NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.04.00  21:41

    « Re: Dojezd

    Jinak v porovnani s Vectrou je to stejne super. Tam rafika spadne na 0 a nic ani nezablika. Onehda jsem se takhle plazil k pumpe a pak jsem zjistil, ze tam bylo jeste asi 7 litru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.04.00  13:04

    « Re: Dojezd

    Je to tak, pocitac mi ukazuje dojezd 15 km, ale kontrolka nedostatku paliva jeste nesviti (a doufam tedy, ze to znamena, ze v nadrzi je jeste dost paliva). Jinak ke spotrebe - nemyslel jsem si, ze je to mozne, ale vcera jsem dosahl s motorem 1.8 prumerne spotreby 5.5 litru na 100 km (a to mam najeto zatim jen 12kkm). Za tolik jsem jezdil s felicii! Pravda ovsem je, ze pro takovou spotrebu je nutne dodrzovat rychlostni limity a to je dost otrava (jel jsem asi 50 km po silnici II tridy). Kazdopadne, ale firemni materialy nelzou a za v nich uvedenych 6 litru na 100 mimomesto se jezdit s novou Primerou da.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.04.00  15:13

    « Re: Dojezd

    Mám zkušenosti s primerou z r. 97 a u ní v manuálu píšou (v podstatě to je i ověřené), že počítač hlásí dojezd nula ve chvíli, kdy je v nádrži rezerva 7 l. Jinak spotřeba u dvoulitru je úplně výborná. Na delší trasy se dá jezdit za 6,5 litru, průměr činí méně jak 8 litrů.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.04.00  21:04

    « Dojezd

    Dnes me pri pohledu na palubni pocitac (Primera 1.8) napadlo, zda-li udaj dojezdu zahrnuje take rezervu nebo ne. Nemam moc chut to zkouset :-), ale docela rad bych to vedel. Nevite o tom nekdo neco?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  17:14

    « Re: brzdy na almere

    Mam Almeru 1,4 r.98 28tis. a mas pravdu ze brzdy na dalnici jsou znat - neco jako Favorit pri brzdeni ve 130. Pry je to tim, ze to moje auto jezdi s prestavkama a pak maji kotouce sanci proreznout na cementovanou vrstvu kotouce. Pri naslednym brzdeni se nektere plochy prelesti a jinde zase povrch roztrha na male "kraterky". No a pak uz jen staci delsi intenzivni brzdeni a kotouc se pokrouti a je slyset hluk. Narusena mista dale krystalizuji do hloubky a zivotnost kotouce konci vyloupnutim horni vrstvy kotouce, pripadne schodovanim teto vrstvy coz je pozirac desticek. Tohle tvrdi mechanik od NISSANU s letitou praxi a asi ma pravdu, protoze kamos ma Almeru z Nemecka a lita s ni kazdej den a brzdy pry slysel jen v Rakousku v Alpach. Na dalnici ve 140 jsem s tim jeho poradne brzdil a nic jsem nepozoroval. Tak nevim, asi snad budu muset jezdit kazdej den, abych na tech kotoucich tech 70tis. najel.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.04.00  13:28

    « Almera

    Ahoj vsem. Take trochu prispeju. V prosinci jsem si koupil Almeru SpringPlus sedan a ted jdu na prvni garancku. Jezdim denne 140km po dalnici, takze si docela uzivam. Podvozek je fakt super a jizdni vlastnosti absolutne nezaludne. Prumernou spotrebu mam tak 7,3 a stale pomalu klesa. Vzhledem k rychle jizde po dalnici je to dobry. Zavady, ktere se objevily: spatne se oteviraji dvere u ridice (asi pomuze jen promazani), ale co me opravdu stve je rezonovani palubky pod pravym airbagem od 2500 ot. a teplote pod 7 stupnu. Doufam, ze to odstrani. Take se chci zeptat kde se daji koupit doplnky jako spojlery a pod.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  21:31

    « Re: brzdy na almere

    Sveho casu jsem bojoval s brzdami u Formanu. Tam byli zkroucene kotouce, coz se projevovalo prisernymi vibracemi pri brzdeni. Tlumice to pak maji spocitane. Jinak docela zajimave zvuky jdou i z Vectry pokud chvili stoji venku a je vlhko, par brzdeni to spravi - to je ale normalni. Jinak jezdil jsem Primeru r.v. 1992 a brzdy nic moc, take drivejsi testy u Nissanu vetsinou zehrali na brzdy. Jen nova Primera z tohoto pohledu neni Nissan, ta se da dostat bez problemu na ABS i na suchu (Pokud to neni vlastnost pneumatik :-)) P6000).
  • 00 Reagovat !

    foto

    04.04.00  17:09

    « brzdy na almere

    Ahoj,
    mam Almara sedan 1.4 87HP, r.v.96. Jede to celkem slusne (na Aral i 190), ale dost hrozne to brzdi. Pri brzdeni z rychlosti pres 120 to pouze chrci, huci a ja nevim jaky jiny pazvuky, jediny co to nedela je brzdeni. Ted jsem byl na kontrole po 30 tis., tam mi rekli, ze predek ma jeste 60% zivotnosti, zadek 80%, gumy, geometrie a tlumice jsou pry v pohode. Mate nekdo podobne zkusenosti, co s tim? Diky.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    03.04.00  13:22

    « Re: HELP

    No, zkus to na www.chiptuning.cz, chlubi se ze maji vsecko. Kdyz jsem tam ale telefonoval, nebrali to, na mail mi odpovedeli jen jednou a dalsi maily mizely asi v kosi. Takze snad budes mit vice stesti.
  • 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  17:32

    « HELP

    A jeste: shanim kozeny potah na volant nove Primery, jako original doplnek to nevedou, takze nutno hledat jinde - nevite nekdo, jak na to?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    31.03.00  11:35

    « Re: To: ZOOM

    Hmmmm - zatacky s Primerou, to nema chybu, mohu jen souhlasit. Jinak co se tyka motoru na koleckach - to je proste jen pro tu radost, kdyz dojedes za nejake dvakrat vetsi a desetkrat drazssi auto s nejakym paprdou nebo vyhryzem, nejlepe BMW 735 nebo tak, predjedes ho a zmizis mu v dali. A nemyslim si, ze by me takove chute presly s vekem :-) Na druhou stranu, chce to mit i ono zminene dvakrat tezsi a x-krat drazsi auto, abys mohl s pocitem pohody a bezpeci shovivave pohlizet na ty magory, co te ve svych mrnavych a nebezpecnych GTi predjizdeji......
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.00  23:11

    « Re: To: ZOOM

    To bude asi vekem :-))). Drive se mi moc libil Golf GTI (jeste II) - to bylo presne ono, motor na koleckach. Jel jsem s nim parkrat trasy kolem 1000 km, bylo to moc zabavne, ale nerad bych jej nekde oprel. Primera sice postrada to "doprednou" dynamiku, ale v zatackach si to mohu vynahradit.
    Postupne se mi zacina libit dostatek materialu kolem a take to, ze nemusim dlouze premyslet jak do toho auta nalozit kocarek s nakupem . . . Je to jako se vsim - vsechno nejednou nejde. Dynamicke, prostorne, bezpecne a levne auto je protimluv z definice.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.00  14:06

    « Re: Primera 1.8

    Trojka je u Primery nejlepsi kvalt, da se na ni slusne akcelerovat tak od 50 km/h do 130 km/h, coz na dobry predjeti napr. pri vyjezdu z obce bohate staci - zvlaste, pokud vas na konci predjizdeciho manevru ocekava poradna zatacka - to si pak nikdo netroufne vam to predjizdeni komplikovat, protoze by si akorat tak rozbil drzku.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.00  14:03

    « To: ZOOM

    No jo, Audi 100, to je nerozum, kdo chce zazit poteseni z dynamicke jizdy, musi si poridit nejaky dostatecne maly, lehky a pritom vykonny auto. Treba 206 GT nebo uz zminene Audi A3. Protoze i kdyz si clovek za tezke miliony koupi nejaky "poradny" auto (Audi A8, AMG, Volvo T5) s motorem o objemu 3,4 nebo 5 litru, tak stejne tu stovku neudela rychleji nez za sedm osm nebo dokonce 9 sekund. Proste jsou to tezke kramy.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.03.00  10:00

    « Re: Primera 1.8

    Ahoj, mam Primeru 2.0, r.v. 1997, 130 koni a ikdyz mohu rict, ze 150k by ji sluselo vice, tak staci v okamziku, kdy chci poradne akcelerovat, podrzet trojku do stovky a je vse OK. Motor ma v otackach doslova nadhery harmonicky zvuk. Je fakt, ze japonci jsou staveni vice do otacek. Zajimavou zkusenost mam se spotrebou. At delam co delam, stale mam 8.2 l. Muzu jezdit klidne, nevytacet motor do otacek a nebo na to poradne slapnout a spotreba se drzi plus minus deci. Nemam tedy zadne obavy, ze za sportovnejsi jizdu "poradne" zaplatim. Prekoupil jsem leasing po 1,5 roce, tehdy najeto 45000, nyni mam 85000 a fakt menim jenom olej a pneu (taky tam liju benzin a vodu do ostrikovacu :o). Abych se priznal - musel jsem nechat prepasovat dvere u spolujezdce - klepaly a taky vymenit uvolnene spony, ktere drzely plastovy kryt v kufru. Tot vse. Na zaver snad - at si kazdy zkusi prudce zatocit volantem kdyz potrebujete rychle odbocit. Primera vas poslechne jako pejsek a myslim, ze nejvhodnejsi prirovnani je, ze sedi jako na kolejich.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.00  20:40

    « Re: Primera 1.8

    To urcite. S A100 2.8 jsem take nemel pocit velke rychlosti nebo akcelerace :-)).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    29.03.00  15:55

    « Re: Primera 1.8

    Jen poznamka k rychlost - je to strasne subjektivni, kolikrat nekde jedu a rikam si, sakra, ta Primera je ale sunka, ale pak se podivam na tachometr a ejhle, ja ve skutecnosti jedu az nebezpecne rychle...je to dost o podvozku a odhlucneni.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.00  22:36

    « Re: Primera 1.8

    Diky za nazory. Ta tabulka je zajimava a v souladu s "pozorovanim". Osobne ty akcelerace v beznem provozu jezdim o stupen nize.
    Primera ma dost dlouhe prevody coz umoznuje mimoradne komfortni svezeni (vynikajici pro vozeni deti a prislusenstvi).
    Na druhe strane jsem si overil (ale chce to hodne koukat po tachometru), ze v mnoha usecich jsem rychlejsi s mene razenim (versus Vectra). Na svuj jizdni styl bych rekl, ze na dalnici a predjizdeni Vectru na okresky a vozeni "babik" Primeru.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.00  17:52

    « Re: Primera 1.8

    Jo a asi jde i o spotrebu, drtiva vetsina zakazniku na to ost hledi a tech par, co si chce zazavodit si zrejme zvoli trochu jine auto (uz mam vyhlidnuto Audi S3 - neni to drahe, je male a tudiz lehkde a ma to skvely vykon dost pres 200 koni).
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.03.00  12:38

    « Re: Primera 1.8

    Primera plní lepąí emisní podmínky na úkor výkonu.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…