NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« podvozek
No ja souhlasim s tim, ze ma Almera N16 dobrej podvozek z hlediska stability, ale vadi mi jeho odpruzeni/odtlumeni - jednak je spatne odhlucnenej, jednak mam obcas pocit, ze mi motor po prujezdu vetsi dirou skonci na kline... razy se taky hodne prenaseji do volantu (nejspis neni odtlumenej)... takze jizdni vlastnosti ok, ovsem tlumeni japonsti soudruzi nezvladli... -
« Bez nadpisu
Jasně už jsem to psal: Pokud možno demontovat a v teple vrátit do původní polohy, žádné nahřívání, nic takového. Troufnu si říct že jsem na to odborník . Sám mám almeru se kterou jezdí hlavně manželka takže spoilery byli dokroucený jako blázen, no a pak ta Navara... U nás na vsi je garážmistr, kterej opravuje a svařuje autoplasty a tvrdí, že tak poddajnej matroš neviděl.... Začlo mě to i bavit a večer když už všichni spí jdu nájíždět do hromad zmrzlého sněhu a že jich letos je ! :D -
« Bez nadpisu
Navaru má švagr, spolehlivý krásný valník, super krásný chromovaný nášlapy super auto. Občas si ho půjčuju. Jediný problém jsou plastové spojlery u Nissana které se pouhým najetím do sněhové bariéry zkroutí. Na druhou stranu je super že ani v největším mrazu neprasknou ale prostě se ohnou, velice lehce to jde vrátit zpět jak se oteplí. Nicméně je to auto na práci a když s ním potřebuju oslnit tak ho celý odmašlím vyrovnám naleštím a vyrazím.... -
« Re:
takove recenze jsem take cetl a z vlastni zkusenosti s tim souhlasim, pricne nerovnosti - je to rana ale auto jede dal rovne , add 10cm a vice hluboke simonsracky jsou snad utrpenim v kazdem aute, cim tvrsi podvozek tim vetsi rana. Ale myslim si ze prvorady vyznam "sportovne" ladeneho podvozku je v necem jinem nez v prekonavani simonder. Uz tady nekde nekdo zminoval ze v zatacce kde s Nissanem projedes bez problemu uz Skodovce ulitava * kamsi do prikopu. Ja sam jsem srovnaval s Bravou, ktera ma bezva motor ale v zatackach jsme zretelne citil pretacive krouceni karoserie, to jsem u Nissana teda nezazil... -
« Bez nadpisu
Octavia 2 je podle mně sportovněji vyladěná tudíž jízdní vlastnosti, ovládání vozu ale hlavně brzdy jsou úplně někde jinde, ale když vletím do standartní série výmolů hlubokých 10 cm tak mě scvaknou zuby a vší silou se držím volantu v tu chvíli se pro mě pocitově stává vůz neovladatelným, naproti tomu Nissanem to lehce přepluji a jsou slyšet jen tupé rány do objemných pneumatik. Upozorňuji, že nejsem z těch co se služebákem jezdí jako prase. Když je silnice prázdná preferuji slalom, při zácpách přejíždím výtluky max 30km/h s každým vozem. Specielně úsek Vacenovice - Vracov na Hodonínsku připomíná silnice po bombardování..... Břeclav - Hodonín to samé. -
"-- skrytý --" 20.03.06 14:58
« Bez nadpisu
nalpak:
iste ze nizkoprofilove 16" budu menej komfortne ako 15" vyskoprofilove:-) ale nepochopil som ako to myslis v suvislosti s O2 resp. s N16. Co mas na com? Ja mam O2 liftback tiez na 15" (teraz zimaky) ale O2 urcite lepsie filtruje velke diery ako N16. Trochu inak je to pri prejazde napr "roletou" pred krizovatkou. ked prejdes na oranzovu taku roletovu krizovatku a sucastne odbocujes, zadok celkom poskakuje, ale stale je to dost lepzie ako s O1, resp N16 na tom ttiez nie je nejak lepsie, prazdne kombi je na tom mozno este horsie.
Neviem ale ako si to myslel s tym multilinkom. Multilink je fajn v porovnani s klasickou vlecnou napravou ale O2 ma vyspelejsiu uplne nezavislu viacprvkovu napravu-co je este lepsie riesenie ako multilink. N16 nepopieram ma slusne jazdne vlastnosti (lepsie ako vacsina jeho sucastnikov, dnes je vsak na trhu nova generacia aut (Focus, Octavia) ktore su na tom lespie) -
« Bez nadpisu
Jakkoli mám výhrady k N16, tak mi připadá, že s rozbitými silnicemi si dokáže poradit mnohem luxusněji než druhá generace octavie v provedení kombi byť je to čtyřkolka s níž mám možnost jezdit v zaměstnání. Navíc patnáctipalcové Pirellky s vysokým dezénem absorbují nerovnosti mnohem lépe než nízkoprofilové šestnáctky, ale hlavně multilink je multilink -
"-- skrytý --" 20.03.06 11:31
« Bez nadpisu
to nissanalm: to je pravda pozical som si od manzelky po case N15 a hned zistil ze auto mierne taha do strany. kontrola tlaku odhalila ubytok v pravej prednej gume 0,1MPa, Po dofukani tahanie zmizlo. Pri dobrom asfalte je to parada, na dierach mam pocit ze sa auto ide zlomit. Potom si vychutnavam O2 kde su prave nahle razy velmi dobre filtrovane -
« Bez nadpisu
vlada-l: suhlasim ze nissan ma podvozky stavane na normalne cesty nie na cesty typu diera-asfalt-diera. Nehovorim kolkokrat som uz nechal nastavit geometriu, nakolko na tom podvozku clovek hned vie ze je nieco v neporiadku,ja citim aj to ze mam podhustenu pneumatiku. -
"-- skrytý --" 20.03.06 11:10
« Bez nadpisu
Ono Almera (N15 aj N16) ma tvrde pruziny a dost makke tlmice. Ak by si tam daval tvrdsie tlmice je velmy pravdepodobne ze nic nevyriesis, este mozno naopak. Ono tie tvrde pruziny robia podvozok sportovejsi (auto sa minimalne naklana) avsak konfort trpi. Snazili sa to kompenzovat makkymi tlmicmi. Tvrde by stav prevdepodobne este zhorsili. Menit este aj pruziny za makksie a tlmice za tvrdsie by iste podvozok skonfotnilo, avsak zrejme na ukor jeho sportovosti, navyse nebolo by to lacne. -
« Re: Tlumice
to je hloupost, japonci a NISSAN nevyjimaje maj vseobecne tvrdsi podvozky oproti napr. francouzum, ale to neznamena ze jsou spatne, naopak. Zrovna Primery a Almery jsou prave podvozkem velmi proslavene diky uchyceni zadni napravy. Japonci proste nevyrabej auta na tankodrom ale na silnice. -
« Tlumice
Tak to by tez zajimalo, ale na Almeru N16, na jare budu davat nove zadni... rad bych, aby se tim trochu zmenil charakter podovozku - prijde mi, ze spatne tlumi razy a zda se tvrdej, pritom tlumice jdou docela casto na doraz... mozna kdyby byly mekci na zacatku a progresivnejsi na konci, bylo by to lepsi... ten podvozek almery je z hlediska tlumeni hodne blbe udelanej... -
"-- skrytý --" 10.03.06 22:36
« Bez nadpisu
ja som mal asi prvy nissan , NISSAN SUNNY N13 1.8Gti 16v , to bolo paradne auto islo jak salene a spotreba bola prijatelne. Hlavne nenapadne, no vyrazne sa odlisovalo od klasickych N13 na prvy pohlad, ale ked som jazdil tak welakrat necakali ze to auto ma taky vykon ked sa xceli pretekat. a pekne sa tocil az do 7500ot/min.
druhy nissan mam Sunny N14 2.0 Gti ,ale 45dv hatchback, dovezene z CH pred 4 rokmi asi.Je to prakticke auto zmesti sa do neho vela. a tiez ide super. aj spotreba v mesta do 10L je na take auto dobra.
Teraz mam este aj Nissan Maxima Qx 3.0V6, pohodlne luxusne, len momentalne ho pouzivam len v meste a spotreba je uz vyssia ..
hladam nejakych majitelov Maximy , pripadne aby som sa daco dozvedel o tom viac. Mam tam aj Lpg a slape to .Kupil som to preto lebo som mal dobru ponuku. mam v tom LPG,Webasto, Origos Nokia HF sadu.
Paci sa mi Pathfinder novy aj nova primera, ale citam ze primera uz nieje to co bola od kedy tolko spolupracuju s Renaultom. -
« mlhovky
morlo...na technicke uz to bylo, a bez problemu(pokud sou svetla homologovany, sou spravne umisteny a serizeny, nevidim problem)...jinak ja sem to mel tez klepnuty ze predu, puvodnim mlhovkam se nic nestalo, akorat mi praskl ramecek, ktery to drzi v narazniku, ten ovsem nelze sehnat a ani vyrobit mi to nikdo nechtel), naraznik sel taky pryc, takze zaslepky sem resit nemusel-otvory sem ani nevyrezaval, novy mlhovky sem strcil do tech "chladicich" pruduchu v narazniku-defakto po stranach spz. jinam to moc dobre neslo, a davat to naprudko na naraznik jak na rallye specialu sem nechtel, a asi by tam ani dlouho nevydrzeli. resp. ty helly sou to nejmensi co delaji, jen takovy "rybi ocka"(davaji se treba do 7 bmw:-), takze by to teoreticky nemel byt problem nekam supnout, ale i jinak se dela spousta ruznych velikosti a tvaru...PS. kdyz sem shanel ty mlhovky, toz mi v nissanu nabizeli i ty zaslepky na diry po mlhovkach, takze toto je resitelne...PPS.kdyby nekdo chtel origose na N15-kulate, bez "upevnovacich ramecku"...
Nicmene pred 2 mesicema jsem ale delal mlatici test tlumicu a ten zas vysel tak, ze servisak tvrdil ze na techle tlumicich najedu aspon jeste jednou to samy ...