NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
Rentier1967 09.03.05 21:10
« Střešní nosič na Almeru N15 1999
:?: Sháním střešní nosič na N Almeru N15, jelikož každoročně jezdím na kolo s klukem a potřebuji převážet horské kolo. Předtím jsem měl kombi a nebyl problém. Nevíte, kde sehnat za rozumnou cenu, neválí se někde někomu doma? Uvažoval bych i o možnosti zapůjcční v Karlovarském kraji na období 10-ti dnů v roce.
Dík za případné odpovědi. -
« Nissan Doktor
Cau, zrovna jsem koukal na stranky nissanpraha.cz a vsimnul jsem si tam sluzby Nissan Doktor. Nemate s tim nekdo nejakou zkusenost? Diky tomu ze mam uz po zaruce a v nejblizsi dobe si novy auto kupovat nechci, tak myslim ze by se mi to mohlo i nekdy hodit. Nevite o to nekdo neco vic? Co to vubec je? -
« Primera P10
Čao Sunderland. Mám na vás zasvěcené dotaz,jsem zoufalý a nevím,co s mojí Primerou 1.6 16V.Situace je taková,že mi mrška začla žrát asi 12litrů.Průser byl (je) v tom,že i po zahřátí sytič "sytí",neustále si kára přidává šťávu a točí kolem 2500-3000.Tak jsem začal věcma jako - lambda - v pohodě,čidlo - v pohodě,sání karburátoru (ano,skutečně mám ještě karbec :-( ),při té příležitosti svíčky - neustále jsou černé jak bota, nic nepomohlo a nevím co dál. Při studeném stavu - naprosto ok, po zahřátí prostě pulsují vysoké otáčky. Měl jsem to 2x v servisu - tam mi neudělali nic jiného, než že vyměnily pružiny v karburátoru, vyřadili sytič a zvedli trochu volnoběh - nechápu, jaký to mělo smysl. Pak řekli že prostě nevědí co s tím a že to mám prodat. Jednak by mi (ač stará plečka) chyběla, druhak je mi blbý prodávat auto, který není v cajku, nejsem šmejd. Pokud by se někdo našel s cennou radou či zkušeností, budu ho uctívat a modlit se k němu. -
« Maxima QX
Olin
No já moc nejezdím,jak jsem psal že spíš většinu roku řídím autobus,takže cca asi tak 30 tis. Předchozí majitel ale najezdil když jsem jí kupoval nějakých 170tis.Byl to nějaký ředitel(majitel)přepravní firmy,takovej slušňák,kravata,nekuřák a jezdil v tom sám po kšeftech většinou po dálnici(to už se ale člověk nikdy nedoví jak to doopravdy je),takže to nebylo na první pohled vůbec ohuntovaný a proto se mi líbila.Já jí nemám na denní ježdění,ale spíše jako koníček a pro radost že mám silné auto které jsem už od mala vždy chtěl a trošku to vytunit ať má dušička radost.V zimě s tím nejezdím a v létě nepravidelně na chalupu nebo dovolenou.Ale kdybych jezdil denně,tak si to nemůžu dovolit,to bych jako běžný občan neutáhl kdyby se něco podělalo což při denním ježdění je velice pravděpodobné včetně opotřebení.Už jenom gumy,manžety poloos,destičky,výfuky,řemeny atd atd co se průběžně mění, pokud kupuješ originály,tak se nedoplatíš a to nemluvě o servisu.Tohle auto je opravdu pro majetnější občany když jezdí každý den do práce nebo pro takové jako já kteří to jednou poladí a pak se chodí koukat do garáže a celá rodina je na ně nasr....hihi. -
"-- skrytý --" 02.03.05 11:59
« Tuto zkušenost už mám za sebou
Rodiče mají Almeru Spring N15 sedan z 99. a tento problém nás postihl zhruba před třema roky. Konkrétně jsme jeli a najednou nám přestal ukazovat tachometr, otáčkoměr a taky se nepřičítaly km na tachometru ujetých km, za chvíly zase šli (nebo taky až po krátkém odstavení auta). Závadu jsme nahlásili v záruce a její oprava nás nestála nic. Ve vašem případě máte asi smůlu. Samotná oprava probíhala tak, že jsme nahlásili poruchu v servisu a oni řekli, že se podívají na kabely. To udělali a nepomohlo to. Proto si myslím, že to nejsou vyklepaný kabely. Nasvědčuje tomu několik věcí a)Blne vám to občas během jízdy a později to zase funguje b) výpadek budíku by pravděpodobně následoval vždy po nějakém menším nárazu. Když nepomohla prohlídka kabelů, vyměnili nám v servisu řídící jednotku pro budíky (nebo něco podobného). To taky nepomohlo a v servisu si začínali lámat hlavu čím to je, tak kontaktovali Nissan ČR. Tam jim řekli, že se jedná o poměrně vzácnou závadu, která se dostala až do rodného Tokia. Nakonec nám vyměnili celý panel budíků. To znamenalo i vynulování počtu najetých km >:D , ale to vám samozřejmě napíšou do servis knížky :-( . Pokud chcete vědět kolik oprava stála, mrknu se na fakturu možná to tam bude, i když jsem to neplatili. Opravu nám prováděl Nissan Trend Kolín, když tam zavoláte, tak vám určitě poradí. Hodně štěstí. -
Rentier1967 01.03.05 21:53
« Re: Re: NISSAN Almera N15 1999
Taky si myslím, že je to "pouze" v kabelech, ale nechci se do toho moc vrtat, jelikož auto používá žena denně do práce a nerad bych, aby jí to nenastartovalo. Nemáte někdo náhodou manuál na orientační zapojení kabeláže v Almeře?
Další dotaz: nemáte někdo podvědomí, kde sehnat střešní nosič na Almeru (mimo značkové prodejny) ??
Dík za odpověď -
« Re: Maxima QX
Olin
Je to manuál.Né že bych měl něco proti automatum..ba naopak..třeba v autobuse je to super.Člověk není tak zdrchanej(tady v Praze) a je to tak nějak půl práce.Ale u osobáku se mi více líbí hezky si zařadit a mít to jak se říká sám v ruce.Navíc já to tenkrát spíše bral po technické stránce.Bál jsem se že by se automat mohl nějak podělat,přeci jen je to více náročnější a pak to nezaplatím.Ale věřím tomu že když se člověk k tomuto vozu chová tak nějak slušně ať už je to automat nebo ne a dá mu takovou tu nějakou základní údržbu plus něco navíc(rezistin,dutiny apod.)tak ho to "přežije"...Mnozí tvrdí že u současných vozů není třeba ochranných nástřiků,že jsou tam výroby,ale mé zkušenosti jsou takové,že alespoň jednou za 5 let to všechno prostříkám znovu a vyčistím vapem bordel z míst kde se drží.Ten den práce a sundavání plastů mě nazabije a divili byste se co se tam všude drží a pak začína zbytečně reznout...Voda je mrcha,ta zateče všude...Už jsem to auto prolezl za tu dobu jak myš noru,tak to mám docela vychytané i co se týká nejrůznějších závad co jsem měl.Servisům už tak nějak po jistých zkušenostech nevěřím a raději si dělám co můžu sám..:o) -
"-- skrytý --" 27.02.05 10:10
« Re: NISSAN Almera N15 1999
Problémy s elektroistalací! Montoval jsem do několika "evropských" Nissanů - Primer - alarmy a musím říct, že jejich elektroinstalace (na rozdíl od jiných "evropských" Japonců) je opravdu tzv. "na dobré slovo". Rozhodně bych začal hledat problém v neuspořádáné změti drátů za pojistkovou skříňkou před levým kolenem řidiče: prostě ji uvolni a pořádně se "prohrabej" těmi dráty, vše pak vrať zpět a otestuj.
Jen Tě musím upozornit, že to pak třeba taky nemusíš vůbec nastartovat! Stalo se mi to opakovaně a šlo vícemené o to najít takovou polohu "klubka" drátů, v níž by to chodilo, jak má.
Mám Almeru r.v. 2001 a přestala mi svítit asi jedna žárovička na přístrojovém štítu. Konkrétně na tom malém display co ukazuje hodiny, teplotu a ujeté km. Vypadá to že jsou tam tři žárovičky a ta prostřední nesvítí. Myslíte že je to složitá operace kterou by měl dělat autorizovaný servis a nebo si to i laik bude umět sám vyměnit???
Díky za radu :)