NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« re:zarovky
Mam pres 70tkm, rv 2001, asi kupuju nejake horsi zarovky - je to stejne prkotina, vic mi vadi ze mi neustale zarezavaji pistky na brzdach, uz jsem to resil asi 5 x, nestoji to sice zadne dily, jen praci - mimo zaruku - brzdy v ni nejsou, ale ten ztraceny cas -
« Opet servis
Tak Plzensky servis se zlepsil, objednali mit predni panel kde se nachazi i ten knoflik ventilace. Pak mi i zavolali, ze muzu priject a vymeni mi to. Jeste zkusim reklamovat ten drncici kryt airbagu.
Listu sem si nechal prilepit v Rakousku, v ramci zaruky bezplatne, akorat zkoumali servisni knizku, jestli chodim na garance ;-). -
« Re: 2 nissan users
ad syon – ak si to ty: nedavno (mesiac?) sme isli spolu vo vlaciku z BA, mam tmavomodru P12 s BA SPZ. preco nechodis do nitrianskeho servisu? ja mam sice domovsky servis v KN, ale parkrat som bol aj v NR a ziadny problem.
ad moja P12: kupena cca len par mesiacov po premiere, teraz ma nieco cez 70t. mozem porovnavat s P11 – moja laska doteraz :-) najazdil som na nej cca 80t, tiez ten isty 1,8 motor): velka kasna, menej iste jazdne vlasnosti, naklananie, vyssia spotreba a mensia pruznost ale na druhej strane vacsia imidzovka. ale mam ju na 17", takze trosku plus a zaroven vyzera docela dobre. zavady ziadne, akurat mi z casu-nacas odide ziarovka zo stretavaciek. a samozrejme 1,8 je malo, aspon 2,0 alebo diesel. ale za tie prachy...:)
x-trail: mam ho doma presne rok, tam nemam absolutne ziadnu staznost – jazdne vlastnosti osobaku, spotreba cca 7,5, diesel tiahne odspodu, subjektivne dynamickejsi lepsi motor ako 1,8 v primere.
almera: 1,5 ma cca 6 mesiacov ju kolegyna, predtym mala fabku tdi, nevie si ju vynachvalit. ja som sa isty cas vozil v 1,5 - par krat som s nou abslolvoval cesty do Parhy, nemozem sa stazovat. az na to drncanie stresneho svetla..:)))
k avensisu: pred tyzdnom som na nom jazdil cca 3okm, bol som velmi prijemne prekvapeny interierom, exterier vsak (podla mna) nic moc. -
Lubos.1 30.06.04 12:23
« Re:
Nic v zlom, ale urcite sa da najst lepsie poloha za volantom 307, ako napr Almery. Ked som sa rozhodoval, ake bude moje dalsie auto po 307, tak som si bol vyskusat N.Primeru, Mazdu 6 a T.Avensis, chcel som diesel, Avensis som vylucil kvoli slabsej vybave a vysokej cene, ostala Primera 1.9 dCi a M6 2.0.
Ja som si nemohol najst v Primere polohu vobec, ale mala vynikajucu nastavitelnu bedernu opierku., inak sedacky makke, bez bocneho vedenia. Auto sa pomerne naklanalo. Chvel sa pri jazde volant okolo 140 km/h, naco som nesmierne citlivy.
Napriek tomu, ze bolo auto skoro nove (4500 km) , vo vnutri vrzgali plasty (taktiez boli tvrde) a nieco buchalo vzadu (kombi).
Takze kvalita nic extra oproti Avensisu a M6. -
« Bez nadpisu
tak to jsi trochu prestrelil, i kdyz nejsem zrovna priznivcem nissanu tak mi pride potupa porovnavat japonce s zabozroutem, nic proti ale peugeot mi nepride jako kvalitni auto a srovnavat mini auto a stredni tridu je taky husty. s 206 jsem jezdil asi mesic, bylo to udesny pri srovnani treba s fabii, za prve jsem tam nikdy nenasel spravnou polohu za volantem(to ani u 307), razeni nepresny, tvrdy plasty...jediny co ocenuju ze je malickej takze v praze byla pohoda parkovat, jo a na to ze to melo motor 1,1 tak to jelo celkem slusne dokonce i za 6l. -
"-- skrytý --" 23.06.04 09:48
« Bez nadpisu
Mimo mesto sa zvycajne dostanem aj pod 8 ale take trasy jazdim minimalne.
Inak automat sa mi zo zaciatku tiez prilis nepacil ale uz som si uplne zvykol a musim priznat, ze je to omnoho pohodlnejsie a mozno aj bezpecnejsie. Hlavne v meste kde netreba v kuse preradovat a riskovat "zdochnutie" prave na krizovatke.
Predtym som jazdil skoro tri roky s Peugeot 206 s manualom takze myslim, ze mozem celkom dobre porovnavat. -
"-- skrytý --" 22.06.04 10:02
« Primera
Skoro rok mam Primeru 2.0 Wagon Tekna s CVT-M6. Zatial najazdenych 65.000 km bez problemov. Jedine vymena snimaca otacok (tak ako vsetky ostatne) v zaruke, vymena prednych stabilizatorov v zaruke. Kupovane a servisovane v Martine. Sice to mam z Nitry dost daleko (130 km) ale kvoli pristupu a kvalite servisu mi to stoji.
Inak jazdne vlastnosi super aj napriek tomu co tvrdia v testoch. Pneumatiky 17" 215/50 su sice trochu tvrdsie ale o to lepsie podrzia v zakrutach a s rodinnym kombi co Primera urcite je sa da vcelku dobre vyblaznit. Mozno by to chcelo trochu silnejsi motor, na tak tazke auto je 2-liter trochu malo.
Ale aj napriek tomu co pisal stylus som s tymto autom uplne spokojny.
Inak dlhodoba spotreba ustalena 10,2 l. Z toho jazdim asi 70% mesto a zvysok dialnica (140-) takze spotreba viac nez uspokojiva.
Mate niekto podobne skusenosti? -
"-- skrytý --" 19.06.04 13:39
« Re: táhnutí doleva....
Jsi moc těžký! Zkus jezdit se spolujezdcem, nejlépě nějakou substantivní/hmotnou ženou...
- Promiň, to byl jen pokus o nejapný vtip.
PS: Pokud jsem kdy tento problém měl, vždy byl problém v pneumatikách, discích nebo ložiskách kol. Já vím, to je rada/nerada, ale posilovač je (obzvláště o japonského vozu) to poslední, čím bych se v dané souvislosti zabýval. -
« táhnutí doleva....
Mám Nissan Almera, 1.5 najeto 27 000 km, kupoval jsem to nové, nikdy neboural, stále mi to pri malé rychlosti táhne doleva, je zajímavé
cím vyssí rychlost tím tahne mín, byl jsem uz 3 x na geometrii pokazdé jinde vse v poradku, kola sjeté nejsou, zkousel jsem je prohodit i s druhou stranou stále stejné táhne to doleva, ani v Nissanu si s tím neví rady, ted budou zkouset menit posilovac rizení, kdyz ani to nepomuze, budu chtít vrátit vozidlo, co Vy na to cím to muze být???? Dekuji -
« Nabídka
Zdravím všechny,
koupil jsem si nové auto a mám doma staršího Nissana Sunníka kombi 2.0DLX. 10 let jsem s ním jezdil bez jediného problému, je garážovaný a má nízkou spotřebu - cca.5l. Je to rok 1992, 180tis.km, nafta, černá metal.,ALU litá kola, tonovaná skla, servo, radio, hagusy, stavitelný volant a sedadlo řidiče. Kdo by měl zájem......foto mailem pošlu. -
« Divne praskani
Zdravim vsechny,
mam Almeru N16 1,5 2002 a posledni dobou se mi pri parkovani nebo velmi pomale jizde pri toceni volantem ozyva divny praskot z pod predku vozu. Kapalina pro posilovac rizeni je mezi ryskami. Dela to hlavne kdyz je auto zahrate po delsi jizde. Mate nekdo podobnou zkusenost nebo nejaky napad? Dekuji za kazdy prispevek. T. -
« stresne svetlo...
ano, na almere (bude mat 3 roky) stale rezonuje stresne osvetlenie a tiez to uz opravovali a nic z toho.
okrem toho mi uz asi 4 krat opravovali (aj vymienali) plynove lanko, casto sa totiz zadrhava plynovy pedal vo vrchnej polohe... nevedia to spravit proste...
asi budem musiet do bowdenu nastriekat nejaky olej a pohrat sa s tym. stare zlate casy ked si clovek auto daval dokopy sam...