NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
tak to jsi trochu prestrelil, i kdyz nejsem zrovna priznivcem nissanu tak mi pride potupa porovnavat japonce s zabozroutem, nic proti ale peugeot mi nepride jako kvalitni auto a srovnavat mini auto a stredni tridu je taky husty. s 206 jsem jezdil asi mesic, bylo to udesny pri srovnani treba s fabii, za prve jsem tam nikdy nenasel spravnou polohu za volantem(to ani u 307), razeni nepresny, tvrdy plasty...jediny co ocenuju ze je malickej takze v praze byla pohoda parkovat, jo a na to ze to melo motor 1,1 tak to jelo celkem slusne dokonce i za 6l. -
"-- skrytý --" 23.06.04 09:48
« Bez nadpisu
Mimo mesto sa zvycajne dostanem aj pod 8 ale take trasy jazdim minimalne.
Inak automat sa mi zo zaciatku tiez prilis nepacil ale uz som si uplne zvykol a musim priznat, ze je to omnoho pohodlnejsie a mozno aj bezpecnejsie. Hlavne v meste kde netreba v kuse preradovat a riskovat "zdochnutie" prave na krizovatke.
Predtym som jazdil skoro tri roky s Peugeot 206 s manualom takze myslim, ze mozem celkom dobre porovnavat. -
"-- skrytý --" 22.06.04 10:02
« Primera
Skoro rok mam Primeru 2.0 Wagon Tekna s CVT-M6. Zatial najazdenych 65.000 km bez problemov. Jedine vymena snimaca otacok (tak ako vsetky ostatne) v zaruke, vymena prednych stabilizatorov v zaruke. Kupovane a servisovane v Martine. Sice to mam z Nitry dost daleko (130 km) ale kvoli pristupu a kvalite servisu mi to stoji.
Inak jazdne vlastnosi super aj napriek tomu co tvrdia v testoch. Pneumatiky 17" 215/50 su sice trochu tvrdsie ale o to lepsie podrzia v zakrutach a s rodinnym kombi co Primera urcite je sa da vcelku dobre vyblaznit. Mozno by to chcelo trochu silnejsi motor, na tak tazke auto je 2-liter trochu malo.
Ale aj napriek tomu co pisal stylus som s tymto autom uplne spokojny.
Inak dlhodoba spotreba ustalena 10,2 l. Z toho jazdim asi 70% mesto a zvysok dialnica (140-) takze spotreba viac nez uspokojiva.
Mate niekto podobne skusenosti? -
"-- skrytý --" 19.06.04 13:39
« Re: táhnutí doleva....
Jsi moc těžký! Zkus jezdit se spolujezdcem, nejlépě nějakou substantivní/hmotnou ženou...
- Promiň, to byl jen pokus o nejapný vtip.
PS: Pokud jsem kdy tento problém měl, vždy byl problém v pneumatikách, discích nebo ložiskách kol. Já vím, to je rada/nerada, ale posilovač je (obzvláště o japonského vozu) to poslední, čím bych se v dané souvislosti zabýval. -
« táhnutí doleva....
Mám Nissan Almera, 1.5 najeto 27 000 km, kupoval jsem to nové, nikdy neboural, stále mi to pri malé rychlosti táhne doleva, je zajímavé
cím vyssí rychlost tím tahne mín, byl jsem uz 3 x na geometrii pokazdé jinde vse v poradku, kola sjeté nejsou, zkousel jsem je prohodit i s druhou stranou stále stejné táhne to doleva, ani v Nissanu si s tím neví rady, ted budou zkouset menit posilovac rizení, kdyz ani to nepomuze, budu chtít vrátit vozidlo, co Vy na to cím to muze být???? Dekuji -
« Nabídka
Zdravím všechny,
koupil jsem si nové auto a mám doma staršího Nissana Sunníka kombi 2.0DLX. 10 let jsem s ním jezdil bez jediného problému, je garážovaný a má nízkou spotřebu - cca.5l. Je to rok 1992, 180tis.km, nafta, černá metal.,ALU litá kola, tonovaná skla, servo, radio, hagusy, stavitelný volant a sedadlo řidiče. Kdo by měl zájem......foto mailem pošlu. -
« Divne praskani
Zdravim vsechny,
mam Almeru N16 1,5 2002 a posledni dobou se mi pri parkovani nebo velmi pomale jizde pri toceni volantem ozyva divny praskot z pod predku vozu. Kapalina pro posilovac rizeni je mezi ryskami. Dela to hlavne kdyz je auto zahrate po delsi jizde. Mate nekdo podobnou zkusenost nebo nejaky napad? Dekuji za kazdy prispevek. T. -
« stresne svetlo...
ano, na almere (bude mat 3 roky) stale rezonuje stresne osvetlenie a tiez to uz opravovali a nic z toho.
okrem toho mi uz asi 4 krat opravovali (aj vymienali) plynove lanko, casto sa totiz zadrhava plynovy pedal vo vrchnej polohe... nevedia to spravit proste...
asi budem musiet do bowdenu nastriekat nejaky olej a pohrat sa s tym. stare zlate casy ked si clovek auto daval dokopy sam... -
« Re: Zkusenosti se servisem
Takže aj ja pripojím jednu čerstvú /dnešnú/ skúsenosť so servisom AUTOPOLIS v Bratislave. Menili mi čelné sklo a zhodou okolností je toto nové sklo zase prasknuté. Všimol som si toho úplnou náhodou, síce som sa s nimi dohodol že to zase vymenia, ale bude ma to stáť ďalší čas strávený cestou do servisu a čakaním na výmenu toho skla.
Doškrabali mi stredový panel do ktoré sa montuje construkt, po dohode objednali nový a keď ho išli montovať tak zistili že objednali úplne iný, resp. že ten pôvodný sa už nedá objednať.
Taktiež mi regulátor vzduchu nedržal v polohe fúkanie na sklo /nedržalo to tam iba v nižších teplotách/ ale v januári to nejako opravili a zatiaľ to tom drží.
Mám tri problémy s ktorými si v servise nevedia rady:
1. dosť mi rezonuje strešné osvetlenie / 3 krát to opravovali a stále vadu neodstránili/
2. rezonuje mi páka slúžiaca na posúvanie sedadla na strane spolujazdca / 2 krát opravované a žiaden výsledok – dnes mi povedali že sa to nedá opraviť/
3. rezonuje mi vnútorná kľučka zadných dverí
Máte niekto skúsenosti s týmito tromi chybami? -
« Zkusenosti se servisem
Tak jsem vcera opet navstivil servis Nissanu Roto v Plzni. Jednak jsem mel garanci (najeto 60.000 km), pak mi jeste prisel dopis s predvolanim na opravu snimace otacek motoru a navic jsem mel jeste drobne zavady, ktere jsem si chtel nechat odstranit.
Dve tyto drobne zavady uz pretrvavaji dyl (hodne drncici kryt airbagu spolujezdce a knoflik ventilatoru nedrzi v poloze "jen na okno"). Poprve jsem se o nich zminil pri posledni garanci. Bylo mi receno, ze kryt airbagu spravi - coz se nestalo, knoflik ventilace spravit nejde, ale ze objednaji cely panel a ten mi vymeni pri pristi navsteve servisu v ramci zaruky.
Z novych zavad to jsou odlepena lista na LP dverich, kterou mi urval kamion, kterymu to nebrzdilo, a kterou mi v tom samem servisu v zime prilepovali. Druha zavada jsou brzdy, konkretne na PP kole. Hodne mi to spini kolo tim praskem z brzd a pokud sjizdim z delsiho kopce a brzdim, tak se ozyvaji zajimavy zvuky a brzdy ponekud vadnou.
Objednaval jsem se 14 dopredu a zminene zavady (krome brzd) jsem pospal. Do servisu jsem prisel s papirem, kde jsem mel seznam techto zavad (brzdy, lista, knoflik ventilace, drncici airbag a snimac otacek). Vytiskl jsem si to doma a bylo to vice rozepsane nez ted. Tento papir jsem nechal v servisu, aby na nic nezapomneli.
Po prevzeti auta mi vysvetlili, ze ten panel ventilace by museli objednat, ze provedli opravu snimace otacek a ze brzdovy desticky jsou na minimu tloustky a ze mi je vymeni pri dalsi garanci, coz je za 15.000 km!!! Kdyz jsem si sel prevzit auto, tak jsem videl, ze ta lista je stale prilepena izolepou. Jejich vymluva byla, ze jim rano nesel pocitac a ze na to tudiz zapomneli. Argument ze jsem jim tam nechal ten vytiskly papir neuspel. O drncicim airbagu uz se nezminili vubec. Takze z peti uvedenych zavad (brzdy, lista, knoflik ventilace, drncici airbag a snimac otacek) mi opravili pouze jednu, a to tu, pro kterou mi sami predvolali do servisu. Nehlede na to, ze dve ze zavad uz znaji z drivejska a navic jsem jim je nahlasoval 14 dni predem, prilepeni listy je otazka chvile a brzdy jsou celkem dulezity.
Nevim jestli nejsem zaujaty, ale tohle mi prislo moc. Neznate tudiz nekdo nejaky jiny servis v okoli Plzne, pripadne v Praze? -
"-- skrytý --" 31.05.04 22:48
« Almera 2,2dCi 81kW
Jako zájemce o koupi Almery P16 z roku 2000 s výše zmíněným dieselem bych se chtěl zeptat majitelů na něco o tomto motoru. Myslíte že je to s ohledem na úspornost dobrá volba? Za kolik průměrně jezdíte? Jaký je doporučen servisní interval a kolik tak přibližně stojí?
Co si o tomto motoru v porovnání s konkurencí myslíte?
Díky za odpovědi
capo -
Lubos.1 25.05.04 22:54
« Re: primera
mna zaujima skor diesel 1,9 (z Renaultu) .
Da sa kupit v Rakusku za slusnu cenu v plnej vybave - akcny model Business (xenony , tempomat, elektrony, subwoofer atd,...)
chyba iba ESP, co ma serie, ale mozno by to az tak nevadilo.
inak je vybava prakticky plna.
Takze okrem takychto hluposti ziadne problemy?
zajtra rano to idem otestovat, tak uvidim, napisem viac -
« primera
mno a co bv te u primery zajimalo???Mam ji rok a neco v 2l s automatem. Vcelku jsem s tim spokojenej. Vady: vrzani zadnich sedacek, spatny prijem radia, utrzeny ovladac od ostrikovacu(proste zustal viset), spatna funkce klimy. Spotreba od 9-10l.Klady:super automat, slusnej podvozek, motor zvlada vsechno v klidu, vyborny brzdy.......jeste neco??
Ja som si nemohol najst v Primere polohu vobec, ale mala vynikajucu nastavitelnu bedernu opierku., inak sedacky makke, bez bocneho vedenia. Auto sa pomerne naklanalo. Chvel sa pri jazde volant okolo 140 km/h, naco som nesmierne citlivy.
Napriek tomu, ze bolo auto skoro nove (4500 km) , vo vnutri vrzgali plasty (taktiez boli tvrde) a nieco buchalo vzadu (kombi).
Takze kvalita nic extra oproti Avensisu a M6.