NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Spotreba
Hmm, tak tolik jsem to jeste netocil, ale kdyz uz jsme u toho - kolik si z toho vymackl nejvic? Ja jsem jel zatim jen asi 180 a jeste to nevypadalo, ze by byl problem dal zrychlit, ale dalnice cislo 11 z Podebrad do Prahy skutecne neni misto pro testovani maximalky (pokud to tam znas, tak vis o co jde). -
« Re: Spotreba
Musim se zapojit do diskuze na toto tema, neda mi to. Jezdim s Almerou 1,4 asi rok. Moje nejhorsi spotreba byla v zime na dalnici okolo 8,5 l pri prumerne rychlosti 140 Km/hod. Naopak v lete na dalnicnim useku cca 200 km mi spotreba klesla na pouhych 5,2 l. Ale nejel jsem pres 120 Km/hod a zadne vytaceni motoru. Jakou mate spotrebu ve meste-vy, kteri jezdite v Almerach? Ja se pohybuji kolem 7,7 l. -
« Re: Spotreba aj okolo 5 litrov
Už som to niekde písal, moja rekordná spotreba: na minuloročnú dovolenke do Antibes som zobral aj svoju Almeru /1,4 D obutie žiadne Eco, ale pôvodné Yokohamy/.
A výsledok? Plná nádrž v Samnaun (CH), cez horské tunelíky a šplhanice cez hory, St Moritz okolo Milána mimo diľnic cez prímorské Alpy a Col de Tende s ďalším tankovaním až v Nice! To je bratru za 5,1 litra na stofku... A to žiadne prdkanie sa 60km/h, ale normálna svižná talianska jazda - rýchlo z križovatiek, dedina-nededina 90-120 a pod.
Sám som bol prekvapený... -
« Nová Almera
Viděl jsem už u Nissanů ve Vysočanech novou Almeru,docela mě překvapila že vypadá mnohem lépe ve skutečnosti než na obrázku.Zajímavý je to prosedlání střechy vzadu v přechodu na spojler.Dozvěděl jsem se taky , že si dokonce pro sebe točili Japonci reklamu na novou Almeru přímo v Praze.
Měli tam taky připraveno několik nových Maxim pro novinářské testování a byli dost zvědaví, kolik se jich vrátí nerozbytejch. -
« Re: Spotreba
Ne 6.4, ale 5.6 litru na 100 km! Okolnosti byly tyto: delka trasy=50km, maximalni rychlost 100 km/h, teplota=15st, silnice I a II tridy (asi pul na pul), na trase 3 obce, kde jsem jel asi 60 km/h, letni pneu Pirelli (nebo jak se to pise). Normalne jezdim tak za 7 - 8 ltr/100 km, protoze holt s takovym autem mi to neda, nicmene, kdyz se chce, tak to fakt za tech 6 nebo i min litru na 100 jde. Ale je to houby jizda.
-
« Spotreba
-> Nissan. Dnes jsem se zkousel dostat se spotrebou na nejake priznivejsi cisla. Udelal jsem 6.7 na useku asi 15km. Byla ale vymetena silnice a tocil jsem do 3.000 a jel zlehka, tak do 110 - 115. Normalne (kolem Prahy, misty do Prahy, dalnice 150 - 160) jsem kolem 8.6. Tech 6.4 bylo za jakych okolnosti? -
« Re: Dojezd
Je to tak, pocitac mi ukazuje dojezd 15 km, ale kontrolka nedostatku paliva jeste nesviti (a doufam tedy, ze to znamena, ze v nadrzi je jeste dost paliva). Jinak ke spotrebe - nemyslel jsem si, ze je to mozne, ale vcera jsem dosahl s motorem 1.8 prumerne spotreby 5.5 litru na 100 km (a to mam najeto zatim jen 12kkm). Za tolik jsem jezdil s felicii! Pravda ovsem je, ze pro takovou spotrebu je nutne dodrzovat rychlostni limity a to je dost otrava (jel jsem asi 50 km po silnici II tridy). Kazdopadne, ale firemni materialy nelzou a za v nich uvedenych 6 litru na 100 mimomesto se jezdit s novou Primerou da. -
« Re: Dojezd
Mám zkušenosti s primerou z r. 97 a u ní v manuálu píšou (v podstatě to je i ověřené), že počítač hlásí dojezd nula ve chvíli, kdy je v nádrži rezerva 7 l. Jinak spotřeba u dvoulitru je úplně výborná. Na delší trasy se dá jezdit za 6,5 litru, průměr činí méně jak 8 litrů. -
« Re: brzdy na almere
Mam Almeru 1,4 r.98 28tis. a mas pravdu ze brzdy na dalnici jsou znat - neco jako Favorit pri brzdeni ve 130. Pry je to tim, ze to moje auto jezdi s prestavkama a pak maji kotouce sanci proreznout na cementovanou vrstvu kotouce. Pri naslednym brzdeni se nektere plochy prelesti a jinde zase povrch roztrha na male "kraterky". No a pak uz jen staci delsi intenzivni brzdeni a kotouc se pokrouti a je slyset hluk. Narusena mista dale krystalizuji do hloubky a zivotnost kotouce konci vyloupnutim horni vrstvy kotouce, pripadne schodovanim teto vrstvy coz je pozirac desticek. Tohle tvrdi mechanik od NISSANU s letitou praxi a asi ma pravdu, protoze kamos ma Almeru z Nemecka a lita s ni kazdej den a brzdy pry slysel jen v Rakousku v Alpach. Na dalnici ve 140 jsem s tim jeho poradne brzdil a nic jsem nepozoroval. Tak nevim, asi snad budu muset jezdit kazdej den, abych na tech kotoucich tech 70tis. najel. -
« Almera
Ahoj vsem. Take trochu prispeju. V prosinci jsem si koupil Almeru SpringPlus sedan a ted jdu na prvni garancku. Jezdim denne 140km po dalnici, takze si docela uzivam. Podvozek je fakt super a jizdni vlastnosti absolutne nezaludne. Prumernou spotrebu mam tak 7,3 a stale pomalu klesa. Vzhledem k rychle jizde po dalnici je to dobry. Zavady, ktere se objevily: spatne se oteviraji dvere u ridice (asi pomuze jen promazani), ale co me opravdu stve je rezonovani palubky pod pravym airbagem od 2500 ot. a teplote pod 7 stupnu. Doufam, ze to odstrani. Take se chci zeptat kde se daji koupit doplnky jako spojlery a pod. -
« Re: brzdy na almere
Sveho casu jsem bojoval s brzdami u Formanu. Tam byli zkroucene kotouce, coz se projevovalo prisernymi vibracemi pri brzdeni. Tlumice to pak maji spocitane. Jinak docela zajimave zvuky jdou i z Vectry pokud chvili stoji venku a je vlhko, par brzdeni to spravi - to je ale normalni. Jinak jezdil jsem Primeru r.v. 1992 a brzdy nic moc, take drivejsi testy u Nissanu vetsinou zehrali na brzdy. Jen nova Primera z tohoto pohledu neni Nissan, ta se da dostat bez problemu na ABS i na suchu (Pokud to neni vlastnost pneumatik :-)) P6000). -
« brzdy na almere
Ahoj,
mam Almara sedan 1.4 87HP, r.v.96. Jede to celkem slusne (na Aral i 190), ale dost hrozne to brzdi. Pri brzdeni z rychlosti pres 120 to pouze chrci, huci a ja nevim jaky jiny pazvuky, jediny co to nedela je brzdeni. Ted jsem byl na kontrole po 30 tis., tam mi rekli, ze predek ma jeste 60% zivotnosti, zadek 80%, gumy, geometrie a tlumice jsou pry v pohode. Mate nekdo podobne zkusenosti, co s tim? Diky.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!