NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Co budes vozit? Octavie je dobry vuz pro 2 a velky naklad. Pro rodinu 2+3, nebo pokud budes casto jezdit s lidmi vzadu, bych volil Primeru. Mam Primeru sedan a take jiz nejake zkusenosti s Octavii. Provozne bude naftova Octavie levnejsi, ale s Primerou si vice uzijes - nemusis brzdit do zatacek. -
« Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Chceš srovnávat nesrovnatelné. Primera patří do střední třídy a Octavia do nižší střední třídy (vnějšími rozměry ne). Jako majitel Primery, ikdyž ne té co chceš ty, ti ji doporučuji, pokud, ale chceš za 5 a více let ušetřit za servis kup Octavii (otázkou však zůstává co bude za 5 let). Nejvíce bych ti doporučil - navštívit prodejce, svez se, zjisi skutečnou výbavu za tu cenu a rozhodni se až pak. Pokud chceš získat informace z internetu, raději vol zahraniční stránky - podle hodnocení většiny autostránek primery patří k nejspolehlivějším automobilům ve své třídě. -
« oprava kotúčov
Dávnejšie sme debatovali o zvlenení kotúčov - mne sa to stalo v Alpách na almere, keď som ešte nemal elektrony... Pred týždňom som bol na pravidelnej prehliadke a dohodol som si aj orovnanie kotúčov. Na ten deň prišli do servisu chlapi z technickej podpory od importéra, doniesli orovnávačku a promptne mi k maximálnej spokojnosti vyriešili tento problém - brzdenie je fčul ako pred Tour de Swiss... Howgh -
« Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Tady asi neni moc o cem premyslet. Pokud chces auto na delsi dobu, tak si musis koupit neco, co vydrzi. Primera je drzak. Zaroven asi neni moc stastne porovnavat Oktavku a Primeru, kdyz Oktavka ma podvozek z Golfa. To je totiz hlavni prednost Primery. Muzu srovnavat - Oktavkou jsem par set km najel a Primeru mam doma (r.97). Zaruka 3 roky je dalsi plus. Nejsem si ale jisty, jestli za stejnou cenu bude Primera stejne vybavena, mozna spis bude drazsi. Pokud to ma byt navic auto reprezentacni, tak neni o cem uvazovat.
Z me zkusenosti - vynikajici pozitek z jizdy, za celou dobu jsem mel minimalni servis - vymena zamku na dverich a vibrace v palubni desce. Asi ale nebudu moc objektivni, zena rika, ze jsem do toho auta zamilovany a ze na nej nedam dopustit. Je to pravda... -
« Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Ahoj, muzete mi nekdo, prosim Vas, poradit, posoudit, rict sve nazory na tyto dve auta.
Nissan Primera Combi 1.8 COMFORT PLUS
Skoda Octavia Combi Elegance 1.9 TDI 66 kW
Oktavka ve vybave s climatronikem, vyhrejvany sedacky, hagusy, alarm, 15" lita kola (tempomat).
Zajima me i posouzeni do budoucnosti - dalsi naklady, naklady kolem leasingu atd. Proste vse.
Cena aut je vicemene stejna.
Co by jste si koupili radeji Vy ???
Predem diky -
« akce zima 2000
U Nissanů připravují na dny 20-26.11. akci "zima 2000", při které vám bezplatně zkontrolují auto a nabídnou za výhodnou cenu koupi a montáž zimních pneu.Na Almeru stojí cca 1800-1900 Kč, značku jsem už zapoměl.Na prohlídku je potřeba se objednat, aspoň v Praze. -
« 200 SX
Nemohl by mi někdo poradit jestli nějaký servis v ČR je schopen provést kompletní diagnostiku řídící jednotky na Nissanu 200 SX (1,8 turbo). Servis Nissan v Brně nemá potřebný program ani žádné jiné materiály k tomuto modelu. Můj problém spočívá v tom, že pokud se vůz zahřeje delší jízdou začne se dusit v nízkých otáčkách 2000 - 3000 tis. ot/min (jakoby se dostávalo méně benzinu). Pokud přidám plyn vůz se začne cukat, jedinou možností je podřatit a udržovat vyšší otáčky (jakmile zabere turbo motor táhne absolutně čistě). V servisu mi vyměnilí svíčky a zjistili že je nefunkční lambda sonda, ale otázka je zda ta by to mohla zapřičiňovat. -
« prasklý rozvodový řetěz
Tak jsem zažil se svou Primerou 2.0 SLX 98' nepěknou příhodu. Ve 37000 km mi prasknul rozvodový řetěz ( se všemi důsledky... ). Naštěstí je to ještě v záruce. Nejdříve se to začalo projevovat jako slabé chrastění z motoru a pak už jsem volal odtahovku.Tak pozor !
P.S. Zažil to někdo taky ? -
« nepekna zkusenost
Zdravím příznivce Nissanu,
právě jsem se vrátil ze Zehraničí a mám pro vás nedobrou zprávu. Při odjezdu jsem naplánoval poslední tankování v Čechách u Rozvadova, najedu po hodinovém bloudění Plzní (objížděl jsem zácpu) ke stojanu, chci otevřít nádrž a ono nic... Mám Primeru ročník ´90, a tak mne to páčení šroubovákem tolik nebolelo, nejsou to první šrámy, ale vážně jsem v tom okamžiku přemýšlel, jestli to není nějaké znamení, že se mám raději vrátit domů...Už se vám taky něco takového stalo?
-
« Re: nová almera 2,2 DI Sport
Mam Primeru 1.8 a nedavno jsem jel s Almerou se stejnym motorem. Rychle zhrnuto: Primera ma tezsi prevod a dava mensi pocit rychlosti, takze subjektivne pusobi Almara hbiteji. Take jsem mel pocit, ze ma lehci rizeni (pri prakticky stejne pohotovostni hmotnosti). Pokud neni potreba prostor a neplanujes trvale tempo na urovni 160+, tak je asi Almera lepsi volbou. Jedine co me udivuje u vybavy Sport je chybejici regulace osvetleni pristrojove desky - v noci dost oslnuje. -
« Almera nová a stará
Nová je pěkná, je sice taková, jakoby trochu nafouklá a ta maska je dost velká, ale až se trochu okouká, člověk si na ni zvykne. Ve výbavě Sport se mi líbila a stačil by i motor 1.5, ale je to příliš těžké auto, takže na úkor dynamiky. Nafťák 2.2 je asi taky zajímavý, psali pouze o špatném zátahu do 2000 otáček/min. a bohužel ho nedělají ve výbavě Sport, třeba časem taky budou. Takže, kdybych si měl teoreticky vybrat, tak asi 5dv. Sport s motorem 1.8 nebo motor 2.2 a ten možná do sedanu ten se jim taky povedl. Oproti konkurenci je nová Almera za zajímavou cenu, ale předchozí ve výbavě Spring byl cenou podstatně níž a se slušnou základní výbavou.
Starší Almera se mi nejprve líbila ve 4.dv. sedanu, původně jsem měl Sunnyho 1.4 sedan. Pak jsem, ale uviděl 5 dv. Springa v červený barvě a ten se mi zalíbil, pár změn a doplňků (jiný světla a spoiler) a jak to člověka ovlivní, design vyhrál a možná i praktičnost a nepatrně nižší cena oproti sedanu. Interiér v černý barvě, perfektní sedadla, klimatizace mi v předešlým autě taky scházela. Designem se mi to auto líbí stále i po představení nového modelu, jsem s ním spokojen. -
« Re: Servis
To táhlo se mírně ohlo a pak při otáčení klíčku točilo na opačnou stranu, no a klíčkem už nešlo otočit. Na to táhlo se lze podívat až po odstrojení celé vnitřní výplně zadních dveří, ta je tam nacvakaná dost napevno, doma sem se bál že si to poničím, tak jsem to nechal do servis.
Zkorigovali vůli toho táhla, aby se nemohlo znovu přetočit na opačnou stranu, myslím že ho mírně zkrátili nebo prodloužili, už nevím přesně, od té doby bez problému.
resil jsem obdobny problem presne pred rokem, pro Octavii hovoril predevsim levny servis, nahradni dily a rovnez i to, ze pujde coby ojetina asi lepe prodat. Zvitezil nicmene Nissan (1.8 Comfort Plus, hatchback). Duvody jsou nasnade - je to stredni trida se vsim vsudy, ne jako Octavia, ktera si na to jen hraje. Kufr to ma zhruba stejne velky - asi 505 litru. Skvely podvozek. Skvela vybava (autom. klima, vyhrivane sedacky, alarm, central, .... - to mas asi zjistene). Usporny motor, manzelka jezdi pod 6 litru na 100, ja (protoze to vic brousim) za 7 - 8 litru. To se mi zda na dany objem o.k. Pochopitelne nizka spotreba je vykoupena trochu (relativne) linejsi akceleraci (prevodovka je dost do "dlouha"), ale svizne se jezdit da, hlavne do zatacek, kde se projevi skvely podvozek. Idelani cestovni rychlost je tak 140. Abych to shrnul, nakonec rozhodnulo predevsim hledisko urciteho image (resp. stredni trida vs. nizsi stredni) a standardni zaruka 3 roky.