NISSAN

Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse

  • « 00 Reagovat !

    foto

    30.08.00  15:34

    « Re: Primera 2.0.GT ’92

    Zdravím nového (spokojeného) majitele starší Primerky. Já mám taky GTéčko,'92, (jen) cca 150PS, nyní naj.116tkm. Zatím je to celkem bez problémů, jen někdy asi bude potřeba vyměnit nebo opravit druhou část výfukového potrubí(někde u příruby je dírka...)a zadní pravý silentblok na nápravě. Ale nefunguje mi klima, netěsní kompresor... Nevíte někdo jestli se to dá opravit?
    Nový stojí cca 40tis, takže zatím jezdím se spuštěnými okny... . S těmi pátými dveřmi a tuhostí karosérie mám stejné zkušenosti, navíc teď někdy začaly na nerovnostech docela slyšitelně klepat. Plecháče na zimu jsou dobrá věc, já jezdil na elektronech a ty dostaly přes zimu škaredě zabrat. Když máš těch pár koníků navíc, změřil sis čas z 0 na 100? Docela by mě zajímalo, jestli ty koníky navíc jdou poznat.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.08.00  20:37

    « Re: Primera 2.0.GT ’92

    Zdravim Vsechny, Nedavno asi pred tremi mesici jsem si koupil petidverovou Primeru 2.0GT z 94 . Mela najeto 70 000 km a nemuzu si zatim stezovat byl jsem tedy na servisu pri 75.000km stal asi neco malo pres 9000, ale same vsedni veci jako Brzdy a olej. Jinak tedy trochu tece servo pry kolem hrebenu, a nebyli mi schopni v servisu rict kolik to bude stat oprava. Ale technik mi rekl ze by mozna bylo lepsi pry nejake vrakoviste. Chtel jsem se timto taky zeptat jestli nevite kde sehnat. nebo poradit nejaky dobry sevis. Byl jsem v autodruzstvu Sporilov. Jinak jezdi sqele. Akorat je dost tvrdy podvozek, protoze pry je jeste o nejaky cm snizovany a gumy tam mam 195/50/15. Zajimalo by me nejaky nazor nekoho kdo ma nejakou Primeru 2.0GT i treba porovnat ji se svoji. Spotreba taky neni moc velka dokonce jsem jezdil za 7,5 i s klimatizaci. ale pri ostrejsi jizde a ve meste je to tak kolem 10l. Ale to svezeni za to stoji. Predtim jsem mel starsi BMW 728i a je pravda ze se mi zdalo trochu vetsi vykon. ale uz pres 180 se to BMW zdalo dost nebezpecne a nesedelo na silnici. To Primera je uplne o necem jinem. I pri tech 230-240 sedi skoro jako pribita. Ma zvysovany vykon asi na 170 koniku. Takze se umi dost rychle odpichnout. Jinak schanim na zimu nejake plechace nelezi nekomu doma za slusnou cenu? Nevim jak s rozteci ale asi je to 13,5. Jeste co me zlobi zda se mi ze ma dost ohebnou karoserii, kdyz auto postavim bokem z kopce tak se spatne zaviraji pate dvere. cele se to zkrouti. Jinak vzdy v pohode. Jinak kufr je krasny a i dobry pristup.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  11:49

    « Re: To: pavelt, Almera - zvlnené kotúče

    Špatná zpráva, ale díky i za ní. Jen k těm kopcům - bydlím u Nymburka, tam moc kopců není a největší kopce jsem zatím "zdolával" na D1 do Brna.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.08.00  11:41

    « Re: bridgestone/firestone

    Pokud jsem dobře četl, tyto pneumatiky se do ČR ani do Evropy nedováží. Jedná se o pneu Firestone ATX, ATX II a Wilderness. Mohly by se ale objevit na Fordech Explorer vyrobených pro USA a reexportovaných do Čech.
  • 00 Reagovat !

    foto

    11.08.00  08:47

    « bridgestone/firestone

    Ahoj všichni,
    určitě jste zaznamenali humbuk okolo víše zmíněných pneumatik. Nemáte ponětí, jestli je někde seznam typů, kterých se to týká? Mám totiž na své Primeře taky Firestony.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.08.00  14:09

    « To: pavelt, Almera - zvlnené kotúče

    To si piš, že se to projeví na životnosti. Cementovaná vrstva kotoučů má 2 až 2,5mm (u cizích aut nevim - může bejt větší) a každým zabroušením se rapidně snižuje. Až se při opotřebení dostaneš na přechod této vrstvy, tak se začnou vyloupávat nejdřív malé a potom větší kousky. Při brždění si budeš myslet, že máš místo destiček cihlu, jakej to bude rambajs. To už pak bude konečná i pro destičky, protože se ti zarýhujou. Resume: Almera je holt slabá na brzdy, Alpy a podobný kopce radši sjížděj s pauzou.
  • 00 Reagovat !

    foto

    05.08.00  20:13

    « Patrol GR

    Ma tady nekdo Patrola?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    28.07.00  16:13

    « Re: Nissan

    No, to se mi moc nezda, merim 189 cm a v me Primere je mista dost nejen pro mne, ale i pro cestujici za mnou. Pravda, ze nemohu srovnat s aktualnim modelem Mazdy.
  • 00 Reagovat !

    foto

    28.07.00  02:59

    « Nissan

    Nissany sou kvalitní vozy aj když mne trochu zaskočili ty ramena.Primera je super akorát se mizdá,že vevnitř je málo místa.Ináč Nissanúm fandím.Já sem majitel Mazdy čili konkurenta.Uvažoval sem aj o Nissanu,ale zdálo se mi tam málo místa.Škoda,že se v evropě nebude prodávat sportovní Nissan Skyline GTR.
  • 00 Reagovat !

    foto

    19.07.00  12:58

    « Ramena, ramena

    Jeste k tem ramenum Primery, co tady porad resite - to je dan za predni multilink zavesy - vetsina prodejcu je ferova a rekne to uz predem pri nakupu. To auto proste skvele jede, ale predni ramena se podle (ne)kvality silnic musi kazdych 40 az 60 tisic km menit. Ja mam na tacho 110k a ted jsem je menil podruhy, akorat pred koncem zaruky. U nas to aspon dovozce uznava jako zarucni opravu zadara, ale jinak v Evrope berou predni ramena jako spotrebak, stejne jako treba brzdove desticky nebo filtry, a surove to nauctujou. Tam je ale diky lepsim cestam meni pry az po 80 - 90 tis. km.
    Tak bacha pri dlohodobych cestach do ciziny, protoze jak zajedete do servisu s vyslochtanejma ramenama, automaticky je bezelstne opravi a pak budete jen zirat na mastny ucet.
    A jeste neco - nova Primera to ma samozrejme taky, tam se na podvozku nic nemenilo. U multilinku to pry stejne nejde udelat jinak, ani o tom snad neuvazuji. To by musela byt naprava resena podstatne komplikovanejsim - a mnohem drazsim - stylem, zatimco tohle reseni s lacinou vymenou dilu berou nissani jako optimalni. V markach nebo jenech proste ty ramena nejsou zadna darda a hlavne se to da vymenit rychle, takze nenaskakujou prachy za podstatne drazsi mechaniky. A to je uz snad vsechno
  • « 00 Reagovat !

    foto

    19.07.00  12:50

    « Re: ahoj všichni.

    Dvanactileta zaruka se primo jmenuje proti proreziveni, to je stejny jako u kterykoli jiny automobilky - jenom s "liskou" te vyzenou, musis ukazat rezavou diru uplne skrz. Je to jen reklamni trik, spis odpoved na zaruky evropskych automobilek. Fakticky dulezita je totiz stejne jen trileta zaruka na cely auto - proti rocni zaruce evropanu...
  • « 00 Reagovat !

    foto

    17.07.00  15:45

    « Re: Ramena, o ramena...

    Bol to autorizovany Nissan Servis v Bratislave, a pokial viem, bol som prvy, ktoremu menili iba vlozky a nie cele ramena. Nie je to ich "kutilstvo", ale nespoliehal by som sa na to, ze vo vsetkych Nissan servisoch Vam ponuknu iba vymenu vloziek. Ale prijimaci technik mi povedal, ze to maju v katalogu ako novy diel pod cislom 54545-86J24. Cena jednej sady (4ks na jedno rameno) je cca 2.600,- Sk. Da sa to pouzit na vsetky Primery (info od technika).
    Dufam, ze to pomoze aj ostatnym Nissanistom.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    14.07.00  14:23

    « Re: Ramena, o ramena...

    To lxch063: To je dost dobrá informace, taky mě čeká výměna ramen. Jen nevím: V jakém servisu to bylo? Je to "kutilství" konkrétního servisu, nebo to je oficiální díl z továrny?. Platí to i pro ročník '92 ? Diky za tip.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    12.07.00  09:42

    « Re: Ramena, o ramena...

    Tak som vcera tiez navstivil servis. Mam Primeru 2.0i rocnik 97 natocene 98tis. km a ramena povedali dost. Kedze auto je este v zaruke (uz len 3 tyzdne)tak vymena bola zadara a pomerne rychlo. U Nissana ziztili, ze ramena su drahe a tak je na svete novy diel - menia sa iba vlozky do ramien. Mne ich menili na oboch stranach. Trvalo to cca 1 hodinu aj s geometriou. Cenu neviem, ale je to urcite menej ako 5.700 Sk za jedno rameno.
    Teraz si ramena ani necvaknu. Dufam, ze vydrzia aspon dalsich 100tis.
    PS. Niekto tu pisal, ze si to opravil doma tym, ze vyvlozkoval puzdro. Myslim, ze to nie je dobry napad, lebo to puzdro je z dvoch kusov a navyse ak to vyvlozkujete kalenou vlozkou, tak potom moze prasknut bud vlozka, alebo skrutka. Je predsa rozdiel medzi namahanim 'tvrdy povrch - makky povrch' a 'tvrdy povrch - tvrdy povrch'. V prvom pripade to vacsinou konci opotrebenim toho makkeho povrchu, v druhom zvycajne nieco praskne. A praskne uchyt ramena prednej napravy, to si myslim je horsie, ako nejake klepanie.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.00  10:06

    « Re: Nissan Almera - zvlnené kotúče

    Tak mám stočené kotouče, problém je zdá se vyřešen. Jen doufám, že se tato závada nevyskytne brzy znava jako mému kolegovi. Tomu stáčely kotouče na felicii (po 80 tis.) a za pár měsíců bylo vše při starém, takže je raděj vyměnil celé a bylo. Slyšel jsem dokonce, že brzdové kotouče jsou povrchově upraveny a pokud se odstraní tato vrstva, dojde v výraznému snížení jejich živitnosti. Je to pravda?
  • « 00 Reagovat !

    foto

    10.07.00  08:26

    « Re: Almera nové motory.

    Myslim, ze 1.8 je minimum. Almera je stejne tezka jako Primera a pri predstave, ze bych mel v Primere motor 1.5 - ufff!!!
  • « 00 Reagovat !

    foto

    09.07.00  20:44

    « Re: Almera nové motory.

    Promněné časování ventilů NVCS má jen 1.8!Podle toho co jsem slyšel a četl tak doporučuji pravě motor 1.8.Nová almera je totiž příliš těžká(pohotovostní hmotnost 1305kg) na motor 1.5 66kw.
  • 00 Reagovat !

    foto

    08.07.00  14:13

    « ahoj všichni.

    Chtěl bych si koupit novou Almeru. Nemám však
    jasno v motorech. Variab. časování je už i u
    motoru 1.5 ?? neví někdo ???
    jak je to se zárukou 12 let na rez. co se tím myslí?
    úplné prorezavění??? nebo jen když se rez objeví.
  • 00 Reagovat !

    foto

    06.07.00  16:41

    « Almera

    Před časem jsem slíbil, že až něco najedu, podělím se o zkušenosti. Nemám vůbec žádný problém. Brzdy chodí jak mají. Zdá se mi jen, že těsnění kolem dveří je nepřiměřeně omačkané (mám to od prosince). Mám najeto 12000 km. Odjedu dovolenou a jedu na první garančku. Olej si nevzala žádný. Spotřebu jsem počítal na posledních 7335 km. V průměru 6,21 l/100 km. Byla by větší kdybych počítal i předcházející zimní provoz. Ale nechtělo se mi. Co dodat. Jsem spokojen.
  • « 00 Reagovat !

    foto

    06.07.00  10:49

    « Re: Nissan Almera - zvlnené kotúče

    To iste sa stavalo na prvych S80 T6, pretoze mali trochu poddimenzovane brzdy. Dnes je to uz ale minulost.
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!






Blesk.cz

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby strčila minci do zásuvky

Hlasová asistentka Alexa vyzvala dívku (10), aby…

Virtuální asistentka Alexa od americké společnosti Amazon vyzvala desetiletou dívku, aby přiložila minci k…

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků: Nejčastější otázky a odpovědi, největší fígle prodejců!

Vrácení, výměna i reklamace vánočních dárků:…

Radost z vánoční nadílky se může snadno změnit v rozčarování, stres a vztek. Stačí najít pod stromečkem nevhodný…

 

iSport.cz

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec Falta líp než křídla před ním?

Za čtyři flopy jeden Lischka. Prosadí se umělec…

Výdaje na Rudolfa Reitera, Milana Lalkoviče, Romana Potočného a Pepeho Menu, čtyři nedávné neúspěšné akvizice…

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid, Beran trénuje s Bohemians

Přípravy na ligu ONLINE: Slávista Bah má covid,…

Jarní část fotbalové FORTUNA:LIGY odstartuje 5. února 2022, jednotlivé týmy už proto v prvním lednovém týdnu…

 

Reflex.cz

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů Čechů, nastínil Dušek pesimistický scénář

Omikronem se do konce týdne nakazí až dvacet milionů…

Přední český covidový scénárista Ladislav Dušek, který během pandemie zveřejňuje různé scénáře vývoje, opět…

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí zájem o „všeuměly“

Poučení z odchodu Angely Merkelové. Voliči ztrácejí…

Angela Merkelová odešla ze světové politiky v plné slávě a dalo by se očekávat, že její úspěchy svědčí o tom, že…