NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Startovani v zime a N16
Není přece jenom ten problém u tebe zapříčiněn tím špatným snímačem otáček, který se bude měnit u všech almer 1.5 i 1.8 ? Ptal jsem se na to u prodejce a on mi odepsal, že snímače budou od pondělí u všech prodejců a výměna se bude provádět během celého příštího roku, ale přednostně budou obslouženi ti, kteří měli už v minulosti se startováním problémy. Tak bych to tam zkusil vyřídit být tebou co nejdřív, třeba to bude tímto, mě to čeká taky, ale zatím problémy nemám. Mám taky 1.5 -
« Re: Primera?
Je fakt, ze modrosedy podsvetleni se mi taky hodne libi. Zeleny naprosto nesnasim, kdyz uz tak oranzovy, zluty nebo cerveny. Je zajimavy, ze se mi nelibi ani takovy to syte modry co ma VW - boli me z toho oci. Kazdopadne v podvetleni je skvela Mazda3, tam si clovek muze vybrat jestli to bude mit (tusim) modry nebo cerveny. Docela dobra pitomost, ktera na tom aute muze stat maximalne tak 100 Kc vyrobnich nakladu navic :-). -
briza 10.12.03 12:29
« Re: Primera?
Byl jsem se projet u dealera na zkusebni jizde s kombikem 2.2dci ve vybave Acenta. Mam Primeru P11, kupoval jsem ji v 97 novou a jsem s ni fakt moc spokojeny takze ted kdyz uvazuju o novem aute byla nova Primera logicka volba. Navic se mi to auto jako hatchback moc libi. Sice je mi trochu zahadou jak u auta, ktere je o 13cm delsi dosahli o 40 litru mensi kufr kdyz v interieru o moc vic mista neni ale budiz. Po zkusebni jizde jsem ale byl zklamany. Musim dat zapravdu recenzim, ze nova Primera hodne ztratila ze sportovnich jizdnich vlastnosti svych predchudcu. V zatackach je tezkopadnejsi, vic se naklani, sedacky (ktere nejsou jinak spatne) uz nemaji bocni vedeni v oblasti lopatek takze pri odstredive sile nepodrzi poradne telo. Motor sice dobre tahne ale do kabiny se ozyva traktorovym zvukem at studeny nebo zahraty. Sestistupnova prevodovka je fajn, ale pri razeni paka slysitelne cvaka o kulisu. Spojka v tom aute co jsem jel byla neskutecne citlive nastvena hned na pocatek zaberu a zbytek drahy pedalu byl jen "pro paradu" takze mi to nekolikrat chciplo a zastupce dealera (nevim jestli se jen nevymlouval) rikal, ze "tak to ted u tech dieselu delaji". Nevim jak bych se s tim rozjizdel na snehu. K tem pristrojum uprostred jsem pred jizdou pristupoval bez predsudku, nekonvencni novinky mi nevadi. Bohuzel si Nissan nedal tu "namahu" prehodit jejich poradi pro pravostranne a levostranne rizeni takze ten nejblize k volantu obsahuje tak "dulezite" pristroje jako teplomer a palivomer zatimco otackomer je nejdale. Jsem docela zvykly radit podle otackomeru a neustale krouceni hlavou me po chvili zacalo vadit. Japonci a Britove s opacnym rizenim maji otackomer pekne hned u volantu. Taky jsem si pri pohledu na hnustne zelene podsviceni rikal "lumpove vratte mi to krasne svetle modro-sede z predchozich Primer (podobne ma treba Laguna, novy Accord, MB rady E, ...)". Prejezd kratke pricne nerovnosti s tim autem opravdu pekne drncne (ani tady recenze nelhaly). Dalsi vec. Dojeli jsme coudici nakladak. Normalne podrazuji a soucasne palcem mackam prepinac vnitrni cirkulace vzduchu hned pred radici pakou. Tady musim preradit a pak ruku zvednout a uplne natahnout abych ten spinac nahmatal na odlehle strane N-Formu. Jedine co me opravdu nadchlo byla ta zadni kamera (pri nomalnim jezdeni jsem svou stavajici Primeru nikdy ani neskrabl a vsechny sramy jsem pochytal pri couvani). Od dealera jsem odjizdel svou Primerou s pocitem svobody a ovladatelnosti (ja vim je to emotivni, ale fakt jsme se tak citil). O tyden pozdeji jsem si byl zkusit Mazdu 6 a musim bohuzel rici, ze to co jsem cekal, ze bude nova Primera jsem spis nasel u tohohle auta. -
« Re: Startovani v zime a N16
No mam benzinak 1.5 66kw. Kazdopadne dneska jsem startoval rano zas (bylo teda jen -7) a naskocilo to okamzite. Mozna to byla jen takova lehka indispozice Prece jenom bydlim u Vltavy, kde je takhle na podzim bejva pekne mlhavo a v patek vecer bylo teplo a mlhavo, takze se nejaka vlhkost mohla dostat do sani vzduchu a tam pekne pres vikend zmrznout.
No nic - pokud se to nebude opakovat nejak moc casto, tak to necham plavat ....
-
« Re: Startovani v zime a N16
Tak to je normalni.Kapacita baterky klesa geometrickou radou.mas tam benzin nebo diesel.Diesel je vetsinou citlivejsi na zmenu teplot.Jo a k ty zaruce si myslim ze ti nic neopravej spis ti reknou ze si nechal neco pustenyho a proto to nenaskocilo.Jo a mimochodem se zapnutyma svetlama radiem a klimoskou to taky zrovna moc nestartuje...... -
« Startovani v zime a N16
Cau,
dneska rano jsem startoval Almaru (N16, najeto cca 55 tisic km), a byl jsem nemile prekvapen. Vubec nechtela chytnout, musel jsem ji tocit na 2x a jeste docela dlouho. Je teda pravda ze bylo asi -9 a auto od patku stalo, takze bylo lehce zamrznuty, ale i presto se mi to u motoru, kterej ma najeto necelych 60 tisic moc nelibi :-(.
Netusite nekdo co by mohl byt problem? Ma s tim smysl jezdit do servisu (almara ma jeste 3mesice zaruku)? Premyslel jsem ze by mohla zacit slabnout baterka (bude tam uz treti zimu a abych se priznal, tak jsem na ni od koupi vozu vubec nesahnul), ale s tim starterem tocila docela ochotne (zadne znamky vadnuti). -
« Re: Primera?
tak jsem asi zase jedinej kterej ma s timto autem vetsi zkusenost.Muj tata ho ma v 2l benzinu, najel jsem s tim asi 5000km, auto je velky, vzadu se ale pri sve ne moc velke vysce 180cm drhnu hlavu o strop, kufr je nic moc protoze neni rovnej a mirne se zveda, podvozek neni zrovna dobre citelnej, pripadam si ze to auto nedela to co chci, ted jezdim almerou,podvozkove se to neda srovnat, motor je docela slusnej, ma v tom ten automat kterej ho ale dost tlumi, na jeho pouzivani si clovek musi zvyknout,v interieru ma kremovou barvu, jsem uchyl na spinu takze to drhnu minimalne 2x tydne, sedacky jsou slusny a pohodlny, vzadu trochu skripou, xenony fungujou bez problemu, super je tempomat kdyz je cisto, pokud ma nekdo zpraseny auto tak ho to neumi sejmout a skoncite mu v kufru, co se tyka displeje-je docela dobrej ale stary knofliky muzu najit i poslepu zatimco oci na displej sklouznou vzdycky, taky jsme meli problemy s klimoskou a s radiem, i kdyz vse vypada v poradku tak radio straci signal a klimoska samovolne topi.....Jeste chcete vedet neco vice???Jo auto mame skoro rok.... -
« Re: Primera?
Měl jsem to na den půjčený jako náhradní auto. Jezdil jsem jen po Praze a jsem zvyklej na automat, takže mě docela prudila ta 6st. převodovka. Motor v pohodě, jede dostatečně, podvozek se ve městě moc testnout nedá. Naprosto mě ale dostalo uspořádání interiéru. Jednak je to hezký (podle mýho názoru), ale hlavně prostorný a jednoduchý na ovládání, není potřeba k tomu číst manuály jak si někteří myslí. A ta kamera na couvání je super vychytávka:-). -
« Re: Primera?
Lubos: Skusal som Primeru 2.2Di kamaratovej mamy, hm, no je to mohutne auto, prislo mi trosku tazkopadne - tazky motor vpredu. Zatah prijemny, fajn je seststupnova prevodovka s extremne dlhou sestkou. Ovladanie potrebuje dost cviku, cela konzola je v strede. Podvozok je vraj oproti predchadzajucim Primeram zradny. Uz ju nepotestim, je rozborena :( -
« Re: nissan unikol do archivu
čmelák: To nebude samozřejmě obecným pravidlem, já jezdím dlouhé trasy a nebrzdím, ale brzdové destičky jsem měnil ve 148 tis.km. Měly pořád tloušťku cca 3-4 mm. Je to můj rekord - pro porovnání: u Oktávie mi vydržely nejvíc 110 tisíc km. Letní originál Bridgestone B390 mi vydržely asi 45 tisíc km (nebyly dohola), pak jsem měl Sava Intensa asi 40 tis. km (ty bych nedoporučoval), zimní mám Michelin Alpin se 60 tis.km (ty jsou super, mají pořád cca 5mm vzorek) a zbylých pár tisíc km mám na letních Michelin Pilot Primacy. Na Micheliny nedám dopustit, i když jsou dražší, tak se vyplatí, protože hodně dlouho vydrží a mají nízký valivý odpor, takže je s nimi výrazně nižší spotřeba (např. oproti Savám to dělá cca 0.3 až 0.4 litru).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!