NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Servis
Hi Almara, tiež mám 1.4, teraz v novembri tomu budú 4 roky, absolútne bez problémov. Keď som čítal tvoj príspevok, mám otázku: čo sa ti posralo na zámku 5(3). dverí? Mne sa to teraz stalo tiež, kľúčik nejde otočiť, musím jak pako otvárať kufor z miesta vodiča. Vymenili ti celý zámok? Nechce sa mi s takouto prkotinou zatiaľ do servisu, keďže tam za mesiac aj tak pôjdem na prehliadku... -
« LPG do Almery
Mám jeden dotaz. Máte někdo Nissana předělaného na LPG? Napište zkušenosti, rady, typ zařízení, kde to umí nejen namontovat ale taky dobře seřídit. Viděl jsem na LPG několik starších Primer a nějakého Sunnyho, ale moc toho u nás nejezdí. Mám Almeru 1.4 5dv. RV99, průměrná spotřeba 6,71 l/100km Naturalu95 za celkem najetých 38.000km a kromě drobnosti (oprava táhla u zámku pátých dveří) jsem s autem velmi spokojen. Chtěl bych ale jezdit ještě levněji, tudíž uvažuju o LPG, v ideálním případě s nádrží místo rezervy, aby mi zbyl celý kufr který je tak akorát 340 litrů. Když jsem vyzvídal u Nissanů tak mi to nedoporučovali, že motor je stavěný na benzín a ne na plyn. Nemyslím si, že by Nissani měli horší motory než konkurence a spousta aut jezdí na LPG. Počítám s tím, že bych přišel o záruku na motor. Tak poraďte, doporučte nebo odraďte? -
« Servis
Jaké jsou servisy na NISSANY? Jak jste se svým servisem spokojeni, kvalita, cena, čas objednání kolik Vás stojí garanční prohlídka, atd.?
Moje zkušenosti se servisem ve Studenci - Auto Junek: objednat se stačí den nebo dva dopředu, práce je rychlá, mohu se motat okolo mechanika co na tom pracuje a koukat mu pod prsty, celkově bych hodnotil za 2 (jako ve škole od 1=nejlepší do 5=nejhorší).
01/2000 garanční prohlídka po 15.000,-km (VÝMĚNA: oleje v motoru Castrol TXT 3,5l, olej.filtr, Cu podložka) cena celkem 1.900,- Kč.
07/2000 Garanční prohlídka po 30.000,-km (VÝMĚNA: svíček, motorového oleje Castrol TXT 3,5l, olej.filtr, Cu podložka, vzduch.filtr a PCV, pylový filtr), (OPRAVA: zámek dveří zavazadl. prostoru) cena celkem 4.100,- Kč. -
« Spotřeba
Vlastním Almeru Spring 1,4 5dv. RV 1999. Již dříve jsem psal, že průměrná spotřeba při naj. 23.000km (za cca 8 měsíců provozu) je 7,0 l/100km, nejvíce jezdím mimo město asi 3/4 a z toho cca 1/3 po dálnici.
Nyní už je auto staré 1 rok a 2 měsíce najeto má 38.000km a prům.sp. klesla na 6,71 l/100km (počítáno za těch celých 38.000km).
Za letošní dovolenou, cesta do Bibione a zpět, celkem cca 1.700km byl průměr 5,63 l/100km, ale stylem jízdy spíše úspornějším. -
« Re: Primera 2.0 D '91
Zdravim vsechny, kteri maji to stesti a vlastni vuz znacky Nissan. Pocitam se k tomuto spolku asi pul roku ( Primera 2.0d SLX r.v. 91) a musim rict, ze jsem zatim velmi spokojena. K tomu klepani u zadni napravy - mam pravdepodobne tentyz problem (ozyva ze to na nerovnem terenu)a v servisu nam rekli, ze se jedna o spatne stabilizatory na zadni naprave. Zkusime je tedy nechat vymenit a doufam, ze to klepat prestane. Jestli ne, budeme muset patrat dal... -
« Primera 2.0 D '91
Zdravím, již asi půl roku vlastním starší Primeru 2.0D SLX ('91, původně 106tis km., určitě má za sebou nějakou nepříjemnou příhodu) a/ale musim říct, že jsem s ni spokojen. Sam jsem s ní urazil již 22tis. Měnil jsem zatím pouze brzdové destičky a poskytuji jí běžný "olejový servis". Je fakt, že mně taky trošku trápi klepání odněkud od zadní nápravy. Původně jsem si myslel, že odešli zadní tlumiče. Byl jsem ale v servisu na testu tlumičů a vysledek je 72% účinnost zadních tlumičů, takže to tím asi není. V neznačkovém servisu mi nevěděli poradit. Díky za typ, možná že to fakt klepe nárazník o výfuk. (Mrknu na to.)Jo a ešte něco. Ten výfuk mně před časem trošku zaskočil. Myslel jsem, že tam bude někde jen nějaká malá dírka ... Nakonec jsem musel vyndat a u kamaráda opravit střední a koncovou část výfuku (předcházející opravu někdo pěkně odfláknul.). Vypadá to, že časem bude na řadě i vlnovec na výfuku. No, ale když uvážím, že to auto má za sebou cca 9 let, není to žádná hrůza.
PS.: Zajimali by mě skušenosti někoho, kdo ma nejakou Primeru v dieselu. Možná by bylo zajímavé trošku je porovnat (kontakt pro zajemce keni_us@hotmail.com). -
« Re: Primera 2.0.GT ’92
To na tech nerovnostech spise nez zadni dvere dela zadni naraznik o vyfuk, staci pry vymenit silenbloky vyfuku, ale me se zdaji v poradku. Jinak taky budu menit vlnovec na vyfuku. U kamose v servisu prijde asi na 1500 a u Nissana rekli ze tak do tech 10 000 bych se mozna mohl vejit. To je o necem jinem. Nevyhoda toho ze je to snizovane. Obcas nekde vezmu a nekam se vubec nedostanu. Nevim zmereni 0-100 to je dost neobjektivni. hrajou tam desetiny a to je vzdy jine, ale na 1 - 80km. Ale rad bych se svezl v GT ktere ma 150 koni. Jaky je rozdil. Jestli nekdo ma GT tak muzeme porovnat. At se kdyztak ozve az@ubcom.cz. Muzeme se dohodnout. Jinak jsem cimdal spokojenejsi od posledne jsem najel dalsich 5000 km. a krome toho ze mi to nekdo objel korunou a ulomil antenu. Tak se nic nestalo. -
« Re: Primera 2.0.GT ’92
Zdravím nového (spokojeného) majitele starší Primerky. Já mám taky GTéčko,'92, (jen) cca 150PS, nyní naj.116tkm. Zatím je to celkem bez problémů, jen někdy asi bude potřeba vyměnit nebo opravit druhou část výfukového potrubí(někde u příruby je dírka...)a zadní pravý silentblok na nápravě. Ale nefunguje mi klima, netěsní kompresor... Nevíte někdo jestli se to dá opravit?
Nový stojí cca 40tis, takže zatím jezdím se spuštěnými okny... . S těmi pátými dveřmi a tuhostí karosérie mám stejné zkušenosti, navíc teď někdy začaly na nerovnostech docela slyšitelně klepat. Plecháče na zimu jsou dobrá věc, já jezdil na elektronech a ty dostaly přes zimu škaredě zabrat. Když máš těch pár koníků navíc, změřil sis čas z 0 na 100? Docela by mě zajímalo, jestli ty koníky navíc jdou poznat. -
« Re: Primera 2.0.GT ’92
Zdravim Vsechny, Nedavno asi pred tremi mesici jsem si koupil petidverovou Primeru 2.0GT z 94 . Mela najeto 70 000 km a nemuzu si zatim stezovat byl jsem tedy na servisu pri 75.000km stal asi neco malo pres 9000, ale same vsedni veci jako Brzdy a olej. Jinak tedy trochu tece servo pry kolem hrebenu, a nebyli mi schopni v servisu rict kolik to bude stat oprava. Ale technik mi rekl ze by mozna bylo lepsi pry nejake vrakoviste. Chtel jsem se timto taky zeptat jestli nevite kde sehnat. nebo poradit nejaky dobry sevis. Byl jsem v autodruzstvu Sporilov. Jinak jezdi sqele. Akorat je dost tvrdy podvozek, protoze pry je jeste o nejaky cm snizovany a gumy tam mam 195/50/15. Zajimalo by me nejaky nazor nekoho kdo ma nejakou Primeru 2.0GT i treba porovnat ji se svoji. Spotreba taky neni moc velka dokonce jsem jezdil za 7,5 i s klimatizaci. ale pri ostrejsi jizde a ve meste je to tak kolem 10l. Ale to svezeni za to stoji. Predtim jsem mel starsi BMW 728i a je pravda ze se mi zdalo trochu vetsi vykon. ale uz pres 180 se to BMW zdalo dost nebezpecne a nesedelo na silnici. To Primera je uplne o necem jinem. I pri tech 230-240 sedi skoro jako pribita. Ma zvysovany vykon asi na 170 koniku. Takze se umi dost rychle odpichnout. Jinak schanim na zimu nejake plechace nelezi nekomu doma za slusnou cenu? Nevim jak s rozteci ale asi je to 13,5. Jeste co me zlobi zda se mi ze ma dost ohebnou karoserii, kdyz auto postavim bokem z kopce tak se spatne zaviraji pate dvere. cele se to zkrouti. Jinak vzdy v pohode. Jinak kufr je krasny a i dobry pristup. -
« To: pavelt, Almera - zvlnené kotúče
To si piš, že se to projeví na životnosti. Cementovaná vrstva kotoučů má 2 až 2,5mm (u cizích aut nevim - může bejt větší) a každým zabroušením se rapidně snižuje. Až se při opotřebení dostaneš na přechod této vrstvy, tak se začnou vyloupávat nejdřív malé a potom větší kousky. Při brždění si budeš myslet, že máš místo destiček cihlu, jakej to bude rambajs. To už pak bude konečná i pro destičky, protože se ti zarýhujou. Resume: Almera je holt slabá na brzdy, Alpy a podobný kopce radši sjížděj s pauzou.
-
« Nissan
Nissany sou kvalitní vozy aj když mne trochu zaskočili ty ramena.Primera je super akorát se mizdá,že vevnitř je málo místa.Ináč Nissanúm fandím.Já sem majitel Mazdy čili konkurenta.Uvažoval sem aj o Nissanu,ale zdálo se mi tam málo místa.Škoda,že se v evropě nebude prodávat sportovní Nissan Skyline GTR. -
« Ramena, ramena
Jeste k tem ramenum Primery, co tady porad resite - to je dan za predni multilink zavesy - vetsina prodejcu je ferova a rekne to uz predem pri nakupu. To auto proste skvele jede, ale predni ramena se podle (ne)kvality silnic musi kazdych 40 az 60 tisic km menit. Ja mam na tacho 110k a ted jsem je menil podruhy, akorat pred koncem zaruky. U nas to aspon dovozce uznava jako zarucni opravu zadara, ale jinak v Evrope berou predni ramena jako spotrebak, stejne jako treba brzdove desticky nebo filtry, a surove to nauctujou. Tam je ale diky lepsim cestam meni pry az po 80 - 90 tis. km.
Tak bacha pri dlohodobych cestach do ciziny, protoze jak zajedete do servisu s vyslochtanejma ramenama, automaticky je bezelstne opravi a pak budete jen zirat na mastny ucet.
A jeste neco - nova Primera to ma samozrejme taky, tam se na podvozku nic nemenilo. U multilinku to pry stejne nejde udelat jinak, ani o tom snad neuvazuji. To by musela byt naprava resena podstatne komplikovanejsim - a mnohem drazsim - stylem, zatimco tohle reseni s lacinou vymenou dilu berou nissani jako optimalni. V markach nebo jenech proste ty ramena nejsou zadna darda a hlavne se to da vymenit rychle, takze nenaskakujou prachy za podstatne drazsi mechaniky. A to je uz snad vsechno
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!
;-) PS Ako hodnotíš design Almery I vs II? Ja si na tú novú prednú masku nemôžem zvyknúť, tam sa mi viac páči I (starý konzervatívec), inak interiér je super. Mal som možnosť hodnotiť aj interiér Tina, ten je jeden z najlepších v minivanoch. Howgh