NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: nalpak
Auto je r.v. 2001 takže se skončením 3-leté záruky jsem šel do čipu. Dělal mi to jeden místní vyhlášený garážmistr, který ovšem nestojí příliš o publicitu. Jenom vím že ten čip je od siemense, měl to za půl hoďky hotový a vzal si za to cca 15 000,-. Pokles spotřeby jsem nezaregistroval. Ten vzestup výkonu je opravdu až okolo 3000 ot/min. Takže u mně co řadím u 2 500ot/min to moc velký význam nemá. Oceňuji spíš razantní zvýšení kroutícího momentu tzn. rozjezdy a couvání na volnoběh. Ovšem při předjíždění kdy jsem zvyklý podřazovat je přítomnost čipu znát. Zatlačí Vás do sedačky což před tím nebylo.Na druhou stranu u 110 koňové octavie je předjížděcí manévr ještě podstatně emotivnější. Což je vůz váhově srovnatelný.No a samozřejmně jsem zůstal u 95 oktanů. -
« Bez nadpisu
pre nalpak
keby som mal nissana bez problemov tiez by som napisal len tie vyhody ako si pisal,ale u mna je to uz viac nevyhod ako vyhod. Ja momentalne chodim 2xdo mesiaca do servisu.Kde si to nachipoval a kolko to stalo, plati ti este garancia,ja som chcel dat sportovy filter a mi povedali ze potom koncim s garanciou. -
« Re:
Mám almeru a tady je můj názor na ni po roce užívání.
Nejdříve plusy:
+ ovládání (moc se to neví, ale almera je vítěz u nás ne moc známého o to však důležitějšího " losího testu ")
+prostor na předních sedadlech
+tichý motor (ze začátku jsem startoval nastartované)
+spolehlivost (zatím jsem neměnil ani žárovku)
+velký, dobře přístupný kufr.
+spousta odkládacích prostorů v celém vozidle
+servo - někomu vadí, že jde až moc zlehka, ale já to kvituji.
Nyní nevýhody a jak jsem je řešil:
-výhled při couvání (zvlášť přes střední hlavovou opěrku toho zadním ,,světlíkem moc neuvidíte"). Odstranil jsem opěrku.
-akcelerace opravdu není kdovíjaká. Mám motor 1,5 16V. Tak jsem ho čipnul na 110HP. Je fakt, že zápřah začíná nyní už od necelých 3000 otáček.
-antikorozní úprava - je opravdu hrozná, milimetrové odřeninky na kapotě způsobené odletujícími kamínky začaly okamžitě kvést!
Do toho přišly kroupy, které poškodily právě jen kapotu, takže jsem ji dal celou přestříkat a stejně jako celé auto opatřil teflonovou vrstvou z nejmenovaného teleshoppingu a je klid.
-řazení - možná je to subjektivní dojem, ale u předchozího japonce (Daihatsu Cuore) se mi zdálo mnohem přesnější a hlavně kratší.
Na závěr mohu říci, že si japonské auto koupím i příště, hlavně kvůli jeho ,,čitelnému" chování na silnici, otázka je zda do bude znova Nissan. -
« Bez nadpisu
Ja mam 1,5.Zda sa mi to trocha lenive, mal som moznost vyskusat 2,0 FSI a je to dost velky rozdiel pricom spotreba je tiez okolo 6,6-7,2l.Ano Almera ma aj klady,napr.podvozok,dobry kufor,dobre brzdy a sedacky.Cakal som len ze ked je to len maly facelist predoslej generacie tak ten pocet chyb nebude velky a v sucanosti auto bez pozinku je dost zvlastne. -
« to:nissanalm
Jojo, ten jsem registroval, strasne tam za to nissan kritizovali... A zda se, ze si z toho nevzali patricne pouceni... Jinak samozrejme neni nissan jenom spatne auto.. :))) Jezdi se mi s nim dobre. A co ty mas zac? Jaky motor 1,5? Jo a ke spotrebe... Jezdim prumerne za 8l. 60% Praha a zbytek mimo mesto.. A dlouhe trate tak za 7l. -
« Bez nadpisu
O korozii u almery bol dobry clanok v autobilde ked zistili ze dutiny a niektore casti plechariny boli po 3 rokoch prehrdzavene uplne.Nech ti vymenia cele dvere lebo inac to nema zmysel.Almera nema pozinkovanu karoseriu a skus si pozriet aj nastrek podbehov,ja som to pozeral a nie je to 100% spravene takze ked este tuto zimu budem mat auto tak dam v servise nastriekat nanovo -
« Re:
Ahojky, pridam se s troskou do mlyna.. Mne (jak jsem jiz psal kdesi nize) zase zacly reznout zadni dvere... U rok stare Almery. Na trech mistech prokvetaji... To mi pripada jako absolutni vrchol. Menili mi predni dil vyfuku, protoze se urval kryt a drncelo to. Dvakrat mi menili construct, to sice neni zavada nissanu... Ze tam porad nekde neco vrze, to nema smysl zminovat... Ted mi zacalo neco lehce bouchat v predni naprave... NEchce se mi to ted resit, je to v zaruce, jede to, musi to vydrzet az do garancky... Mate nekdo taky negativni zkusenost se servisem v Praze Sporilove? Jsou tam strasne protivni prijimaci technici... Uz tam nepojedu. -
« Bez nadpisu
Ked to bude ako u mna tak sa mas na co tesit. Mne momentalne po 18000 km odchadzaju brzdove kotuce a zacal mi tuhnut brzdovy pedal ale to ma asi suvis s tymi kotucmi. Kazi sa mi ovladanie okna u spolujazdca a dnes som pozeral priemer spotreby tak je to 8 l pricom 95% jazdim dlhe trate, na zaciatku som mal pri takych cestach spotrebu okolo 6,2 l. :?: Naposledy ked mi menili lambdu tak mi hovorili ze vahu vzduchu sa im nezda ale nakoniec ze vraj to bolo v poriadku. Mam znameho co mal predoslu almeru ale japonsku 300000km najazdene a okrem pravidelnych servisov nic -
"-- skrytý --" 31.05.05 20:56
« ALMERA MY03 - N16DH
No abych se taky přidal: U tři týdny staré Almery se mi při rozjíždění, hlavně do kopce při prvním a druhém stupni ozývá z motoru takové divné chrčení. Je to vždy až po zahřátí motoru. Už jsem si tady na to stěžoval. Tak jsem byl v servisu, asi hodinu pod tím stál mechanik a mazal nějaké táhla od převodovky. Samozřejmě nesplnil. Bude druhé kolo kdy budou muset sundat zámek převodovky aby vyloučili že to není zámkem. No a pak prý rozkuchají převodovku, protože by to mohlo být vadné ložisko. No doufám že to dělá ten zámek, protože rozebírat převodovku u 3 týdny starého auta mi připadá dost drsný. Já bych to v tomhle případě viděl když tak na novou převodovku, jenže se obávám že servis semnou nebude zdílet můj názor. Jo a ty světla se mi taky trochu mlžej, ale zatím jsem nejezdil moc v dešti a po třech týdnech to nemám moc vysledovaný. Bylo mi vysvětleno že jsou velké rozdíly teplot a že uvidíme. Jo jinak jsem hned po týdnu musel do servisu, vrzal mi spojkový pedál tak ho promazali. Jinak předchozí Almera r.v. 2001 byla v pohodě, max. spokojenost. Tak doufám že to budou prvotní mouchy a že dál nezklame . . . -
« Re: Re: Primera
ja som to zahmlievanie videl na troch almerach.daju sa tu vlozit fotky, mam ich k dispozicii.niekedy prescanujem aj list z Francuzska kde to vysvetluju ako normalnu vec.po vymene sa mi to etse stale zahmlieva aj ked nie tak casto a v takom rozsahu.v rakusku take problemy nissan nema, neviem ci to nefunguje tak ze na vychod putuje odpad vyroby. -
« Primera
Minuly rok dodal pre vyhradene trhy Nissan primeru s celkom dobrou vybavou do ktorej patrili aj senzory cuvania myslim ze od Siemensu.
10000 aut bolo riesenych v ramci reklamacie kvoli chybe tychto senzorov.
Naco ma este upozornili, ze vaha vzduchu dodavana myslim od Bosch ma 10% poruchovost. Mne po 3 mesiachoch vymenenili svetla na Almere kvoli zahmlievaniu a ked som to na zaciatku reklamoval tak som kontaktoval aj sidlo nissan vo Francuzsku a oni mi dali odpoved ze zahmlievanie je prirodzena vlastnost cirych svetlometov, pricom ja som mal asi zo 40% zahmlene svetlomety. Po tyzdni ako mi vymenili svetla mi sef servisu ukazal list od Hella ze zakazuju vymienat svetlomety ktore sa zahmlievaju nakolko to neovplyvnuje svietivost, lenze v ziadnej prirucke k Almere alebo v reklamnych blokoch nestoji ze to je prirodzene.