NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Zkusenosti se servisem
Tak jsem vcera opet navstivil servis Nissanu Roto v Plzni. Jednak jsem mel garanci (najeto 60.000 km), pak mi jeste prisel dopis s predvolanim na opravu snimace otacek motoru a navic jsem mel jeste drobne zavady, ktere jsem si chtel nechat odstranit.
Dve tyto drobne zavady uz pretrvavaji dyl (hodne drncici kryt airbagu spolujezdce a knoflik ventilatoru nedrzi v poloze "jen na okno"). Poprve jsem se o nich zminil pri posledni garanci. Bylo mi receno, ze kryt airbagu spravi - coz se nestalo, knoflik ventilace spravit nejde, ale ze objednaji cely panel a ten mi vymeni pri pristi navsteve servisu v ramci zaruky.
Z novych zavad to jsou odlepena lista na LP dverich, kterou mi urval kamion, kterymu to nebrzdilo, a kterou mi v tom samem servisu v zime prilepovali. Druha zavada jsou brzdy, konkretne na PP kole. Hodne mi to spini kolo tim praskem z brzd a pokud sjizdim z delsiho kopce a brzdim, tak se ozyvaji zajimavy zvuky a brzdy ponekud vadnou.
Objednaval jsem se 14 dopredu a zminene zavady (krome brzd) jsem pospal. Do servisu jsem prisel s papirem, kde jsem mel seznam techto zavad (brzdy, lista, knoflik ventilace, drncici airbag a snimac otacek). Vytiskl jsem si to doma a bylo to vice rozepsane nez ted. Tento papir jsem nechal v servisu, aby na nic nezapomneli.
Po prevzeti auta mi vysvetlili, ze ten panel ventilace by museli objednat, ze provedli opravu snimace otacek a ze brzdovy desticky jsou na minimu tloustky a ze mi je vymeni pri dalsi garanci, coz je za 15.000 km!!! Kdyz jsem si sel prevzit auto, tak jsem videl, ze ta lista je stale prilepena izolepou. Jejich vymluva byla, ze jim rano nesel pocitac a ze na to tudiz zapomneli. Argument ze jsem jim tam nechal ten vytiskly papir neuspel. O drncicim airbagu uz se nezminili vubec. Takze z peti uvedenych zavad (brzdy, lista, knoflik ventilace, drncici airbag a snimac otacek) mi opravili pouze jednu, a to tu, pro kterou mi sami predvolali do servisu. Nehlede na to, ze dve ze zavad uz znaji z drivejska a navic jsem jim je nahlasoval 14 dni predem, prilepeni listy je otazka chvile a brzdy jsou celkem dulezity.
Nevim jestli nejsem zaujaty, ale tohle mi prislo moc. Neznate tudiz nekdo nejaky jiny servis v okoli Plzne, pripadne v Praze? -
"-- skrytý --" 31.05.04 22:48
« Almera 2,2dCi 81kW
Jako zájemce o koupi Almery P16 z roku 2000 s výše zmíněným dieselem bych se chtěl zeptat majitelů na něco o tomto motoru. Myslíte že je to s ohledem na úspornost dobrá volba? Za kolik průměrně jezdíte? Jaký je doporučen servisní interval a kolik tak přibližně stojí?
Co si o tomto motoru v porovnání s konkurencí myslíte?
Díky za odpovědi
capo -
Lubos.1 25.05.04 22:54
« Re: primera
mna zaujima skor diesel 1,9 (z Renaultu) .
Da sa kupit v Rakusku za slusnu cenu v plnej vybave - akcny model Business (xenony , tempomat, elektrony, subwoofer atd,...)
chyba iba ESP, co ma serie, ale mozno by to az tak nevadilo.
inak je vybava prakticky plna.
Takze okrem takychto hluposti ziadne problemy?
zajtra rano to idem otestovat, tak uvidim, napisem viac -
« primera
mno a co bv te u primery zajimalo???Mam ji rok a neco v 2l s automatem. Vcelku jsem s tim spokojenej. Vady: vrzani zadnich sedacek, spatny prijem radia, utrzeny ovladac od ostrikovacu(proste zustal viset), spatna funkce klimy. Spotreba od 9-10l.Klady:super automat, slusnej podvozek, motor zvlada vsechno v klidu, vyborny brzdy.......jeste neco?? -
« brzdy
sakrys, tak se k mekcimu pedalu brzd pridal dalsi symptom: dneska jsem si vsim, ze mi obcas problikne kontrolka brzd, kdyz jedu do prudsi zatacky, tak obcas zablika (aniz bych brzdil), je to stejna kontrolka, co sviti pri zatazeny rucni brzde ... pokud se nemylim, tak je to prave porucha brzd, ABS kontrolka vyada jinak ...
jaky mate se servisama zkusenosti? udelaj na pockani? -
« Re: Re: disky
s tema diskama diky - rad bych se na ne mrknul, pristi tejden se domluvime (jsem z Krce) ... jeste bych musel poresit, kde sehnat ten jeden ...
ad brzdy: zkousel jsem ji proste seslapnout az na podlahu pri zapnutym motoru (a teda s posilovacem) a slo to (byl tam trvalej pruznej odpor, kterej se ale od cca 1/3-1/2 (?) nezvysoval), sel jsem az na nejakej doraz, ne uplne na podlahu; pak jsem to zkusil bez posilovace a zarazim se hned nahore, tzn. cca do 1/3 chodu pedalu, rvat jsem to nezkousel ...
prekvapuje me teda, ze to vubec jde a ze to jde RELATIVNE lehce ... ale auto mi brzdi pri lehkym seslapnuti, i kdyz to neni tak jedovaty, jako u jinych almer ... no, asi s tim radsi zajedu do servisu, prece jen brzdy jsou brzdy ...
zezacatku jsem mel strach, ze tam neco mekkyho proste povolilo, jestli nepruzej trmeny nebo tak neco, nevim ... docela se divim, ze se nerozsviti nejaka kontrolka, pokud to neni v poradku ... -
« Re: disky
No ja mam 3 disky (origos Nissan), ktery mi zbyly po tom co jsem kdysi davno resil vybrace. Jedna z teorii byla taky ze je to diskama, prej ze jsou omlaceny. No nakonec se ukazalo ze nejsou, ale uz jsem mel nazuty novy, takze tyhle mam zatim doma ve sklepe. Pokud ses s PRG, tak by ses na ne mohl kdyz tak podivat a jestli bys je chtel, muzes je mit (na cene bysme se nejak dohodli) ....
Jinak kolik mas na almare najeto - ja mam tedkon asi 62 tisic a po praze mi to auto taky docela drnci (oba sloupky A, podle nalady, neco mi kdysi vrzalo ve strese, ale to mi v ramci zaruky vymenili, drci mi ale i lecos jinyho, Na druhou stranu se mi zda, ze po praze drnci skoro vsechno (teda v nizsi stredni) ....
Ohledne radici paky - to jsme tady uz kdysi davno resili a to ze se hejbe pri prejezdu nerovnosti je normalni. To ale ze se hejbe pri rozjezdu o takovej kus - no me se obcas hejbne kdyz zacnu nebo prestanu brzdit motorem, ale nerekl bych ze je to 1cm (mozna jo). Kazdopadne mi to prijde normalni.
A ty brzdy - no co je to na podlahu? Bylo to nejak az moc lehce - vic nez kdyz normalne brzdis? Kazdopadne pri vypnutym motoru se ti prave slapanim na brzdu posilovac natlakuje, takze ta brzda skoro nejde vubec seslapnout. Kdyz pak nastartujes, tak krasne ucitis jak ta brzda najednou povoli. -
« disky
Btw. nemate nekdo na prodej plechovy disky k almere N16? Nebo elektrony 15"? Jak uz jsem psal, koupil jsem ji s 16" litejma diskama a proste to tomu podvozku nesvedci, navic jsou na tom tvrdy gumy a v Praze se to z cloveka pokousi vytrast dusi. Takze ozelim jizdni vlastnosti a dam tam 15". Nespecha to, mam i zimaky, takze ted prezuju na disky novy letni gumy a do zimy snad nejaky plechace sezenu. -
« autoradio + mp3 atd.
Mam vestaveny autoradio, da se nejak pripojit kartovej MP3 prehravac?Alternativu redukce pres kazetovou mechaniku asi ne 8-s , i kdyz nic neni nemozny. Nejlepsi reseni by byl CD changer s MP3, ale ty stojej okolo 10 tis. coz za to dat nechci ...
Btw. procital jsem si forum dost dlouho nazpet a musim konstatovat, ze slabiny almerky se mi nevyhnuly. Stve me drnceni pri prejezdu nejakych nerovnosti, hejbe se radici paka, kdyz napr. slapnu na plyn, tak se viditelne posune dopredu (cca 1 cm), kdyz je vetsi vedro, tak zacne neco vrzat i pri bezny jizde v A sloupku u spolujezdce, neco co je pod plastem?. To jsou ale prkotiny, nedavno me docela neprijene prekvapilo, kdyz jsem zkousel na krizovatce pri cekani na zelenou seslapnout brzdu az na podlahu a kupodivu to slo celkem lehce ... zkousel jsem to udelat pri vypnutym motoru bez posilovace a neslo to, takze nezazil jste to nekdo taky, resp. jde to i u vasich almer? S brzdenim ale zadny problemy nejsou.
Doufam, ze jste jeste svy almery neprodali a muj dotaz tu nezustane jako posledni, jako takova vzpominka na dobu jejich rozkvetu ;-) .
morlo -
« Re: almera podvozek
Joo podvozek se tady i jinde diskutoval uz hodnekrat. Kazdopadne zrejme je to normalni - holt almara neni delana na cesky silnice. A o zadnym reseni nikdo nic nevi (snad jen nejezdit po ceskych silnicich, pripadne mit zadek nafoukanej spis min nez vic ...).
Jinak 195x60 mam normalne v technicaku na 6Jx15 rafek, takze tam muzou bejt. Tusim ze jsem je tam i jednou mel, kdyz jsem kupoval novy gumy a rozhodoval jsem se prave mezi 195 nebo 185. Nakonec jsem vzal jen ty 185 jelikoz me staly vyrazne min nez 195 (na 185 meli nejakou akci) ... -
« almera podvozek
nedavno jsem koupil jetou almeru sport 1.8, je na 16" kolech, sice vyborne sedi a zatacky je radost projizdet, ale odpruzeni hlavne zadku je dost desny ... uz jsem se rozhod, ze pujdu do seriovejch 15", ale presto se mi zda, ze ten zadek je precitlivelej na pricny nerovnosti, pokud to trefim obema kolama soucasne, tak je to nekdy pecka, jde to evidentne nadoraz ... bohuzel podobny je to i u kamose, co ma almeru 1.5 na seriovych 185/65 R15 ... neni nejaky reseni, aby to nebylo tak citlivy?
btw. muzu dat na seriovy nissan ocelovy disky 6Jx15 gumy 195/60 R15? nebo tam musej bejt jen 185/65 a ty 195 jen na elektrony? -
« Problém se stěrači
Vlastním Primeru , model 97, přestal mi fungovat cyklovač u stěračů .Prostě se v poloze cyklovač - stěrače zastaví, kde chtějí, a nevrátí se do výchozí polohy, jinak ale motorek funguje normálně. V servisu mi řekli, že nový motorek stojí 12.000.-, nemáte někdo zkušenost , jak by se to dalo opravit ??? Díky Sidi
Doškrabali mi stredový panel do ktoré sa montuje construkt, po dohode objednali nový a keď ho išli montovať tak zistili že objednali úplne iný, resp. že ten pôvodný sa už nedá objednať.
Taktiež mi regulátor vzduchu nedržal v polohe fúkanie na sklo /nedržalo to tam iba v nižších teplotách/ ale v januári to nejako opravili a zatiaľ to tom drží.
Mám tri problémy s ktorými si v servise nevedia rady:
1. dosť mi rezonuje strešné osvetlenie / 3 krát to opravovali a stále vadu neodstránili/
2. rezonuje mi páka slúžiaca na posúvanie sedadla na strane spolujazdca / 2 krát opravované a žiaden výsledok – dnes mi povedali že sa to nedá opraviť/
3. rezonuje mi vnútorná kľučka zadných dverí
Máte niekto skúsenosti s týmito tromi chybami?