NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re: Re: Nissan Primera - zkusenosti
To Kall: Prosím tě, víš jaký pouzdra ti přesně měnili? Přicházejí v úvahu obě pouzdra horních ramen či pouzdro spodního ramene, myslím si, že je nutná ale výměna komplet ramene. Občas se mi ozvou s přední nápravy z pravé strany tupé rány, ani né tak při přejezdu nerovnosti ve stylu pražské dlažby ale spíše příčných nerovností s menším výškovým rozdílem. Osobně to odhaduji to na čep táhla předního stabilizátoru, tak bych se rád ujistil či dozvěděl jinou možnost. Mám najeto 65tis, hold víceprvkové nápravy obecně nejsou to pravé ořechové na aktuální stav českých silnic. Díky za info. -
"-- skrytý --" 26.04.05 13:09
« Bez nadpisu
to Mikalek:Bohuzel nemas smulu na kus, ale toto je VELKY problem Almery.Nevim presne, jake to bylo vydani cas.Auto motor sport, ale byl tam velky test Almery(tusim r.v.2002, ale ti si nejsem jist) na 100000km(provedl ho jejich matersky casopis v Nemecku Auto Motor und Sport) a tam psali, ze po 14mesicich uzivani a najetych 100000km nasli pri prohlidce dutin endoskopem velke rezave fleky.Psali, ze tak spatne ostrene auto jeste netestovali a ze v dnesni dobe je to velmi odsouzenihodne.Pak jsem nekde cetl, ze Nissan reagoval tak, ze to napravi.Bohuzel, jak je videt tak zustalo jen u slov.....V kazdem pripade bych trval na NOVYCH DVERICH, najake opravy vubec neprichazi do uvahy.Hlavne se nenech odbejt!!!!! -
« Re: pazvuk
pokud někdo máte tento problém u N15, (při zahřátých brzdách se ozývají při brždění pazvuky až se lidi otáčejí) tak jsou to přepálený kotouče. Nepomůže ani soustružení. Po pár tisicích se ty zvuky začnou ozývat znovu. Jediné řešení je výměna kotoučů. Je to ověřené, sám jsem to absolvoval. N15 má hůř dimenzované brzdy - pokud jezdíte živěji, tak kotouče odcházejí. -
« Re: new Almera
V dražší výbavě je:
displej (myslím že monochromatický, Tino a Primera má barevný),
palubní počítač,
klimatizace je automatická (dříve jen manuální)
Krom toho se asi rozšířila nabídka motorů, myslím že původně nebyla v nabídce naftová 1,5 od renaultu asi 60kW (do micry se dává taky a ještě jedna s menším výkonem).
Benzin 1,5 má vyšší výkon.
A možná nafta 2,2 dříve nebyla ve dvou výkonových verzí ta silnější má cca 100kW. :D -
« RE: zahrádka - hukot
Mám almeru N15 5 dv. a zahrádku stejné značky, hukot nastáva zhruba od 70-80 km/h, pokud je připevněný box tak nic nehučí.
Zřejmě se jedná o akustické upozornění na zbytečné zvýšení spotřeby jízdou se zahrádkou bez nákladu. >:D
Přemýšlel jsem o nějakém nástavci na přední hranu příčníku nejspíše trojúhelníkového průřezu, který by nápor vzduchu rozřízl, ale zatím jsem nic nevyrobil.
Když sundám náklad ze střechy, sundám i zahrádku.
Pokud se nepletu originální zahrádka mé oválný průřez, tak by stačilo "něčím" příčník omotat nebo spíše obvázat, aby se trochu zakulatil. Otázka je čím? -
"-- skrytý --" 21.04.05 07:40
« new Almera
Mám Almeru 1.5 2001 a teď chci jít do novějšího faceliftovaného modelu. Kromě vzhledu ze předu a ze zadu, a snad i výkonu motoru, jsou ještě nějaké zásadní změny mezi těmi auty??? Co třeba ty nové světlomety, jak svítí??? Má někdo zkušenosti s Almerou 00 a Almerou 03 a může porovnat???
Díky D:) -
« zahrádka - hukot
Ahoj, mám P11 sedan, zahrádku od Neumanna (čtvercový průřez příčníků) a když jí přimontuju na střechu a jedu víc jak 80km/hod, tak to strašně hučí. Když na zahrádku přidělám lyže, tak je to lepší, ale stejně to hučí.
Dělá Vám to taky ? Odstranil to někdo z Vás ?
dík pjotr
Inac je nejaky vacsi konstrukcny rozdiel medzi HB a sedanom? Robim si prehlad novych aut pred kupou a sedan sa mi lubi dizajnovo viacej ako HB. Tak len ci tam nie je nieco zakopane co by mohlo sposobovat vacsie problemy.