NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Sport & Xenon
Ja jenom k tomu umirani diskuse - je to smutne, ale celkem logicke, protoze kdo ma nissana, tak si bez starosti jezdi a jezdi... Zatimco ostatni porad resi nejake nesmyslne problemy. A diskutovat porad o tom, ze kára jede bezva je sice hezke, ale jak dlouho to bavi? -
« Re: Sport & Xenon
Ja mam Primeru, 2.0 GT, rocnik 90. Uz ji mam pul roku a nemuzu si ji vynachvalit. Spotreba kolem 8 l (do Chorvatska 6,5), paradni jizdni vlastnosti. Jenom se mi zda , ze se mi podezrele sjizdeji predni gumy, pry casto odchazeji na naprave nejake stabilizatory ci co, docetl jsem se tu uz nekdy v lete, ze nove stoji 6500, to momentalne nemam, takze uvidim, co bude dal.
Zatim Cau -
« Re: Sport & Xenon
Jo puvodne jsem samozrejme chtel Sport, ale penize jsou bohuzel limitujici, takze jsem zustal u 1.8 Komfort Plus. Jedinej rozdil od Sportu je v podstate jen v tech xenonech, alu kolech a pochopitelne motoru. Navic jsem na tu 1.8 ziskal slevu asi 100.000,- takze je to fakt za slusnou cenu. Respektive neni - protoze jsem pochopitelne cast usetrene castky vrazil do alu kol a do dobreho audia, zimnich gum atp.
No jsem na to zvedav, neni to sice zadne delo, ale pocitam, ze jezdit s tim pujde slusne rychle, hlavne kvuli dobremu podvozku a takrka plochemu prubehu tocaku. -
« Bez nadpisu
Zdar.Nemám sice Primeru,ale někde jsem četl,že nová Primera je o dost lepší než předchozí generace např.snížení vnitřního hluku až o 50%atd.Primera je navíc pověstná svým vynikajícím podvozkem, snad nejlepším ve své třídě.Mimochodem,jdeš do verze Sport s xenonama?Slyšel jsem,že má Nissan slevy,takže Primera Sport stojí asi 610 000Kč.Domnívám se,že by si neměl mít sebemenší problémy,asi jako s každým japoncem. -
« Re: A co CVT M6?
Já jsem s tím jel asi taky 20 km a dost se mi to líbilo.A protože normálně jezdím s manuálem a na automatiku nejsem zvyklej, tak mi známý co Nissany prodává,radil abych si dal levou nohu za pravou jinak že budu mít tendenci šlapat na spojku a vyřazovat rychlost při dojezdu k překážce, což se taky téměř stávalo.Zvyk je zvyk.Ale po cca 10 km jsem si začal zvykat a docela bych tu převodovku bral.Do města automatiku a na ven sekvenci.A co si mi ještě taky líbilo,byly brzdy s dvojstupňovým posilovačem.Při normálním brždění běžný účinek, při pořádným haltování zabere druhý stupeň a auto vás položí do bezpečnostních pásů. -
« Re: A co CVT M6?
Vyzkousel a nic moc to nebylo. Ale to je subjektivni pocit, navic pramenici z toho, ze jsem s tim jel jen asi 20 km - rikaji, ze minimum, aby se s tim clovek trochu szil je 200 km.
Jdou s tim delat docela kouzla - napriklad rychle podrazovani o nekolik stupnu, ale nakonec stejne kupuju manualni petikvalt. Ani s CVT - ackoliv je to fakt hi-tech - se neda jezdit tak sportovne jako s manualem. Subjektivne - pokud neni auto moc obsazene - je stejne jet s dvoulitrem a CVT jako s 1.8 a petikvaltem, proto jsem se taky rozhodl pro levnejsi variantu. -
« Re: Acco vs. primera
Teď už tam ten test je a je to 4:4. Nicméně nová 5-ti prvková (samořiditelná) zadní náprava proti staršímu multilinku, motory Honda VTEC proti Nissanu... A to nemluvím o lahůdce Type R.
Je ale pravda, že za ty prachy není Primera špatná. Přece jen je to spolehlivý Japonec proti nespolehlivým Evropanům. -
« Picard
Já mám Micru z roku 97, ale koupenou v roce 98,kdy přišli na trh nový Micry,a ta starší byla zlevněná ze 320 000kč na 259 000,tak jsem do toho šel.Má to 1.3 motor 55kw dost dobrý,airbag řidiče,centrál atd.Zrychlení je super,stovku umí za 12s.V papírech má max. 170km za hod.Já jsem 170 už jel,ale při tý rychlosti tachometr dost kecá,takže asi míň.Spotřeba je dobrá,měril jsem jí nedávno po ujetí asi 400km,150km dálnice stotřicítkou a zbytek okresky stovkou a vycházela mi 5,7l.Já jsem s Nissanem spokojenej,žádnej problém.Zatím čaues.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
Já jsme byl s Almarou před 14 dny na první ser.pr. po 15000km v Auto Junek (Studenec u Semil), ale je to cca 100km od Prahy. Cena celkem 1900,- olej Castrol TXT, ale bez výměny vzduchového filtru. Stačilo tam zavolat dva dny předem.
V dalších servisech kam jsem zavolal mi sdelili cenu okolo 3000,- a v jednom případě asi 2500,-.
Odkaz na ně je [odkaz]