NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Alu dekor přístrojové desky
Mám polep imitace Alu na své Primerce P11 GT a rozhodně to vzhledu interiéru prospělo a nádherně prosvětlilo. Ale už jsem Primerku takto vyzdobenou koupil, takže přímo zkušenosti s vlastním lepením nemám. Pokud by tě zajímalo, jak to přímo v kokpitu vypadá, koukni na [odkaz]
Zdraví KRYŠTOF -
« Nissan Almera Visia 1.5 - vase skusenosti
no tak co sa tyka ABS.... ked nemas ABS je teoreticky mozne ze pri brzdeni budes mat kratsiu brzdnu drahu, ale... vyhoda abs je v niecom inom. na vozidle bez abs pri prudkom zabrzdeni v kritickej situacii zablokujes kolesa a nikdy ti vozidlo nebrzdi rovnomerne na vsetky kolesa ( adhezia, rozdiely v brzdnom ucinku na jednotlive kolesa ) a vtedy pri zablokovani ti vozidlo ide do smyku ( ako keby do hodin ). a vozidlo sa stava neovladatelne. vyhodou abs je to, ze ked koleso zacne prebrzdovat, elektronika na zaklade snimaca abs ti koleso vzdy dovoli pootocit sa o kusok a zsa pribrzdi a zasa pootoci ......kolesa sa ti nezablokuju, t.j. vozidlo pri brzdeni dodrzuje smer ktorym si isiel takze nenastane situacia ze by si dostal smyk. toto je neocenitelne hlavne na mokrej vozovke a o snehu ani nehovorim. spustenie systemu abs pri brzdeni je rozpoznatelny okamzite - akoby ti nieco v brzde klepalo a citis v brzdovom pedali mierne ( niekedy silnejsie) kopance do nohy :-). avsak urcite existuju situacie ze ti ani abs nepomoze. hlavne pri brzdenie na snehu pootocenim volantu a pod. ale moj nazor je taky ze je to dobra vec... -
« Nissan Almera Visia 1.5 - vase skusenosti
Teraz je ta akcia od Nissanu na Slovensku ze sa da zohnat za cca 459 000 Sk v zakladnej zostave (pocul som ze bez ABS), mate ho niekto?
Za akych podmienok ste ho kupili? Ako ste spokojny? Prosim o dojmy.
Tiez prosim vysvetlit ako sa prejavi chybajuce ABS - nie som velmi aktivny sofer.
Tiez prosim o uvedenie alternativnych vozov v cene do 450 000 Sk. Dakujem. -
« HEPIPRMERA & krupi
zdar Briza.... tak to som zvedavy na tvoje dojmy z i-CTDI..... vsade ten motor neskutocne chvalia.... a verim tomu ze honda to na 100% zvladla....
Inak to vrzganie v pravom prednom zavese mi uz v neznackovom servise odstranili a uz som dokonca nasiel aj mracitka na svetla :-) maju ich na www.autodoplnky.cz a uz som ich aj objednal.....
a este jedna vec. existuje plastikovy dekor od firmy prewoodec z nemecka, ktory sa lepi na pristrojovu dosku. da sa to objednat tiez cez net na www.autodoplnky.cz. mozno by som mal o to zaujem. nemate niekto skusenost s touto vecou? dik. caute :roll: -
briza 03.08.05 16:54
« HEPIPRMERA & krupi
S tim Accordem - prave jsem ve fazi presedlani z Primery P11 na Accord i-CTDi. Behem 2 tydnou by mela konecne (dodaci doba 3-4 mesice :shock: , u mne se to protahlo nevim proc na 5 >:-[] >:-[] ) dorazit. Tak vam potom muzu poreferovat nejake ty zazitky a postrehy. ;-) -
« Spotreba a dalsi po 100.000 km
Ja sem ted a poprvne meril z Dolniho Dvoriste do Slovinska. Protoze byla zacpa na dalnici za Salcburkem, jeli sme nakou oklikou pres dva pasy, pak Wurzenpas pres hranice do Slovinska a pak 2x pres pas Vrsic (hodne vysoko) ve Slovinsku. Dva lidi, ale narvanej kufr a zadni sedadla vecma, jizda relativne v ramci limitu, ale do tech pasu sem to kalil co to dalo ;-). Po ujeti 500 km sem natankoval 33 litru, coz dava krasnou spotrebu 6,6. Na 1,8 super, to sem necekal, najeto mam necelych 100.000.
Zarovky mi praskaj tak po 40.000 - 45.000 km, obe dve skoro zaroven, svitim furt. Vazny zavady nebyly zadny, akorat blbosti, to sem psal driv (rachtal kryt airbagu, knoflik ventilace nedrzel v poloze jen na okno). Pri 75.000 mi menili brzdovy desticky. -
« Bez nadpisu
Provedl jsem exaktní test u své almery 1,5 rv. 2000. Natankována plná nádrž (po cvaknutí) v Mikulově. Další benzínka v Rakousku na A2 ujeto přesně 310 km. Poté dotankováno (znovu na cvaknutí) přesně 20,14 litrů. Obsazeno 3 dospělími + 1 dítě + cca 30 kg v kufru. Pneumatiky Pirelli nafoukané na 2,1 vepředu na 2 vzadu.Motor jsem netočil více než 3 500ot/min. Striktně dodržovány rychlostní limity 50/100/130. Celkem hladký průjezd Vídní cca 3/4 hodiny a hlavně po celou dobu naplno puštěná klimatizace. Jsem spokojen........ -
« Bez nadpisu
Mily Mitsi,
za prve cituji pouze ze stranek abc tuningu, co dokazi ci ne je jiz veci nazoru, treba na auto vubec sahat nebudu......
Dale netvrdim, ze budu pretesnovat motor. Zaujala me tato vec u prispevku Jarca a jeho podobne zkusenosti se stejnym vozem.
Takze klid na dusi a mnoho kilometru bez schizofrenie. :) -
"-- skrytý --" 29.07.05 09:21
« Re:
(cit.) "Dokazi pry z motoru 1,5 vytahnout 79kW a 162Nm. Za cenu 8900Kc."
- Bravo! Hlavně těm 162 Nm. Až mi to někdo ukáže na protokolu z brzdy, tak třeba uvěřím. Ale jinak se musím jen pousmát.
(cit.) "Dale me zaujalo pretesneni motoru co se tyce pistnich krouzku; tez jsem zaznamenal mirnou spotrebu oleje, asi 0.5 litru na 10000km."
- Také dobrý! Nechávat si šahat do motoru kvůli sptřebě oleje 1/2 litru na 10 tis. km (což je zcela v normálu), to chce tedy opravdu velkou odvahu. Kromě toho olej u moderních motorů začíná mizet napřed "vrchem", tj. přes gufírka ventilových dříků, a až mnohem později "spodem" (přes pístní kroužky). Takže přetěsňovat "spodek" bez předchozího zásahu do "vršku" je poněkud schizofrenní. -
« Bez nadpisu
Pro zvyseni vykonu bych zkusil se podivat na [odkaz]
Dokazi pry z motoru 1,5 vytahnout 79kW a 162Nm. Za cenu 8900Kc.
Tez mam stejny model z roku 2002 a uvazuji po zaruce o tomto tuningu motoru. Dale me zaujalo pretesneni motoru co se tyce pistnich krouzku; tez jsem zaznamenal mirnou spotrebu oleje, asi 0.5 litru na 10000km. Pouzivam plnou syntetiku Castrol SLX. Jinak s odchazenim zarovek tez musim souhlasit. Za necele tri roky jsem menil asi tri v kazdem svetle. Jinak okno u ridice tez lehce drnci a maze se na nem lehky mastny pruh od mechaniky. Ted se chystam pred koncem zaruky na 60tis. garancku, tak to necham uz po treti opravit. Zdravim T. -
« Skusenosti s Almerou 1,5 2002
Auto je trochu lenive (66 kW, motor ozije az nad 3500 ot). Priemerna celorocna spotreba 7,5 l by sa pomalsim jazdenim dala znizit na 7 l. Velmi nepresny palivomer. Posilovac riadenia prilis makky, preto sa nedaju velmi vyuzit inak velmi dobre jazdne vlastnosti v zakrutach na original AL diskoch a letnych pneu Dunlop 195/55/R16 (pri vymene za nove v rovnakom rozmere by som zaplatil blaznivu sumu, radsej prejdem na standardnejsi 205/55/R16). Geometriu treba nastavovat kazdych 10.000 km. Pruzenie dost tvrde. Brzdy vyborne, a pri 70.000 km stale bez investicii. Co sa tyka vnutorneho hluku, je to v tejto triede uz pod priemerom. Mozno by pomohla nejaka izolacia na vnutornu stranu kapoty... Celkom dobre original zabudovane autoradio s CD. Vrzganie a podobne zvuky su pri 70.000 km stale v norme, obcas sa ozvu, ale nerusia.
Cca do 50.000 auto nic nepytalo. Potom prestal ukazovat tachometer. Servis to v ramci zaruky vyriesil vymenou celej riadiacej jednotky :-) Pri 60.000 sa zacal stracat olej, a nie vytekanim. Vyriesene vymenou piestnych kruzkov v ramci zaruky. Dost casto odchadzaju ziarovky, menim tak 4x do roka (svietim nonstop). Prave predne okno musi byt uplne zatvorene alebo otvorene, inak drnca. Servis to nedokazal vyriesit, nemal som cas viac na to tlacit.
Zaver: od "japonskeho" auta (vyrobeneho v ESP) som cakal menej problemov. Ale stale je to lepsie ako Octavia, ktoru som mal predtym. V tej to zacalo vrzgat a piskat uz pri 5.000 km, servisne sluzby hrozne, horsi bol podvozok aj brzdy. A clovek si nebol isty, ci ju rano najde pred domom...
Ak ma niekto skusenosti, ako sa da zvysit vykon a hlavne tocivy moment benzinoveho mototra 1,5, budem vdacny. Prave mi konci zaruka a este nejake dva roky by som chcel pojazdit, ocenil by som par kW naviac. -
« Nissan Brno
Pokud vím, tak Almera má rozvody hnané řetězem, pokud nic necinká či nechrastí nemění se po celou dobu životnosti vozu, musí vydržet mnimálně 250 tisíc km.
Servisy Brno- o něco lepší je Staněk (dříve Staněk- Frank, předtím Frank...) na Slatině. V Autoparku jsou moc velcí "machři" a skutek-utek.
Doporučuji vybodnout se na oba a auto zavézt k Aleši Popsíšilovi www.autopospisil.cz
Reálně prověří popř. opraví podvozek a provedou i základní servis na motoru a to vše tak, aby zákazník moc nevykrvácel. :D