NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Bez nadpisu
tak napis v cem spatrujes vyhodu 3litru V6 oproti napr. 2litru R4.
Jestli ve zrychleni (a vzhledem k tomu ze jezdis do 100kmh) , tak do 100kmh zrychluje vsechno pekne. Rozdil bude patrny u plynu "na podlaze". Smyslem u trilitru k tomu V6 je vyuziti charakteristickeho potencialu motoru - tj. vyuzit kroutici moment Vmotoru a u 3litru tez vetsiho vykonu. Jezdit na dalnici s timto autem 110 me pripada nesmysl. Pokud toto nevyuzijes, pak ma auto uz jen nevyhody (vyssi povinne ruceni - vlastne nejvyssi, vyssi naklady na servis - je to asi nejluxusnejsi od nissanu bezne dostupny). Vyjimkou je prostor uvnitr a celkove pohodli (vyssi????) stredni tridy
Mozna by jsi mel zkusit nejakou ekorallye (jezdit usporne jak je videt asi umis) - jezdit s 1,4TDi tak ti snad musi ta nafta pribyvat -
"-- skrytý --" 30.12.04 20:34
« Re: Spotreba MAXIMA
To není o stavu motoru, resp. auta, prostě je někde chyba! Buď technická, nebo lidská. Se čtyřválcem 2.4 s přímým vstřikem dokážu v průměru zajet za 7,9 i za 19,6! Obojí je ovšem "trápení neviňátek". A tak v průměru jezdím za 10,5 - 11. Mohu Tě zároveň ujistit, že na silnicích se s největší pravděpodobností pohybuje jen velmi málo aut, které by byly v lepším technickém stavu, než to moje.
PS: Už to tady někdo napsal - pokud je tak nízká spotřeba opravdu výhradně důsledkem stylu jízdy, pak si můžeš být jist, že se Ti ten motor jednou pomstí! Měl jsem to totiž v rodině: otec dokázal jezdit za extrémně nízké spotřeby, ale také měl extrémně vysokou spotřebu ... motorů!!! A převodovek rovněž! -
« ????
to krakatit: ale potom me nejako unika proc miti 3litr, kdyz ve vesnici 50 na 4.RS (tu 50 beru, ale ta 4 musi byt krute podtocena, leda tak z kopce- aspon u my 1,6 na 50 je to nekde 1700 ot a to je u 4V/valec opravdu silne podtoceny. U 3litru predpokladam, ktery je vzhledem k vykonu a objemu zprevodovan jeste vice do rychla to bude nejspis jeste mene) a a mimo vesnici kilo . Pak opravdu nechapu takovouhle motorizaci, tim tvym stlylem jizdy to moc uz svizny ci pruzny nebude.Tu samou spotrebu budes mit u 1,6 l 16V kdyz budes jezdit co motor dovoli (neber to doslova - proste kdyz si budes podrazovat a vyuzivat kapacitu motoru treba do 6000rpm - ne ovsem porad ale jen pri predjizdeni-tj. treba do tech 180).
Jedinou vyhodu budes mit asi vetsi komfort - ale u toho tveho stylu bude komfortni vsechno. Do tech 110 je odhlucneni dobry u vseho, podvozek taky nevyuzijes.
Je to teda samozrejme tvoje vec ale mit 3litr a jezdit s tim jak se 105 nema mnoho smyslu. Mozna IMAGE. -
krakatit 30.12.04 19:59
« Spotreba MAXIMA
Brazdiči a Mitsi, nevim nevim, ale nema to cenu se s vama hadat...proste si myslite to svoje, jeste ze tady jsou dalsi, kteri mi to potvrdi taky, ze se da s 3.0 jezdit okolo 9 litru...proc si asi myslis, ze bych vam chtel rikat neco, co neni pravda? A jeste jednou rikam, ze neni auto jako auto, zalezi na stavu, jen vy si furt melete tu svou... :-( :?: -
« Bez nadpisu
Bude to ten problem co pise mitsi. Slysel jsem ze nekdo (jeden znamy) daval do trysky u skodovky nejakou prekazku (nitku nebo co) nebo tam dal trysku s mensim otvorem. To melo za nasledek uzasnou spotrebu - jen to startovani zvlaste v zime bylo horsi. Ale bydli na kopci tak se to da resit :) -
« Serviceman na Nissany - fachman
Nevíte někdo o nějakém soukromníkovi, nějakém bývalém servicemanovi od Nissanů, opravdovém fachmanovi, který si s autem fakt pohraje a vyladí jako svoje vlastní? Nesháním superlevný servis, ale fakt kvalitní. Někde Brno a blízké okolí. Díky předem za kontakt.
PS. Nic velkého mě netrápí, spíš prkotiny, ale o to víc to chce profíka, který nevyměňuje celé bloky, ale jde logicky po problému, šroubek po šroubku :-) -
matuS 30.12.04 10:16
« Re: Re: Spotreba Maxima
no moment....
moj rekord je s c5 (automat, 3.0 v6) na ceste Bratislava-Komarno-Bratislava (cca 200km) 8.9l, dediny 70km/h, mimo mesta 110km/h, predbiehal som asi 3x, boli prazdne cesty.
takze nevidim dovod zajazdit to iste s manualom troska pomalsie za 8.5. ale je to sebateror :) -
"-- skrytý --" 30.12.04 09:05
« Re: Re: Re: Re: Spotreba Maxima
Sveho casu (asi tak pred 25 lety...) jsem resil podobny pripad: manik byl primo nadsen z nizke spotreby sveho vozu, jen mu bylo lito, ze "mu to nejak malo jede". Ke vsi (vlastni) spokojenosti vsak najezdil mnoho desitek tisic km a problemy mu nastaly az v dobe, kdy chtel auto prodat - kdokoli se s nim totiz svezl, nechtel ho koupit, ponevadz to potencialnim kupcum pripadalo prilis line. Diagnoza? Uz z vyroby nefukcni 2. stupen karburatoru: proste mu to vzdy slo jen na jednu (prvni) diru. Majitel se na mne po oprave, resp. za tu opravu, dokonce zlobil - to kvuli zvyseni spotreby...
Dalsi pripad (zhruba 10 let zpatky): auto s automatem dotazene z USA, kde ho majitel koupil jako nove (neslo o ojetinu). Opet extremne nizka spotreba, jen "v tech svycarskych kopcich to nejak malo jelo" (trebaze slo o 16V MPI adekvatniho objemu). Diagnoza: blokacni kolik na kolecku ovladani skrtici klapky, po nemz se "odviji" lanko plynu, neumoznuje dat plny plyn: evidentne opatreni, aby behem zabehu tempomat nemohl jezdit na plny plyn. Vzhledem ke snadnosti "normalizace" situace (odstraneni blokacniho koliku vytazenim po uvolneni zavlacky) predpokladam, ze mel byt po zabehu odstranen, aby vubec bylo mozno dat plny plyn, ale nikdy se tak nestalo. Majitel takto najezdil (opet ke vsi spokojenosti) cca 40 tis. mil, ale napravu stavu odmitl s tim, ze "kdyz to tam vyrobce dal, tak to tam prece z nejakeho duvodu musi byt..."
A co tim chci ilustrovat? Necht si kazdy odpovi sam!
PS: Zazraky se nedeji, zvlaste pak ne v oboru automobilismu!!! -
« Re: spotřeba Maxima
Spotřeba vyšla podle počítače. Ověřil jsem to při dotankování, dotankoval jsem tolik, kolik vyšlo podle počítače.
Ke stylu jízdy. Po městě jezdím na většinou na čtyřku 50 tj. otáčky motoru do 2000 (teďka nevím přesně kolik). Z kopce nikdy rychlost nevyřazuju. Jedu bez plynu se zařazenou rychlostí.
Když už jsme u toho. Mám dotaz. Kolik by se teda mělo jezdit na dálnici s takovým autem?