsem kápl trochu silikonovýho tmelu na všechny plíšky, které by mohly drnčet. A fakt to přestalo. Dalším zdrojem pazvuků by mohly být vodiče, které vedou mezi čalouněním a plechem střechy k lampičce. Pak jsem taky zaregistroval, že na sedadle řidiče se zvuky z pravé zadní části auta (např. od pásů na pravém zadním sedadle nebo od krycí desky kufru) jeví jakoby šly od lampičky uprostřed auta. To taky zkus, jestli to vůbec je od lampičky a nejde to např. od krycí desky kufru.
jj: Vstup vzduchu do kabiny je pod tím plastovým krytem před oknem na straně spolujezdce, nad pylovým filtrem. A k tomu se dostaneš po vyndání schránky na palubovce, stačí trochu vysunout ty kolíčky, okolo kterých se schránka vyklápí z palubovky. Jinak se připojuju k té charakteristice pazvuků, taky to většinou slyším jen já, není to hlasité, mění se to s teplotou, a puštěný rádio to spolehlivě odstraní:-) Jak už jsem tu psal, prostě to není RollsRoyce, i některá podstatně dražší auta drnčí daleko víc... Nesmíme být posedlí dokonalostí...
-
« Re: Rachtani a smrad v aute
motorkar: právě že nekouřil, dovnitř ani neměl proč by lezl. a celou dobu jsem byl u toho, auto bylo zavřené, pracoval jen v motorovém prostoru. když do auta vlezu, smrad v něm není (mám i nový stromeček ;-), jen co ale spustím větrák, tak smrad jde ven. když pustím klimu, tak ta to nějak odfiltruje, nebo to jde nějakým jiným okruhem, nevím. nevíš(te) kde má almera "sání" vzduchu do kabiny? jde to těmi otvory v plastu kolem stěračů? že bych tam chrstnul kýbl vody? ... mena, motorkar, jezebel: knoflik regulace vyzduchu mi taky jednou nedrzel, tuším v poloze "na hlavu", tak mi to v záruce spravili. ad řachtání, teď mi taky cosi zlehýnka někde drnčí v uvnitř palubovky, záleží na teplotě (ale slyším to jen já ;-)(zvuk jakoby podložka pod uvolněnou matkou, tak cosi) a pak taky dle teploty táhlo polohovače výšky pásů u spolujezdce. ale už jsem se s tím tak nějak smířil a raději si pustím rádio ;-) -
« Re: Rachtani a smrad v aute
Mena: gombík regulácie vzduchu je problém každej almery, resp. jeho držanie v polohe fúkanie na okno. Mne sa taktiež ozývali pazvuky z priestoru airbagu spolujazdca, niečím to vypodložili a zatiaľ je to O.K.
Taktiež sa my ozývajú pazvuky z vnútorného osvetlenia interiéru. Neviete náhodou čím to môže byť: -
« Rachtani a smrad v aute
Mena: To je zajímavý s tím knoflíkem regulace vzduchu, mě to taky někdy nejde až úplně "na konec", ale na sklo to objektivně fouká. Trochu to asi závisí na teplotě. Ale já jsem se na to vyflák, funguje to, tak co. K tomu rachtání: já mám jednu takovou metodu (přiblblou - ani se mi to tu nechce ventilovat), která zabírá. Otevřu schránku před spolujezdcem a několikrát s ní prudce bouchnu až na doraz (směrem dolů, v otevřené poloze). Pak jí zavřu a to rachtání na nějakou dobu přestane. Někdy na 10 minut, někdy na den... Vysvětlit to ale nedokážu.
jj: To musí po pár dnech samo vyčichnout. Pylový filtr je docela drahej, to snad za to ani nestojí... Nekouřil ti ten člověk i v interiéru? -
« Smrad v autě (v trubkách). Co s tím?
Nechal jsem si měnit u jednoho chlapíka (jinak v pohodě, šikovný) přední světlo a on při tom strašně hulil. Všechno je ok, až na ten smrad. Jak měl při montáži otevřenou habnu a vyfukoval (kouř z cigarety), tak mi to někam a nějak nalezlo a teď když nastartuju a pustím větrák, tak pořád cítím smrad jako z popelníku. Pylový filtr jsem vytáhl, vyluxoval, navoněl deodorantem ;-D a pořád nic. Co myslíte, kde to ještě může být? (Nebo vyměnit ten pylový úplně?) -
« Re: Rachtani
Objednali si mi na jindy, protoze na to potrebujou vic jak den, zatim nevim kdy budu mit cas.
Mne to opravdu dela ten dekl pod kterym je airbag, ale ne tim jak je pripevnenej, ale ze vibruje jeho prostredek. Staci kdyz na nej polozim treba knizku a je po zvukach. Sam bych neveril ze je mozny aby to vydavalo takovy drnceni. Kdyz tohle spravi, tak uz to zase bude Rolls-Royce ;-).
Pak mi este objendali panel s ovladacema na vetrani, protoze mi knoflik nedrzel v poloze "foukani jenom na sklo". To mi vymeni v ramci zaruky, tak mam radost.
Nedavno dovolena ve Skandinavii, 14 dni, necelych 8 tisic km, spotrebu nevim. -
« Re: Rachtani
Mena: Tak co ti s tím udělali? Já to taky slyším od airbagu spolujezdce, ale tipuju to spis na ty husí krky s kabely. Ten plastový deklík pod airbagem je tam sice volně, ale tlumil jsem ho pár kapkama silikonovýho tmelu a nemělo to na drnčení žádný vliv. Nejlepší je se na to vys..at. Není to Rolls-Royce. Když tady čtu, jaký problémy se můžou vyskytovat... Hlavně že to jezdí. BTW, zvětšil jsem svůj rekord: 146 tisíc km a pořád první brzdový destičky 3-4 mm!! Je to Almera N16 5d 1.5 r.v.2001. Za celou dobu žádný závady. Teď jsme absolvovali bez problémů dovolenou ve Francii, ve čtyřech, na střeše rakev a 2 kola, 4200km, spotřeba 7,6 l/100km. -
« Re: Almera
Diky za ten tip na SM...hned si ho jdu koupit :-), zajima me co pisou o te 1.4ce, protoze prave tu jsem si pred tydnem koupil... 99 rok, sedan, vybava Spring + zaruka od prodejce po dobu jednoho roku dily i prace zdarma :-o, to se jen tak nevidi, zatim naprosta spokojenost, spotreba po prvni plne nadrzi s cca 75%km klima 7.09 l/100km. -
« Re: Almera
Kamarat ma Almeru 1.6 r.v. 2000, na nej asi 140 alebo kolko tisic km a bez akychkolvek problemov. Jedinou slabinou starej Almery su udajne brzdy so sklonom k fadingu. Ten motor 1.6/100k je do pohody, s klimou sice trosku straca na dynamike, ale to asi vsetky auta toho objemu. Asi nespravis chybu, ked ju kupis ;)) -
« Re: Almera
Jak jsem tak zjistil tak tady se hned tak něco nedovíš. Dnes jsem viděl recenze ojetých Almer v novém čísle Světa motorů - samá chvála, žádné typické vady.Jen trochu rýpy do naftových motorů před rokem 1997.Velmi chválený byl agregát 1,4 s nízkou spotřebou a údajně slušnými jízdnimi parametry.Celkové hodnocení SM bylo, že se jedná o velmi dobrou koupi za dobré peníze.To asi platí o všech Nissanech.Já sám mám s Nissany také dobré zkušenosti. -
« Almera
Zdravim vsechny priznivce Nissanu...
V sobotu je jedu podivat na Almeru sedan r.v.99 a chtel bych vedet na co se mam extra zamerit, tj. jestli nema nejakou specifickou chybku, vyrobni vadu, pripadne casto se opotrebovavajici dil atd.
Pripadne pokud znate stranky s technickymi specifikaceni techto Almer, byl bych rad. -
« Re: Problem se startovanim :-(
Ja autum moc nerozumim,tak me jenom zajimalo jestli mate nekdo podobnej problem.Auto je jeste rok v zaruce at se Nissan servis znazi.Uz vidim,jak tam prijedu,reknu ze to nestartuje a voni za tri dny rikaj nam to tady startuje v pohode,rozumej co si ten votravnej blbecek(zakaznik) stezuje...
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
A ešte niečo, mám trocha vychýlený volant do ľavej strany. V sevise povedali ze tam mala vychylka môze byť a nespozoroval som ani nejake enormne zjazdenie pneu na určitých miestach. Máte s týmto niekto skúsenosť.
A ešte k pazvukom: tie sa ozývajú asi s každej časti auto, ale keď pustím trocha hlasnejšie rádio tak je to v pohode.