NISSAN
Zařazení: Všechna fóra > Diskusní fórum "MotorCafé" > Hlavní diskuse
-
"-- skrytý --" 03.03.01 09:31
« Re: Nissan Almera 2.2 di
Dle informace dealera se verze 2,d tdi ve verzi Sport dá objednat, cena je pokud si dobře vzpomínám 580.000. Testoval jsem všechny tři verze motorů (měl jsem předtím Tdi), 1,5 byla velice tichá, 1,8 měla sportovnější zvuk a samozřejmě lepší krouťák a 2,2 Tdi byla bomba. Ten zátah je neuvěřitelný. Zpřevodování velice dlouhé, jel jsem s ní 220 a pokud si dobře vzpomínám, na otáčkoměru byly necelé 4000. Také podvozek a brzdy (funkce posilovače pro nouzové brzdění) je super. Kvalita zpracování interiéru je špičková, studený motor se však jevil dost hlučný a vibrující. Vadilo mi nemožnost objednání autom. klimy. Kdybych nedostal od dealera slevu 107 tis. na VW Bora 85 kW/6 st s aut. klimatizací a vlastně obdobnou výbavou, šel bych býval do almery. Tahle mě bora vyšla defacto na stejné peníze, ten 6 kvalt je na úsporu dost znát. Zatím jezdím (2/3 město, 1/3 venek) za 5,5 a to se nijak necourám a těch 200 si někdy sjedu. -
« Re: Nissan Almera 2.2 di
Nazdar, mam 14 dni 2.2 TDI a jezdi dobre mam 2.500 km, spotreba ve meste 7,8 mimo mesto, tedy jen dalnice 7 tj. nejdu pod 160 a maximalka?Vcera 215 a jeste se ji chtelo-mirne z vrsku...Jinak po zahrati je ticha, oproti golfu ma delsi prevody.Sedi excelentne, ale trosku se koliba, celkem doporucuji, za ty penize...:-)Me tam chybi jen staly 4x4 a 100 koni, Impreza GT to neni, ale jede dobre. -
« Re: Nezkušený majitel
kW - laicky řečeno - udávají vpodstatě sílu motoru.66 kW je 90 koní (HP- horse power). Z točivého momentu můžete vyčíst pružnost - čím větší točivý moment a čím níže je umístěn, tím jednodušeji můžete akcelerovat z nižších otáček (menší nutnost podřazování). /řečeno velmi zjednodušeně/ -
« Re: Nezkušený majitel
Podle toho co já znám a z mnoha diskusí na toto téma je nejvhodnější do 1000 km držet otáčky spíš níže tak do 4 tis. a potom postupně zvyšovat stylem vytočení motoru skoro k červenému (na velmi krátkou dobu) a vyřazení rychlosti. Tímto způsobem zajetý motor bude více svižný atd. -
« Re: Nezkušený majitel
Díky za reakci, ale můj problém je asi spíš v podtáčení motoru. Jezdím zatím výhradně po Praze. Pokud chci dodržovat předepsanou max.rychlost 50 km/h, pak na dvojku mám při této rychlosti cca 3200 ot/min., na trojku pak asi 2000 ot/min. Co je lepší? Přijde mi že správnější by bylo jezdit na dvojku, ale to se mě nějak příčí. -
« Nezkušený majitel
Vážení automobiloví kolegové, stal jsem se šťastným majitelem Nissanu Almera 1.5 Comfort 5D, model 2000. S řízením nemám příliš zkušeností a tak jsem Vás chtěl poprosit o radu jak tento vůz správně zajet. V manuálu jsem se dočetl, že bych během prvních cca 1600 km neměl překračovat rychlost 90 km/h a motor nevytáčet na více jak 4000 ot/min. Kamarád, majitel Primery, mi říkal, že bych neměl nechat klesnout otáčky příliš nízko (pod 2800 ot/min), na vyšší převodový stupeň přeřazovet při cca 4000 ot/min a podřazovat při cca 3000 ot/min. Co vy na to?
A ještě jeden problém mě trápí: v technických parametrech jem objevil tyto údaje - Výkon [kW]/otáčky 66/5600, Toč. m. [Nm]/otáčky 128/2800. Co z těchto čísel mohu vyčíst?
-
« Re: Rady-Primera P10
S tou spolehlivosti mohu poradne porovnavat snad jen s Formanem a Felicii,ale ty podvozkove vlastnosti jsou presne tak jak pises.U Primery se mi zda,ze neni zdaleka tak nachylna na zatizeni,jezdim dost plne nalozeny v peti a s plnym kufrem a obcas zase sam a ty vlastnosti jsou celkem shodne.Je pravda,ze podvozek je odladen celkem tvrde.Pokud jde o tu spolehlivost,mam najeto 100000km a az na tu vodni pumpu,kde se rozlezla ucpavka je to naprosto OK.A spotrebu pri plne nalozenym aute a normalni jizde v kombinovanym provozu(dalnice,1.trida,mesto)vse v limitech,mimo mesto 90-100km/h mam 6,2-6,5 u 1,6 karburatoru. -
« Re: Rady-Primera P10
Docela me zajima porovnani Primery s podobnymi vozy. Osobne mam zkusenost s Vectrou (1.7TD predchozi generace a 1.8 r.v.97). Co se tyce cpolehlivosti a navstev servisu, pokud pominu praskle celni sklo, nebyl s Vectrou zadny problem (150.000 a 125.000 km). Vectra 1.8 je papirove velmi podobna Primere 1.8, ale je znat rozdil maxima tociveho momentu 170 Nm proti jen 158 u Primery. Na druhe strane Primera lepe umoznuje klidnou jidu, kdy se motor toci do 3.000. Podvozkove je Primera podstatne lepsi, i kdyz v extremnich situacich je Vectra citelnejsi (extrem je ale tam kde je u Primery bezny provoz).