NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Dojezd
Je to tak, pocitac mi ukazuje dojezd 15 km, ale kontrolka nedostatku paliva jeste nesviti (a doufam tedy, ze to znamena, ze v nadrzi je jeste dost paliva). Jinak ke spotrebe - nemyslel jsem si, ze je to mozne, ale vcera jsem dosahl s motorem 1.8 prumerne spotreby 5.5 litru na 100 km (a to mam najeto zatim jen 12kkm). Za tolik jsem jezdil s felicii! Pravda ovsem je, ze pro takovou spotrebu je nutne dodrzovat rychlostni limity a to je dost otrava (jel jsem asi 50 km po silnici II tridy). Kazdopadne, ale firemni materialy nelzou a za v nich uvedenych 6 litru na 100 mimomesto se jezdit s novou Primerou da. -
« Re: Dojezd
Mám zkušenosti s primerou z r. 97 a u ní v manuálu píšou (v podstatě to je i ověřené), že počítač hlásí dojezd nula ve chvíli, kdy je v nádrži rezerva 7 l. Jinak spotřeba u dvoulitru je úplně výborná. Na delší trasy se dá jezdit za 6,5 litru, průměr činí méně jak 8 litrů. -
« Re: brzdy na almere
Mam Almeru 1,4 r.98 28tis. a mas pravdu ze brzdy na dalnici jsou znat - neco jako Favorit pri brzdeni ve 130. Pry je to tim, ze to moje auto jezdi s prestavkama a pak maji kotouce sanci proreznout na cementovanou vrstvu kotouce. Pri naslednym brzdeni se nektere plochy prelesti a jinde zase povrch roztrha na male "kraterky". No a pak uz jen staci delsi intenzivni brzdeni a kotouc se pokrouti a je slyset hluk. Narusena mista dale krystalizuji do hloubky a zivotnost kotouce konci vyloupnutim horni vrstvy kotouce, pripadne schodovanim teto vrstvy coz je pozirac desticek. Tohle tvrdi mechanik od NISSANU s letitou praxi a asi ma pravdu, protoze kamos ma Almeru z Nemecka a lita s ni kazdej den a brzdy pry slysel jen v Rakousku v Alpach. Na dalnici ve 140 jsem s tim jeho poradne brzdil a nic jsem nepozoroval. Tak nevim, asi snad budu muset jezdit kazdej den, abych na tech kotoucich tech 70tis. najel. -
« Almera
Ahoj vsem. Take trochu prispeju. V prosinci jsem si koupil Almeru SpringPlus sedan a ted jdu na prvni garancku. Jezdim denne 140km po dalnici, takze si docela uzivam. Podvozek je fakt super a jizdni vlastnosti absolutne nezaludne. Prumernou spotrebu mam tak 7,3 a stale pomalu klesa. Vzhledem k rychle jizde po dalnici je to dobry. Zavady, ktere se objevily: spatne se oteviraji dvere u ridice (asi pomuze jen promazani), ale co me opravdu stve je rezonovani palubky pod pravym airbagem od 2500 ot. a teplote pod 7 stupnu. Doufam, ze to odstrani. Take se chci zeptat kde se daji koupit doplnky jako spojlery a pod. -
« Re: brzdy na almere
Sveho casu jsem bojoval s brzdami u Formanu. Tam byli zkroucene kotouce, coz se projevovalo prisernymi vibracemi pri brzdeni. Tlumice to pak maji spocitane. Jinak docela zajimave zvuky jdou i z Vectry pokud chvili stoji venku a je vlhko, par brzdeni to spravi - to je ale normalni. Jinak jezdil jsem Primeru r.v. 1992 a brzdy nic moc, take drivejsi testy u Nissanu vetsinou zehrali na brzdy. Jen nova Primera z tohoto pohledu neni Nissan, ta se da dostat bez problemu na ABS i na suchu (Pokud to neni vlastnost pneumatik :-)) P6000). -
« brzdy na almere
Ahoj,
mam Almara sedan 1.4 87HP, r.v.96. Jede to celkem slusne (na Aral i 190), ale dost hrozne to brzdi. Pri brzdeni z rychlosti pres 120 to pouze chrci, huci a ja nevim jaky jiny pazvuky, jediny co to nedela je brzdeni. Ted jsem byl na kontrole po 30 tis., tam mi rekli, ze predek ma jeste 60% zivotnosti, zadek 80%, gumy, geometrie a tlumice jsou pry v pohode. Mate nekdo podobne zkusenosti, co s tim? Diky. -
« Re: To: ZOOM
Hmmmm - zatacky s Primerou, to nema chybu, mohu jen souhlasit. Jinak co se tyka motoru na koleckach - to je proste jen pro tu radost, kdyz dojedes za nejake dvakrat vetsi a desetkrat drazssi auto s nejakym paprdou nebo vyhryzem, nejlepe BMW 735 nebo tak, predjedes ho a zmizis mu v dali. A nemyslim si, ze by me takove chute presly s vekem :-) Na druhou stranu, chce to mit i ono zminene dvakrat tezsi a x-krat drazsi auto, abys mohl s pocitem pohody a bezpeci shovivave pohlizet na ty magory, co te ve svych mrnavych a nebezpecnych GTi predjizdeji...... -
« Re: To: ZOOM
To bude asi vekem :-))). Drive se mi moc libil Golf GTI (jeste II) - to bylo presne ono, motor na koleckach. Jel jsem s nim parkrat trasy kolem 1000 km, bylo to moc zabavne, ale nerad bych jej nekde oprel. Primera sice postrada to "doprednou" dynamiku, ale v zatackach si to mohu vynahradit.
Postupne se mi zacina libit dostatek materialu kolem a take to, ze nemusim dlouze premyslet jak do toho auta nalozit kocarek s nakupem . . . Je to jako se vsim - vsechno nejednou nejde. Dynamicke, prostorne, bezpecne a levne auto je protimluv z definice. -
« Re: Primera 1.8
Trojka je u Primery nejlepsi kvalt, da se na ni slusne akcelerovat tak od 50 km/h do 130 km/h, coz na dobry predjeti napr. pri vyjezdu z obce bohate staci - zvlaste, pokud vas na konci predjizdeciho manevru ocekava poradna zatacka - to si pak nikdo netroufne vam to predjizdeni komplikovat, protoze by si akorat tak rozbil drzku. -
« To: ZOOM
No jo, Audi 100, to je nerozum, kdo chce zazit poteseni z dynamicke jizdy, musi si poridit nejaky dostatecne maly, lehky a pritom vykonny auto. Treba 206 GT nebo uz zminene Audi A3. Protoze i kdyz si clovek za tezke miliony koupi nejaky "poradny" auto (Audi A8, AMG, Volvo T5) s motorem o objemu 3,4 nebo 5 litru, tak stejne tu stovku neudela rychleji nez za sedm osm nebo dokonce 9 sekund. Proste jsou to tezke kramy. -
« Re: Primera 1.8
Ahoj, mam Primeru 2.0, r.v. 1997, 130 koni a ikdyz mohu rict, ze 150k by ji sluselo vice, tak staci v okamziku, kdy chci poradne akcelerovat, podrzet trojku do stovky a je vse OK. Motor ma v otackach doslova nadhery harmonicky zvuk. Je fakt, ze japonci jsou staveni vice do otacek. Zajimavou zkusenost mam se spotrebou. At delam co delam, stale mam 8.2 l. Muzu jezdit klidne, nevytacet motor do otacek a nebo na to poradne slapnout a spotreba se drzi plus minus deci. Nemam tedy zadne obavy, ze za sportovnejsi jizdu "poradne" zaplatim. Prekoupil jsem leasing po 1,5 roce, tehdy najeto 45000, nyni mam 85000 a fakt menim jenom olej a pneu (taky tam liju benzin a vodu do ostrikovacu :o). Abych se priznal - musel jsem nechat prepasovat dvere u spolujezdce - klepaly a taky vymenit uvolnene spony, ktere drzely plastovy kryt v kufru. Tot vse. Na zaver snad - at si kazdy zkusi prudce zatocit volantem kdyz potrebujete rychle odbocit. Primera vas poslechne jako pejsek a myslim, ze nejvhodnejsi prirovnani je, ze sedi jako na kolejich. -
« Re: Primera 1.8
Diky za nazory. Ta tabulka je zajimava a v souladu s "pozorovanim". Osobne ty akcelerace v beznem provozu jezdim o stupen nize.
Primera ma dost dlouhe prevody coz umoznuje mimoradne komfortni svezeni (vynikajici pro vozeni deti a prislusenstvi).
Na druhe strane jsem si overil (ale chce to hodne koukat po tachometru), ze v mnoha usecich jsem rychlejsi s mene razenim (versus Vectra). Na svuj jizdni styl bych rekl, ze na dalnici a predjizdeni Vectru na okresky a vozeni "babik" Primeru.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!