NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: poskakujuca almera
tak ja neviem, nie som nejaky super skuseny vodic. mam almeru 1,5 v2000 hatchback, a ako sluzobne auto pouzivam mazdu premacy. oproti tej mazde je almera kludna a ziadne poskakovanie zadku som skoro vobec nespozoroval. to na tej mazde jazdim niekedy zakruty odskokom zadku ako lyziar. mozno je to horsie ako nejaky sedan ale nevidim to tak tragicky aby som zvolal nissan uz nikdy. -
« Bez nadpisu
to vrzani bude nejspis vejfuk, pokazdy kdyz pridas tak ma auto jiny zvuk nez ma mit......to poskakovani je normalni, mam almeru 99 2D, kdyz jedu hodne z ostra musim si davat pozor aby tam nebyly nerovnosti, jinak auto odskakuje......jinak nissan uz nikdy!!!!!!!!!! -
« Trosku divny zvuk u Almery
Zdravim vsechy, chci se zeptat - nez vyrazim do servisu, mam novou almeru2004 1,5 benzin a kdyz pridavam plyn, je krome zvuku motoru slyset takove celkem jemne jakoby "vrzani" - tezko se to popisuje - auto jede uplne normalka a nechci byt za pitomce v servisu - znate to :-) kdyz tam prijedete nejakou takovou veci. nemate to nekdo treba take nebo nevite co by to mohlo byt? a jinak mam tez pocit, ze tomu autu pri nerovnstech na silnici lehce poskakuje zadek, ale to asi muze byt konstrukci podvozku. Diky za event. reakce M. -
« Re: Re:
Ahoj,
jestli můžu doporučit tak kup nějakou zachovalou Primeru P11C, třebas z bazaru Nissanu.Cz. Tak jsem to udělal já. P11Cčko je "poslední dobrá" Primera. Ta nová je sice designově vyvedená, ale proslavené jízdní vlastnosti dvou multilinků jsou tatam, díky težší kastli a vyššímu težišti. A ten středový panel v P12 (N-control či co) taky nestojí za moc i když má barevný displej a různé serepetičky. Nějak se mi to nedařilo ovládat, když jsem v tom seděl, já prostě potřebuji klasický středový kolmý panel, tohle jsem si připadal trochu jako v MB Vito ale zase posez byl jiný ;-) Takže určitě Nissana, jen toho správného :-) P11C s 2.0 v provedení Sport = super jízda, v zatáčkách jako po kolejích. Spotřeba odpovídá dvoulitru a tlaku na pedál cca 9-10, níž to moc nejde.
Měj se a dobře vyber.
PS. Jakže dlouho jsi měl P307, mám pocit že ani ne 2 roky, že? -
« pro Snehulaka
Diky za tvuj prispevek z dubna o problemu se spinaci skrinkou. Potkalo mne to same - uz po zaruce :-( , skrinku jsem vymenil svepomoci ( 1300 kc ) a zase to startuje jako nove.
Jelikoz byla hned skladem tak to bude asi znamy a typicky problem.
Pro ty co nevi o co se jedna, na me Almere N16 se to projevovalo takhle:
pri prvnim rannim startovani jsem auto natocil asi na 3 - 5 pokus, potom cely den O.K.
Ze je to skrinka jsem odhalil podle toho ze nekdy lehce problikly ( zhasly ) vsechny kontrolky pri startovani ( ventilator topeni ale funel celou dobu ).
Takkze pokud vam to nekomu dela a auto mate jeste v garanci , pritlacte v Nissanu at to vymeni.
Zdravim vsechny -
briza 03.08.04 08:56
« Re: Primera
Jednou jsem v tom jel - zkusebni jizda (kombi) a dojmy jsem tady popisoval. Na muj vkus byl ten motor dost hlucny - takovy traktorovy zvuk zastudena a bohuzel i po zahrati. Taky zprevodovani me nijak nenadchlo. Ma to sice 6 kvaltu ale i ta sestka mi prisla dost kratka takze na nejakou vyssi rychlost to musis dost tocit (=> spotreba). Planoval jsem vymenit svoji P11 prave za P12 s 2.2 dCi ale uz me to pustilo i kvuli jizdnim vlastnostem, ktere jsou oproti P11 o dost horsi (kdyz jsem to napred cetl v recenzich nechtel jsem tomu verit, ale je to tak). Tak jsem to rozhodnuti odlozil a sel se podivat jinam neco jineho zkusit a v tuhle chvili to zaklinadlo :-! zni: Honda Accord i-CTDI. -
"-- skrytý --" 20.07.04 19:34
« Re: spotreba
To: niss
Měřeno tankováním plná po hrdlo při začátku i po návratu u stejné pumpy. Poslední měření v únoru letošního roku. Trasa HK-Mohelnice-Bělá pod Pradědem (přes Červenohorské sedlo)-Brno-HK. Spotřeba 6,33 l/100 km. Styl jízdy vždy cca o 10 km rychleji, než jsou limity a po dálničním úseku kolem 150-160 km/hod. V autě jsem jel sám.
Když ale jedu na LPG, tak se stěží dostanu pod 10 l/100 km :-(((((((((( Je to paradox, ale je to tak.