NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Re. to Nissan
V tom s Tebou souhlasím, ale možná že u nového modelu už to bude lepší. Na Almeru si ale můžeš dokoupit klimatizaci jako doplněk a nemusíš ji objednávat hned při koupi auta, což má jistě také určité výhody. Ta klimatizace stojí cca 43000 kč + montáž což je asi dost hodně. -
Saab 20.03.00 08:11
« Re: Re. to Nissan
Almera je sice dobré auto za bezkonkurenční cenu, ale má nevýhodu v tom, že má slabou výbavu, což by nebyl zase takový problém, ale za příplatek tam jde dát už jenom metalíza a nic víc dalšího. Vyímkou jsou akční modeli. Mě by totiž u nového auta chyběla klimatizace a ABS, což ve standardu nemá (pokud nekoupím Almeru Spring 99). Další nevýhodou je paleta motrů. Buď si kup 1.4 nebo nic. Chybí mi tam alespoň 1.6. -
« Re: Re:
to je pravda ze i v americe ojety japonsky auta jsou taky levny a stracej vic na cene nez treba nemecky,ale zde jsou popularni a kradou se zvesela pac je po nich stale velka poptavka.takovy 300zx tt nemuzez nechat nekde na ulici nebo nejkradenejsi suv je pathfinder.moje pojistka byla vissi na obeja auta protoze se to vic krade...co se tyce tech co tam mate to se tady ani neprodava pac jsou to maly laciny auta.micra se da koupit jen v Kanade...G 20(primera)neni spatna ale je to ta nejmensi se 145bhp a twin cam je to zihadlo... -
« Re: Zigulista
Stoprocentní souhlas. Když to finančně nezvládnu, aspoň budu vzpomínat. Trochu se mi tady nelíbí úvahy v tom smyslu, že při dalším prodeji klesne cena příliš nízko. I když jsem na to myslel při výběru, kupoval jsem auto především pro sebe. Ne pro někoho dalšího. Mimo to, kámoš měl kdysi Nissan Sunny. Začal s ním mít problémy někdy kolem 400.000 km. Chtěl bych po tomhle vidět např. Felicii. Uvažoval jsem i o tom, že naspořím celou částku. Jenže staré auto bylo tři minuty před smrtí a uspořit 100.000,- peněz ročně mi při současném růstu cen připadá nereálné. Konec konců, mám známého, který takto dospořoval na Š 125, náhle přibyl na trhu Favorit a nakonec to zvládnul až u Felicie. O to jsem nestál takže jsem to risknul. Mimo to jde volit i delší doba leasingu a tím i nišší splátky. Také jde uzavřít pojistku proti neschopnosti splácet. Myslím také, že nehrozí okamžité odebrání vozu. Pokud leasingovka bude vidět snahu, snad bude ochotná se dohodnout. Jistě. Je to až mezní řešení. Nakonec o co jde. Nikdo nás kvůli tomu neodstřelí. Prachy budou, my ne a pokud nejde o život, jde o ho... -
« nova Almera
15 let stara popelnice ve ktere jezdim, uz ma dost. Nestezuju si zatim mne nevypekla. Rad bych neco na leasing. Po te, co jsem jedno auto odevzdal zlodeji, dalsi uz nedam. Prosel jsem statistiky, jestli se jim da verit, tak Nissan nepatri k rizikovym autum v tomto smeru. Almera (5D) neni jen prakticke, ale docela hezke auto. Cena 318900,- s prihlednutim k vybave je naprosto bezkonkurencni. Byl jsem se na ni podivat. Spokojenost, kvalitne provedeno, dobre dilenske zpracovani, prijemny sedacky, decentni interier. Nakonec jsem vymekl a nic nekoupil. Mam obavy, ze bych nebyl schopen tech 35 mesicu platit splatky. Ted se mi vede dobre, chechtaky jsou ale co za cas. Nicmene Almeru chci, a az budu mit vetsi jistotu, tak ji nejspis koupim.
Ovsem dost jsem znejistel po te, co se vyroba nove Almery stehuje do Anglie. Nejspis chce mit Renault dohled, asi klesnou vyrobni naklady, clo ... Ptam se, zustane kvalita na stejne urovni, nestane se z Almery Megan ? Sveho casu se tradovalo, ze Hondy vyrobene v Anglii jsou horsi. -
« Re: Zigulista
S tim leasingem - to je trochu risk a tak k tomu taky pristupuju - az mi leasingovka auto sebere, budu mit aspon na co vzpominat. Ostatne v dnesni dobe nasetrit na auto stredni tridy je zhola nemozne, respektive je to pro mne tak otazka ctyr peti let, takze pokud chci slusne jezdit, nic jineho nez auto liznout mi nezbyva. Co se nove Almery tyka, je super a kdyz to porovnam treba s novou Corolou, je v ni o hodne vice mista. -
« Bez nadpisu
Zdravím.Taky jsem si říkal,že leasing by nebyla marná věc,jenže věc má háček a tím je dnešní víc než "prapodivná" doba.Ve firmě v které dělám si člověk není jistý jestli dostane vůbec výplatu , nebo v lepším případě jen její část a o jistotě zaměstnání se taky nedá moc mluvit.Z toho vyplývá , že na leasing můžu klidně zapomenout.Tím tady samozřejmě nechci prudit ostatní , vím ,že je to jenom moje věc.
Takže mě asi nezbývá , než dál střádat korunky do kasičky.Třeba se mě dokonce podaří našetřit si na novou Almeru.Mimochodem už jste viděli její plakáty na auto.cz, moc pěkný obrázky. -
« Re: Re:
hele ahoj nissan tam v cechach,ja sem taky nissan ale v americe,tak to vsecko ctu...uz jsem zamestnan u Nissan dealer jak vedouci technickeho provozu od roku 1975...sakra to uz jsem taky dedek..mam take master technician certifikat...to sem ani nevedel ze se to v cechach prodava...taky jsem zavodil za Nissan v letech1976-1991.podle miho nazoru jsou to bezvadny vozi i tady .Nemaj s nima zadny potize.(jel jsem dve 24 hodinovky s turbinkou a jenom jsme dvakrat mnenily brzdy...dodnes auto jezdi... -
« Re: Re. to Nissan
Myslím, že jsi to zhodnotil výstižně. Co se tyka Octavie, nic proti - az na misto vzadu pochopitelne, ale drasticky rozdil je ve vybave, smysluplny se tohle auto jevi az tak od modelu SLX coz je radove 500.000 CZK. Almera je stejna trida, ale za mnohem min penez u ni dostanu nesrovnatelne lepsi vybavu a co je dulezite, 3 roky zaruku.
Stejna situace je o tridu vyse, kde podle mne Primera je ze stejnych duvodu naprosto skvela volba. Pochopitelne ve stredni tride existuje spousta rychlejsich ci prostornejsich aut, ale zadne nenabidne za 600.000 CZK vic nez zakladni model bez vybavy. U Primery za tyhle penize je vsechno - slusnej, ekologickej motor (1,8), skvelej podvozek, automaticka klima, vse v elektrice, vyhrivana sedadla, hlavove a bocni airbagy, ABS a EBD, alarm, etc. etc.
-
« Re: Re. to Nissan
Informoval jsem se asi před týdnem na Almery 99. Bylo mi řečeno, že ročníky 99 jsou už skoro vyprodané. Zbývá prý jen pár kusů sedanů a to už ani nemusí být pravda. 5 dvéřové hatchbacky ročník 2000 taky nejsou protože se výroba stěhuje do Anglie a tam se bude vyrábět už nový model Almery. Jestli teda někdo chcete ještě Almeru 99 sedan tak jestli ho seženete tak to bude asi poslední v ČR. -
« Re: Re. to Nissan
Neznám současné aktuální ceny, ani akce na modely 99. Sám jsem novou Almeru koupil loni v první půlce prosince. Byl jsem na tom asi podobně jako Zigulista (finančně). Uvažoval jsem ale asi tak, že nové je určitě lepší než ojetina. Navíc jsem se trochu bál bazaru (tachometr, kradené atd.). Auto jsem chtěl už loni na jaře (původně to měla být nějaká slušná ojetina) i z toho důvodu, že do starého jsem strkal průměrně 1500,- Kč měsíčně za opravy které nabyly znát. Trochu jsem zjistil možnosti, počkal do konce roku (dospořil)a pak šel do pro mě schůdného leasingu. Po několika týdnech co to mám, vidím, že leasing otravuje život, ale jinak to nešlo. Mám dojem, že nyní jsou Almery (model 2000) o něco drašší. Když jsem to kupoval, byl hatchback za 339000,-, sedan za 349000,- v základu. Koupil jsem Almeru 1,4 16V, 64 kW, sedan, 2 x airback, stavitelný volant + sedadlo řidiče, klima, el. přední okna + zrcátka, příprava pro rádio (které jsem neodebral - 6000,- Kč) + 4 repro, tónovaná skla, metalíza, zámek řadící páky. Cena byla 394000,- Kč. V tom není metalíza (12000,-) kterou jsem vyměnil za svou starou, nikoli manželku, ale Š 105. Za ty tři měsíce mám najeto něco přes 5000 km s průměrnou spotřebou 7,34 l/100 km. Podíl jízdy ve městě je asi 40 až 50%. V diskuzi o tom, jestli je Fabia dobrá nebo ne, jsem se hádal o vhodnosti svého výběru. Někdo mě tam přesvědčoval, že při koupi auta do 400000,- Kč je určitě lepší Octavia GLX. Tam jsem dopočítával rozdíl v ceně Almery a Ocavie v souvislosti s výbavou. Octavia vychází skoro o 100000,- dráž. Celé to píšu proto, že mnou zvolené řešení je subjektivně nejlepší možné. Po krátké zkušenosti, kterou s Almerou mám, bych volil stejně. Navíc jsem byl velmi spokojen s jednáním prodejce Nissanu v Šumperku (AZ Car). Nedávno jsem také měl možnost vidět ceník některých náhradních dílů z druhovýroby. Možná jsem se díval blbě, ale např. přední reflektor tam byl asi za 2600,-, přední blatník pod 3000,- atd. Nebyli schopni mi sehnat mlhovky za které chtěl autorizovaný dealer příplatek 10000,- Kč.
Snad by to mohl být i návod pro Žigulitu. Já jsem spokojen. -
« Re: Re. to Nissan
No je to bohuzel vzdy otazka penez. Pokud by byly, tak podle mne je v soucasnosti uplne nejvyhodnejsi koupe Almera model 99 - protoze ceny, za ktere se prodava v konfrontaci s vybavou, podvozkem a velikosti (je to preci jen uz nizsi stredni trida) jsou uplne smesne. -
« Re. to Nissan
Dík za odpověď , to věřím že to musí být povozeníčko.Taky bych si dal říct,dělal jsem si plány s ojetou Almerou , ale co jsem se zatím díval v Annonci jak internetové , tak "papírové" nikdo se jí nechce zbavit a nebo je pro me dost drahá.Primerka by se dala sehnat snáž a někdy i za zajímavou cenu (cca. 120 tisíc) ale mám strach že to budou dovozy z ciziny který už mají svoje nejlepší za sebou.Na druhou stranu je to přece Nissan , tak nevím... -
« Re:
Hi, je to tak, 16V a dvouvačka, pochopitelně je tu i variabilní časování (ala VVTi), alepoň u nove Primery s motorem 1.8. Co se tyka zahajeni prodeje Primery, to nevim, ja si ji koupil minuly rok, takze nemuzu slouzit. Kazdopadne je to skvele vozitko, i kdyz mam pocit, ze starsi rocniky mely nejake problemy se zavesenim prednich kol - koukni do teto sekce o par stranek zpet. Jinak ovsem je podvozek super a tam, kde jsem drive s Feldou jel do zatacky 60, tam to dnes s prehledem projedu stovkou a jako by se nic nedelo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!