NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nissan Almera
Tak pak uz ji budes mit zacni popisovat ja mam taky Almeru 1.5.... sedan. Ted jsem cetl starsi clanek o tom za jak dlouho zlodej prekona zamek u dveri. Almera byla hodnocena hodne vysoko obstála limit byl 2 minuty. Fabia a Oktavia byla otevrena za 33s..... -
« Náhr. díl na Almeru
Mám Almeru r.v. 98 sedan a v servisu jsem sháněl náhradní plastové (gumové) krytky čidla otevření dveří /4ks/. U Nissanu mi sdělili dost vysokou cenu za 1ks cca 700Kč, což mi přijde opravdu hodně. Nevíte jestli se to dá nahradit něčím jiným? Stejnou krytku má i Primera 98. Chci jen tu gumovou krytku, né celé čidlo. Díky -
« Re: Startovani v zime a N16
Ja bych po me zkusenosti ( popisoval jsem to tady uz nekdy driv - zkus dohledat ) zkontroloval vizualne svazek kabelu ktery vede z prostoru okolo baterky na pravou stranu auta do pojistkove skrine - prochazi pod chladicem. Mne se predrel a auto jsem uz nenatocil. Byla o tom i zminka ve SM.
Tim jak se kabely v zimne smrstujou by se se na porusenych mistech mohly rozpojovat -
« vymnena sensoru klikoveho hridele
Tak uz mi volali od dealera ze mi sensor vymneni ( Almera N16 1,5 l ), jelikoz jsem mimo CR, ptal jsem se servisaka jak vazne to je a dostalo se mi toto vysvetleni:
v motoru jsou 2 sensory natoceni , prvni na klikove hrideli a druhy na vackovce, kdyz jeden z nich odejde, tak se jen rozsviti kontrolka na palubce ale auto funguje dal, teprve az odejdou oba tak chcipne motor. -
« Re: Startovani v zime a N16
Ja bych na tvém místě určitě jel vyměnit ten snímač otáček, oni moc dobře ví, proč se musí u všech Nissanů měnit, možná to bude tím, na jiném serveru jsem se dočetl, že to už jednoho potkalo někdy startoval, někdy né a nakonec nenastartoval vůbec a příčina... snímač otáček.... -
« Re: Startovani v zime a N16
Tak a dneska zas. Ale vsiml jsem si cim to je. Po ranu bylo -17, takze jsem prisel do auta, zapnu elektriku (klicek na 1) a nic. Vubec se nerozsvitily zadny kontrolky, vubec nic. Pritom vetrak foukal a stropni svetlo svitilo. Tak jsem to nechal chvilku (asi tak 5-10 sekund) jestli se to nenahodi, tak nenahodilo. Potom jsem zacal zkouset tocit starterem 2x po 10 sekundach - samozrejme taky nic (teda starter tocil v pohode, ale auto vypadalo mrtve). Pri poslednim pokusu se ale ty kontrolky najednou nahodily a chytlo to okakmzite. Problem tedy zrejme nebude v mechanice motor, ale spis v ridici jednotce, ktera v mrazech nechce nejak pracovat a musi se premlouvat. Nemate nekdo podobnou zkusenost? Nemuze to byt slabou baterkou (ale starterem tocila docela v pohode).
Asi s tim nakonec do servisu pujdu (nevim ale kdy, jelikoz minimalne po cely leden to auto budu potrebovat vice mene denne). Bohuzel na zaklade mych zkusenosti nepredpokladam ze mi s tim nejak pomuzou.
Jeste me napadlo - za 3 mesice mi konci zaruka. Pokud budu nejakou zavadu reklamovat uz ted a diky tomu ze se zavada objevuje sporadicky (jen pri velkych mrazech), v servisu navic reknou ze to bud podle nich funguje nebo nebudou vedet co s tim, budu mit narok na opravu v ramci zakruky kdyz se ta stejna zavada objevi treba pristi zimu ale v intenzivnejsi? Pokud je Nissan ferova firma, tak by to melo byt, ale v nasem state .... -
« Re: Startovani v zime a N16
To se mi nejak nezda ze by s tim mohl souviset snimat otacek - to auto proste jen jde hur nastartovat - ne ze to chytne a chcipne. Jakmile to chytne, tak je vsechno v poho.
Nicmene uz jsem vypozoroval kdy se to asi stava - musi byt hodne vlhko a zima. Pak to startuje hur. Zrovna ted v sobotu jsem musel starter tocit tak 5 sekund nez to chytlo ... No a dneska v ty vanici uplne v pohode. Asi to fakt necham plavat, jelikoz v servisu by mi s tim stejne nic neudelali (jak je znam, tak by to maximalne rozvrtali a bylo by to horsi nez lepsi).
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!