NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
« Re: Nezkušený majitel
Díky za reakci, ale můj problém je asi spíš v podtáčení motoru. Jezdím zatím výhradně po Praze. Pokud chci dodržovat předepsanou max.rychlost 50 km/h, pak na dvojku mám při této rychlosti cca 3200 ot/min., na trojku pak asi 2000 ot/min. Co je lepší? Přijde mi že správnější by bylo jezdit na dvojku, ale to se mě nějak příčí. -
« Nezkušený majitel
Vážení automobiloví kolegové, stal jsem se šťastným majitelem Nissanu Almera 1.5 Comfort 5D, model 2000. S řízením nemám příliš zkušeností a tak jsem Vás chtěl poprosit o radu jak tento vůz správně zajet. V manuálu jsem se dočetl, že bych během prvních cca 1600 km neměl překračovat rychlost 90 km/h a motor nevytáčet na více jak 4000 ot/min. Kamarád, majitel Primery, mi říkal, že bych neměl nechat klesnout otáčky příliš nízko (pod 2800 ot/min), na vyšší převodový stupeň přeřazovet při cca 4000 ot/min a podřazovat při cca 3000 ot/min. Co vy na to?
A ještě jeden problém mě trápí: v technických parametrech jem objevil tyto údaje - Výkon [kW]/otáčky 66/5600, Toč. m. [Nm]/otáčky 128/2800. Co z těchto čísel mohu vyčíst?
-
« Re: Rady-Primera P10
S tou spolehlivosti mohu poradne porovnavat snad jen s Formanem a Felicii,ale ty podvozkove vlastnosti jsou presne tak jak pises.U Primery se mi zda,ze neni zdaleka tak nachylna na zatizeni,jezdim dost plne nalozeny v peti a s plnym kufrem a obcas zase sam a ty vlastnosti jsou celkem shodne.Je pravda,ze podvozek je odladen celkem tvrde.Pokud jde o tu spolehlivost,mam najeto 100000km a az na tu vodni pumpu,kde se rozlezla ucpavka je to naprosto OK.A spotrebu pri plne nalozenym aute a normalni jizde v kombinovanym provozu(dalnice,1.trida,mesto)vse v limitech,mimo mesto 90-100km/h mam 6,2-6,5 u 1,6 karburatoru. -
« Re: Rady-Primera P10
Docela me zajima porovnani Primery s podobnymi vozy. Osobne mam zkusenost s Vectrou (1.7TD predchozi generace a 1.8 r.v.97). Co se tyce cpolehlivosti a navstev servisu, pokud pominu praskle celni sklo, nebyl s Vectrou zadny problem (150.000 a 125.000 km). Vectra 1.8 je papirove velmi podobna Primere 1.8, ale je znat rozdil maxima tociveho momentu 170 Nm proti jen 158 u Primery. Na druhe strane Primera lepe umoznuje klidnou jidu, kdy se motor toci do 3.000. Podvozkove je Primera podstatne lepsi, i kdyz v extremnich situacich je Vectra citelnejsi (extrem je ale tam kde je u Primery bezny provoz). -
« Re: Rady-Primera P10
Ono to vyplyva uz z principu rezonance, ze pouze pri urcitych otackach se to projevi. U mne je to 2500 otacek a normalne bych to nevydrzel. Ted ale bych mel dostat sluzebni auto (vypada to na stejnou kategorii - uvidime), takze to budu prodavat a asi si s tim musi pohrat novy majitel. Kdyz to porovnam s kolegy, co maji jiny auta, tak toto je opravdu jediny problem. Kolega s Opel Vectra se dost casto nechava slyset, ze byl zase v servisu a to ci ono atd. Bude mi po ni smutno. -
« Re: Rady-Primera P10
Nerikam, ze do toho musim sahat, akorat me stvou ty vibrace v palubni desce. Uz se zdalo, ze to prestalo, ale je to tu zas. Kdyz jsem to nechaval v lete opravit, tvrdili, ze tam nic nenasli, ze co by mohlo vibrovat, tak prekontrolovali, ale vysledek zadny. Je fakt, ze cesty tady na ostravsku jsou spise polygon. -
« Re: Rady-Primera P10
To Bias:Heled,az ti dojde ta prirucka,mohli by jsme se nejak domluvit,jestli by slo okopirovat ji-v pohode se rozumne rozdelim o naklady,ktere jsi s tim mel.Do servisu s autem moc nechodim a hledat, kam ma clovek sahnout a co jeste povolit primo na aute a nic pri tom neznicit je docela blby.:-) -
« Re: Rady-Primera P10
Tak uz je to v pohode.Ta vodni pumpa sla jak po masle.Jenom se sunda ten plechovy drzak nad silentblokem,sunda se samosrejme remen a odpoji se vodni pumpa od termostatu,ten se nemusi ani sundavat.Takze v pohode.
A ten konektor je rozdil jestli je to anglicka verze nebo japan-kombi-ty maji uplne jinou elektroinstalaci. -
« Re: Rady-Primera P10
Zdravím majitele Primer ! Přestože tu svou P10 mám teprve 2 měsíce a ujel jsem bez problénu asi 5000 km objednal jsem si z nakladatelství HEYNES v Anglii dílenskou příručku na Primeru za cca 21 liber. U nás zatím nic nevyšlo. Až mi dorazí podívám se do ní. Bias
Přihlásit se • Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!