NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re:zatékání do Primery P11
Tak jsem se kapánek na čas odmlčel, nicméně velmi děkuji krupimu za článek resp. radu v něm! Zatím jsem skončil na tom, že se mi nepodařilo sundat stěrače(po odšroubování matic nejdou zkrátka dál sundat), ale zkoušel jsem to jen v kvapu, takže už se těšim až budu mít pořádnou porci času a operaci, tentokrát snad již úspěšně, dokončim. I když je fakt, že od těch průtrží mračen se už problém neopakoval, ale je evidentní, že nějaký těsnění zkrátka opravdu netěsní tak, jak by mělo, takže se na to ještě mrknu. taky jsem už zakoupil klasickou poradní knihu "Jak na to" o Primerách a zdá se mi velmi pěkně zpracovaná, ačkoliv bych některé kapitoly snesl ještě detailnější, ale to by pak z toho byla bezmála bible:-)
Jinak budu vděčný za každý přímý odkaz na podobně orientované stránky (zahraniční i naše) o Nissanech a Primerách P11 zejména!
Jen tak pro úplnost uvádím, že moje Primerka je taktéž 2.0l GT, akční verze TopSport, před necelými třemi měsíci dotažená z Německa. Zatím jsem najel 3500km a jsem max. spokojenej, obzvlášť s až nečekaně příznivou spotřebou. Pro ilustraci 160km na Vysočinu (20km dálnice, pak skrz celou Prahu, dalších 60km dálnice a zbytek okresky) se zapnutou klima ve třech lidech s 3/4 vytíženým kufrem za 7,1l/100km a to pořád na dálnici v levym pruhu a při předjíždění na okreskách s vytáčením motoru několikrát až do červenýho pole.....Dlouhodobý průměr s tím, že celý pracovní týden jezdím převážně po středně velkém městě a kousek za něj do práce(tzn, cca 18km denně) a následně pravidelná víkendová jízda směr zmiňovaná Vysočina, občas Brno atd. činí 8,2l/100km. Nevídáno, neslýcháno ...:-))) Vzhledem k tomu, že jsem uvažoval i o Almeře 1,6, jsem nakonec rád, že jsem narazil na tuhle Primerku a po svezení v ní se nechal definitivně zlomit.
Nissanistům ZDAR! -
"-- skrytý --" 05.06.05 00:25
« Oprava převodovky
Co si o tom myslíte??? Když mi budou muset v nové Almeře, nemám ji ani měsíc rozebrat převodovku kvůli hlučnému ložisku, nemám trvat na celé nové převodovce??? Myslím si že mechoš v servisu to nikdy nedá dohromady jako z fabriky, no možná mu křivdím, třeba to složí dobře, ale přece jenom je to nové auto a rozkuchat převodovku mi připadá celkem vážná záležitost... no ve finále doufám ten pazvuk bude dělat zámek převodovky který před tím budou muset sundat aby ho vyloučili jako možnou závadu... :roll: -
« Re: Re: Re: Re: Re: Re: Nissan Primera - zkusenosti
To kall: Jestli Tě mohu poprosit, až se někdy dostaneš do toho servisu, přeji Ti, aby to bylo max. kvůli garanční prohlídce, zeptej se co měnili.
To briza: No ja to spíš odhaduje na táhla stabilizátorů, nevím, ale každopádně si to vyměním sám, díly koupím u Nippartsu, originál dodavatel do prvovýroby za druhovýrobní cenu + geometrie. -
« Re: nalpak
Auto je r.v. 2001 takže se skončením 3-leté záruky jsem šel do čipu. Dělal mi to jeden místní vyhlášený garážmistr, který ovšem nestojí příliš o publicitu. Jenom vím že ten čip je od siemense, měl to za půl hoďky hotový a vzal si za to cca 15 000,-. Pokles spotřeby jsem nezaregistroval. Ten vzestup výkonu je opravdu až okolo 3000 ot/min. Takže u mně co řadím u 2 500ot/min to moc velký význam nemá. Oceňuji spíš razantní zvýšení kroutícího momentu tzn. rozjezdy a couvání na volnoběh. Ovšem při předjíždění kdy jsem zvyklý podřazovat je přítomnost čipu znát. Zatlačí Vás do sedačky což před tím nebylo.Na druhou stranu u 110 koňové octavie je předjížděcí manévr ještě podstatně emotivnější. Což je vůz váhově srovnatelný.No a samozřejmně jsem zůstal u 95 oktanů. -
« Bez nadpisu
pre nalpak
keby som mal nissana bez problemov tiez by som napisal len tie vyhody ako si pisal,ale u mna je to uz viac nevyhod ako vyhod. Ja momentalne chodim 2xdo mesiaca do servisu.Kde si to nachipoval a kolko to stalo, plati ti este garancia,ja som chcel dat sportovy filter a mi povedali ze potom koncim s garanciou. -
« Re:
Mám almeru a tady je můj názor na ni po roce užívání.
Nejdříve plusy:
+ ovládání (moc se to neví, ale almera je vítěz u nás ne moc známého o to však důležitějšího " losího testu ")
+prostor na předních sedadlech
+tichý motor (ze začátku jsem startoval nastartované)
+spolehlivost (zatím jsem neměnil ani žárovku)
+velký, dobře přístupný kufr.
+spousta odkládacích prostorů v celém vozidle
+servo - někomu vadí, že jde až moc zlehka, ale já to kvituji.
Nyní nevýhody a jak jsem je řešil:
-výhled při couvání (zvlášť přes střední hlavovou opěrku toho zadním ,,světlíkem moc neuvidíte"). Odstranil jsem opěrku.
-akcelerace opravdu není kdovíjaká. Mám motor 1,5 16V. Tak jsem ho čipnul na 110HP. Je fakt, že zápřah začíná nyní už od necelých 3000 otáček.
-antikorozní úprava - je opravdu hrozná, milimetrové odřeninky na kapotě způsobené odletujícími kamínky začaly okamžitě kvést!
Do toho přišly kroupy, které poškodily právě jen kapotu, takže jsem ji dal celou přestříkat a stejně jako celé auto opatřil teflonovou vrstvou z nejmenovaného teleshoppingu a je klid.
-řazení - možná je to subjektivní dojem, ale u předchozího japonce (Daihatsu Cuore) se mi zdálo mnohem přesnější a hlavně kratší.
Na závěr mohu říci, že si japonské auto koupím i příště, hlavně kvůli jeho ,,čitelnému" chování na silnici, otázka je zda do bude znova Nissan. -
« Bez nadpisu
Ja mam 1,5.Zda sa mi to trocha lenive, mal som moznost vyskusat 2,0 FSI a je to dost velky rozdiel pricom spotreba je tiez okolo 6,6-7,2l.Ano Almera ma aj klady,napr.podvozok,dobry kufor,dobre brzdy a sedacky.Cakal som len ze ked je to len maly facelist predoslej generacie tak ten pocet chyb nebude velky a v sucanosti auto bez pozinku je dost zvlastne. -
« to:nissanalm
Jojo, ten jsem registroval, strasne tam za to nissan kritizovali... A zda se, ze si z toho nevzali patricne pouceni... Jinak samozrejme neni nissan jenom spatne auto.. :))) Jezdi se mi s nim dobre. A co ty mas zac? Jaky motor 1,5? Jo a ke spotrebe... Jezdim prumerne za 8l. 60% Praha a zbytek mimo mesto.. A dlouhe trate tak za 7l. -
« Bez nadpisu
O korozii u almery bol dobry clanok v autobilde ked zistili ze dutiny a niektore casti plechariny boli po 3 rokoch prehrdzavene uplne.Nech ti vymenia cele dvere lebo inac to nema zmysel.Almera nema pozinkovanu karoseriu a skus si pozriet aj nastrek podbehov,ja som to pozeral a nie je to 100% spravene takze ked este tuto zimu budem mat auto tak dam v servise nastriekat nanovo -
« Re:
Ahojky, pridam se s troskou do mlyna.. Mne (jak jsem jiz psal kdesi nize) zase zacly reznout zadni dvere... U rok stare Almery. Na trech mistech prokvetaji... To mi pripada jako absolutni vrchol. Menili mi predni dil vyfuku, protoze se urval kryt a drncelo to. Dvakrat mi menili construct, to sice neni zavada nissanu... Ze tam porad nekde neco vrze, to nema smysl zminovat... Ted mi zacalo neco lehce bouchat v predni naprave... NEchce se mi to ted resit, je to v zaruce, jede to, musi to vydrzet az do garancky... Mate nekdo taky negativni zkusenost se servisem v Praze Sporilove? Jsou tam strasne protivni prijimaci technici... Uz tam nepojedu. -
« Bez nadpisu
Ked to bude ako u mna tak sa mas na co tesit. Mne momentalne po 18000 km odchadzaju brzdove kotuce a zacal mi tuhnut brzdovy pedal ale to ma asi suvis s tymi kotucmi. Kazi sa mi ovladanie okna u spolujazdca a dnes som pozeral priemer spotreby tak je to 8 l pricom 95% jazdim dlhe trate, na zaciatku som mal pri takych cestach spotrebu okolo 6,2 l. :?: Naposledy ked mi menili lambdu tak mi hovorili ze vahu vzduchu sa im nezda ale nakoniec ze vraj to bolo v poriadku. Mam znameho co mal predoslu almeru ale japonsku 300000km najazdene a okrem pravidelnych servisov nic -
"-- skrytý --" 31.05.05 20:56
« ALMERA MY03 - N16DH
No abych se taky přidal: U tři týdny staré Almery se mi při rozjíždění, hlavně do kopce při prvním a druhém stupni ozývá z motoru takové divné chrčení. Je to vždy až po zahřátí motoru. Už jsem si tady na to stěžoval. Tak jsem byl v servisu, asi hodinu pod tím stál mechanik a mazal nějaké táhla od převodovky. Samozřejmě nesplnil. Bude druhé kolo kdy budou muset sundat zámek převodovky aby vyloučili že to není zámkem. No a pak prý rozkuchají převodovku, protože by to mohlo být vadné ložisko. No doufám že to dělá ten zámek, protože rozebírat převodovku u 3 týdny starého auta mi připadá dost drsný. Já bych to v tomhle případě viděl když tak na novou převodovku, jenže se obávám že servis semnou nebude zdílet můj názor. Jo a ty světla se mi taky trochu mlžej, ale zatím jsem nejezdil moc v dešti a po třech týdnech to nemám moc vysledovaný. Bylo mi vysvětleno že jsou velké rozdíly teplot a že uvidíme. Jo jinak jsem hned po týdnu musel do servisu, vrzal mi spojkový pedál tak ho promazali. Jinak předchozí Almera r.v. 2001 byla v pohodě, max. spokojenost. Tak doufám že to budou prvotní mouchy a že dál nezklame . . .
Jinak se zkus mrknout na [odkaz] .Tam najdeš dost zajímavých informací o Primerách.Je to několik dní,co se tam zrovna řešil přílišný optimismus palubního počítače při vypočítávání průměrné spotřeby.Podle zkušeností majitelů údajně kecá o 0,5 až 1 litr. Bylo by super,kdybys tam rovnou mohl dát taky nějakou fotku Tvýho Gétéčka.Protože sám teď mám P11GT z roku 97,jsem docela zvědavej nakolik je odlišná Tvoje verze TopSport.