NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 31.05.05 12:34
« Nissan U.K.
to nissanalm:Bohuzel to je jak pises :-( .Majitele Primer take nadavaji, ze se kvalita zhorsila od te doby, co Japonci po xletech prenechali chod tovarny v U.K. jen anglanum.Nekde jsem dokonce cetl, ze Nissany vyrobene ve Spanelsku maji mnohem mene problemu, nez ty co jsou z U.K. -
« Problemy s Almerou
Na zaklade odporucani o spolahlivosti almery som si ho pred 7 mesiacmi kupil a od tohzo casu chodim do servisu ako na klavir.Mam najazdene 18000km a uz boli menene komplet svetla kvoli zahmlievaniu,manzeta polosi bola chybna z vyroby, uchytenie pasu vodica,menene lamba sondy,memeny plavak, vrzga to vsade, geometriu som mal nastavenu uz asi 4krat,stale maju problem vyvazit gumy a teraz mi zistili skrivene brzdove kotuce. Nehovorim o kvalite spracovania ta je ako u indickych aut. Kontroloval som nastreky dutin a zistil som ze je to riadne zfusovane.Zistoval som aj protikoroznu ochranu N16 a nie je robena formou pozinkovania.Mate aj vy podobne problemy?Uz by sa mal narusit mytus o spolahlivosti po spojeny s Renaultom.Hlavny sef servisu nissan mi vravel ze od kedy sa almera vyraba v anglicku tak maju kopu prace v ramci garacnych oprav. -
« Re: olej - banální věc !
Díky Mitsimu, Pjotrovi, Lubosovi "One" za názory, počkám ještě jestli se neozve někdo se stejnou "konfigurací" (motor/olej.....). Po přečtení , na jiném serveru (týkalo se šodováckých motorů - starších - či co) - mám určité pochybnosti , zda rozpouštěcí vlastnosti tohoto typu oleje - na "neodstraněné karbonové usazeniny - nemůžou tohle způsobovat......, jinak díky za další názory....A. -
"-- skrytý --" 30.05.05 09:50
« Re: Re: Re: Re: olej - banální věc !
A kdo tvrdí, že se tak děje "za horka"? A i kdyby, existuje přece zařízení zvané "odsávačka": to pak totiž nemusíš ani na rampu či do jámy, stačí strčit šlauch namísto měrky oleje... Úspora času a práce obrovská, a toho "vyšetřeného oleje" a olejových filtrů...!!! -
« olej - banální věc !
Zdravím, a kdo z vás chlapi, kteří vlastníte Almeru 1,5 (r. 2001 apod.) mi můžete říci/pomoci, - jaké máte zkušenosti s výměnou oleje TXT Sof. Plus 5W-40. Po výměně v rámci prohlídky po 1 roce (10 t. km) i po výměně po 3,5 letech (35 t. km) jsem se podíval až po příjezdu ze značkových servisů (po několika km - na "barvu" oleje a byl v obou případech černý jako před výměnou. Po 2 leté prohlídce jsem to nekontroloval. Nevím jak je to s rozpouštěním karbonových usazenin tímto typem oleje atd. , ale po dotazu v laboratoři - mi řekli, že mi asi odsáli v servisu jen část oleje a dolili část. Velmi děkuji za reakce. Al. -
"-- skrytý --" 27.05.05 15:16
« Re: Re: Re: Re:Primera 2,0GT
No vidis chlape, vsechno se tady v Bruselu dozvime >:D .Ale uz tu nebudem dlouho, 4.6. se vracime do CR.Cekame dalsiho clena rodiny tak uz budeme doma a ja se zase zapojim do pracovniho procesu >:D .Uz se tesim, preci jen, kdyz si muzes v podstate "pokecat" jen po mejlu, tak to neni ono.A cesky pivo je cesky pivo :-) .Az budu v CR tak se muzem nekdy domluvit a i s Oldou zajit na "jedno".Pozdravuj Martinu a vsechny koho znam ;-) -
"-- skrytý --" 27.05.05 14:31
« Re: Re: Re:Primera 2,0GT
N to jsem přesně celej já.Nazdar Blážine.Člověče,vy se v tom hlavním štábu EU dozvíte fakt všechno.Nebo že by nějací informátoři? Primera GT je super.Je to tak,jak říkáš.A doufám,že na ní nebude potřeba nic jiného dělat kromě toho leštění >:D . -
"-- skrytý --" 27.05.05 14:05
« Re: Re:Primera 2,0GT
Jestli ses krupi z Mezibori, tak te zdravi blazin z Bruselu :-) .Prej mas novou "ojetou" Primosku 2,0GT.Jak to lita?Asi dobre,co!!!Nevim uz kde, ale nekde jsem cetl, ze je to velice povedene auto(motor,brzdy,sport interier atd.).At ti to slape a nelesti to porad nebo se prosoupes na plech >:D .Cus -
"-- skrytý --" 27.05.05 13:21
« Re:
Nevím,jestli je to u P11 podobný jako u P10.Jestli ano,může tu příčinu vysvětlit tenhle starší článek anglického mechanika z Nissanu: Water leak into passenger footwell.
If you notice water leaking into the passenger footwell of your P10 Primera when it rains this could be the seal for the heater inlet is faulty.
To repair you will need to remove the wiper arms and the plastic finisher that runs across the bottom of the windscreen.
On the left hand side you will see a black plastic panel that is the heater inlet, it is held in with a couple of screws. Remove the screws and pull of the cover. You will now need to clean off all the old black sealer from the cover and the cars body. Then simply apply new sealer and reassemble -
« Bez nadpisu
Úvodem zdravím všechny majitele Primer a nejen je!
Mám následující problém a rád bych se vás otázal, zdali jste u svých Primerek neřešili něco podobného. Dva měsíce jezdím s Primerou P11 r.v.98 a minulý víkend se při několika průtržích mračen projevila poměrně kuriózní věc. A sice, když jsem se ráno nasedl, tak jsem zjistil, že na gumovém koberečku u spolujezdcových nohou je solidní louže. Při podrobnější prohlídce, jsem se dopátral, že voda kape zpoza odkládací schránky, pravděpodobně z rozvodů ventilace (začne někdy kapat i když po dešti zapnu naplno větrák,když před tím bylo sucho tak ne). Předesílám, že bezprostředně po koupi, jsem nechal auto komplet prohlédnout v servisu a bylo mi potvtrzeno, že nebylo nikdy bourané (potvrzují to i plasty se schodným datumem výroby) a je ve velmi dobrém stavu, čili by neměl být problém v klempířině. Nemáte někdo náhodou obdobnou zkušenost? Kde by mohl být zakopaný pes?? Předem děkuji za vaše ohlasy! -
briza 26.05.05 17:05
« Re: Re: Re: Re: Re: Nissan Primera - zkusenosti
Ja jsem ta ramena nechaval menit na P11 ze stejneho duvodu (klepani pri odlehceni auta na nerovnostech) a menili mi cela ramena. Slo o ten vodorovny dil, ktery je uplne nahore. Cenu si uz presne nepamatuji - myslim kolem 14.000 za obe ramena. Nekde pry umi vymenit podstatne levneji jen ten vyzvejkany silentblok, ale neni to znackovy servis.