NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: nissan unikol do archivu
čmelák: To nebude samozřejmě obecným pravidlem, já jezdím dlouhé trasy a nebrzdím, ale brzdové destičky jsem měnil ve 148 tis.km. Měly pořád tloušťku cca 3-4 mm. Je to můj rekord - pro porovnání: u Oktávie mi vydržely nejvíc 110 tisíc km. Letní originál Bridgestone B390 mi vydržely asi 45 tisíc km (nebyly dohola), pak jsem měl Sava Intensa asi 40 tis. km (ty bych nedoporučoval), zimní mám Michelin Alpin se 60 tis.km (ty jsou super, mají pořád cca 5mm vzorek) a zbylých pár tisíc km mám na letních Michelin Pilot Primacy. Na Micheliny nedám dopustit, i když jsou dražší, tak se vyplatí, protože hodně dlouho vydrží a mají nízký valivý odpor, takže je s nimi výrazně nižší spotřeba (např. oproti Savám to dělá cca 0.3 až 0.4 litru). -
« Bez nadpisu
Ohledne vzhledu - mne se moje almere zvenku taky nelibi, ale vevnitr je to parada a je tam vse co tam ma byt ( loketni operka,misto na karty,telefon,mince,drzak napoju atp.) - mne takove veci prijdou dost dulezite - ve ostatnich autech teto tridy takove veci casto chybi, jsou to drobnosti ale pri cestovani dulezite.Navic za ty prachy v tehle vybave 2AB/AC/ABS je to :-))
Motor slape slusne i kdyz to je jen 1,5 l.
Momentalne dovrsila 2 roky veku a 55 tkm s jednim "zavahanim": presne po najeti 30 005 km jsem zastavil na miste urceni a odpoledne uz nenastartoval - bylo to v Polsku - nasledoval odtah a oprava, podle servisu se pretnul jeden z kabelu co napaji ridici elektroniku motoru (vede pod chladicem) - rikali mi ze v Polsku na to byla akce a Almery stahovali k oprave - u nas o nicem nevedeli.
Ze jsou ty kabely nejak forove ulozene vzpominali i v testu Sveta motoru - Almera po 100 000 km.
Navic vcera bylo v novinach ze Nissan bude stahovat spoustu aut kvuli poruse motoru ktera se projevuje tak ze nenastartuje, mozna prave ten muj pripad.
Na nejakem diskuznim foru jsem cetl ze je to chyba software projevujici se presne po 30 tkm, nestalo se vam taky neco takoveho ?
Jinak v bez zavad, celkova spokojenost.
-
« Re: nissan unikol do archivu
Design bych neresil - nekomu se muze almera libit, jinemu ne, je to vec individualniho pohledu. Pro me je ale almera veci kvality a spolehlivosti. Potreboval jsem auto na kazdodenni provoz a velky pocet ujetych kilometru. Za 2 roky a 7 mesicu mam 153 tisic km a almera 1.5 je stale zcela bezproblemove a bezporuchove auto. Motor slape lepe nez pred 100 tisici km. A vo tom to je... -
« Re: nissan unikol do archivu
Prostorem mi pride Almera podobna jako vetsina aut nizsi stredni tridy. Tata ma Leona, kamarad 307cku, dalsi oktavku a nevidim v tom moc rozdil (akorat 307ka je vyssi a oktavka ma vetsi kufr). Proc se tolik neprodava nechapu, me to pride hodne slusny auto na pomer vykon/cena.
Me se soucasnej vzhled hodne libi, je to dost sportovni, ne jako knedliky typu 307, Civic, Stilo, ...
Neco o tej novej Almere je na [odkaz] ale je to Blesk ;-). -
« Re: nissan unikol do archivu
to je trochu dlhsie rozpravanie. anyway, v jeden decembrovy vecer sa nam pod umelym osvetlenim u predajcu zdala v katalogu ta farba ok. ked sme to potom videli za svetla o par tyzdnov, trochu nas to sklamalo. pravdu povediac, nam zo zenou sa ani ostatne farby v ktorych sa da almera zakupit moc nepacia. hadam naschodnejsia je jeden odtien bordovej. v tomto si myslim ma toyota alebo skodovka ale aj dalsi krajsie farby.
exterier je o niecom inom. nas si almera ziskali najma svojim interierom a povedali sme si a dodnes si to myslime, ze na tom az tak nezalezi. nie je to image auto a ani sa nan nepozerame, ked sa v nom vezieme a na ostatnich kasleme. tiez je pravda, ze nas trochu okuzlil fakt profesionalny pristup predajcu, nasa chut kupit si auto a necakat na leto :-) a samozrejme, preco to zakryvat fakt dobry pomer cena / vybava. dost sme v tom case zvazovali aj corolu a nebyt, toho, ze ani pocas troch tyzdnom sme s predajcom neboli schopni dohodnut skusobnu jazdu (nebol ochotny akceptovat nase terminy a my sme nestihali jeho) by sme sa mozno boli rozhodli pre corollu. ale mame almeru radi. -
Lubos.1 25.10.03 15:43
« Re: nissan unikol do archivu
Nechapem,ako si sa mohol citit stiestenejsie v 307 ako v Almere. 307 je ovela sirsia, vyssia a vzdusnejsia. Ked som kupoval auto, tiez som si do Almery sadol, ale bola vyslovene uzka a vzadu miesta zhruba ako v Octavii.
Vybaba bola biedna, vtedy nebolo mozne kupit ani automaticku klimu, co bola moja podmienka. Co bolo ale potesujuce bola cena a jazdne vlastnosti. -
« Re: nissan unikol do archivu
tak ja neviem, ci je v pripade almery nazvat jej interier stiesneny. almeru sme si vybrali prave pre jej velmi prijemny a pohodlny interier. ked sme sa pred rokom rozhodovali, tak ovela stiesnenejsie som si pripadal v 307. trochu lepsie ako almera nam vysla toyota corrola a to je pre mna v tejto triedy stale jediny vazny konkurent.
avsak poznamka o exteriery je viac ako na mieste. v prevedeni sedan je to celkom postacujuce ale hatchback je podla mna vyslovene hnusny. a farebna paleta tiez. myslim, ze si to mozem dovolit povedat, lebo sa v tej velkej larve farby postarska modra vozim. ale inak je to fajn pohodlne vozitko.
kde najdem viac o tom novom koncepte? predsa len o dva roky bude nacim kupit nieco nove...
neviete niekdo, ci nove zadne reflektory pasuju do starsieho modelu? mne sa zda ze by mohli. trochu by to tej larve pomohlo... -
Lubos.1 23.10.03 14:45
« Re: nissan unikol do archivu
Vzhladom na to, ze sa Almery moc nepredavaju, by mali zmenit design. A musia sa prisposobit dnesnym trendom v nizsej strednej triede a to znamena aj kopirovat uz dost uspesne znacky.
Osobne si myslim, ze prave nevyrazny design a stiesneny interier su pricinou nizkeho predaja. Cena je OK.