NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
no tak treba v puntu, bravu a spol... i ve starych psonskych fiatech, ze...no a naopak ve fordech-escort, focus a ja nevim, co jeste taky neni, zejo :shock: ale prece se nebudem hadat kde je a kde neni,jde o to, ze sem myslel, ze takova kontrolka je vicemene normalni :roll: -
« Bez nadpisu
:D
Kdybys třeba napsal " v mým Fiatu xxxx JE tadle kontrolka" tak to beru, ale co je todle za argument, božínku...
Napíšu ti teda několik aut, kde tadle kontrolka (tuším zelená) určitě NENÍ resp. není zapojená z výroby:Škoda Felicia, Nissan Primera P10, Nissan Almera N15 ropák, Mitsubishi Carisma...
Můžeš nás na oplátku poučit, v kterých autech je :D -
« Almera HB
Tak uz mesic jezdim novou Almerou 1,5 4AB AC ABS. Dojmy:
jizdni vlastnosti jsou bezva - podvozek, rizeni, brzdy
spotreba nic moc - okolo 9 litru - mesto
motor - dynamika celkem ujde, ale je mozna trochu hlucnejsi
Zatim zadne vrzani plastu apod...
A co vy? Jake mate zkusenosti? Nejvic me zajima spotreba...
P.S. Predtim jsem jezdil ve felicii, kdyz jsem do ni vcera usednul, myslel jsem ze jsem v trabantu. :) -
« Bez nadpisu
já mám podobný problém jak jste znínili Vy. mám Almeru 1.5 sedan, a stále táhne doleva, u dvou servisu jsem si nechal udelat geometrii, vsude byla v poradku, pak jsem prehodil kola z jedné strany na druhou, delá to porád, aji jsem obe strany zvyhnul a zkousel odpor kol, upne stejné, proste to nechápu, ze by posilovac rizení pridával víc na jednu stranu, chapal bych kdybych prehodil kola, ze by to táhlo na opacnou stranu, ale porad doleva, at to zkousim na dálnici ve meste... mám jeste Mazdu a ta 1991 rok výroby najeto 155 000 km a ta jede zcela rovne, almera má najeto 22 000 km, nikdy nebyla havarovaná, kupoval jsem ji novou. Cim to muze byt????
V servise mi rekli, ze me tam zkusí pujcit nové pneu co to bude delat, myslim si ze pneu to nebude, ale cím??? -
« Re: zavady
Moja poznamka v zavadam (nakolko som odjazdil na 6-7 nissanoch urcite cez 150t km) mal som v zasade 3:
- sukromna prva almera (1,4 HB 97) zvlnene kotuce (serpentiny vo francuzskych Alpach, jul, auto este na plechacoch) - v servise orovnane a odvtedy bez poruchy
- sluzobna Primera P11 (1,8 2001) po cca 3 tis. km odisla riadiaca jednotka (nedalo sa nastartovat), okamzita vymena RJ v servise v ramci garancky
- sluzobna P12 (1,8 2003) po cca 20t problemy s elektrikou ventilatora klimy, v zaruke opravene, odvtedy ziadny problem.
Okrem toho mam vo firme v sucasnosti este 1 Almeru a jednu idem kupit v aprili. Doma mam trail 2,2 (15t km) bez akehokolvek problemu. Ale ten je z Japonska:)
Teda Nissany nie su bez chyb, ale nerozculuje ma to. Mojmu obchodnemu partnerovi na Medaku ML400 uz 2x na dialnici znicohonic odisla komplet elektrika (uz 2x vymena riadiacej jednotky) pri 150km/h (v aute zena s dcerkou = panika), tak co? :) -
krakatit 12.03.04 11:20
« MAXIMA
Nissan Maxima 3.0, automat, r.v. 1995, stříbrná metalíza, ABS, servo, centrál na DO, tempomat, el. okna a zrcátka, digitální klima, 2x airbag, rádio, zahrádka, elektrony, pěkný stav, cena 120.000 Kč - Co si o tom myslíte? Asi nebrat co? Pry to ma 250 000km a servisku - pravidelne servisovano...