NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« 200 SX
Nemohl by mi někdo poradit jestli nějaký servis v ČR je schopen provést kompletní diagnostiku řídící jednotky na Nissanu 200 SX (1,8 turbo). Servis Nissan v Brně nemá potřebný program ani žádné jiné materiály k tomuto modelu. Můj problém spočívá v tom, že pokud se vůz zahřeje delší jízdou začne se dusit v nízkých otáčkách 2000 - 3000 tis. ot/min (jakoby se dostávalo méně benzinu). Pokud přidám plyn vůz se začne cukat, jedinou možností je podřatit a udržovat vyšší otáčky (jakmile zabere turbo motor táhne absolutně čistě). V servisu mi vyměnilí svíčky a zjistili že je nefunkční lambda sonda, ale otázka je zda ta by to mohla zapřičiňovat. -
« prasklý rozvodový řetěz
Tak jsem zažil se svou Primerou 2.0 SLX 98' nepěknou příhodu. Ve 37000 km mi prasknul rozvodový řetěz ( se všemi důsledky... ). Naštěstí je to ještě v záruce. Nejdříve se to začalo projevovat jako slabé chrastění z motoru a pak už jsem volal odtahovku.Tak pozor !
P.S. Zažil to někdo taky ? -
« nepekna zkusenost
Zdravím příznivce Nissanu,
právě jsem se vrátil ze Zehraničí a mám pro vás nedobrou zprávu. Při odjezdu jsem naplánoval poslední tankování v Čechách u Rozvadova, najedu po hodinovém bloudění Plzní (objížděl jsem zácpu) ke stojanu, chci otevřít nádrž a ono nic... Mám Primeru ročník ´90, a tak mne to páčení šroubovákem tolik nebolelo, nejsou to první šrámy, ale vážně jsem v tom okamžiku přemýšlel, jestli to není nějaké znamení, že se mám raději vrátit domů...Už se vám taky něco takového stalo?
-
« Re: nová almera 2,2 DI Sport
Mam Primeru 1.8 a nedavno jsem jel s Almerou se stejnym motorem. Rychle zhrnuto: Primera ma tezsi prevod a dava mensi pocit rychlosti, takze subjektivne pusobi Almara hbiteji. Take jsem mel pocit, ze ma lehci rizeni (pri prakticky stejne pohotovostni hmotnosti). Pokud neni potreba prostor a neplanujes trvale tempo na urovni 160+, tak je asi Almera lepsi volbou. Jedine co me udivuje u vybavy Sport je chybejici regulace osvetleni pristrojove desky - v noci dost oslnuje. -
« Almera nová a stará
Nová je pěkná, je sice taková, jakoby trochu nafouklá a ta maska je dost velká, ale až se trochu okouká, člověk si na ni zvykne. Ve výbavě Sport se mi líbila a stačil by i motor 1.5, ale je to příliš těžké auto, takže na úkor dynamiky. Nafťák 2.2 je asi taky zajímavý, psali pouze o špatném zátahu do 2000 otáček/min. a bohužel ho nedělají ve výbavě Sport, třeba časem taky budou. Takže, kdybych si měl teoreticky vybrat, tak asi 5dv. Sport s motorem 1.8 nebo motor 2.2 a ten možná do sedanu ten se jim taky povedl. Oproti konkurenci je nová Almera za zajímavou cenu, ale předchozí ve výbavě Spring byl cenou podstatně níž a se slušnou základní výbavou.
Starší Almera se mi nejprve líbila ve 4.dv. sedanu, původně jsem měl Sunnyho 1.4 sedan. Pak jsem, ale uviděl 5 dv. Springa v červený barvě a ten se mi zalíbil, pár změn a doplňků (jiný světla a spoiler) a jak to člověka ovlivní, design vyhrál a možná i praktičnost a nepatrně nižší cena oproti sedanu. Interiér v černý barvě, perfektní sedadla, klimatizace mi v předešlým autě taky scházela. Designem se mi to auto líbí stále i po představení nového modelu, jsem s ním spokojen. -
« Re: Servis
To táhlo se mírně ohlo a pak při otáčení klíčku točilo na opačnou stranu, no a klíčkem už nešlo otočit. Na to táhlo se lze podívat až po odstrojení celé vnitřní výplně zadních dveří, ta je tam nacvakaná dost napevno, doma sem se bál že si to poničím, tak jsem to nechal do servis.
Zkorigovali vůli toho táhla, aby se nemohlo znovu přetočit na opačnou stranu, myslím že ho mírně zkrátili nebo prodloužili, už nevím přesně, od té doby bez problému. -
« Re: Servis II
Ó sorry, teraz som si prebehol tvoj posledný príspevok, tebe sa posralo tiahlo, nie zámok...
;-) PS Ako hodnotíš design Almery I vs II? Ja si na tú novú prednú masku nemôžem zvyknúť, tam sa mi viac páči I (starý konzervatívec), inak interiér je super. Mal som možnosť hodnotiť aj interiér Tina, ten je jeden z najlepších v minivanoch. Howgh -
« Re: Servis
Hi Almara, tiež mám 1.4, teraz v novembri tomu budú 4 roky, absolútne bez problémov. Keď som čítal tvoj príspevok, mám otázku: čo sa ti posralo na zámku 5(3). dverí? Mne sa to teraz stalo tiež, kľúčik nejde otočiť, musím jak pako otvárať kufor z miesta vodiča. Vymenili ti celý zámok? Nechce sa mi s takouto prkotinou zatiaľ do servisu, keďže tam za mesiac aj tak pôjdem na prehliadku... -
« LPG do Almery
Mám jeden dotaz. Máte někdo Nissana předělaného na LPG? Napište zkušenosti, rady, typ zařízení, kde to umí nejen namontovat ale taky dobře seřídit. Viděl jsem na LPG několik starších Primer a nějakého Sunnyho, ale moc toho u nás nejezdí. Mám Almeru 1.4 5dv. RV99, průměrná spotřeba 6,71 l/100km Naturalu95 za celkem najetých 38.000km a kromě drobnosti (oprava táhla u zámku pátých dveří) jsem s autem velmi spokojen. Chtěl bych ale jezdit ještě levněji, tudíž uvažuju o LPG, v ideálním případě s nádrží místo rezervy, aby mi zbyl celý kufr který je tak akorát 340 litrů. Když jsem vyzvídal u Nissanů tak mi to nedoporučovali, že motor je stavěný na benzín a ne na plyn. Nemyslím si, že by Nissani měli horší motory než konkurence a spousta aut jezdí na LPG. Počítám s tím, že bych přišel o záruku na motor. Tak poraďte, doporučte nebo odraďte? -
« Servis
Jaké jsou servisy na NISSANY? Jak jste se svým servisem spokojeni, kvalita, cena, čas objednání kolik Vás stojí garanční prohlídka, atd.?
Moje zkušenosti se servisem ve Studenci - Auto Junek: objednat se stačí den nebo dva dopředu, práce je rychlá, mohu se motat okolo mechanika co na tom pracuje a koukat mu pod prsty, celkově bych hodnotil za 2 (jako ve škole od 1=nejlepší do 5=nejhorší).
01/2000 garanční prohlídka po 15.000,-km (VÝMĚNA: oleje v motoru Castrol TXT 3,5l, olej.filtr, Cu podložka) cena celkem 1.900,- Kč.
07/2000 Garanční prohlídka po 30.000,-km (VÝMĚNA: svíček, motorového oleje Castrol TXT 3,5l, olej.filtr, Cu podložka, vzduch.filtr a PCV, pylový filtr), (OPRAVA: zámek dveří zavazadl. prostoru) cena celkem 4.100,- Kč. -
« Spotřeba
Vlastním Almeru Spring 1,4 5dv. RV 1999. Již dříve jsem psal, že průměrná spotřeba při naj. 23.000km (za cca 8 měsíců provozu) je 7,0 l/100km, nejvíce jezdím mimo město asi 3/4 a z toho cca 1/3 po dálnici.
Nyní už je auto staré 1 rok a 2 měsíce najeto má 38.000km a prům.sp. klesla na 6,71 l/100km (počítáno za těch celých 38.000km).
Za letošní dovolenou, cesta do Bibione a zpět, celkem cca 1.700km byl průměr 5,63 l/100km, ale stylem jízdy spíše úspornějším. -
« Re: Primera 2.0 D '91
Zdravim vsechny, kteri maji to stesti a vlastni vuz znacky Nissan. Pocitam se k tomuto spolku asi pul roku ( Primera 2.0d SLX r.v. 91) a musim rict, ze jsem zatim velmi spokojena. K tomu klepani u zadni napravy - mam pravdepodobne tentyz problem (ozyva ze to na nerovnem terenu)a v servisu nam rekli, ze se jedna o spatne stabilizatory na zadni naprave. Zkusime je tedy nechat vymenit a doufam, ze to klepat prestane. Jestli ne, budeme muset patrat dal... -
« Primera 2.0 D '91
Zdravím, již asi půl roku vlastním starší Primeru 2.0D SLX ('91, původně 106tis km., určitě má za sebou nějakou nepříjemnou příhodu) a/ale musim říct, že jsem s ni spokojen. Sam jsem s ní urazil již 22tis. Měnil jsem zatím pouze brzdové destičky a poskytuji jí běžný "olejový servis". Je fakt, že mně taky trošku trápi klepání odněkud od zadní nápravy. Původně jsem si myslel, že odešli zadní tlumiče. Byl jsem ale v servisu na testu tlumičů a vysledek je 72% účinnost zadních tlumičů, takže to tím asi není. V neznačkovém servisu mi nevěděli poradit. Díky za typ, možná že to fakt klepe nárazník o výfuk. (Mrknu na to.)Jo a ešte něco. Ten výfuk mně před časem trošku zaskočil. Myslel jsem, že tam bude někde jen nějaká malá dírka ... Nakonec jsem musel vyndat a u kamaráda opravit střední a koncovou část výfuku (předcházející opravu někdo pěkně odfláknul.). Vypadá to, že časem bude na řadě i vlnovec na výfuku. No, ale když uvážím, že to auto má za sebou cca 9 let, není to žádná hrůza.
PS.: Zajimali by mě skušenosti někoho, kdo ma nejakou Primeru v dieselu. Možná by bylo zajímavé trošku je porovnat (kontakt pro zajemce keni_us@hotmail.com). -
« Re: Primera 2.0.GT ’92
To na tech nerovnostech spise nez zadni dvere dela zadni naraznik o vyfuk, staci pry vymenit silenbloky vyfuku, ale me se zdaji v poradku. Jinak taky budu menit vlnovec na vyfuku. U kamose v servisu prijde asi na 1500 a u Nissana rekli ze tak do tech 10 000 bych se mozna mohl vejit. To je o necem jinem. Nevyhoda toho ze je to snizovane. Obcas nekde vezmu a nekam se vubec nedostanu. Nevim zmereni 0-100 to je dost neobjektivni. hrajou tam desetiny a to je vzdy jine, ale na 1 - 80km. Ale rad bych se svezl v GT ktere ma 150 koni. Jaky je rozdil. Jestli nekdo ma GT tak muzeme porovnat. At se kdyztak ozve az@ubcom.cz. Muzeme se dohodnout. Jinak jsem cimdal spokojenejsi od posledne jsem najel dalsich 5000 km. a krome toho ze mi to nekdo objel korunou a ulomil antenu. Tak se nic nestalo.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!