NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Rady-Primera P10
Ono to vyplyva uz z principu rezonance, ze pouze pri urcitych otackach se to projevi. U mne je to 2500 otacek a normalne bych to nevydrzel. Ted ale bych mel dostat sluzebni auto (vypada to na stejnou kategorii - uvidime), takze to budu prodavat a asi si s tim musi pohrat novy majitel. Kdyz to porovnam s kolegy, co maji jiny auta, tak toto je opravdu jediny problem. Kolega s Opel Vectra se dost casto nechava slyset, ze byl zase v servisu a to ci ono atd. Bude mi po ni smutno. -
« Re: Rady-Primera P10
Nerikam, ze do toho musim sahat, akorat me stvou ty vibrace v palubni desce. Uz se zdalo, ze to prestalo, ale je to tu zas. Kdyz jsem to nechaval v lete opravit, tvrdili, ze tam nic nenasli, ze co by mohlo vibrovat, tak prekontrolovali, ale vysledek zadny. Je fakt, ze cesty tady na ostravsku jsou spise polygon. -
« Re: Rady-Primera P10
To Bias:Heled,az ti dojde ta prirucka,mohli by jsme se nejak domluvit,jestli by slo okopirovat ji-v pohode se rozumne rozdelim o naklady,ktere jsi s tim mel.Do servisu s autem moc nechodim a hledat, kam ma clovek sahnout a co jeste povolit primo na aute a nic pri tom neznicit je docela blby.:-) -
« Re: Rady-Primera P10
Tak uz je to v pohode.Ta vodni pumpa sla jak po masle.Jenom se sunda ten plechovy drzak nad silentblokem,sunda se samosrejme remen a odpoji se vodni pumpa od termostatu,ten se nemusi ani sundavat.Takze v pohode.
A ten konektor je rozdil jestli je to anglicka verze nebo japan-kombi-ty maji uplne jinou elektroinstalaci. -
« Re: Rady-Primera P10
Zdravím majitele Primer ! Přestože tu svou P10 mám teprve 2 měsíce a ujel jsem bez problénu asi 5000 km objednal jsem si z nakladatelství HEYNES v Anglii dílenskou příručku na Primeru za cca 21 liber. U nás zatím nic nevyšlo. Až mi dorazí podívám se do ní. Bias -
« Re: Zacinam byt nastvany
AlesiIII, zkus pritahnout lanovod spojky tak, aby nemel vůli, nebo do nej nacpi vazelinu.Jestli to opravdu dela lanovod zjisti tak,ze pri vibracich poloz lehce nohu na pedal spojky. Ja celou dobu myslel, ze mi to dela tachometr, tak mi ho vymenili, delalo to furt,az jsem nahodou zjistil ze to drnci ten lanovod. Ahoj. -
« Rady-Primera P10
Zdravim vsechny,prosim vas,nevite nekdo, jestli lze u Primery P10 1,6(r.v.91) vyndat vodni pumpu bez vyndavani motoru a jak to tam vypada?Tece mi asi kolem hridele remenice.Nemate nekdo nejakou chytrou knizku,neco jako Jak na to? Dalsi dotaz bych mel na el.serizovani zrcatek.Mate ten konektor do kteryho jsou svedeny kabely od zrcatek primo do toho serizovaciho tlacitko, nebo tam mate nejakou redukci?Predem moc dekuji. -
« brzdy Primery
Ahoj, pro oziveni nasi znacky drobny prispevek. Vyrazil jsem o vanocich po navstevach (2,0 GT rv 1990) a kratce receno se mi sekly desticky na levem prednim kole. Piskot, rachot, hruza. Verte neverte, ponohlo prozaicke kladivo, ktere mam v prevzate vybave ze 120... A pak ze s tema modernima autama si uz dnes clovek neporadi...
Hezky novy rok! -
« Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Octavia RS misto Primery? To kdyz uz poradne auto, tak Saaba. Shodou okolnosti jsem mel jednoho nedavno pujceneho a ac stastnym majitelem Primery, jen nerad jsem se k ni vracel respektive se se saabem loucil. Byla to relativne stara sunka 9000 turbo rok vyroby 1988. Ale musim ric, ze jsem se honil s nekolika oktavkama 1.8T, a zadna nemela ani tu nejmensi sanci a to vcetne pevneho startu z krizovatky. A to nemluvim o vnitrnim prostoru a vybave (tempomat, automaticka klima, kuze, vse v elektrice atp atp.). -
« Re: Skoda Octavia x Nissan Primera (oba Combi)
Doporucil bych Nissana. Kombiky sem neskousel, ale jezdil sem v sedanech resp. v hatchbacku, a mam GT-cko. Je mozne ze skodovka ma levnejsi servis, ale taky tam zavíta casteji. A vnitrni prostor ma Primera vetsi, vzdyt je o tridu výše. Krome toho ma primera lepsi image nez skodovka. NA druhe strane je skodovkove kombi hezci nez to nissanacke. Hele, vykasli se na kombiky a kup si skodovku RS.
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!