NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« spotřeba Maxima
Toť otázka, ta spotřeba ti vyšla podle nádrže a ujetých kolometrů, nebo podle palubního počítače?
Já mám Mitsubishi Galant 2.0 a když jsem se pokoušel o ekonomickou jízdu tak to bylo kolem 8,5-9l. To ale znamenalo z kopce na vyřazenou a otáčky max 3500. Normálně jezdím tak 11-11,5l. -
« Re: Re: Re: Re: spotřeba Maxima
Jezdím podle předpisů. Tj. v obci do 50, mimo obec do 90, maximálně 100. Žádná prudká akcelerace ani jízda stylem brzda plyn. Přesně jak říkáš, s lehkou nohou. Jezdím ve městě a mimo město. Na tempomat, když nastavím tak 110, se dá jet na dálnici ještě za méně. -
« Re: Re: Re: spotřeba Maxima
No, to je skoro SciFi. Buď si tak trochu vymýšlíš ;-) , nebo jezdíš pouze po okresece 90kou lehká noha. 3,024V ti nemůže brát 7,5. Mě má Primera s SR20DE 140PS bere průměr 9,6 (město,okreska,dálnice dohromady). A to nejezdím ani na "sporo" ani "brzda/plyn". -
« Bez nadpisu
Tak tino mam....mel jsem prvni v CR v 1,8v nejlepsi vybave....co se tyka spotreby ta se pohybuje od 9-12l...jinak staly problem s brzdami ve predu...najeto asi 65t a brdovy desticky meneny asi 3x kotouce soustruzeny 2x a jinak kvuli brzdam asi 5x v servisu...vzdycky se prehrivaji a kousnou se.....jinak mam svetly interier a ten se blbe udrzuje...mam psa a ty chlupy jsou videt....jinak ta 1,8je strasne nachylna na styl jizdy...staci aby s tim par dni jezdila zena a to auto neskutecne zlenivy...musi se to dost tocit jinak to auto nejede....s rakvi se jezdi v poho ale s kolama na strese si na dalnici ta 1,8nejak neumi poradit.Co by te jeste zajimalo???? -
"-- skrytý --" 25.12.04 20:30
« Almera Tino
Ahoj všem,
uvítám zkušenosti s Almerou Tino 1,8. Především co se týká jízdních vlastností a spotřeby. O kvalitě není žádná diskuse. Sám jednoho Nissana mám, a už nikdy nechci nic jiného. Mám ho 6 let, 85 000 km. A kromě garancí, pneumatik a benzinu jsem nemusel dávat ani korunu navíc. Servis funguje přesně tak, jak si představuji.
Díky za reakce a přeji hezký nový rok.
Josef -
« startovani
u mne pri prvnim rannim startu motor nekdy uplne chcipl a natocil jsem to az na podruhe, nebo otacky vyletely na 2000 a hned spadly nekde k 400 ot, motor se zaklepal a pak uz to slo, potom to cely den bylo O.K. i po 10 h stani.
Po vymnene skrinky svepomoci startuje Almara jako nova. Zadny jiny zasah jsem nedelal. -
« re: startovani
Divej se pri startu na vsechny kontrolky okolo tachometru, specialne na ty co
maji nejakou dobu po nastartovani svitit ( treba airbag ), pokud po prvnim pokusu probliknou - jako by se na chvili vse na malou chvili vyplo , je to spinaci skrinka , stoji 1300 kc, delalo mi to neco podobneho, dej pak vedet -
« Re: problem se startovanim
Já jsem u Nissana tento problém nikdy neměl. Ale kdysi u Opla se mi něco podobného stalo a pokud se dobře pamatuju tak to bylo vadným LFR ventilem (německá zkratka pro ventil zajišťující přívod vzduchu při volnoběhu tzv. Leerlauf Füllungs Regel :-) Jak je to anglicky netuším. Možná zde může být zakopaný pes, že po startu se hned LFR nechytne a motor se zakucká a zdechne... -
"-- skrytý --" 09.12.04 18:39
« problem se startovanim
Ahoj lidi. Mam Almeru r.v.2001, najeto 100Kkm a ted, jak po ranu klesly teploty k nule, tak mam nasledujici problem. Pri startovani motor normalne chytne, otacky vybehnou ke 2tis, spadnou na nulu a vetsinou motor zdechne. To vse behem vteriny. Druhy pokus uz je OK a ani po celodennim stani to nedela. Jen po sychravem ranu. V servisu se na to koukali, vycistili skrtici klapky, ale dela to porad. Rikam si, ze nez tam zase pujdu, tak se radeji optam ostatnich. Je moje ctvrta zima s Almerou a nikdy predtim podobny problem nemela. Diky za pripadne tipy.