NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Primera 1.8
No slava, uz se nas pocet trochu rozsiruje. S tou Vectrou je to zajimave srovnani a celkem tomu verim, protoze Primera opravdu neni zadna raketa. Nicmene predpokladam, ze by se mela trochu zajet (ja osobne mam najeto 11kkm). Alespon pokud muzu ze sve zkusenosti s predchozi felicii soudit, je naprosto diametralni rozdil mezi autem, ktere ma najeto 10000 nebo 50000 km. Samozrejme je nutne zajizdet auto slusne, ale pokud se tak deje, auto se odvdeci nizkou spotrebou a slusnou dynamikou. -
« Re: Primera 1.8
Myslím , že co se týče dynamiky Primery 1,8 asi budeš zklamán.Co jsem kde různě četl o srovnávacích testech zrychlení Primery ,nikdy to nebylo nic špičkového.Např. v poslední příloze auto-moto MF Dnes je srovnávací tabulka Fordu Mondeo s dalšími konkurenty a Primera je tam jedna z nejhorších.
Měřený vůz 0-100 km/h (s)..0-400 m (s)..50-90 km/h (IV.) (s)..80-130 km/h(V.) (s)
Ford Mondeo 1.8----(85kW)......11,5-18,0--9,9-22,8
Škoda Octavia 2.0---(85 kW).....11,6-17,7-10,5-22,0
Seat Toledo 1.6------(74 kW).....13,2-18,9-11,2-20,9
Ford Focus 2.0------(96 kW)......10,5-17,5--9,0-21,0
Mazda Premacy 1.8--(85 kW).....12,4-18,2-12,3-27,2
Nissan Primera 1.8---(84 kW).....12,5-18,4-13,2-28,2
Opel Omega 2.2-----(106 kW)....11,4-18,1-11,1-20,7
-
« Primera 1.8
Stal jsem se spokojeným majitelem Primery 1.8 a za tu cenu je to skutečně mimořádně vybavené auto. Mám zajímavou možnost porovnávat ji s Vectrou 1.8, se kterou jezdím služebně.
Papírově jsou to prakticky stejná auta 84/85KW, 100 za 11, přesto Vectra působí z hlediska dynamiky jako sporťák (o podvozku nemluvím, to je zcela jiná kategorie ve prospěch Primery). Máte někdo zkušenosti jak se mění charakteristika motoru se záběhem? Ta Vectra je přece jen 100.000 zajeta a Primera ještě nemá 2.000. -
« Re: Nissan primera
Spotreba Primery GT:
Na ceske dalnici (rychlost cca 130 + 10%, zapnuta klima): cca 8.5. Se zimnimi gumami cca +0.5.
Na normalni silnici pri rychlosti cca 100: 7.5.
Pojizdecky ve meste cca 10.
Na dalnici v Nemecku, kdyz specham (rychlost cca 180-200) 11.5. -
« Re: Almera 1999
Zibi, na tom že máte s Brňákem každý jinou výbavu Almery není nic divnýho.Ty máš výbavu, která se dováží pro česko,je chudší ale máš motor s výkonem 87 koní.Protože se občas českým Nissanům u nás nedostává Almer , tak si vypomáhají dovozem od němců , pro němce se z Japonska dováží podstatně lepší výbava, kotoučové brzdy na všech kolech s ABS, 4x airbag atd., zkrátka to co je už běžný na západě a to co tam každý auto už musí mít aby bylo konkurenceschopný.Jedinou nevýhodu tyhle německý Almery mají v tom, že mají uměle snížený výkon motoru na 75 koní, protože v NSR se platí nižší daně do 75 koní a nad 75 k se platí už více. -
« Re: Nissan primera
Chten nechte musim felicii branit - alepon tu, ze ktere jsem presedlal na Primeru - bud jsem mel kliku, nebo se mi podarilo ji skvele zajet, kazdopadne nezrala vic jak 6 litru (1.3MPI) a co je dulezite, jela jak das - skoro mam pocit, kdyz to tak srovnavam, ze bych mel s Primerou problemy ji predjet - alespon, pokud bychom se pohybovali nekde v rozpeti rychlosti do 130 km/h - nad touto hranici pochopotelne Primera - narozdil od feldy - neztraci dech. Zkratka bylo to naprosto skvele vozidlo v dane cenove kategorii. -
« Re: Nissan primera
Cau, nejsme sice BTW, ale mam 2 litr 9 let stary (asi jako ty..., taky tech 85KW) a zere mi to kolem 8 l. Zalezi na tom, kam jedu. Kdyz jen do prace (11 km tam a zase zpatky)a v zime, vezme si i devet, ale v lete do Chorvatska neuvewritelnych 6,5. Snazim se na to moc neslapat, ale to ani neni vcelku treba.
Tuhle jsem jel sluzebne uplne novou felicii, vazeni to byla hruza. Uz jsem ve Felde jezdil, je to skoro rok, ale to byla aspon 1,6. Kdyz budete mit obcas nejake pochybnosti o Nissanu, pujcte si nekde na chvilku jine radoby nove auto a hned Vam bude lip...
Ahoj -
« Re: Nissan primera
Tech 110 kW ti zavidim, ale clovek fakt nemuze chtit vsechno. Mam je ubohejch 84 kW a je pravda, ze na tech 1.300 kg vahy to neni nijak extremne moc a na zadny extremni akcelerace to neni. Nicmene jde o skvele vybavene auto a byt s tim nepredjedu kazdeho, muzu si dovolit projizdet zatacky takovou rychlosti, o ktere se jinym ani nezda. BTW - kolik ti to GT zere? -
« Re: Almera 1999
Dík za informace Brňáku. To máš teda Almeru v té nejlepší výbavě co se dá u nás koupit - Spring. Já mám Spring plus a i když to vypadá že by měla mít ještě něco navíc tak tam jsou jen dva pytle a je to bez ABS. Divné, že!? Jestli Ti ještě nějaké prachy zbyly tak Ti doporučuju se podívat do katalogu "Almera doplňky". Měli by ho mít u každého Nissanu ale nedávají ho moc rádi. Tam jsou celkem slušný věci za slušný ceny. Ty originál AL disky tam stojí 5-6000 Kč jeden. To je dost ale vypadají móóc dobře. Obložení palubky dřevem cca 12000 a dřevěná šaltrpáka cca 2000. Raději se tam ani nedívej nebo propadneš depresi. -
« Almera 1999
Musel jsem změnit login, systém mně sem jako "Brňáka" nechtěl pustit, nevím ovšem proč. Václavovi děkuji za informaci o plecháčích na Almeru, Zibimu sděluji, že Almeru jsem koupil již s Al koly , rozměr pneu 185/65-14 Bridgestone, rozměr ráfků nevím, ale podívám se a napíšu Ti to. Kolik stojí Al kola taky nevím, ale celé auto (sedan) stálo 393 tisíce (ABS, 4 pytle, klima, metalíza). Zatím mám najeto jen málo, ale nenašel jsem na tom chybu (trošku mně vadí taková blbost jako jsou japonské hodiny s 12 hodinovým cyklem, chybějící zadní stěrač a možná by neškodil palubní počítač - to všechno jsou ale jen drobnosti). Podstatné je, že svezení je parádní, v porovnání s jinými auty, která jsem doteď měl nebo která jsem zkoušel, se zdá, že Almera lépe sedí v zatáčkách a určitě motor a jízda celkově je tišší. Rád se dozvím od Vás jakékoliv zkušenosti nebo nápady týkající se Almery r.v.1999. -
« Vsem
Netankujte 30. dubna 2000 ! ! !
Přečtěte si prosím tuto zprávu a předejte ji dále, mohla by se z ní stát geniální akce, pokud budou všichni spolupracovat!
Toto je protestní akce proti stále stoupajícím cenám pohonných hmot!
Neustále stoupající ceny pohonných hmot, získávají pomalu zastrašující rozměry.
Je nejvyšší čas na reakci postižených.
Celosvětově stoupají ceny pohonných hmot neakceptovatelným způsobem, I když jsou miliony barelů v zásobě. Nyní se rozhodli ropní producenti snížit svou produkci o dva miliony barelů denně, aby vyhnali ceny uměle nahoru.
Všichni postižení jsou nutně vyzváni k protitahu.
Rozhodující den je 30. dubna 2000.
Pokud tento dne nebude nikde tankováno, nemůže si trh této skutečnosti nepovšimnout.
Musíme si povšimnout toho, že máme moc; měli bysme ji jen použít. Dnešní moderní komunikační prostředky umožňují informovat o této akci ve velice krátké době obrovské množství lidí.
Tankujte před, nebo po 30. dubnu 2000, ale:
NETANKUJTE 30. DUBNA 2000 ŽÁDNÉ POHONNÉ HMOTY!!!
Tato akce je nutná proto, aby pár miliónů lidí ukázalo ropným multimiliardářům, že se jím přejídá neustálé placení čím dál více peněz za pohonné hmoty a mají toho tak akorát po krk.
Spolupracujte!!! Předávejte tuto zprávu dále!!! Pošlete tuto informaci svým přátelům a známým. Pomožte udělat z 30. dubna 2000 nezapomenutelný den!
Děkuji
----------------------------------------… /> Originál této zprávy byl doručen z Německa, kde se plánuje úplně stejná akce ve stejný den. (a určitě nezůstane jenom u Německa...)
---
Příchozí zpráva neobsahuje viry.
Zkontrolováno antivirovým systémem AVG ([odkaz]
Verze: 6.0.121 / Virová báze: 58 - datum vydání: 31.1.2000
----------------------------------------… /> -
« Re: Plechové disky na Almeru
Plecháče na Almeru si můžeš koupit téměř v jakémkoliv větším pneuservisu,stačí jim rozměr a typ auta a dodají je během pár dnů.Cena je cca 1600 Kč včetně daně.Když jsem si na podzim kupoval zimní pneu, tak jsem obvolával různý pneuservisy v Praze a ptal se právě taky na plecháče na Almeru a v každým servisu mi řekli, že mi je klidně objednají.Akorát je třeba je upozornit, že už máš 14" pneu, protože do konce r. 1998 měli Almery 13" pneu.Teď někdy mě to právě taky čeká, zimáky jsem si nechal namontovat na původní disky a tak budu s příchodem jara brzo kupovat nový disky a nechat si na ně namontovat původní letní pneu. Ty rozměry co jsi napsal 185/65 - 14 jsou možná pro Al disky, ale normálně se na Almeru montují plecháče 175/65 - 14,je to tak i v techničáku. -
« Re: Plechové disky na Almeru
Já mám taky měsíc starou Almeru 1,4 Spring sedan. Má najeto 2500 km a jednu drobnou chybičku bych měl. Už asi při 500 km se mi začaly občas ozývat spod palubní desky drnčivé zvuky z několika míst. Výškové nastavení bezpečnostních pásů taky občas zadrnčí. Při nejbližší cestě kolem Nissanu si to nechám opravit. Jinak pořád se snažím motor nevytáčet nad 4000 ot/min i když mi v Nissanu říkali že do 2000km to stačí (v servisní knížce píšou dokonce 1600km). S disky Ti neporadím protože jsem ji koupil s plechovými a naopak teď si pořizuju AL. Akorát jsem váhal jestli tam nezkusit 15" ale ty se dávají na 2L motory a tak jsem nakonec vyměkl a dám tam 14" ale pořád nevím jestli jsem udělal dobře. Ty máš originál AL kola Nissan? Jsou dost drahé a tak bych rád věděl jaké máš s nima zkušenosti a jaký rozměr máš. Trochu jsem se rozkecal a tak prozatím končím. -
« Plechové disky na Almeru
Minulý týden jsem koupil Almeru r.v.1999 s Al disky. Na příští zimu si chci už teď koupit zimní pneu. Abych nemusel přezouvat, chci koupit ještě plechové disky (prý jsou na zimu vhodnější). Rozměr je 185/65 - 14. Poraďte, kde je sehnat levnější, cena Kč 2.200,- za jeden disk, kterou nabízejí značkové sevisy, se mně zdá moc vysoká. Také by mně zajímalo jaké zimní pneu v tomto rozměru jsou na Almeru nejvhodnější. Jde mně především o nízkou hlučnost. Auto právě zajíždím, rád se podělím o svoje zkušenosti. -
« Re: Re. to Nissan
Je fakt ,že nová Almera na tom bude asi líp, a já sám jsem ji chtěl.Ale když jsem se na ni byl zeptat u dealera asi v lednu, bylo mi řečeno ,že ve srovnatelné výbavě bude tak o 70 000 až 80 000 tisíc dražší.Taky prej mimo jiné z důvodů kooperace s Renaultem. A proto že se zrovna rozjížděla akce Nissan -10% moc jsem neváhal a šel jsem do tý starý resp. stávající.Za 339 000 jsem koupil sedana v metalíze s 2 aerbegama v elektrice atd.A musím říct že po dvouměsíční zkušenosti bych ji nevyměnil za nic jinýho!
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!