NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re: Re: Ad země původu
Dovolím si trochu poopravit Mitsiho, země původu jednoznačně vyplývá z prvních dvou písmen VINu. Anglie resp. Velká Británie má SA-SM, pro Francii jsou VF-VR. O fabrice Nissanu nevím, osobáky se dělají v Evropě v Anglii, offroady Španělsko, dodávky tuším dodává Renault. U Almery N15 jsem měl v TP uvedeno výrobce Nissan Europe Holandsko, bylo to zřejmě sídlo firmy pro Evropu, totéž u Primery P144. Auta ale byla vyrobena v UK. Dneska toto sídlo může být vzhledem k alianci s Renaultem přesunuto do Francie, stejně jako probíhá v současné době reorganizace zastoupení. -
« Re: Re: Re: Re:
Haldo: Poruchy to zatim zadne nemelo. Na jizdu po dalnici a po meste to uplne staci. Ten motor neni tolik pruzny, je to tim, ze jsou "delsi kvalty". Neni vsak problem, kdyz potrebujes trosku akcelerovat tam supnout dvojku v 60 a do stovky neni problem. Trojka se da v pohode roztocit do 130km/h. Proste to chce vic radit. Ale otacky nepadaji. Po dalnici muzes jet kopec nekopec porad na petku a nespadne to pod 140. Pokud nestoupas k Brennerskemu prusmyku... :-) Co me stve a uz jsem to psal, je tvrdy podvozek, ktery zpusobuje hluk pri najezdech na nerovnosti. Jel jsem ted v C4 a ve 30kmh jsem prejel pricny prah a nic jsem neslyel. V almere jsou to pekne rany. A jinak jsem spokojeny. A hlavne se mi ta moje almarka libi.. :-) Myslim, ze co se tyce motoru - bude to spolehlive auto. A ty ho budes kupovat na slovensku? Jake tam jsou ceny? A chces novou? -
« Re: Re: Re:
Mikalek: ten test je v nemcine tu: [odkaz]
Ako je to s tou 1,5benzin? Rozmyslam prave nad tymto motorom. Staci to na normalnu jazdu po meste a dialnici? S tym vrzganim som uz zvyknuty, najazdil som s Primerou par km a tam to nezvladaju, bohuzial cim novsie auto tym to je horsie :(. Ale neni to az take zle ako to niekedy vyzera. Hlavne ma zaujima motor a jazdne vlastnosti a tiez pripadne poruchy a vady ktore by mohli sposobovat nepojazdnost auta ;). -
"-- skrytý --" 10.05.05 11:21
« Re: Re: Re:
Almery HB se prý dělají v Anglii, i když v techničáku je Francie. Mám už druhou a u té veze před faceliftem bylo v techničáku holandsko. Podvozek je sice tvrdší, ale zdá se mi daleko lépe odhlučněný než před faceliftem. Jinak s tím interiérem je to pravda, občas si někde něco vrzne, ale jak mi řekli to dělá i primera za milión... :roll: -
« Re: Re:
Haldo: Konstrukcne tam asi zadny vyrazny rozdil neni. Jen tusim, ze sedany se delaji v Japonsku a HB ve Francii... Rika se, ze japonsti delnici jsou preciznejsi. Mne se vic libi HB, ten sedan je tak neprirozene prodlouzenej... :-) Jinak ti jeste muzu rict sve postrehy o Almare. Ale jsem jen ridic, zadny odbronik... Co mi na ni nejvice vadi, je tvrdy podvozek. Pokud prejedes na jkoukoliv nerovnost, je to slyset v aute. Je to auto, ktery neni uplne idealni na nase silnice. Jinak prefektne sedi v zatackach. A i kdyz ten motor 1,5benzin neni uplne nejzivejsi, kdyz se roztoci, tak docela dobre drzi otacky. Prijemne jsou sedacky - hlavne bederni operka.. A co me taky stve, ze obcas neco zadrnci v palubce nebo ve dverich... Ale to muze byt prave problem mensi preciznosti francouzu... :-) Kdybys mel nejaky konkretni dotaz, tak se ptej. Rad odpovim. A kde jsi cetl ten test na netu? Docela by me to zajimalo. -
« Re:
2 petr Blaha a Mikalek: tento test som nedavno cital na nete a zaver som pochopil tak ze mali smolu na kus a ze nissan poskytuje 12 rokov zaruku proti korozii.
Inac je nejaky vacsi konstrukcny rozdiel medzi HB a sedanom? Robim si prehlad novych aut pred kupou a sedan sa mi lubi dizajnovo viacej ako HB. Tak len ci tam nie je nieco zakopane co by mohlo sposobovat vacsie problemy. -
« Re: Re: Re: Nissan Primera - zkusenosti
To Kall: Prosím tě, víš jaký pouzdra ti přesně měnili? Přicházejí v úvahu obě pouzdra horních ramen či pouzdro spodního ramene, myslím si, že je nutná ale výměna komplet ramene. Občas se mi ozvou s přední nápravy z pravé strany tupé rány, ani né tak při přejezdu nerovnosti ve stylu pražské dlažby ale spíše příčných nerovností s menším výškovým rozdílem. Osobně to odhaduji to na čep táhla předního stabilizátoru, tak bych se rád ujistil či dozvěděl jinou možnost. Mám najeto 65tis, hold víceprvkové nápravy obecně nejsou to pravé ořechové na aktuální stav českých silnic. Díky za info.