NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: To: ZOOM
Hmmmm - zatacky s Primerou, to nema chybu, mohu jen souhlasit. Jinak co se tyka motoru na koleckach - to je proste jen pro tu radost, kdyz dojedes za nejake dvakrat vetsi a desetkrat drazssi auto s nejakym paprdou nebo vyhryzem, nejlepe BMW 735 nebo tak, predjedes ho a zmizis mu v dali. A nemyslim si, ze by me takove chute presly s vekem :-) Na druhou stranu, chce to mit i ono zminene dvakrat tezsi a x-krat drazsi auto, abys mohl s pocitem pohody a bezpeci shovivave pohlizet na ty magory, co te ve svych mrnavych a nebezpecnych GTi predjizdeji...... -
« Re: To: ZOOM
To bude asi vekem :-))). Drive se mi moc libil Golf GTI (jeste II) - to bylo presne ono, motor na koleckach. Jel jsem s nim parkrat trasy kolem 1000 km, bylo to moc zabavne, ale nerad bych jej nekde oprel. Primera sice postrada to "doprednou" dynamiku, ale v zatackach si to mohu vynahradit.
Postupne se mi zacina libit dostatek materialu kolem a take to, ze nemusim dlouze premyslet jak do toho auta nalozit kocarek s nakupem . . . Je to jako se vsim - vsechno nejednou nejde. Dynamicke, prostorne, bezpecne a levne auto je protimluv z definice. -
« Re: Primera 1.8
Trojka je u Primery nejlepsi kvalt, da se na ni slusne akcelerovat tak od 50 km/h do 130 km/h, coz na dobry predjeti napr. pri vyjezdu z obce bohate staci - zvlaste, pokud vas na konci predjizdeciho manevru ocekava poradna zatacka - to si pak nikdo netroufne vam to predjizdeni komplikovat, protoze by si akorat tak rozbil drzku. -
« To: ZOOM
No jo, Audi 100, to je nerozum, kdo chce zazit poteseni z dynamicke jizdy, musi si poridit nejaky dostatecne maly, lehky a pritom vykonny auto. Treba 206 GT nebo uz zminene Audi A3. Protoze i kdyz si clovek za tezke miliony koupi nejaky "poradny" auto (Audi A8, AMG, Volvo T5) s motorem o objemu 3,4 nebo 5 litru, tak stejne tu stovku neudela rychleji nez za sedm osm nebo dokonce 9 sekund. Proste jsou to tezke kramy. -
« Re: Primera 1.8
Ahoj, mam Primeru 2.0, r.v. 1997, 130 koni a ikdyz mohu rict, ze 150k by ji sluselo vice, tak staci v okamziku, kdy chci poradne akcelerovat, podrzet trojku do stovky a je vse OK. Motor ma v otackach doslova nadhery harmonicky zvuk. Je fakt, ze japonci jsou staveni vice do otacek. Zajimavou zkusenost mam se spotrebou. At delam co delam, stale mam 8.2 l. Muzu jezdit klidne, nevytacet motor do otacek a nebo na to poradne slapnout a spotreba se drzi plus minus deci. Nemam tedy zadne obavy, ze za sportovnejsi jizdu "poradne" zaplatim. Prekoupil jsem leasing po 1,5 roce, tehdy najeto 45000, nyni mam 85000 a fakt menim jenom olej a pneu (taky tam liju benzin a vodu do ostrikovacu :o). Abych se priznal - musel jsem nechat prepasovat dvere u spolujezdce - klepaly a taky vymenit uvolnene spony, ktere drzely plastovy kryt v kufru. Tot vse. Na zaver snad - at si kazdy zkusi prudce zatocit volantem kdyz potrebujete rychle odbocit. Primera vas poslechne jako pejsek a myslim, ze nejvhodnejsi prirovnani je, ze sedi jako na kolejich. -
« Re: Primera 1.8
Diky za nazory. Ta tabulka je zajimava a v souladu s "pozorovanim". Osobne ty akcelerace v beznem provozu jezdim o stupen nize.
Primera ma dost dlouhe prevody coz umoznuje mimoradne komfortni svezeni (vynikajici pro vozeni deti a prislusenstvi).
Na druhe strane jsem si overil (ale chce to hodne koukat po tachometru), ze v mnoha usecich jsem rychlejsi s mene razenim (versus Vectra). Na svuj jizdni styl bych rekl, ze na dalnici a predjizdeni Vectru na okresky a vozeni "babik" Primeru.
-
« Re: Primera 1.8
No slava, uz se nas pocet trochu rozsiruje. S tou Vectrou je to zajimave srovnani a celkem tomu verim, protoze Primera opravdu neni zadna raketa. Nicmene predpokladam, ze by se mela trochu zajet (ja osobne mam najeto 11kkm). Alespon pokud muzu ze sve zkusenosti s predchozi felicii soudit, je naprosto diametralni rozdil mezi autem, ktere ma najeto 10000 nebo 50000 km. Samozrejme je nutne zajizdet auto slusne, ale pokud se tak deje, auto se odvdeci nizkou spotrebou a slusnou dynamikou. -
« Re: Primera 1.8
Myslím , že co se týče dynamiky Primery 1,8 asi budeš zklamán.Co jsem kde různě četl o srovnávacích testech zrychlení Primery ,nikdy to nebylo nic špičkového.Např. v poslední příloze auto-moto MF Dnes je srovnávací tabulka Fordu Mondeo s dalšími konkurenty a Primera je tam jedna z nejhorších.
Měřený vůz 0-100 km/h (s)..0-400 m (s)..50-90 km/h (IV.) (s)..80-130 km/h(V.) (s)
Ford Mondeo 1.8----(85kW)......11,5-18,0--9,9-22,8
Škoda Octavia 2.0---(85 kW).....11,6-17,7-10,5-22,0
Seat Toledo 1.6------(74 kW).....13,2-18,9-11,2-20,9
Ford Focus 2.0------(96 kW)......10,5-17,5--9,0-21,0
Mazda Premacy 1.8--(85 kW).....12,4-18,2-12,3-27,2
Nissan Primera 1.8---(84 kW).....12,5-18,4-13,2-28,2
Opel Omega 2.2-----(106 kW)....11,4-18,1-11,1-20,7
-
« Primera 1.8
Stal jsem se spokojeným majitelem Primery 1.8 a za tu cenu je to skutečně mimořádně vybavené auto. Mám zajímavou možnost porovnávat ji s Vectrou 1.8, se kterou jezdím služebně.
Papírově jsou to prakticky stejná auta 84/85KW, 100 za 11, přesto Vectra působí z hlediska dynamiky jako sporťák (o podvozku nemluvím, to je zcela jiná kategorie ve prospěch Primery). Máte někdo zkušenosti jak se mění charakteristika motoru se záběhem? Ta Vectra je přece jen 100.000 zajeta a Primera ještě nemá 2.000. -
« Re: Nissan primera
Spotreba Primery GT:
Na ceske dalnici (rychlost cca 130 + 10%, zapnuta klima): cca 8.5. Se zimnimi gumami cca +0.5.
Na normalni silnici pri rychlosti cca 100: 7.5.
Pojizdecky ve meste cca 10.
Na dalnici v Nemecku, kdyz specham (rychlost cca 180-200) 11.5. -
« Re: Almera 1999
Zibi, na tom že máte s Brňákem každý jinou výbavu Almery není nic divnýho.Ty máš výbavu, která se dováží pro česko,je chudší ale máš motor s výkonem 87 koní.Protože se občas českým Nissanům u nás nedostává Almer , tak si vypomáhají dovozem od němců , pro němce se z Japonska dováží podstatně lepší výbava, kotoučové brzdy na všech kolech s ABS, 4x airbag atd., zkrátka to co je už běžný na západě a to co tam každý auto už musí mít aby bylo konkurenceschopný.Jedinou nevýhodu tyhle německý Almery mají v tom, že mají uměle snížený výkon motoru na 75 koní, protože v NSR se platí nižší daně do 75 koní a nad 75 k se platí už více. -
« Re: Nissan primera
Chten nechte musim felicii branit - alepon tu, ze ktere jsem presedlal na Primeru - bud jsem mel kliku, nebo se mi podarilo ji skvele zajet, kazdopadne nezrala vic jak 6 litru (1.3MPI) a co je dulezite, jela jak das - skoro mam pocit, kdyz to tak srovnavam, ze bych mel s Primerou problemy ji predjet - alespon, pokud bychom se pohybovali nekde v rozpeti rychlosti do 130 km/h - nad touto hranici pochopotelne Primera - narozdil od feldy - neztraci dech. Zkratka bylo to naprosto skvele vozidlo v dane cenove kategorii. -
« Re: Nissan primera
Cau, nejsme sice BTW, ale mam 2 litr 9 let stary (asi jako ty..., taky tech 85KW) a zere mi to kolem 8 l. Zalezi na tom, kam jedu. Kdyz jen do prace (11 km tam a zase zpatky)a v zime, vezme si i devet, ale v lete do Chorvatska neuvewritelnych 6,5. Snazim se na to moc neslapat, ale to ani neni vcelku treba.
Tuhle jsem jel sluzebne uplne novou felicii, vazeni to byla hruza. Uz jsem ve Felde jezdil, je to skoro rok, ale to byla aspon 1,6. Kdyz budete mit obcas nejake pochybnosti o Nissanu, pujcte si nekde na chvilku jine radoby nove auto a hned Vam bude lip...
Ahoj -
« Re: Nissan primera
Tech 110 kW ti zavidim, ale clovek fakt nemuze chtit vsechno. Mam je ubohejch 84 kW a je pravda, ze na tech 1.300 kg vahy to neni nijak extremne moc a na zadny extremni akcelerace to neni. Nicmene jde o skvele vybavene auto a byt s tim nepredjedu kazdeho, muzu si dovolit projizdet zatacky takovou rychlosti, o ktere se jinym ani nezda. BTW - kolik ti to GT zere? -
« Re: Almera 1999
Dík za informace Brňáku. To máš teda Almeru v té nejlepší výbavě co se dá u nás koupit - Spring. Já mám Spring plus a i když to vypadá že by měla mít ještě něco navíc tak tam jsou jen dva pytle a je to bez ABS. Divné, že!? Jestli Ti ještě nějaké prachy zbyly tak Ti doporučuju se podívat do katalogu "Almera doplňky". Měli by ho mít u každého Nissanu ale nedávají ho moc rádi. Tam jsou celkem slušný věci za slušný ceny. Ty originál AL disky tam stojí 5-6000 Kč jeden. To je dost ale vypadají móóc dobře. Obložení palubky dřevem cca 12000 a dřevěná šaltrpáka cca 2000. Raději se tam ani nedívej nebo propadneš depresi.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!