NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Tlumice
Tak to by tez zajimalo, ale na Almeru N16, na jare budu davat nove zadni... rad bych, aby se tim trochu zmenil charakter podovozku - prijde mi, ze spatne tlumi razy a zda se tvrdej, pritom tlumice jdou docela casto na doraz... mozna kdyby byly mekci na zacatku a progresivnejsi na konci, bylo by to lepsi... ten podvozek almery je z hlediska tlumeni hodne blbe udelanej... -
"-- skrytý --" 10.03.06 22:36
« Bez nadpisu
ja som mal asi prvy nissan , NISSAN SUNNY N13 1.8Gti 16v , to bolo paradne auto islo jak salene a spotreba bola prijatelne. Hlavne nenapadne, no vyrazne sa odlisovalo od klasickych N13 na prvy pohlad, ale ked som jazdil tak welakrat necakali ze to auto ma taky vykon ked sa xceli pretekat. a pekne sa tocil az do 7500ot/min.
druhy nissan mam Sunny N14 2.0 Gti ,ale 45dv hatchback, dovezene z CH pred 4 rokmi asi.Je to prakticke auto zmesti sa do neho vela. a tiez ide super. aj spotreba v mesta do 10L je na take auto dobra.
Teraz mam este aj Nissan Maxima Qx 3.0V6, pohodlne luxusne, len momentalne ho pouzivam len v meste a spotreba je uz vyssia ..
hladam nejakych majitelov Maximy , pripadne aby som sa daco dozvedel o tom viac. Mam tam aj Lpg a slape to .Kupil som to preto lebo som mal dobru ponuku. mam v tom LPG,Webasto, Origos Nokia HF sadu.
Paci sa mi Pathfinder novy aj nova primera, ale citam ze primera uz nieje to co bola od kedy tolko spolupracuju s Renaultom. -
« mlhovky
morlo...na technicke uz to bylo, a bez problemu(pokud sou svetla homologovany, sou spravne umisteny a serizeny, nevidim problem)...jinak ja sem to mel tez klepnuty ze predu, puvodnim mlhovkam se nic nestalo, akorat mi praskl ramecek, ktery to drzi v narazniku, ten ovsem nelze sehnat a ani vyrobit mi to nikdo nechtel), naraznik sel taky pryc, takze zaslepky sem resit nemusel-otvory sem ani nevyrezaval, novy mlhovky sem strcil do tech "chladicich" pruduchu v narazniku-defakto po stranach spz. jinam to moc dobre neslo, a davat to naprudko na naraznik jak na rallye specialu sem nechtel, a asi by tam ani dlouho nevydrzeli. resp. ty helly sou to nejmensi co delaji, jen takovy "rybi ocka"(davaji se treba do 7 bmw:-), takze by to teoreticky nemel byt problem nekam supnout, ale i jinak se dela spousta ruznych velikosti a tvaru...PS. kdyz sem shanel ty mlhovky, toz mi v nissanu nabizeli i ty zaslepky na diry po mlhovkach, takze toto je resitelne...PPS.kdyby nekdo chtel origose na N15-kulate, bez "upevnovacich ramecku"... -
« re...
morlo...loni sem shanel to same, akorat na N15, bez sance, a za origos davat 8ku se mi opravdu nechtelo. nakonec sem to vzdal a prikupil sem za 3ku Hella-sadu Micro DE, nacpal ju do narazniku a ok. Jinak me celkem prekvapuji ceny uvadene nize za vymenu brzdovych segmentu, loni sem menil jak kotouce, tak desky(pravda jen predek, vzadu mam jako drtiva vetsina CZ almar bubny), kupoval sem dily origos u nissanu-kotouce 5000, desky 1700, praci udelal kamos za 300...jinak nezbyva nez smutne souhlasit, co se dal nissan do holportu s francouzem , stoji to za ...:-( -
« Re: Re: nissanalm
v znackovom servise maju seriove hodnoty,musia to mat takze podla toho to mozu porovnat, lenze lacne to asi nebude.skus ist na stranku nissan.sk a v servisoch vyhladaj autopolis a zavolaj oni ti povedia presnu cenu. Inac mne ked odisla lambda tak mi diagnostika nic neukazala-v autoimpexe >:-[] ,takze by som nechal spravit radsej este raz diagnostiku. olej ti tiez poradia v servise a kupit si ho mozes aj sam,da sa s nimi dohodnut -
« Bez nadpisu
dosledkom vycinania renaultu je aj horsia kvalita primery,x-trail atd.
Svoj podiel viny ma aj bosch,mercedes a nissan boli prvi ktory menili niektore diely napr.lambdy,vahy vzduchu atd za vyrobky inych firiem.
renault ma vinu aj na tom ze nie je nastupca almery,note si mozu strcit -
« Re:
mne vydrzali ziarovky presne 1,5 roka.praskla jedna,druha este fungovala,lenze som sa rozhodol ze tam dam osram silver+50% a nelutujem-lepsia svietivost aj ked ratam s nizsou zivotnostou, ak ti odchadzaju ziarovky do 2 mesiacov tak je nutne spravit elektrodiagnostiku.
Znamy ma novu nubiru a kazde 2 mesiace menil ziarovky,skontrolovali elektriku,opravili a teraz mu drzi ziarovka min.6 mesiacov, alebo musis kupovat lepsie ziarovky-odporucam LG tungsram a osram.
Philips su dobre ale nevydrzia dlho,elta a tesla su slabota.pouzivaj len 55w(napr.osram,lg),lebo sa predavaju aj 100w a to je proti predpisom -
« Bez nadpisu
Ja osobne by som tam najradsej nalial MOBIL1, ale ten je poriadne drahy,mam tam teraz Castrol longlife 0w-30 a som spokojny(spotreba,nizsie opotrebenie).nehovorim ze shell je zly,ale do nissanov leju castrol tak je pravdepodobne ze si mal predtym castrol,ak tam bol predtym shell nechal by som ho.co sa tyka motora tak tam muselo byt nieco vazne, priklanam sa k bleskovi ze min. do 400000km nie je taky zasah potrebny, asi mas horsiu kompresiu,co je vysledkom fuserskej roboty,jedine ako to zistit-skontoluj si trebars v polise kompresiu,alebo u niekoho kto sa v tom ale poriadne vyzna. -
"-- skrytý --" 06.03.06 16:16
« Bez nadpisu
to nalpak:
Ak by som auto predaval pytal by som za neho tych 130tis. Link na ktory odkazujes nerozumeim cim je s tym v rozpore?
Moja Almera je zhodou okolnosti v ten isty rok vyroby (12/96) skoro ten isty datum uvedenia do prevadzky (moja mierne neskor 6/97). oproti tebou uvedenej ma moja navyse:
-servisnu knizku potvrdzujucu jednak povod auta v SR (to ze som druhy majitel a kde bolo kupene) to ze bola pravidelne servisovana v znackovom servise az do dnes (posledne 171tis. km tesne pred mojou kupou v 7/05)
-nema hrdzu vobec nikde (ani zacinajucu)
-ma navyse: 4x el. okna, ABS, 4x kotucove brzdy, 2x ABG, klimatizaciu (pred dvomi mesiacmi doplnenu, vycistenu a nastavenu v autorizovanom servise) laktovu opierku vpredu aj vzadu, central na DO (nove dva mesiace), alarm (Meta), samozrejme dvoje kluce, navyse pekne skoro nove 14" Al disky, zimne, letne pneu a mnou sice nevyuzivane a pre niekoho uzitocne asi rocne tazne zariadenie (v cena skoro 10tis. sk).
V neposlednom rade ja viem dolozit (a znackovy servis mi to vie dosvedcit) ze auto ma naozaj tych 176 tis. km, taktiez potvrdi robenu udrzbu resp. opravy, taktiez sa da overit povod
Navyse cena 95tis (uvedene v inzerate na ktory si dal link) po prepocte pri kurze 1,31 za Sk je 124450,- Sk.
Nerozumeim teda co si chcel povadat. Este k tomu ceny v SR su o 10 az 20% vyssie ako v CR. Co je dost ale vcelku logicke. Ste vacsi trh s vacsim tlakom na ceny. Aj keby bol rozdiel 10tis neoplati sa slovakovi ist pre Auto do CR. Cena za Dovoz rozdiel zmaze (vybavit a zaplatit COC v krajine od kiel sa vezie, prilasovanie a odhlasovanie v inom state ktoreho sa ludia stale boja len naklady su cca 10tis nehovoriac o case na dovoz, administracii. Nehovoriac o vyssie uvadzanych faktoch.
Cez to vsetko auto nemienim predavat labo za lepsie resp aspon rovnako dobre, povedzme novsie ci s mensim poctom km (snad) by som musel dost doplacat a to pri najazde cca 5000km rocne co urobi s nim manzelka nema zatial zmysel. Snad keby sa objavili nejake problemy :) -
"-- skrytý --" 06.03.06 15:48
« Bez nadpisu
casper26:
no repasacia motora pri ktorej sa uz vobec vyberaju piesty je zakrok ktory je loteria a velmi zavisi od toho ako bola oprava urobena a preco. Casom sa valec opotrebovava s ohladom na vela faktorov. Ak bola robena vymena kruzkov tak bud to uz velmy zralo olej (velka vola medzi valcom a kruzkami - strata kompresie a teda aj vykonu, zmiesavanie oleja s palivom-modry dym) alebo v horsom pripade v motore zarachotilo :shock: (zlomeny kruzok...). Beznym pouzivanim by sa moderne motory nemali dostat do stavu potreby repasacie. (ci je to N15 alebo N16 ide stale o pomerne moderny motor). Dokazu totiz najazdit aj 500tis. km. Limitujuce su skor ostatne casti auta. Postupna strata vykonu po repasacii moze byt postupnym zabrusenim casti na volu, hlavne ak mal povodne piest elipticke opotrebenie. neviem ci bolo robene aj nove opracovanie valcov a vymena piestov na novy rozmer. Ak nie tebou popisovany jav signalizije niekde chybu. Alebo v lepsom pripade je to subjektivny pocit. (Co si mal pretym za auto?). Ake mas prevedenie Almery? N15, N16, benzin, diesel, vybava?