NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Skusenosti s Almerou 1,5 2002
Auto je trochu lenive (66 kW, motor ozije az nad 3500 ot). Priemerna celorocna spotreba 7,5 l by sa pomalsim jazdenim dala znizit na 7 l. Velmi nepresny palivomer. Posilovac riadenia prilis makky, preto sa nedaju velmi vyuzit inak velmi dobre jazdne vlastnosti v zakrutach na original AL diskoch a letnych pneu Dunlop 195/55/R16 (pri vymene za nove v rovnakom rozmere by som zaplatil blaznivu sumu, radsej prejdem na standardnejsi 205/55/R16). Geometriu treba nastavovat kazdych 10.000 km. Pruzenie dost tvrde. Brzdy vyborne, a pri 70.000 km stale bez investicii. Co sa tyka vnutorneho hluku, je to v tejto triede uz pod priemerom. Mozno by pomohla nejaka izolacia na vnutornu stranu kapoty... Celkom dobre original zabudovane autoradio s CD. Vrzganie a podobne zvuky su pri 70.000 km stale v norme, obcas sa ozvu, ale nerusia.
Cca do 50.000 auto nic nepytalo. Potom prestal ukazovat tachometer. Servis to v ramci zaruky vyriesil vymenou celej riadiacej jednotky :-) Pri 60.000 sa zacal stracat olej, a nie vytekanim. Vyriesene vymenou piestnych kruzkov v ramci zaruky. Dost casto odchadzaju ziarovky, menim tak 4x do roka (svietim nonstop). Prave predne okno musi byt uplne zatvorene alebo otvorene, inak drnca. Servis to nedokazal vyriesit, nemal som cas viac na to tlacit.
Zaver: od "japonskeho" auta (vyrobeneho v ESP) som cakal menej problemov. Ale stale je to lepsie ako Octavia, ktoru som mal predtym. V tej to zacalo vrzgat a piskat uz pri 5.000 km, servisne sluzby hrozne, horsi bol podvozok aj brzdy. A clovek si nebol isty, ci ju rano najde pred domom...
Ak ma niekto skusenosti, ako sa da zvysit vykon a hlavne tocivy moment benzinoveho mototra 1,5, budem vdacny. Prave mi konci zaruka a este nejake dva roky by som chcel pojazdit, ocenil by som par kW naviac. -
« Nissan Brno
Pokud vím, tak Almera má rozvody hnané řetězem, pokud nic necinká či nechrastí nemění se po celou dobu životnosti vozu, musí vydržet mnimálně 250 tisíc km.
Servisy Brno- o něco lepší je Staněk (dříve Staněk- Frank, předtím Frank...) na Slatině. V Autoparku jsou moc velcí "machři" a skutek-utek.
Doporučuji vybodnout se na oba a auto zavézt k Aleši Popsíšilovi www.autopospisil.cz
Reálně prověří popř. opraví podvozek a provedou i základní servis na motoru a to vše tak, aby zákazník moc nevykrvácel. :D -
Saab 22.07.05 09:10
« Servis v Brně
Chtěl jsem se zeptat jaké máte zkušenosti s autorizovanými servisy Nissan v Brně ? Uvažuji o autě pro rodiče a favoritem je Almera 1.4 (N15) tak 1997-1999. Pokud máte i informace na co si dát u tohoto auta pozor, budu taktéž vděčný. Minimálně první prohlídku a rozvody bych chtěl nechat udělat v autorizovaném servise, proto ten dotaz. Díky. -
« Primera 1,8i
Trochu jsem prošmejdil net a po 14-ti denním čučení do inzerátů jsem se rozhodl pro tuhle káru. Moje představa je rok 99 v rozmezí 160 - 170t Kč. Jedna taková s českým původem mě už utekla. Kdyby někdo z Vás příznivců této značky prodával toto autíčko nebo věděl o někom, kdo ho chce prodat........ 731173821 nebo bahnil@seznam.cz
Předem děkuji -
« Kotouce N15
Zdravim panove, poradte plis :-) Asi se mi odporouceli predni kotouce na Almare N15 (99'), bo to strasne rachoti uz pri slabsim brzdeni, nepomohlo ani stoceni kotoucu ani new desky-je to nejspis i tu zminovane propaleni kotoucu. No, ale origose se mi tam opravdu nechce davat( chteji za ne 5ku a navic by museli objednat z NL).TAKZE, mate zkusenosti s nejakymi solidnimi kotouci od jinych vyrobcu? ATE, Ferodo, Nipparts...??? Diky moc. -
« Re: Re: vrzganie na pravom prednom zavese
mno co teda s tym? ked ti mam pravdu povedat tak ten vrzgot je neznesitelny uz to vrzga aj pri 140km/h ale najhorsie je to pri pomalej jazde. vrzga to aj pri hupani auta ked stoji na mieste......je to neznesitelne. aj mi to trochu namazali nejakou vazelinou alebo silikonom (nie v nissane)chvilu bol pokoj a o 40km znova a este viac. sakra sakra..... v orig. servise v nissane som s tym zatial nebol -
"-- skrytý --" 09.07.05 14:34
« Re: Re: vrzganie na pravom prednom zavese
No pokud to jenom vrže ( já vím, je to strašně protivný, taky jsem to zažil ) a není tam velká vůle, tak bych to asi hned neměnil.To by Ti spíš řekli přímo v Nissanu, jestli už je čas na výměnu, určitě s tím už budou mít zkušenosti. Jinak servis Nissan mění přímo rameno, originál přijde asi na sedm tisíc ( ale raději si ceny ověř přímo u nich ), dá se pořídit i z druhovýroby za cenu ( asi ) kolem dvou tisíc. Další možnost je vysoustružit nový futra ( taky to jde, alespoň na P10 to mám vyzkoušený ), ale to je bez záruky a na vlastní riziko :-) .
Ty ramena, to je pouze můj tip. Může Ti tam samozřejmě vrzat cokoliv jinýho :-( . -
"-- skrytý --" 08.07.05 09:55
« Re: vrzganie na pravom prednom zavese
Jestli Ti to vrže nebo cvaká hlavně při pomalé jízdě po nerovnostech ( a ještě víc při teplém počasí), tak bych to tipoval na silentbloky předního ramene. To je hodně častá závada ( skoro vlastnost >:D ) Primer už od modelu P10. Takhle to vypadá u P10 ( myslím,že P11 to má podobně) : [odkaz] -
« vrzganie na pravom prednom zavese
Caute vsetci.... Posledny tyzden som si vsimol na mojom priblizovadle ze mi cim dalej tym viac vrzga prave predne uchytenie tlmica alebo pruziny.. moze to byt sposobene vydretym tlmiacim clenom ( pravdepodobne nejaka guma ) na ramene co drzi tlmic? Stretol sa niekto z Vas s podobnym problemom? nie ze by mi to nejak vadilo v cestovani ale hlavne po meste to dost pocut pri kazdom kopceku alebo na kazdej jamke. dokonca ked rukou zatlacim na blatnik nad tym kolesom tak aj vtedy to vrzga.
dik za radu. BTW mam primeru P11-144, 1.8 16V, 2001
este raz dakujem -
"-- skrytý --" 06.07.05 18:02
« Re: GT - spotřeba
Dobrý, Laďo...v pohodě :-) .
Taky jsem si říkal, co si asi pořídím, až doslouží tohle GTéčko.V P12 jsem sice ještě nejel (možná bych změnil názor), ale ten styl mi prostě nesedí.
Zato taková Honda Accord.....ta by se mi móóóóc líbila >:D . -
« GT - spotřeba
krupi, omlouvám se, v podstatě jsme se shodli, já to jen nějak blbě formuloval, sorry. >:D
GTéčko je supr kára, škoda že už to Nissani nedělaj. Až dohrčím tu svoji "nebožku" GDI bude to zase Japonec... I když jsem slyšel, že kvalita Nissanu šla rapidně dolů-potvrdil mi to i můj bývalý spolupracovník který na Nissanech dělal a dodnes dělá.
Dokazi pry z motoru 1,5 vytahnout 79kW a 162Nm. Za cenu 8900Kc.
Tez mam stejny model z roku 2002 a uvazuji po zaruce o tomto tuningu motoru. Dale me zaujalo pretesneni motoru co se tyce pistnich krouzku; tez jsem zaznamenal mirnou spotrebu oleje, asi 0.5 litru na 10000km. Pouzivam plnou syntetiku Castrol SLX. Jinak s odchazenim zarovek tez musim souhlasit. Za necele tri roky jsem menil asi tri v kazdem svetle. Jinak okno u ridice tez lehce drnci a maze se na nem lehky mastny pruh od mechaniky. Ted se chystam pred koncem zaruky na 60tis. garancku, tak to necham uz po treti opravit. Zdravim T.